Meer informatie over restaurant de Viersprong

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

7,1
6,9
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
In het verleden waren we weleens hier binnengegaan voor een broodje, dat smaakte over het algemeen goed. De laatste tijd is men flink gaan adverteren met 'all-you-can-eat/tapas'. Niet dat dat mijn favoriet manier van uit eten is, maar het is weleens leuk om verschillende zaken te vergelijken.

Nou deze zaak komt in ieder geval niet in mijn top 10. Het begon al bij de ontvangst. We kwamen tegen een uur op zeven binnen en vroegen of we of we aan het tapas gebeuren deel konden nemen. De bediende keek of ze water zag branden, 'dat weet ik niet hoor', 'nou vraag dan alsjeblieft dan maar aan je baas ' nietwaar. Nou dat kon dus niet maar we konden want ze zaten vol 'a la carte' eten kon wel. Dat maar gedaan dus. Hoewel het zo op het oog net echt druk was.

We werden naar achterin de zaak geleid, naar een ruimte die het best te omschrijven is als een donker 'hol'. Overigens wel vreemd dat op alle tafels wel aankruislijstjes lagen voor de 'tapas'; huh?

Toen mijn ogen wat aan het donker gewend waren zag ik hier en daar nog carnavals attributen hangen en had fraai uitzicht op de niet weggewerkte leidingen naar/van de keuken.

We namen beiden een verschillende menuutje maar eigenlijk het enige dat smaakte was het nagerecht. Alles vlak van smaak, zout, zompig, geen aangename gerechten dus. Kwam nog bij dat dat in eerste instantie nog een verkeerd hoofdgerecht werd gebracht.

Drie keer moeten vragen naar de rekening die we uiteindelijk zelf maar zijn gaan halen bij de kassa.
En op weg naar de kassa kregen en fraaie blik om een 'afwasbak' met spareribs die op de toog werd geplaatst.

Samengevat hier klopte niets. De smoes van 'het was druk/zieken' o.i.d. accepteer ik tegenwoordig niet meer. Gastheer zijn houdt ook in dat je zulke zaken goed opvangt.
Waar gehakt wordt vallen spaanders, ik wil best accepteren dat er soms wat niet 100% loopt, maar hier vielen alleen maar spaanders.
Wel raar op een dinsdag, kan me niks van voorstellen dat u toen in de zaal hebt gegeten, spijt ons ten zeerste dat u deze ervaring hebt gehad. Als u nog wilt, belt u ons op en vraagt u naar Gerard of Lieke en maken wij het in orde. u mag als u contact op neemt een keer komen eten. En dan mag u zelf bepalen of u iets betaald of niets betaald. Wij zien uw reservering graag tegemoet. Gerard en Lieke Kruijssen en samen werkers.
Tobias111 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Fantastisch gegeten (tapas). Vriendelijke bediening en ook snelle service. Niets gekregen dat niet lekker smaakte. Zeer ruime keuze, zowel voor- , hoofd- als nagerechten.
Y_M .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zondagavond heerlijk tapas gegeten, de servies was erg goed en zelfs de kok kwam nog even vragen of alles naar wens was. Prijs-kwaliteit prima.

Jammer dat de bar / café in het restaurant zit, op het moment dat er cafégasten zijn zit je minder rustig,
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Vandaag op de terugweg naar huis fff aanleggen bij de Viersprong. Zoals altijd op zondag redelijk druk. Afijn de bestelling opgegeven en dan is het fff wachten totdat het klaar is. Je krijgt n zwart schijfje mee waarna je een waarschuwing krijgt dat het eten klaarstaat en kun je het afhalen.
Het liep echter op een teleurstelling uit, een zgn superfriet met stoofvlees en frcandel speciaal bleek hoofdzakelijk te bestaan uit friet. Stoofvlees zo weinig dat was werkelijk schandalig , fricandel speciaal bleek onder in het bakje te liggen, waardoor er nog minder plaats was voor de friet dus van een superfriet was er sowieso geen sprake. De boerenfriet stelde evenmin iets voor ook daar bij elkaar een half kopje uien en wat spekjes die je op een hand kon tellen , dat alles voor respectievelijk € 6,20 en 6,50 de verhouding prijs en wat je ervoor krijgt is hier volkomen zoek.
Jammer na diverse malen te zijn geweest zijn wij steeds minder enthousiast geworden over de Viersprong. Wij hebben dan ook besloten er niet meer te gaan eten, en er ook niet langer reclame voor te maken in onze familie en kennisenkring die er ook op ons aanraden regelmatig gingen eten.
Beste J.A. van Brakel
Erg jammer dat het mis is gegaan met uw bestelling, wij willen graag het goed maken.
Wij lezen dit nu pas, wij hopen dat u zich meld, incidenteel kan er ook bij ons wel eens wat mis gaan. Wij hopen dat u ons nogmaals bezoekt en dit bericht uitprint.
Met vriendelijke groetjes Lieke Kruijssen