De Visbar

Ooststraat 6 4357 BE Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Visbar

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik heb hier vanavond met familie op aanraden van andere familieleden gegeten.
Er was bij binnenkomst gelijk aandacht voor onze zoon van 1 jaar en de kinderwagen werd gelijk in de garderobe gezet. Tot zover alleen maar pluspunten voor de bediening.
De bestelling: Ik had als voorgerecht de coquilles met pulled pork en als hoofdgerecht de gegratineerde kreeft besteld.
De coquilles met pulled pork smaakten ok. Niets spectaculair en de (krokante) pulled pork gaf voor mij geen extra dimensie aan het gerecht.
De gegratineerde kreeft was ook ok, maar was helaas ook niet spectaculair. De vulling van het lijf van de kreeft was minimaal, er was nauwelijks vlees aanwezig. Het voorgerecht smaakte mij beter. Tevens lag er op het bord exact dezelfde groenten als bij het hoofdgerecht van één van mijn tafelgasten (die een ander hoofdgerecht had besteld), wat ik jammer vind.
De overige tafelgasten hebben geen slechte gerechten gekregen, maar daar ontbrak ook de wow-factor/dit moet je proeven factor. Combineer dit met een jonge vriendelijke, maar (ik vermoed door drukte), wisselende en wat gehaast aandoende bediening en de hoge prijzen, dan levert dit helaas een teleurstelling op. Ik had meer verwacht.
Dit restaurant wordt voor mij geen herhaling en ik zal dit restaurant niet aanbevelen ivm de prijs-kwaliteit/ervaring verhouding.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het was alweer een aantal jaar geleden dat we hier gegeten hadden. Toen was het erg goed en nu weer! Vooraf de mix van sushi; hier kan menig Japans restaurant niet aan tippen. Als hoofdgerecht de zeetong; deze was boterzacht. De fruit de mer die we voorbij zagen komen zag er ook zeer goed uit. We waren van plan om 2 dagen later nogmaals te gaan, maar helaas konden wij niet meer reserveren. Volgend keer beter dus maar.
Groenmartin1971 G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Spontaan binnengelopen en een mooie tafel gekregen. Veel aandacht voor onze dochter van ruim 1. Brood stond snel op tsfel en heerlijk van smaak. Gekozen voor Dorade. De zeer vriendelijke bediening gaf aan dat ze wel wat groot waren deze keer. Nou dat klopte. Perfect gaar en heerlijk van smaak. Miin vrouw koos voor Gamba,s. Ook deze van een zeer groot formaat en goed klaargemaakt. De Chardonnay die ze per glas schenken is van zeer behoorlijke kwaliteit. Kunnen andere restaurants nog wat van leren. Overall zeer goed eten en de professionele bediening maakt het echt af.
Harl T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Na een bezoekje aan vrienden op de camping, gebeld met de Visbar of er nog plek was.. Na een belletje terug konden we aanschuiven, het was erg druk maar ook gezellig. Vriendelijke bediening en een mooie kaart. We vonden de voorgerechten een voor een voortreffelijk, zelfs lekkerder dan de hoofdgerechten (coquilles met pulled pork / frikandel speciaal van tonijn / avocado, krab, kokos & miso / gerookte paling & wortel ). Volgende keer proberen we de kreeft!
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier werkt een team dat met volle teugen geniet van het werk, dat proef je aan alles. Daarnaast is dit een zaak dat met heerlijke visgerechten werkt, dat zou je overigens niet denken als je de naam hoort... ;-) Aanrader is om niet gelijk alles te bestellen, maar stap voor stap. Fruits de mer zag er heerlijk uit, alleen die hebben we niet gekozen maar onze eigen samenstelling van de kaart. Scheermessen, halve kreeft en oesters waren de uiteindelijke keuze en tevens verrukkelijk. Daarnaast is de huiswijn Chardonnay van zeer smakelijke kwaliteit en alleraardigst geprijsd. Als je Domburg bezoekt, mag je deze tent niet missen. Het was zo goed, dat we de zondag er ook weer hebben gegeten, en toen geluncht. Net zo lekker!
