De Vinkenwaard

Vinkenpolderweg 4 2952 AV Alblasserdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Zalmcarpaccio met dilledressing
      Rundercarpaccio met truffelmayonaise, pijnboompitten, rucola en spekjes
  • Hoofdgerechten
    • Sliptong in roomboter gebakken
      Gegrilde Bavette spies met kruidenboter
  • Nagerecht
    • Sorbet met vers fruit en vanille ijs
      Ijsmacaron van roodfruit

Meer informatie over restaurant De Vinkenwaard

Woensdag t/m Zondag: 12:00 - 22:00 uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant De Vinkenwaard

Lida O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We gingen met 2 personen eten van de AH actie, 2e 3-gangen maaltijd gratis.
De bediening was slecht, we kregen steeds te laat bestek en servetten.
We moesten van een aparte kaart kiezen zonder bedragen, en betaalden uiteindelijk €40 voor 1 menu en 3 alcoholvrije drankjes.
Ik ga daar nóóit meer eten!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We waren met zijn zevenen en hebben alle zeven heerlijk gegeten. Het is zeker een aanrader en komen zeker nog eens terug
Evelien F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was heerlijk, heel vriendelijk personeel goede uitleg. Het gebouw was heel oud maar word helemaal vernieuwd dus een aanrader.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Toen we gingen zitten vonden we het niet echt prettig ,we keken door het raam en lagen er een paar dode vliegen.
We misten de groenten maar verder was het goed.
P. L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ongemakkelijke lage stoelen. Je krijgt wel een kussen als je erom vraagt
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gister hebben we daar gegeten. Bediening was best een beetje knullig en onervaren. Het hoofdgerecht was een minimaal portie. De slibtongetjes waren wel goed bereid maar er lagen er twee op een bord met een schijfje citroen, meer niet, en we kregen een heel klein mandje friet erbij die, naar mijn mening, voor 1 persoon bedoeld was. Al met al was het voor, hoofd en nagerecht wel genoeg maar ik zal niet vol. Het eten was lekker maar karig in elkaar gezet. Denk niet dat het de bedoeling is van heel deze actie om een menu aan zo karig aan te bieden want wijkomen er niet meer terug hierdoor.
KO V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Was goed eten.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Bij het hoofdgerecht (tongfilet) was geen groente, alleen friet. Ook op het bord was niets gegarneerd.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We moesten erg lang wachten op de maaltijden. Hoofdgerecht wordt standaard alleen met patat geserveerd maar omdat we zo lang moesten wachten kregen we er een salade bij. Locatie is wel leuk.
AdGe L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was goed, lekker en smaakvol. Het bedienend personeel was vriendelijk, behulpzaam en nam ruim voldoende tijd om het de gasten naar hun zin te maken. De contacten tussen het bedienend personeel en de gasten was als zeer prettig te ervaren.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Beperkte, eenvoudige menukaart. Prima om even snel wat te eten.
Jaro L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij de vinkenwaard, goede snelle bediening en een mooie plek aan het water. Waar je ook nog is een bootje kan huren. Top plek