De Villa van Alphen

Schellestraat 2 5131 RJ Alphen Nederland Kaart

Over het restaurant De Villa van Alphen

Restaurant Villa van Alphen is de perfecte locatie als je in een huiselijke sfeer wilt genieten van heerlijk eten en gezellig samenzijn. Naast de lunch- en dinerkaart kun je ook kiezen voor high wine, high beer, high tea, high tapas.

Meer informatie over restaurant De Villa van Alphen

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Villa van Alphen

Miriam J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een mooi gelegen, verzorgde gelegenheid, met nog prachtige authentieke elementen in het gebouw. De villa heeft ook hotelkamers. Je kunt er met vrienden, partner, familie, maar ook met een zakenpartner of in je eentje iets gebruiken. De sfeer is voor alle situaties geschikt. Ik kom hier zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke goedverzorgde lunchgerechten. Klantvriendelijke bediening en een ontspannen sfeer.
Op terras gezeten met een heerlijk windje.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten!
Attente bediening, goede porties.
Kleine opmerking: het zou leuk zijn als bij het hoofdgerecht frietjes/kroketjes of gebakken aardappeltjes geserveerd zouden worden. Deze moeten nu separaat besteld worden.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prettige locatie en ook een goede mogelijkheid om gezellig buiten van je diner te genieten. Tevens voor kinderen ook een mooie gelegenheid om buiten te spelen.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Moeite om via social deal binnen te komen, veel telefoontje en mail voorafgaand aan het contact. Dit was behoorlijk frustrerend. Eenmaal binnen was alles prima, vriendelijk personeel en een prima lunch. Was een wandellunch arrangement van social deal, die we als cadeau van vrienden gekregen hadden.
T E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Mooie gerechtjes. Prachtige groenten. Zou de saus bij de vis apart aanbieden. Wasceen beetje teveel.
Al met al lekker gegeten.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Bij aankomst mochten we niet op het terras zitten omdat er een groep zou komen, maar in de tijd dat wij daar geweest zijn, heeft daar niemand gezeten. Erg jammer.
Onze clubsandwich was erg lekker, mede door het verse brood.
Het was alleen erg rommelig en vies binnen. Menukaart plakte en op de vloer lag van alles en dat was niet van vandaag.
Jammer, en dat voor een hotel!
Qua hygiene moet er echt naar gekeken worden!
Donna D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Alles smaakte goed, goede presentatie, interessante entourage. Wel last gehad van ongewenste gevleugelde bezoekers tijdens het eten die niet weg te slaan waren.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Uitstekend aspergegerecht met gebakken zalm. Mijn echtgenote had asperges met beenham, ook verrukkelijk! Prima ambiance al was het op zondagavond laat wat stil, maar verder prima bediening en wijnadvies. Ook het nagerecht was prima, al hadden we in plaats van twee slechts een kaasplank besteld. Verschillende aparte kazen, heerlijk geserveerd met een klein glaasje port erbij.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Mooigelegen zeker voor de zomer mooie tuin goed parkeren en vriendelijke bediening.
Ook goed voor wat te vieren ivm dat het gelijk een hotel is.
Daniëlle E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
vriendelijke bediening , gezellige sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding .
Genoeg keuze en ruime porties. Wij hebben lekker gegeten .
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De borden zien er smaakvol uit. Er lijkt echter niet te worden gekookt. Het meeste smaakt naar opgewarmde kant en klare (diepvries)producten. Smaak gaat boven uiterlijk. Misschien waren onze verwachtingen te hoog gespannen.
Bourgondier2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor het eerst gegeten in dit restaurant. Hartelijke ontvangst en plaats genomen in de mooie serre. Amuse van het huis, meloen met Ibericoham, leuk geserveerd in een pannetje. Dit weekend voor het eerst op de kaart asperges, we hebben gekozen voor het aspergemenu. De chef/patron serveerde de hoofdgerechten en gaf nog uitleg over de asperges, die bij zijn buurman smorgens waren gestoken.
Het hele menu was goed verzorgd en smaakte uitstekend.
Wij kregen echt het gevoel welkom te zijn. Komen zeker hier terug, een aanrader