De Villa van Alphen

Schellestraat 2 5131 RJ Alphen Nederland Kaart

Over het restaurant De Villa van Alphen

De Villa van Alphen is de perfecte locatie als je in een landelijke omgeving wilt genieten van heerlijk eten en gezellig samenzijn. Het restaurant presenteert verschillende kaarten. Naast de lunch- en dinerkaart kun je ook kiezen voor high wine, high beer, high tea, high tapas of barbecue. Dankzij de comfortabele hotelkamers heb je meer tijd om de natuurrijke omgeving te verkennen. Kom samen of met de hele familie, er zijn speciale groepsarrangementen.

Meer informatie over restaurant De Villa van Alphen

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag
- Ontbijt vanaf 07:00
- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi