De Vijf Sinnen

hegedyk 2 9024 Weidum Nederland Kaart
31-582519217

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Vijf Sinnen

'De Vijf Sinnen' is een stijlvol restaurant op het Friese platteland. De grote bar met open keuken geeft extra gezelligheid in het restaurant. De mooie creaties die de keukenbrigade voor u bereidt zijn vanaf de bar stap voor stap te volgen.

Sommelier Daniëlle Buijs heeft de wijnkaart ingedeeld op smaak. Bent u op zoek naar een juiste wijn-spijs combinatie, laat u dan adviseren. We hebben naast de wijnkaart verschillende arrangementwijnen die we per glas serveren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Vijf Sinnen

Nee
  • Kom je met de auto?
    Snelweg Heerenveen-Leeuwarden N32 /A32, afslag 16

Woensdag t/m zaterdag vanaf 18.00 uur
Dinsdag open vanaf 6 personen.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

• Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het was weer TOP!!!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Chef Kevin weet te verrassen met creatieve en verfijnde gerechten. Vlees, vis en vegatarisch, wij vinden het allemaal een feestje. Gastvrouw Daniëlle serveert daar een zeer goed passend glas wijn bij, waarbij ruimte is voor een persoonlijke voorkeur. Royale porties zijn de regel. Wij gaan zeker terug. Aanrader!
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De sfeer is prima. Beperkte kaart met te weinig keuze. Kwaliteit eten prima, porties soms te klein, sommigen precies goed. De bediening is rustig . Wel redelijk aan de prijs. Het was met alles net niet.
Beste heer Sedrick,
Natuurlijk bent u vrij om uw mening te ventileren over uw eetervaringen in restaurants. Maar heeft u enig idee wat het effect kan hebben op restaurants als u zo achteloos en anoniem, ja zonder boekinggegevens, uw mening rondstrooit? Iens vraagt de gast om eerlijke en constructieve feedback. Uw feedback is geenszins constructief, eerder destructief. Kevin en ik runnen dit restaurant nu 23 jaar. U eet hier één keer en bedankt mij op de avond zelf voor een gezellige avond. Ik had liever gehad dat u bij het afrekenen eerlijk was geweest. Op dat moment kan ik me namelijk verweren. De 'te kleine' kaart had u namelijk gewoon op internet kunnen nakijken. Dan had u waarschijnlijk niet voor ons gekozen. Dat was voor beide partijen beter geweest.
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De kleding van het bedienende personeel vonden wij niet bij de ambiance (deze is top) passen. Hoewel de aanwezige gasten informeel gekleed waren, hoeft het personeel er niet zo bij te lopen. De gedragen kleding van het personeel past beter bij een eetcafé en niet bij de uitstraling van de 5 Sinnen. Uniformiteit in de kleding zou 'beter' zijn. De bediening kwam wat afstandelijk over. Van een gastvrouw/heer wordt wel persoonlijke aandacht verwacht.
Het eten was zonder meer goed maar niet spectaculair. Geen smaak explosie of 'verrassing'. De prijs voor een 3 gangen diner à € 45,- schept wel een verwachting die niet waar werd gemaakt. Daarnaast zijn de prijzen voor de dranken echt te hoog. Voor bijvoorbeeld een fles (bron)water € 5,75 vragen... Idem de prijzen voor bier en wijn. Een totaalprijs van, in ons geval, € 20,- lager pp is meer realistischer.
De prijzen van de dranken zijn als volgt:
glas wijn € 4,50
speciaal bier € 4,50
Arrangementwijn € 5,75 (we schenken altijd een royaal glas)
Liter mineraalwater € 5,75

Dit even om misverstanden te voorkomen.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was weer geweldig, warm ontvangst, en we hebben weer genoten van de kookkunst van Kevin. We kijken al weer uit naar de volgende keer.
LianeB .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij Kevin en Daniëlle voelen wij ons iedere keer weer van harte welkom. Naast de mooi opgediende gerechten, het zalige eten en de heerlijke wijnen is er altijd tijd voor een gezellig praatje.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten in zeer ontspannen sfeer. Mooie ambiance, erg fijne gastvrouw, kok en overig personeel. Je wordt echt een avondje verwend. Aanrader!
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgediend. Bijpassende wijn was prima. Bedienning zeer goed: juiste toon en juiste tempo.Sfeervolle ambiance. Al met al een fijne avond
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, uitstekende wijnsuggesties bij de gerechten. Al met al een klasse restaurant! Een aanrader.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
UItstekend gegeten met een hartelijke ontvangst en een uitstekende gastvrouw die zeer goed aanvoellt wat de gasten wensen.
Passende aanbevelingen voor de wijn bij de gerechten waarvoor diverse open wijnen beschikbaar waren en/of open werden gemaakt.
Hulde aan de kok , Kevin, die wederom een topprestatie leverde mijn zijn team. We komen graag weer eens terug, ook al moeten we er meer dan 200 km voor rijden !! Groeten uit Brabant.
De tafel van Erik J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Top, heerlijk eten.
J.
Heerlijke avond
Jjm J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
er wordt met liefde gekookt en geserveerd en dat doet een mens goed!
E. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima sfeer, beperkte kaart, kwaliteit eten prima, porties precies goed, bediening rustig op de achtergrond, redelijk aan de prijs.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Kan het iedereen aanraden!!!
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We waren al blij verrast door de kwaliteit en de smaak van de amuses. Maar de gerechten daarna waren werkelijk voortreffelijk. Perfecte en evenwichtige smaakcombinaties; dat kan alleen een echt goede kok zoals Kevin. De bijpassende wijnen sloten hier perfect op aan. Ook van de sfeer en de bediening hebben we genoten. Kortom, het kon eigenlijk niet beter.
Lize B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben genoten, complimenten.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg lekker gegeten; het eerst gekomen en het laatst weer weg. We komen van de zomer terug en hopen dan op het terras te eten. Bijzonder zijn de ruim opgestelde tafels - echt heerlijk. Heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijnen, echt een aanrader! Het is even omrijden, maar dat is de moeite meer dan waard.
Fokke K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke avond, met prachtige wijnen en gerechten.
Josee J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteravond weer bij de Vijf Sinnen gegeten, omdat we hier altijd erg gastvrij ontvangen worden en heerlijk eten. Het menu was verrassend en als altijd weer erg lekker. Tot de volgende keer!
monique058 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten van de verfijnde en de smaakvolle gerechten in een sfeervolle en gezellige ambiance.
De oprechte aandacht, door Daniëlle en Kevin voor de sfeervolle inrichting, de gastvrijheid, het overheerlijke eten en de bijpassende wijnen, maken dat het telkens een genot is om hier weer te zijn.