Eva333 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heel erg lekker gegeten met 12 personen bij De Visbar. Erg goed en ook bijzonder.
Kaart mag iets uitvoeriger, de uitstraling is niet heel erg gezellig maar het eten en de bediening is prima en dat is het belangrijkst. We komen zeker weer terug!
Rj B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Weekendje Domburg met 5 volwassen familieleden, eerste zit van 1730-2000. Lekker fris restaurant, leuke passende aankleding, goede sfeer. Jonge maar prettige en attente en alerte bediening, zeer originele gerechten, fricandel speciaal van tonijn en coquilles met buikspek, beiden heerlijk en verrassende voorgerechten die ik zeker aanbeveel, mooie smaken. Briljant dat je gewoon een karaf tafelwater kunt vragen en krijgen zonder daarvoor te hoeven betalen. Goed concept, zou zonder enige twijfel zeker vaker hier eten en dit restaurant warm aanbevelen.
CMulders .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen weekend bij de Visbar gegeten. Niet gereserveerd maar hebben het erop gegokt. We hadden geluk want er was nog 1 tafel vrij. We zaten precies tussen twee shiften. Geen probleem, was zelfs leuk om te zien. Goede wijn uitgekozen, deze werd wel al bij de bar geopend dus konden niet meer wisselen van wijn. Was jammer want er stond een wijn op de kaart die we eigenlijk liever hadden gedronken. Beide de softshell krab genomen. Deze was erg lekker. Daarna de grote garnalen, ook deze waren erg goed. Het tempo van serveren lag hoog. Dus hadden even aangegeven dat we tussen het voor en het hoofdgerecht wat meer tijd wilden. Dit was geen probleem. Ontzettend leuk gesproken met een van de meiden die daar werkt, erg goed advies gekregen wat we de dag erna konden gaan doen. Een ontzettend leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Tijdje terug gegeten. Sfeer en decor erg gezellig. Half open keuken ook erg leuk. Bediening was prima, wel af en toe dubbel. Uitleg over de gerechten was ook verzorgd. Eten was uitstekend. Als voorgerecht de salade Hollandse garnalen met oude kaas mousse/crême, weer eens iets anders dan standaard met cocktailsaus. Hoofdgerecht de heilbot omwikkeld met spek, perfect gegaard! Alleen de garnering op het bord viel me een beetje tegen (pastinaak, tuinbonen, gele wortel, meer) wel iets anders dan 'normaal' maar weinig smaak. Overal erg lekker gegeten, niet goedkoop maar zeker een aanrader!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Domburg is een prachtig zomerstadje! Maar als we bik de Visnar gaan eten, regent het pijpenstelen en komen we enigszins als verzopen katten aan. Een vrolijke lach van het meisje dat naar ons toegelopen komt, maakt het alweer een heel stuk beter.

De zaak zit lekker vol en dat betekent een hoop goeds. Onder het genot van een biertje en een glas wijn bestellen we vooraf de gerookte zalm met gintonic en de surf 'n turf. De zalm was mooi subtiel gerookt en heerlijk smeuig. De surf 'n turf had, naar mijn mening, wat spannender gekund. Hij was lekker, maar net wat meer scherpe randjes had het gerechtje af gemaakt.

Het hoofdgerecht bestaat voor ons allebei uit de grote gamba's. Dan rijst de vraag natuurlijk: hoe groot mogen die dan wel niet zijn? We werden niet teleurgesteld: een mooie maat tussen een kreeft en een langoustine. Ze waren net iets te lang gegaard, maar prima op smaak.

Onze complimenten voor de bediening! De dames en heren waren uitermate vriendelijk en wisten met veel enthousiasme en overtuiging onze verzopen avond weer goed te maken.

