De Vijf Eiken

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30

Jouw recensie over het restaurant De Vijf Eiken

Linlin664 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Laatst met de kleine na een boswandeling met de hond heerlijk gegeten..
De kleine vond de namen van de kindermenu's geweldig en besloot te gaan voor het feestje apart en een feest werd het al snel toen zijn bordje verscheen...
Zelf hebben we ook heerlijk geluncht en voor de hond kwam meteen vers koud water met ons drinken mee.. aanrader als je voordelig heerlijk wil eten
Martenlin B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten niet verwacht dat we zulke gerechten in een eetcafe kregen top wij komen zeker nog een Keer terug groeten uit Rotterdam tot volgens seizoen
Linlin664 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellig Brabants eetcafetje waar je heerlijk kunt eten en je niet veel geld kwijt bent.
Na een dagje gezellig rondom in de bossen te hebben gewandeld wou me kleine lekker wat drinken en besloten we toch ook wat te eten. De kindermenu heeft een leuk speeltje voor de kinderen en verder krijg je zeker Brabantse boeren porties en ga je niet snel met honger van tafel