De Vijf Sinnen

hegedyk 2 9024 Weidum Nederland Kaart
31-582519217

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Vijf Sinnen

'De Vijf Sinnen' is een stijlvol restaurant op het Friese platteland. De grote bar met open keuken geeft extra gezelligheid in het restaurant. De mooie creaties die de keukenbrigade voor u bereidt zijn vanaf de bar stap voor stap te volgen.

Sommelier Daniëlle Buijs heeft de wijnkaart ingedeeld op smaak. Bent u op zoek naar een juiste wijn-spijs combinatie, laat u dan adviseren. We hebben naast de wijnkaart verschillende arrangementwijnen die we per glas serveren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Vijf Sinnen

Nee
  • Kom je met de auto?
    Snelweg Heerenveen-Leeuwarden N32 /A32, afslag 16

Woensdag t/m zaterdag vanaf 18.00 uur
Dinsdag open vanaf 6 personen.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant De Vijf Sinnen

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
En gezellig en goed restaurant zeker de moeite waard om eens te proberen.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wijn advies was geweldig goed. Verstand van zaken en géén doorsnee wijnen
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ontvangst was prima , de kaart wel goed maar erg beperkt. kwaliteit eten prima, porties niet te klein, de bediening is betrokken , wel redelijk aan de prijs.
Beste mevrouw K, kunt u aangeven op welke datum u bij ons heeft gedineerd? Op 30 november hadden we namelijk geen à la carte gasten. U staat ook niet in ons reserveringssysteem.

Met vriendelijke groet,
Daniëlle
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was weer geweldig, je hoorde in het restaurant niet anders dan uhm nnn Kevin kookt geweldig, het blijft een feest om daar te dineren. Tussen haakjes, we kijken nu al weer uit naar de volgende keer. Geweldig team ook de bediening. Super
Alja S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Een heerlijke avond, in alle opzichten. Fijne plek, leuke mensen, boeide bediening en fantastisch eten. We komen graag terug.s
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Bijzondere plek gelegen tussen de Friese weilanden. Al jarenlang een vaste waarde op culinair gebied in een prettige en ongedwongen sfeer.
Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het was weer TOP!!!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Chef Kevin weet te verrassen met creatieve en verfijnde gerechten. Vlees, vis en vegatarisch, wij vinden het allemaal een feestje. Gastvrouw Daniëlle serveert daar een zeer goed passend glas wijn bij, waarbij ruimte is voor een persoonlijke voorkeur. Royale porties zijn de regel. Wij gaan zeker terug. Aanrader!
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De sfeer is prima. Beperkte kaart met te weinig keuze. Kwaliteit eten prima, porties soms te klein, sommigen precies goed. De bediening is rustig . Wel redelijk aan de prijs. Het was met alles net niet.
Beste heer Sedrick,
Natuurlijk bent u vrij om uw mening te ventileren over uw eetervaringen in restaurants. Maar heeft u enig idee wat het effect kan hebben op restaurants als u zo achteloos en anoniem, ja zonder boekinggegevens, uw mening rondstrooit? Iens vraagt de gast om eerlijke en constructieve feedback. Uw feedback is geenszins constructief, eerder destructief. Kevin en ik runnen dit restaurant nu 23 jaar. U eet hier één keer en bedankt mij op de avond zelf voor een gezellige avond. Ik had liever gehad dat u bij het afrekenen eerlijk was geweest. Op dat moment kan ik me namelijk verweren. De 'te kleine' kaart had u namelijk gewoon op internet kunnen nakijken. Dan had u waarschijnlijk niet voor ons gekozen. Dat was voor beide partijen beter geweest.
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De kleding van het bedienende personeel vonden wij niet bij de ambiance (deze is top) passen. Hoewel de aanwezige gasten informeel gekleed waren, hoeft het personeel er niet zo bij te lopen. De gedragen kleding van het personeel past beter bij een eetcafé en niet bij de uitstraling van de 5 Sinnen. Uniformiteit in de kleding zou 'beter' zijn. De bediening kwam wat afstandelijk over. Van een gastvrouw/heer wordt wel persoonlijke aandacht verwacht.
Het eten was zonder meer goed maar niet spectaculair. Geen smaak explosie of 'verrassing'. De prijs voor een 3 gangen diner à € 45,- schept wel een verwachting die niet waar werd gemaakt. Daarnaast zijn de prijzen voor de dranken echt te hoog. Voor bijvoorbeeld een fles (bron)water € 5,75 vragen... Idem de prijzen voor bier en wijn. Een totaalprijs van, in ons geval, € 20,- lager pp is meer realistischer.
De prijzen van de dranken zijn als volgt:
glas wijn € 4,50
speciaal bier € 4,50
Arrangementwijn € 5,75 (we schenken altijd een royaal glas)
Liter mineraalwater € 5,75

Dit even om misverstanden te voorkomen.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was weer geweldig, warm ontvangst, en we hebben weer genoten van de kookkunst van Kevin. We kijken al weer uit naar de volgende keer.
LianeB .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij Kevin en Daniëlle voelen wij ons iedere keer weer van harte welkom. Naast de mooi opgediende gerechten, het zalige eten en de heerlijke wijnen is er altijd tijd voor een gezellig praatje.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten in zeer ontspannen sfeer. Mooie ambiance, erg fijne gastvrouw, kok en overig personeel. Je wordt echt een avondje verwend. Aanrader!
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgediend. Bijpassende wijn was prima. Bedienning zeer goed: juiste toon en juiste tempo.Sfeervolle ambiance. Al met al een fijne avond
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, uitstekende wijnsuggesties bij de gerechten. Al met al een klasse restaurant! Een aanrader.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
UItstekend gegeten met een hartelijke ontvangst en een uitstekende gastvrouw die zeer goed aanvoellt wat de gasten wensen.
Passende aanbevelingen voor de wijn bij de gerechten waarvoor diverse open wijnen beschikbaar waren en/of open werden gemaakt.
Hulde aan de kok , Kevin, die wederom een topprestatie leverde mijn zijn team. We komen graag weer eens terug, ook al moeten we er meer dan 200 km voor rijden !! Groeten uit Brabant.
De tafel van Erik J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Top, heerlijk eten.
J.
Heerlijke avond
Jjm J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
er wordt met liefde gekookt en geserveerd en dat doet een mens goed!
E. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima sfeer, beperkte kaart, kwaliteit eten prima, porties precies goed, bediening rustig op de achtergrond, redelijk aan de prijs.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Kan het iedereen aanraden!!!