De Visscher

Havenbuurt 22 1156 AM Marken Nederland Kaart

Over restaurant De Visscher

Vis van de Marker markt

In de haven van het pittoreske Marken, vind je café De Visscher. Een authentiek eetcafé aan de rand van het mooie Markermeer waar u kunt genieten van het prachtige uitzicht. Keus genoeg op het menu, maar als je dan toch dineert in een traditioneel vissersdorp, dan is de dagverse vis van de markt natuurlijk een aanrader! En neem een puntje Markertaart als dessert, want deze plaatselijke delicatesse wordt bij De Visscher met trots geserveerd.

Meer informatie over restaurant De Visscher

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zaterdagavond hadden we met 28 personen een diner geboekt bij De Visscher. We mochten boven plaatsnemen in de "VIP room", waar we door het vriendelijke personeel, ondanks het grote aantal personen, vlot en vakkundig werden bediend. Reeds na binnenkomst werd iedereen snel voorzien van een drankje, en alle voorgerechten en hoofdgerechten werden tegelijkertijd en warm uitgeserveerd, vaak een probleem bij grotere groepen. De mogelijkheid om in een aparte ruimte te zitten met een toch wel lawaaiige groep was ook ideaal. Al met al een enorm leuke en ontspannende avond gehad, met lekkere bieren en wijnen en evenzo lekker eten. Tot de volgende keer Erwin!
Bas-Adriaan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Mosselen met friet gegeten. De bestelling liet redelijk lang op zich wachten. Toen we de mosselen eindelijk kregen samen met de frietjes, waren de frietjes al koud. Meteen iets van gezegd en even later kregen we warme frietjes. Wat bleek! Ze hadden de frietjes gewoon opnieuw in het vet gegooid en waren daarna erg donker en taai. Behoorlijke afknapper. Daarnaast hadden de mosselen te lang opgestaan. Kortom een prutser van een kok en bij het afrekenen wierp ik een blik in de keuken en toen viel de puzzel in elkaar. Een rommel in de keuken! De bediening was okay maar hier eten was eens maar nooit meer.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Eergisteren weer eens met drie man lekkere sliptongetjes gegeten. Altijd smakelijk, al hadden ze wat krokanter gebakken mogen zijn. Het garnituur was echter uitstekend verzorgd: frietjes, gefrituurde krieltjes en een slaatje. Misschien een beetje overdadig zelfs. Maar het was allemaal keurig in orde en de jongedame die ons bediende deed dat voortreffelijk. De locatie aan de haven is natuurlijk ook prachtig. Kortom: een heel genoeglijk adres om een behoorlijk bord eten te verorberen.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Hier met een groep koffie en thee gedronken.

De service was matig. Gevraagd was een glas water bij de koffie maar dit werd er niet bijgeleverd.

De appeltaart was nog diep ingevroren, absoluut geen dagvers gebak en geen aanrader om wat te drinken.
Arjen_de_Proever .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Eerst een mooie wandeling gemaakt over het eiland. Daar zijn we langs het Paard van Marken gelopen. Erg indrukwekkend.
Bij De Visscher gegeten met een grote groep. Leuke en gezellige bediening. Sfeer was goed. Prima soep. Bij de hoofdmaaltijd klaagde één van ons dat de hamburger nog te rauw was van binnen. Er werd meteen een nieuwe gebakken. Zelf had ik zalm. Prima maar eigenlijk net niet genoeg. Wel waren de patatten subliem. Prijs weet ik niet want het was een verjaardagsfeest.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Bijna ieder jaar komen we hier terug om van die heerlijke sliptongetjes te eten. Samen met 2 oud collega's smullen we hiervan. Dit jaar waren de sliptongetjes anders gebakken dan we verwacht hadden. Normaal zijn ze altijd een beetje knapperig, zodanig dat je de zijvinnen van de achterzijde zelfs kan opeten. Nu waren ze heerlijk maar niet knapperig. Jammer, want dat is juist het smullen. De bediening is allervriendelijks en hartelijk en geeft ons alle tijd om gezellig te borrelen en te praten.
Het restaurant wordt juist nu verbouwd en het gaat er leuk uitzien.
Volgens jaar komen we zeker terug, maar dat vragen we om van die knapperige sliptongetjes.
IVI73 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
misschien is eten een groot woord voor deze recensie, toch wil ik dit vermelden, wij zijn met de boot van Volendam naar Marken gevaren en hadden trek gekregen, even een kleinigheidje.
De dame gaf als tip een broodplank met smeersels, nou dat was echt de moeite waard, diverse soorten vers brood met boter, ayoli, tapenade, olie, zout en kruidenboter, zeer royaal (voor maar 4,50)en erg vriendelijke bediening!!
Devisscher1 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Heerlijk gegeten en gezeten,wat een locatie!Zeker een aanrader tip,eerst een wandeling over het wonderschone eiland en dan een kopje erwtensoep uit eigen keuken.
Herengracht .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Sliptongetjes, zoals in vorige recensies, komen in het geheel niet op de kaart (meer?) voor. Gekozen voor zalm. Vond de zalm te hard, doorgebakken en misschien oud? Niet lekker dus. Er kwam een zak friet bij en een paar blaadjes sla met zilveruitjes erop. Mijn partner had een biefstuk die ook niet echt geweldig was, ietwat taai.