De Viersprong

Vinkenkade 2 3645 AR Vinkeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Viersprong

J0ng3rd3n .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Relaxed sfeertje, keurige & vriendelijke bedienden en een smakelijke lunch voor relatief weinig geld. Kortom: hier komen we terug!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
“Prettig restaurant en goed terras”
Lekker terras in de luwte op de driesprong zuwe groenlandse kade. Uitstekende gewokte biefstukpuntjes op de lunchkaart, goede bediening.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Lunch gebruikt in dit leuke restaurant, heel lekker gegeten, zowel van de lunchkaart als een voorgerecht van de dinerkaart. Prima wijnen en cappuccino. Zeer schappelijke prijzen. Zeer vriendelijke bediening, mooie locatie. Komen we ook zeker weer keer terug. Ook al is het niet echt in de buurt bij ons. Een bezoekje dubbel en dwars waard.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Jammer genoeg geen voldoende qua bediening en zo zie je dat het beste eten teniet kan worden gedaan hierdoor. De locatie is voor fietsers erg strategisch gelegen en het terras zit dan ook behoorlijk vol op deze zomerse middag als wij de lunch willen gebruiken; we gaan zitten aan een vrij tafeltje dat overigens niet echt schoon oogt en na 10 minuten wachten zelf de aandacht getrokken om iets te bestellen. Jammer dat er bij veel terrassen al geen goedemiddag of iets af kan, maar ja. We bestellen een thee, een verse jus en een oerbrood met geitenkaas en eentje met pikante gewokte kip. Daar gaat het mis; na een tijdje wachten komt er twee keer geitenkaas waarvan we er een terugsturen; dat gaat wel even duren voegt de ober ons toe. Inderdaad als mijn echtgenote haar lunch op heeft volgt de kip. Wel met excuses. Het eten is trouwens goed van smaak, dat wel. Jammer dat het bij het afrekenen weer mis gaat. De tweede geitenkaas staat wel op de rekening en dat is natuurlijk niet goed. Na wat geharrewar wordt dit gecorrigeerd, maar echt van harte gaat het niet allemaal. Wat meer attentie zal hier wonderen doen; wij slaan dit terras de volgende keer over.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Hier op vrijdag 24 juni met 2 personen gegeten. Er was nog net plaats voor 2 op het terras. Jammer alleen dat het halverwege de avond begon te regenen en de reen ons een beetje na maakte, ondanks het mooie regenscherm, dus toen maar naar binnen gegaan.
Ontvangst was hartelijk en een beetje vrijpostig. Mag wel iets meer met afstand.
Beiden namen we een entrecote. Prima gebakken en mooi mals stukje vlees. Het vlees lag op een bedje van "doperwten" mousse. Smaakte heerlijk. Ook de frietjes waren mooi goudbruin gebakken.
Leuke en gezellige plaats voor een lekkere eenvoudige maaltijd.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Verassend leuk restaurant, hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, eerlijk en goed. Restaurant ligt beetje buiten de bebouwde kom dus je moet er wel naar toe. Ten opzichte van de A2 ligt dan weer perfect. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Bij de Viersprong voel je je gelijk thuis. De bediening is goed en de ambiance gemoedelijk. Het eten is simpel maar wel heel goed klaargemaakt. Prijs kwaliteitverhouding is prima. Ze hebben een maandaanbieding. Die is heerlijk en niet duur.
SannieKel .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Nu al weer drie keer gegeten dit jaar bij De Viersprong in Vinkeveen. Je voelt je hier iedere keer zeer welkom. We hadden niet gereserveerd, maar aan de bar is altijd wel een plekje (ook om te eten). Spontane vriendelijke bediening. De kipsaté is super !! En de huiswijn is ook prima. Dit restaurant is echt een aanrader. We komen zeker weer terug.
Bert-vinkeveen .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
met 5 personen heerlijk gegeten. De gerechten waren erg lekker en goed en mooi gepresenteerd.
Bediening is vriendelijk en attent. Restaurant om is erg gezellig ingericht, leuke omgeving om lekker te eten zonder veel last te hebben van ander restaurantgangers.
Kees-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Na een matige start gaat het nu de goede kant op. Leuke, amicale bediening. Maar dat verwacht je hier ook. Prima eten voor een redelijke prijs. Wijnen ook goed. Alles zeker niet heel goedkoop, maar wel smakelijk en vers. Verwacht geen haute cuisine, maar is zeker een aanrader in de buurt!
Marcello P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij wilde niet thuis koken en even eruit. Bellen en de laatste tafel bij De Driesprong kunnen bemachtigen.
Wat een prettige verrassing. Eenvoudige eten maar heel goed klaar gemaakt. Het hoofd gerecht heeft even geduurd maar werd op de hoogte gehouden en zij zorgde goed voor ons.
Ook nog de laatste drankjes van het huis ontvangen. Maar ja het was heel druk en voor lekker eten wil men wachten. De sfeer was relaxed en de bediening super vriendelijk. Ik zal hier zeker terug komen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Voor mijn moeders verjaardag eens een thuiswedstrijd, de Viersprong. Ik heb al lange tijd positieve verhalen gehoord dus om deze te mogen checken leek mij wel leuk.