Jan R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Als een restaurant als het beste in een plaats wordt beschreven, schept dat verwachtingen. Wij vertrokken echter wat teleurgesteld. Tafel gereserveerd voor 20.30 uur. Drukke avond, Domburg vol Duitsers. Daar moet zo'n zaak mee om kunnen gaan. Toen we bij entree een tafeltje aangewezen kregen en vroegen of we niet een ander leeg tafeltje konden krijgen, werd snibbig gezegd dat dat al afgelopen zomer was gereserveerd. Toon gezet. Gelukkig was het meisje dat ons daarna bediende vriendelijker en klantgerichter. Voorgerecht: allebei coquilles met zomertruffel. Drie stuks in een schelp, EUR 13,50. Goed van structuur en vers, maar op een stukje snijboon, wortel en wat puree, met een mousseline er overheen, en wat geraspt spul dat truffel kon zijn maar nauwelijks smaak had. Redelijk, maar niet meer dan dat. Mijn partner koos grote scampi's die behoorlijk waren. De vangst van de dag, dorade, was bij de start van shift 2 al uitverkocht, zo werd gezegdmaar kwam de hele avond nog voorbij, naar het leek vooral voor bekenden. Jammer. Mijn kabeljauw was een redelijk stukje vis maar wederom met snijbonen en wat waterige puree, en dezelfde mousseline er overheen als bij de coquilles. Dat kan niet echt een culinaire, verrassende prestatie worden genoemd. De frites bij de scampi's waren bitter en afgezien van ons vriendelijke meisje was de sfeer ongeïnteresseerd. Het viel ons tegen en wij hebben deze Visbar zeker niet als de nummer 1 van Domburg ervaren. Er is daar wel wat werk aan de winkel.
MarissadeVisser .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Lekker eten en leuke bediening!
we waren hier om lekker fruits de mere te eten.
Allemaal mooi gepresenteerd en alles was vers en vooral ook lekker!
Fatih K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We gingen een dagje naar Zeeland en na de goede recensies aangeschoven bij de visbar. Wat mij opviel aan voorgaande recensies dat ze de bediening vaak noemen als een pluspunt. Dat klopt dan ook echt. Er kwam een veel leukere tafel vrij en er werd gelijk gevraagd of wij daar misschien wilde zitten. De bediening is leuk en ze stralen plezier uit in hun werk. Ook goede uitleg bij de gerechten. Vooraf de verschillende oester geprobeerd met een sashimi en sushi combinatie. Was erg lekker. Daarna de Fruits de mer die ook top was. Inrichting is strak en modern wat wel past bij dit concept. Enig minpuntje die ik kan noemen is dat er weinig wijn per glas verkocht wordt. Dat is dan nog niet eens zo erg. Maar de huiswijnen vind ik niet echt passen bij een visrestaurant. De eerste, de Verdejo, is toch wel iets te fruitig denk voor een huiswijn in een visrestaurant. Dan is een Sauvignon blanc of een Picpoul de pinet toch wel een stuk passender. De picpoul de pinet is misschien ook wat prijziger maar dat zou je eventueel door kunnen berekenen naar de prijs. Maar dit hoeft ook niet altijd het geval te zijn. De Chardonnay als 2e huiswijn snap ik wel omdat iedereen die kent. Me tafelgenoot was de bob anders had ik gewoon een mooi flesje besteld, want die staan zeker op de kaart. Voor de rest niks meer dan lof over dit restaurant.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Na 7 jaar weer een keer reug in Domburg, middagje strand en dan lekker eten bij De Visbar op advies van de buren.
Geweldige sfeer vroeg op de avond, snelle acurate service van vrolijke medewerkers.
Moeilijk kiezen uit een ruime keuze, uiteindelijk gegaan voor de zeetong, en een garnalenkroket en een schaaltjes krukels vooraf.
Samen met de voortreffelijke witte huiswijn( Spaanse Verdejo), werd het geheel een waar smulavontuur.
De zeetong niet met fruit maar met een lekkere portie lamsoor en zeekraal zoals het hoort.
Als dessert een bavarois en een chocolade, een komplete overheerlijke afsluiting.
Kompliment voor Monique onze serveerster, niet opdringerig maar een geweldige gastvrouw met enthousiasme.
