De Villa van Alphen

Schellestraat 2 5131 RJ Alphen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Villa van Alphen

Restaurant Villa van Alphen is de perfecte locatie als je in een huiselijke sfeer wilt genieten van heerlijk eten en gezellig samenzijn. Naast de lunch- en dinerkaart kun je ook kiezen voor high wine, high beer, high tea, high tapas.

Meer informatie over restaurant De Villa van Alphen

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Villa van Alphen

Daniëlle E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
vriendelijke bediening , gezellige sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding .
Genoeg keuze en ruime porties. Wij hebben lekker gegeten .
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De borden zien er smaakvol uit. Er lijkt echter niet te worden gekookt. Het meeste smaakt naar opgewarmde kant en klare (diepvries)producten. Smaak gaat boven uiterlijk. Misschien waren onze verwachtingen te hoog gespannen.
Bourgondier2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor het eerst gegeten in dit restaurant. Hartelijke ontvangst en plaats genomen in de mooie serre. Amuse van het huis, meloen met Ibericoham, leuk geserveerd in een pannetje. Dit weekend voor het eerst op de kaart asperges, we hebben gekozen voor het aspergemenu. De chef/patron serveerde de hoofdgerechten en gaf nog uitleg over de asperges, die bij zijn buurman smorgens waren gestoken.
Het hele menu was goed verzorgd en smaakte uitstekend.
Wij kregen echt het gevoel welkom te zijn. Komen zeker hier terug, een aanrader