De Visbank

Kaaidijk 19 3249 AJ Herkingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Visbank

Frans D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
In onze vakantie heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. De keuze is beperkt maar overheerlijk. Mosselen, Zeeschol en kalfsschenkel: allemaal even lekker klaargemaakt.
Gastheer Anton is erg dienstverlenend, maakt meteen en veel contact.
De aankleding van het restaurant is sterk gedateerd, bijna een museum van de jaren '80.
Een toprestaurant in Herkingen.
Gleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
De kaart bood voldoende keuzemogelijkheden. We kozen voor lamschenkel en schol. Hier hebben we heerlijk van genoten. Ook de tapas als voorgerecht viel prima in de smaak. Alles was met zorg en smaak klaargemaakt en leuk opgediend.
De inrichting van de zaak was weliswaar ruim voorzien van decorum, maar het geheel kwam vriendelijk en warm over.
Met gemak konden we kiezen uit een ruime keus van passende wijnen.
Met een tevreden gevoel zijn we vertrokken.
FransenCorry .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Meteen bij binnenkomst ontving gastheer Anton Poppelier ons hartelijk, alsof we elkaar al jaren kennen. Hij excuseerde zich dat er vandaag geen zalm was, maar had buiten de kaart wel een 'rode poontje'. Dat werd het dan voor mij met een schol voor mijn vrouw. Beiden met moules escargot vooraf. Daar is op aanbeveling van de gastheer nog voor ieder een halve (achteraf heerlijke) knoflook aan toegevoegd. De moules waren ongekend lekker (om je vingers bij af te likken, het bord kon weer schoon de keuken in), het poon(tje) was de grootste en lekkerste ooit. Ook een heel mooie en goed gebakken schol (alsof we in onze thuishaven in de 'Buutengaets' waren). De smaak van alles overtrof onze ervaringen in menig sterrenrestaurant. Na afloop mochten we de kok (echtgenote Ligra) in de keuken bedanken.
Frans en Corry Robbe van de Talisman uit Oosterhout.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Knus klein en erg gezellig restaurant. Het menu is erg beperkt (bekijk vantevoren even hun website wat ze serveren), echter wat ze serveren is heel, heel erg lekker en zeer goed bereid. Gastheer is ontzettend vriendelijk en doet dan ook erg zijn best voor je. Ons favoriet restaurant van het eiland. Wel zorgen dat je contant bij je hebt, pin betaling is helaas niet mogelijk.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Hoewel het aanzien anders doet vermoeden, schuilt er achter deze gevel een knus en gezellig restaurant dat eten op hoog niveau serveert. De rollen van het echtpaar zijn goed verdeeld; mevrouw bereidt in de keuken de heerlijkste gerechten en meneer is een goede gastheer. Goede wijnen, pure gerechten, verse ingrediënten, echt een bezoek waard!