De Vijf Sinnen

hegedyk 2 9024 Weidum Nederland Kaart
31-582519217

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Vijf Sinnen

'De Vijf Sinnen' is een stijlvol restaurant op het Friese platteland. De grote bar met open keuken geeft extra gezelligheid in het restaurant. De mooie creaties die de keukenbrigade voor u bereidt zijn vanaf de bar stap voor stap te volgen.

Sommelier Daniëlle Buijs heeft de wijnkaart ingedeeld op smaak. Bent u op zoek naar een juiste wijn-spijs combinatie, laat u dan adviseren. We hebben naast de wijnkaart verschillende arrangementwijnen die we per glas serveren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Vijf Sinnen

Nee
  • Kom je met de auto?
    Snelweg Heerenveen-Leeuwarden N32 /A32, afslag 16

Woensdag t/m zaterdag vanaf 18.00 uur
Dinsdag open vanaf 6 personen.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Vijf Sinnen

LianeB .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij Kevin en Daniëlle voelen wij ons iedere keer weer van harte welkom. Naast de mooi opgediende gerechten, het zalige eten en de heerlijke wijnen is er altijd tijd voor een gezellig praatje.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten in zeer ontspannen sfeer. Mooie ambiance, erg fijne gastvrouw, kok en overig personeel. Je wordt echt een avondje verwend. Aanrader!
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgediend. Bijpassende wijn was prima. Bedienning zeer goed: juiste toon en juiste tempo.Sfeervolle ambiance. Al met al een fijne avond
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, uitstekende wijnsuggesties bij de gerechten. Al met al een klasse restaurant! Een aanrader.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
UItstekend gegeten met een hartelijke ontvangst en een uitstekende gastvrouw die zeer goed aanvoellt wat de gasten wensen.
Passende aanbevelingen voor de wijn bij de gerechten waarvoor diverse open wijnen beschikbaar waren en/of open werden gemaakt.
Hulde aan de kok , Kevin, die wederom een topprestatie leverde mijn zijn team. We komen graag weer eens terug, ook al moeten we er meer dan 200 km voor rijden !! Groeten uit Brabant.
De tafel van Erik J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Top, heerlijk eten.
J.
Heerlijke avond
Jjm J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
er wordt met liefde gekookt en geserveerd en dat doet een mens goed!
E. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima sfeer, beperkte kaart, kwaliteit eten prima, porties precies goed, bediening rustig op de achtergrond, redelijk aan de prijs.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Kan het iedereen aanraden!!!
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We waren al blij verrast door de kwaliteit en de smaak van de amuses. Maar de gerechten daarna waren werkelijk voortreffelijk. Perfecte en evenwichtige smaakcombinaties; dat kan alleen een echt goede kok zoals Kevin. De bijpassende wijnen sloten hier perfect op aan. Ook van de sfeer en de bediening hebben we genoten. Kortom, het kon eigenlijk niet beter.
Lize B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben genoten, complimenten.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg lekker gegeten; het eerst gekomen en het laatst weer weg. We komen van de zomer terug en hopen dan op het terras te eten. Bijzonder zijn de ruim opgestelde tafels - echt heerlijk. Heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijnen, echt een aanrader! Het is even omrijden, maar dat is de moeite meer dan waard.
Fokke K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke avond, met prachtige wijnen en gerechten.
monique058 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten van de verfijnde en de smaakvolle gerechten in een sfeervolle en gezellige ambiance.
De oprechte aandacht, door Daniëlle en Kevin voor de sfeervolle inrichting, de gastvrijheid, het overheerlijke eten en de bijpassende wijnen, maken dat het telkens een genot is om hier weer te zijn.
Josee J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteravond weer bij de Vijf Sinnen gegeten, omdat we hier altijd erg gastvrij ontvangen worden en heerlijk eten. Het menu was verrassend en als altijd weer erg lekker. Tot de volgende keer!
H.den H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Uiterst verzorgde hapjes, amuse en gerechten. De bekende persoonlijke en verzorgde service. Kortom we hebben weer genoten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
goed en leuk restaurant, de open keuken geeft een huiskamersfeer.
het eten was smaakvol zonder echte verrassingen
kortom prima
K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fijn dat er keuze is op de menukaart die regelmatig wisselt ! Hier niet alleen het chef of verrassingsmenu. Het eten is echt lekker, smaak voorop. Direct contact met Kevin en Danielle is vanzelfsprekend en gastvrij.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
bijzonder goed.
JW M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kevin kookt overheerlijk en met veel creativiteit. Zijn amuses zijn ware pareltjes!
Danielle heeft voortreffelijke wijnen in huis, selecteerd ze met verstand van zaken bij de gerechten en gelukkig ook op de juiste temperatuur!
Naar onze mening is de 5 sinnen al jaren een erg goed en constant restaurant. Wij komen er graag!