Wat ik tof vond was dat ze onderaan op hun menukaart de klant uitnodigde om een recensie te schrijven op Iens. Dat vind ik wel gewaagd, de serveerster was hier niet van op de hoogte wat ik wel jammer vond maar absoluut geen probleem. Aardige bediening, letten goed op je drankjes maar totaal niet opdringerig.

Als eerste het eten, ik had zelf de eendenborst die erg mooi op een bord lag. Bedje eronder met verschillende groentes en ik vermoed een zoete aardappelpuree maar dit weet ik even niet exact meer. De rodewijnsaus was goed op smaak en de eendenborst goed mals. Het enige kleine minpuntje aan mijn gerecht was dat het warmer had gemogen. De friet was namelijk een stuk warmer dan mijn bord. Prima portie en goed van smaak!

Mijn tafelgenoten hadden de zalm, spare ribs en de mosselen. Alles zag er goed uit, de friet was goed krokant en het smaakte ons allemaal best. Als toetje had ik de cheesecake, wauw! Ik wilde eigenlijk een 7 geven voor het eten maar dit toetje gooit er een punt bij. Stevig, vol van smaak en dat bolletje ijs met een kletskop eronder hmm... smullen!

Leuke plek, ondanks de A2 op nog geen 20 meter afstand goed rustig en lekker in t goede ouwe Vinkeveen. Aanrader voor mensen die betaalbaar lekker willen eten.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wat een leuke en mooie zaak is dit. Een zeer vriendelijk bediening, en een alleraardigste gastheer. Eerst getwijfeld om op het mooie terras te gaan zitten, omdat dit pal aan de A2 snelweg ligt. Maar tot onze verbazing hoor je hier, door de geplaatste geluidswal, geen auto rijden, dus je kunt hier zeker een tafeltje reserveren. De kaart ziet er prima uit, gevarieerd en ook aan de kinderen is gedacht. Mijn tafelgenote smulde van een heerlijk tournedos, mooi geserveerd en voor € 17,50 zeker niet te duur. De eendenborst met rode wijnsaus en oesterzwammen, die ik had besteld was uitstekend klaargemaakt; en voor iets meer dan € 20,- zeker niet te duur. We zullen hier ongetwijfeld vaker een hapje gaan eten.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Ja prima etentje met z'n tweetjes gehad. Maar ook niks extra's. Geen salade ofzo bij de hoofdmaaltijd en 1 bakje patat voor ons beide met 2 schepjes mayo. Niet de moeite genomen om bij te bestellen, dat had misschien gekund.
Ja, geen klachten maar ook geen enorme hoogvlieger. Netjes.
Silvergirl .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Afgelopen zaterdag hier gegeten met vier volwassenen en vier kinderen (8,9, 13 en 16 jaar). Het duurde lang voordat we het voorgerecht kregen, en ook de drankjes duurden lang. Daarna ruim een uur gewacht op het hoofdgerecht. Garnalen waren smakeloos, en de verse groente die er volgens de kaart bij zat, waren een paar doperwtjes en puree hiervan...Spareribs waren erg bruin, zo niet zwart. We kregen geen vingerbowls of een doekje voor onze handen erbij. Pas toen we het vroegen kreeg een van ons het, terwijl er vijf mensen garnalen en spareribs aten. De bediening was niet erg attent, er bleven vieze glazen staan, en we zaten tussen de spare ribs botjes en vies bestek en lege flesjes ons dessert op te eten. Erg ongezellig. Onze tafel was dichtbij de buitendeur en die stond open... Warm was t er dus ook niet. Het was voor ons de eerste en de laatste keer. Jammer, want het is altijd een erg goed restaurant geweest, toen het nog de Eetkamer was kwamen we er graag. Onze tip: neem personeel in dienst die echt hart voor de horeca hebben, en gasten graag in de watten leggen, uit eten gaan doe je tenslotte voor de gezelligheid!