De Vijf Weeghen

Lampsinsdijk 2 4504 Nieuwvliet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Vijf Weeghen

Maartjedevos .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wat een heerlijke avond hebben we hier gehad. Terwijl het erg druk was, gaf het personeel je een ontzettend welkom gevoel. Heerlijke hamburger en vispannetje gegeten met een goede portie lekkere friet erbij. En wat heeft er binnen een ontzettend mooie metamorfose plaatsgevonden. Warm en gezellig.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wij komen al 4 jaar hierheen en komend volgend jaar weer terug als we op vakantie zijn. Op weinig plaatsen zie je nog zo'n vriendelijk personeel. De kindjee vermaken zich er prima en ik heb goed overzicht. Voor gastvrijheid krijgen ze van mij een dikke 10.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Zojuist gegeten bij dit restaurant. Het eten is prima. Ik had de schnitzel met champignonsaus. Daarnaast nog een flinke portie patat. Erg lekker. De bediening heel erg oplettend en vriendelijk! Zeker een aanrader.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
De saté is best goed. Maar de kindermenu's zijn ronduit slecht.... rauwkost voor kinderen? En een hamburger die smaakt alsof hij uit de diepvries komt is ook niet echt meer van deze tijd. Gewoon wat groente erbij, en altijd verse producten graag!
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Tijdens vakantie in Nieuwvliet hier wat gegeten. Binnen was het druk, maar men deed echt de best om een tafel voor ons (9p) te regelen, wat lukte. Lof hiervoor. Kinderen hadden allemaal iets van de kinderkaart wat goed smaakte. Volwassenen hadden mosselen friet op een na, die had vissoep. Soep was erg lekker. Mosselen waren ok, niet top. Verwacht je wel in Zeeland. Frieten waren te kort gebakken(!) en dus te licht. 23,50 voor deze mosselen met friet was wat stevig aan de prijs. In Rotterdam eet ik ze beter voor minder. Al met al prima avond gehad. Prima familierestaurant.
Eter1992 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Een hoofgerecht (de kipsaté) bleek slechts 1 spies te zijn. Na twee keer happen was mijn hoofdgerecht dan ook op. Toen ik verhaal ging halen begon het meisje meteen over "wegen" etc. Dit terwijl ik gewoon verduidelijking vroeg. Vervolgens kwam haar bazin die mij streng vertelde dat ik dit maar te accepteren had. voor 16,- verwacht je toch meer, en zeker wanneer een klacht heeft.
Service is dus waardeloos.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Dit restaurant ligt vlak bij Landal Nieuwvliet Bad en is een waar paradijs voor kinderen. Er is een grote buitenspeeltuin en ook binnen is een speelruimte.
Het restaurant heeft een binnendeel en een deel in een tent.
De menukeuze is ruim, meerdere vlees en visgerechten met frites en garnituur en er is veel keuze voor de kinderen, ook pannekoeken.
Het eten is oke, verwacht geen hoogstandjes maar dat hoeft ook niet. De kracht van dit restaurant is de kindgerichtheid.
Tienus .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Hier ga je eten met kinderen! Laat ik daarmee beginnen :-).

Het is lastig om een een score uit te drukken dit restaurant, want waarmee moet ik het vergelijken?
Belangrijkste hier zijn de speelfaciliteiten voor kinderen (tot circa 10-12 jaar?!). Vele betaalde speeltuinen kunnen hier een puntje aan zuigen, want het ze hebben het er heel dik voor elkaar. Als ouder kan je prima op het terras wat eten, terwijl je uitzicht hebt over de speeltuin. En bij slecht weer kunnen ze binnen in de speelkamer spelen.
Qua eten is het beter dan de meeste strandtenten of "kinderrestaurants". Er is nogal wat afwisseling en de prijzen zijn heel erg goed te doen (kinderpannenkoek voor rond de 5 euro, hoofdgerecht voor volwassen voor rond de 15 euro).
De (jonge) dames van de bediening, die voelen zich betrokken bij de zaak. Ik sprak er een die als kind vroeger in de speeltuin had gespeeld. Dus ze lopen het vuur uit de sloffen met een grote glimlach.
Al met al, ben je in de buurt en heb je kinderen, ga hier dan absoluut eten!!
15dorien .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
vanwege de speeltuin is het voor kinderen ideaal
prijs kwaliteit verhouding is te duur
en weinig afstemming tussen personeel binnen en buiten
dat kan gebeuren in drukke zomermaanden (daarbij dat binnen de frites en 1x hoofdgerecht te laat waren), maar ons hierover niet te woord staan, en dat het overige personeel ons niet mag bedienen is slechte service
Lucasvangijtenbeek .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Alles was eigenlijk prima. Het is een goede en leuke plek voor kinderen om heen te gaan. Maar er is ook kritiek. De service is minder goed en soms duurt het erg lang.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Ontzettende vriendelijke bediening en grote kaart. Niet alle gerechten zijn even goed uitgevoerd maar de speeltuin en de service maken alles goed.