De Viking

Joossesweg 35 4361 KG Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Viking

Terwijl de kinderen ravotten...

Restaurant De Viking ligt in het recreatiegebied De Joossesweg, op loopafstand van kreek, duinen, strand en het dorp Westkapelle. Plof hier neer voor een heerlijk diner na een intensieve wandeling of zonovergoten stranddag. En als je even geen zin hebt om de kids te vermaken, dan zijn er genoeg speelattributen waarmee ze wel even zoet zijn. Denk aan midgetgolf, een trampoline, miniscooters en biljarts. Tijd om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Viking

7,1
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten‼️ Bediening was vriendelijk, er was voldoende. De uien soep is een aanrader! De steak was ook erg lekker en de salade met een lekkere dressing ook er goed.
truruzel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wat een heerlijkheden met dank aan de AH-actie We hebben alle vier genoten.
Vriendelijke ontvangst en attente bediening.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij komen er graag, het eten is er altijd lekker en goed, het personeel is goed en altijd in voor een praatje.

Tot snel wee,
meer-jam .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het keuze menu van de spaaractie van AH. Dit was voor ons niet de eerste keer dat we genoten hebben van het heerlijke eten, de gezellige ruimte en de hele vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader! Hartelijk dank!
L J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We kregen na ander halfuur wachten precies wat op de kaart stond, een flink stuk vlees (goed gebakken) warme groente zo uit het water geschept geen smaak aan een kom sla en een bak krokant gebakken friet. Het bord was opgeleukt met een stukje aardappel gratin wel smakelijk. Het hoofgerecht werd vooraf gegaan door een kom soep die goed smaakte het desert was een flinke kom ijs niks mis mee. E.e.a. was ruim voldoende. Het gerecht was weinig verfijnd en paste in de ambiance van een campingkantine achtige omgeving. De prijs was pittig voor het gebodene.
mj R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
we hebben erg genoten van het ah diner bij de viking
omdat we een weekje zeeland aan deden leek het ons leuk om gebruik te maken van de restaurant aktie van ah
we werden vriendelijk ontvangen en het eten was ons erg bevallen.
voldaan gingen we van dan ook van tafel
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een heerlijke zomeravond doorgebracht en lekker gegeten. Deze maandag was het erg rustig, dat zal in het weekend wel anders zijn. Vriendelijk personeel en een lekkere maaltijd.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,prijs kwaliteit is goed/uitstekend.vlotte en vriendelijke bediening.nhet advies over de fles Rosé was ook goed.
riadeugd .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geweldig. !!!
Speciale kaart voor de Alberhein restaurant Aktie.
Heerlijke uiensoep.
Zelden zo mals stukje vlees gegeten. Nagerecht een coup ijs.
Al met al.
TOP!!!!!
abcdirk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
sanitair was vies. kleine kinderen die renden en alleen naar de wc gingen. rest kunt u raden.

door drukte in de keuken moesten wij lang wachten voorgerecht pas na 1 uur. daarna kenbaar gemaakt.
bediend personeel was goed.

geweest n.a.v. ah actie.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
sfeervolle inrichting op leuke locatie en uitstekende bediening
rustige goede achtergrond muziek
voor de kinderen leuke speelvoorzieningen zeer nabij
DJ B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
garyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heel lekker gegeten er was ook een zwangere vrouw bij en ze haar menu aanpassen zonder probleem,de bediening was heel goed vriendelijk ik had me verslikt en ze stonden er zo met een glas water ik vond het een heel aangenaam etentje spijtig dat het restaurant binnenkort plaats moet maken voor een hotelcomplex ik vind het een heel kindvriendelijk restaurant een aanrader dus
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bij De Viking keurig ontvangen. Op het terras wat biertjes gedronken tot ons gezelschap compleet was. Goed verzorgde menu's op de AH kaarten. De huiswijn was prima, maar geen keuze voor andere wijnen, maar goed is goed. De geserveerde soepen en schotels heel lekker en mooi verzorgd opgediend. Enthousiaste bediening met belangstelling voor de gasten. Als we weer in de buurt zijn van Westkapelle een prima restaurant met betaalbare prijzen en komen daar zeker nog wel eens terug. Voor kids is er een leuke speeltuin met springkussens en midgetgolfbaan, treintjes en schommels en allerlei attributen aanwezig, dus volop vertier voor het jonge volk.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten en bediening prima, restaurant kun je het niet echt noemen; camping eetzaal is meer van toepassing desondanks lekker gegeten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Menuprijs € 10 te duur. Menukaart speciaal voor ah klanten,zeer weinig keus. Karaf kraanwater voor 3€ , niet normaal.Mayonaise, moest om worden gevraagd: klein bakje voor € 0.80, hoort bovendien bij frites geleverd te worden.
Toetje, alleen ijs: een werkelijk ordinaire coupe met 3 (!) bollen fabrieksijs.
De soep was lekker.
Antonet S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hoofdgerecht onder de maat,
Voorgerecht lauw; met garnalen en mosselen, maar de garnalen waren ver te zoeken.'
Gelukkig was het nagerecht tot onze volle tevredenheid.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was echt lekker ! en de bediening door zo.n blonde tengere meisje (heb jammer genoeg niet haar naam ) was super !!!!! ze is heel attent en heeel zachtaardig !!! dit personeel vind je zelden !!! enkel wat de gezelligheid betreft het pand en de inrichting zouden dringen wat opgepimpt kunnen en moeten worden maaaar buiten dat hadden wij een heel leuke avond en super lekker gegetenvoor een mooie prijs !!!!!! toch best wel een aanrader !
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voor de prijs met de AH bon prima, anders te hoog. Keuze is beperkt. Er kan uit twee menu's worden gekozen, speciale kaart dus voor gasten met een AH bon.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wij wisten al van de kwaliteit van de Viking, je ziet het er aan de buitenkant niet aan af, maar de Viking is zeker een aanrader om eens lekker te gaan eten en tegen redelijke prijzen.