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Hier op vrijdag 30 augustus met 2 personen gegeten. Na een allerhartelijkst ontvangst konden we mede door het mooie weer nog heerlijk buiten op het terras zitten. ( Ligt pal langs de A2, maar door de geluidswal hoor je werkelijk niets)
Door zeer attent personeel kwam er eerst een heerlijke fles rode huiswijn,( Tarani Malbec) en een lekker mandje met brood en zout/olijfolie en aoli.
Als hoofdgerecht voor mijzelf: kipsaté. Heerlijke satésaus en ook goede kipstukken. Prima van smaak.
Mijn disgenoot had een Simmertaler entrecote. Heerlijke stuk vlees. Goed gebakken en lekker gekruid ( peper).
Dit alles gegarneerd met lekkere frietjes en een beetje salade.
Dit is een goed restaurant. Kwaliteit is goed en de service ook. Niet echt hoogstaand, maar gewoon goed. Aan te raden
Verkeerdehoek .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Tijdens een fietstocht hier een tussenstop gemaakt. Het was warm dus buiten op het terras gegeten. De bediening was zeer attent. De zalmsalade is een aanrader. De mosselen die een tafel naast mij werden geserveerd werden als zeer goed beoordeeld door de personen aan die tafel. Deze korte tussenstop was zeer geslaagd. Voor herhaling vatbaar!
Qriztov D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Van buiten ziet het er gezellig uit. Wel onduidelijk wanneer het parkeerterrein eindigt en het terras begint. Auto's staan ook een beetje kriskras voor het pand. Met z'n tweeën mosselen en friet gegeten met wat drinken erbij. Het hoofdgerecht was uitstekend gekruid, met heerlijke sausjes en de frites precies goed gefrituurd. Echter de porties waren precies gepast c.q. aan de kleine kant. Je kon bijbestellen, maar toch.. De bediening van de meisjes was vriendelijk. Alleen de eigenaar stond soms aan de bar mee te drinken met wat gasten en dat stond een beetje familiair.
Enige grote punt van kritiek was de keiharde muziek. Die werd na een opmerking wel zachter gezet, maar eigenlijk moet je dat als eigenaar toch zelf al aanvoelen? Ook de muziekkeuze was veel te ongepast voor een gezellig intiem diner: snerpende Braziliaanse dansmuziek en gillende ballads.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Leuke gezellige eettent prima P gelegenheid. Gastvrij ontvangst zowel bij lunch als avond eten hier geweest. Grote van de portie's prima. Aanrader potje garnaal vooraf en de spareribs waren erg lekker. Mooi door gegaard vallen zo van het bot.
Majolu .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Het eten was goed. Dat was niet het probleem. De bediening was beneden de maat. Niet attend, we moesten heel lang wachten, we moesten overal om vragen en dan nog niet. Na 2,5 uur waren de kinderen 2 en 8 doodmoe. Jammer dat opmerkingen hierover slecht werden ontvangen.