De Viking

Joossesweg 35 4361 KG Westkapelle Nederland Kaart

Over restaurant De Viking

Terwijl de kinderen ravotten...

Restaurant De Viking ligt in het recreatiegebied De Joossesweg, op loopafstand van kreek, duinen, strand en het dorp Westkapelle. Plof hier neer voor een heerlijk diner na een intensieve wandeling of zonovergoten stranddag. En als je even geen zin hebt om de kids te vermaken, dan zijn er genoeg speelattributen waarmee ze wel even zoet zijn. Denk aan midgetgolf, een trampoline, miniscooters en biljarts. Tijd om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Viking

• Mastercard , Pin
6,4
Erg duur
Erg lang
Zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuke keuzegerechten voor voor-, hoofd- en nagerecht. Verzorgd en aantrekkelijk geserveerd en bijzonder lekker.
Vriendelijke en attente bediening.
Wat ons vooral opviel was het feit dat bestellen a la carte of via de AH aanbieding geen verschil maakte, ook niet qua grootte van de porties. Hebben we bij andere eetgelegenheden wel anders meegemaakt.
100% aanrader !!!!
Lotte.king88 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Niks was vers! Groenten kwam uit een diepvries zakje. Vlees was taai, zalm overduidelijk niet vers, de salade kwam grotendeels uit een potje.
We kwamen met een volle spaarkaart van de ah restaurant spaaractie, dus het tweede 3-gangenmenu was gratis. Dus eigenlijk zou je 65 (!!!!!) euro kwijt zijn voor een gigantische smerige maaltijd van lage kwaliteit. Ik was liever naar de snackbar er naast gegaan (ook van hen) dan weet je tenminste wat je kan verwachten. De serveerster vroeg of het had gesmaakt en ik vertelde dat het wat tegenviel (zacht uitgedrukt). Aan haar reactie was te merken dat ze dit niet vaak te horen kreeg. Ik snap dat mensen zo in shock zijn dat ze niks durven te zeggen. Haar antwoord was dat het nou eenmaal bij elk restaurant anders was........... We hebben het toetje geskipt, ik was te geïrriteerd. We kregen ook totaal geen compensatie of iets dergelijks (vervelend, nou dan halen we de prijs van het toetje eraf of iets dergelijks). Ik wilde zo snel mogelijk weg uit het buurthuis uitziende ongezellige geheel! Geen aanrader, zou meteen gesloten moeten worden! Echt belachelijk dit!!!
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hadden een zalm met salade als voorgerecht hoofd gerecht zalm en mix grill en toetje banaan boot en crêpe alles was super we hebben heerlijk gegeten
Francien53 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De sfeer was gezellig het eten was heerlijk, en een heel vriendelijk personeel.zeker een aanrader.