Wij komen zeker terug.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
De leuke en trendy uitstraling van dit restaurant nodigde ons uit om hier naar binnen te gaan, toen wij in Domburg liepen. Eenmaal aan tafel bestelden wij diverse gerechten om zodoende een eigen "proeverij" te creëren : 2 sushi rollen, garnalen kroket, brood met makreel tapenade, oesters en sashimi. De sushi rollen waren redelijk (niet top, maar wij zijn dan ook heel kritisch) en in elk geval goed genoeg voor het concept. De rest van de gerechten waren allen leuk opgemaakt en smaakvol. De wijnkaart is ook uitgebreid en bied meer dan voldoende variatie. De bediening is fris / vrolijk en de leuke bedrijfskleding maakt het geheel helemaal compleet. Wij vinden het erg leuk dat Domburg deze hotspot rijker is! Alleen jammer dat er geen (of nauwelijks) terras is, maar dat is aan die kant van de straat ook niet mogelijk...
KorrieenHenk .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Op zondagavond in het hoogseizoen zonder reservering een tafeltje voor 2 vinden valt niet mee. Gelukkig De Visbar had nog een tafeltje vrij. Dus plaatsnemen in een vol restaurant, waar het personeel van de ene naar de andere tafel gaat om bestellingen op te nemen of drankjes en gerechten te serveren, dan loop je het risico dat je lang moet wachten tot bediening langskomt. Niets van dat alles. Vrijwel direct verscheen er een serveerster met de kaart en de vraag of we iets wilde drinken. De drankjes werden vlot geserveerd en de bestelling opgenomen. Tijd om van de drankjes te genieten en rond te kijken. een strakke moderne inrichting, tafels zonder kleden die standaard voorzien zijn van bestek, waterglazen en servetten. Direct bij het vrijkomen van een tafel wordt hij afgeruimd, schoongemaakt en voorzien van de genoemde zaken. klaar voor de volgende gasten. Binnen 20 minuten werd de bestelde fish en chips geserveerd met een frisse salade. De vis smaakte uitstekend grote stukken kibbeling en de frites waren krokant en knapperig. De grote verse salade voorzien van een lekkere dressing smaakte ook uitstekend. Een uitstekend visrestaurant waar kwaliteit, vlotte en vriendelijke bediening en een goede logistiek hand in hand gaan.
Beerke .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Wij zijn met ons gezin in de meivakantie wezen eten bij de Visbar, getipt door restaurantgids Lekker. Helaas hebben wij geconstateerd dat die kwalificatie een aanfluiting is. Het is eigenlijk van het niveau eet-café, waar het er om gaat om zo veel mogelijk mensen binnen te krijgen en daarbij de grens van de prijsstelling op te zoeken, liftend op het the-place-to-be principe. Eerlijk is is eerlijk: de sushi waren verrukkelijk. De rest was van matig nivo. Geen zorg aan besteed. De prijs-kwaliteit verhouding klopt daarmee van geen kanten. Daarbij moesten wij ongelofelijk lang wachten (meer dan een uur) tussen voor- en hoofdgerecht. Dit zonder dat tussentijds de verwachtingen even werden 'gemanaged'. De verhouding van het aantal plaatsen en de capaciteit in de bediening klopt niet. Het moge duidelijk zijn dat wij ons als gast niet serieus genomen voelden. Wij komen hier nooit weer.
AnneM89 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Fantastisch! Alles op de kaart is lekker. De sushi is echt verrukkelijk net als de rest van het eten!
Wij gaan hier regelmatig eten en zullen dit zeker blijven doen. Bediening is vriendelijk en goed op de hoogte van de vangst. Aan de buitenkant verwacht je niet dat het zo een leuk goed restaurant is, binnenkant is leuk ingericht met een bar met de verse vis. Tegenwoordig ook paling op de kaart. Een aanrader, net als de sushi en fruits du mer.
Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Een heerlijke vissoep, brood met makreel, een perfecte baars en een prima koffie toe
Kortom weer fantastisch. Wij komen hier zeker terug.
M O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Het eten heeft een fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Alleen al voor het dessert van boerenjongens parfait zou ik terugkomen.
De service is prima.