De Viking

Joossesweg 35 4361 KG Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Viking

Terwijl de kinderen ravotten...

Restaurant De Viking ligt in het recreatiegebied De Joossesweg, op loopafstand van kreek, duinen, strand en het dorp Westkapelle. Plof hier neer voor een heerlijk diner na een intensieve wandeling of zonovergoten stranddag. En als je even geen zin hebt om de kids te vermaken, dan zijn er genoeg speelattributen waarmee ze wel even zoet zijn. Denk aan midgetgolf, een trampoline, miniscooters en biljarts. Tijd om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Viking

Jouw recensie over het restaurant De Viking

Marja S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het eten was goed, de inrichting van het restaurant is niet gezellig. Misschien een verbeterpuntje. Bediening was vriendelijk.
Jack G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten service prima lekker rustige omgeving PRIMA
Vissoep was heerlijk Voldoende frites en goede steak en heerlijke salade
Heerlijk nagerecht.
ted.vanhooydonk .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat oubollig, kantine-achting restaurant, zeer rustig gelegen. Zeer goed bereide en smakelijke gerechten. Keuze uit twee driegangenmenu's, een vlees en een vis. Bediening attent, alert en heel vriendelijk. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
a.j.c.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima gegeten,zowel de vlees als de heerlijke scampi maaltijd. vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit .wij komen volgend jaar zeker weer terug
B Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De tafel was gereserveerd en de bediening vlot. Ik heb de serveerster gecomplimenteerd voor haar attente houding en de vele stappen die zij tijdens ons anderhalf uur zette!
De uiensoep was bijzonder en de waarschuwing voor de hete schaal was niet ten onrechte. Zelden zo'n malse biefstuk gegeten en ook keurig opgediend. De patatjes echter zonder mayo, die werd nagebracht, maar ook berekend. De hazelnootcoupe als dessert was prima.
famstamschijf .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
het betrof een 3 gangen menu, keus was uit 2 gerechten. garnalen of biefstuk. Patat en groente erbij Voorgerecht voor ons was een gegratineerde uiensoep, nagerecht ijs met walnoten en slagroom. Alles was was een goede kwaliteit en smaakte prima
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben hier gegeten met de AH diner bon. Als voorgerecht hebben we de uiensoep gekozen die was lekker. Als hoofdgerecht hadden we de scampi's die ontzettend lekker waren. We hadden ijs toe. Vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten‼️ Bediening was vriendelijk, er was voldoende. De uien soep is een aanrader! De steak was ook erg lekker en de salade met een lekkere dressing ook er goed.
truruzel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wat een heerlijkheden met dank aan de AH-actie We hebben alle vier genoten.
Vriendelijke ontvangst en attente bediening.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij komen er graag, het eten is er altijd lekker en goed, het personeel is goed en altijd in voor een praatje.

Tot snel wee,
meer-jam .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het keuze menu van de spaaractie van AH. Dit was voor ons niet de eerste keer dat we genoten hebben van het heerlijke eten, de gezellige ruimte en de hele vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader! Hartelijk dank!
L J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We kregen na ander halfuur wachten precies wat op de kaart stond, een flink stuk vlees (goed gebakken) warme groente zo uit het water geschept geen smaak aan een kom sla en een bak krokant gebakken friet. Het bord was opgeleukt met een stukje aardappel gratin wel smakelijk. Het hoofgerecht werd vooraf gegaan door een kom soep die goed smaakte het desert was een flinke kom ijs niks mis mee. E.e.a. was ruim voldoende. Het gerecht was weinig verfijnd en paste in de ambiance van een campingkantine achtige omgeving. De prijs was pittig voor het gebodene.
mj R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
we hebben erg genoten van het ah diner bij de viking
omdat we een weekje zeeland aan deden leek het ons leuk om gebruik te maken van de restaurant aktie van ah
we werden vriendelijk ontvangen en het eten was ons erg bevallen.
voldaan gingen we van dan ook van tafel
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een heerlijke zomeravond doorgebracht en lekker gegeten. Deze maandag was het erg rustig, dat zal in het weekend wel anders zijn. Vriendelijk personeel en een lekkere maaltijd.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,prijs kwaliteit is goed/uitstekend.vlotte en vriendelijke bediening.nhet advies over de fles Rosé was ook goed.
riadeugd .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geweldig. !!!
Speciale kaart voor de Alberhein restaurant Aktie.
Heerlijke uiensoep.
Zelden zo mals stukje vlees gegeten. Nagerecht een coup ijs.
Al met al.
TOP!!!!!
abcdirk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
sanitair was vies. kleine kinderen die renden en alleen naar de wc gingen. rest kunt u raden.

door drukte in de keuken moesten wij lang wachten voorgerecht pas na 1 uur. daarna kenbaar gemaakt.
bediend personeel was goed.

geweest n.a.v. ah actie.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
sfeervolle inrichting op leuke locatie en uitstekende bediening
rustige goede achtergrond muziek
voor de kinderen leuke speelvoorzieningen zeer nabij
DJ B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
garyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heel lekker gegeten er was ook een zwangere vrouw bij en ze haar menu aanpassen zonder probleem,de bediening was heel goed vriendelijk ik had me verslikt en ze stonden er zo met een glas water ik vond het een heel aangenaam etentje spijtig dat het restaurant binnenkort plaats moet maken voor een hotelcomplex ik vind het een heel kindvriendelijk restaurant een aanrader dus