Fam de wit
Zoutelande
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Super goed eten, verrassend hoe het eten (mix grill) opgemaakt geserveerd werd, erg leuk om te zien en heerlijk mals vlees, en ruim voldoende. Alle gerechten waren zeer goed bereid en voldoende. Hebben erg van het eten genoten. Een aanrader om met kinderen te gaan eten aangezien er een leuke speeltuin bij gelegen is. Dus binnenkort gaan we met kinderen en kleinkinderen er nogmaals naar toe.
Rikbolt .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het voorgerecht zorgde nog voor enige goede hoop, nadat deze door de gedateerde aankleding de grond in was gedrukt. Dat sprakje hoop werd zorgvuldig de nek om gedraaid door het hoofdgerecht. Taaie droge mixed grill en een vieze saus bij de zalm. De crêpes waren gewoon pannenkoeken met bosvruchten er in. Al met al het geld niet waard.
Aannemergoedbloed .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voorgerecht was met geitenkaas, zeer lekker. Hoofdgerecht was mixed grill, ook zeer lekker.
Nagerecht pannekoekjes met ijs en slagroom. Was ook heerlijk. Bediening: vrouwlijke was zeer vriendelijk maar de manlijke is niet voor dit werk geschikt. Absoluut niet vriendelijk.
we gaan er zeker nog een keer eten!
Janenantje .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gereserveerd ivm Shell vouchers, 1+ 1 gratis, 2 weken voordien een mail gestuurd om te vragen of dat er een speciaalmenu voorwas. Helaas niets van gehoord. Bij aankomst meteen een , jawel, een speciaalmenu aangeboden waaruit we konden kiezen voor € 29,95 p.p. Voorgerechten waren goed, toen voor beenhammetje gekozen en dezehad echt te lang inde oven gezeten, uitgedroogd, toetje: gekozen voor klein pannekoekje gevuld met vruchten en daarbij ijs met slagroom. Dit was echt heel matig. Al met al was het zeker geen€ 29,95 waard. Dit doenwe dus zo nooit meer.
Garyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
het eten was heel lekker en de bediening was ook goed het decor is netjes maar een beetje klassiek maar het was allemaal dik in orde
Marinusl .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We werden heel vriendelijk ontvangen! De gerechten waren heerlijk, zowel de vis als het vlees.Kortom , De avond was goed besteed!
Mirck015 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Zeer vriendelijk personeel.
Prima eten.
Locatie iets minder maar dat is niet het belangrijkste want de mensen en het eten waren prima dus wat willen we nog meer.
Riethuijsman .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Eten was prima. Al eerder een AH menu gegeten bij een ander restsurant, maar dst viel tegen. Zal hier vaker nasr toe gaan
Anneke169 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Ik dacht in een restaurant te gaan eten, maar het was een soort kantine bij een camping?
Daar is niks op tegen als het eten goed is. Dat was het niet.
Niks vers of smaakvol, alleen de sla maar die bestond dan voor het grootste deel uit ijsbergsla
met zilveruitjes en slasaus uit een potje?
Kees3007 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten en zijn geholpen door een geweldige bediening.
Dit heeft bijgedragen aan een fantastisch dagje uit.
Karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Dit is geen restaurant, maar een veredelde snackbar. Die zit ook in hetzelfde pand. De bediening was vriendelijk en correct, maar alles verliep erg traag. 2 uur en 3 kwartier voor een simpel (standaard) menu is wel lang. De voorgerechten waren het beste. De groentes bij het hoofdgerecht (worteltjes en sperciebonen) waren kapot gekookt. Heel slap en geen smaak. Dit is geen aanrader.
Jlvreeke .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zowel de carpaccio, als de kabeljouw en het hammetje smaakten uitstekend.
Ook het toetje, de apfelstrudel maakte de maaltijd tot een feest.
Heerlijk gegeten onder de volle maan. Met na afloop een uitbuikrondje over de Westkapelse duinen.
Rebros .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Goede gegeten , geweldig aardige bediening,

er kwam net een gezelschap binnen, waarop die mevrouw zei, als u niet te lang wacht met bestellen,

kunt u er net voorin lopen met eten,

Zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Leuk 3 gangen keuzemenu, zeer attente en vriendelijke bediening en alle 3 de gangen keurig verzorgd en ruim voldoende.
Samengevat: echt een aanrader !
Bouncer .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten. In onze vakantie hier twee keer gegeten waarvan een keer met AH zegels. Aardige klantgerichte bediening. Hele gemoedelijke sfeer. Zeer aan te bevelen...
Famstamschijf .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het eten was goed, als voorgerecht had mijn vrouw carpaccio en ikzelf garnalen in olie bereid, smaakte erg goed. Het hoofdgerecht was een beenhammetje met frites en twee soorten groente. Ook dit gerecht was goed van smaak. Als nagerecht kreeg mijn vrouw apfelstrudel met ijs, en ik een warm flensje met ijs en een heerlijke saus. We hebben heerlijk en voldoende gegeten.