De Viersprong

Meer informatie over restaurant De Viersprong

Jouw recensie over het restaurant De Viersprong

Ab S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima waar voor redelijke prijs. Eenvoudige menu's van uitstekende kwaliteit. Kaart iets vaker aanpassen, opdat de keuze groter wordt. Heerlijke wijnen. Restaurant wordt van harte aanbevolen. Ab Scheper.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hier een eenvoudige lunch gebruikt. Personeel zoals altijd heel vriendelijk en netjes in de bediening. Restaurant is wat donker en jammer dat het terras was gesloten. Eten was prima en had een goede kwaliteit - prijs verhouding. Geheel gewoon goed !
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Zeer de moeite waard om voor om te rijden, warm, hartelijk welkom. Gezellige inrichting. Zeker niet oubollig maar passend. Prettige bediening. Heerlijk gegeten, heerlijke betaalbare wijnen.
Geen standaard menu, verrassend! Jammer dat wij te ver wonen, volgende vakantie weer langs in Nieuwleusen.