De Vierlinden

Meer informatie over restaurant De Vierlinden

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Suzandre .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ik vond het een grote tegenvaller. Misschien omdat het hoogseizoen is maar er worden veel te veel fouten gemaakt. Geen bestek, het gevraagde wordt niet gebracht, van alles vergeten.
Theewater werd lauw gebracht, pannenkoeken smaken echt niet lekker.
Service is echt heel erg slecht. Heel knullig personeel. Je moet overal gemiddeld 3x om vragen en het duurt veel te lang. Het was helemaal niet druk en toch duurt het meer dan een half uur voor ze komen vragen wat je wil eten en daarna nog eens een half uur voor het eten komt.
Wij komen hier niet meer, terwijl we de Hollandse Hoeve wel erg leuk vinden. Een gemiste kans, dit restaurant kan veel beter zijn best doen.
Proevertje83 8.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Leuk en gezellig kinderrestaurant met bijbehorende binnenspeeltuin. Het eten is voor de prijs/kwaliteit heel goed. Mooie porties en ruime keus. In de directe omgeving ligt ook een speeltuin, midgetgolf, kinderboerderij, ambachtscentrum, en sportcentrum met zwembad. Echter de binnenspeeltuin zelf van dit restaurant vind ik zelf niet echt geschikt/veilig voor hele kleine kinderen, dit mede omdat mijn dochtertje van 3 wel eens met haar duimpje klem heeft gezeten tussen de "harmonika zaag". Nu 2 jaar later heeft ze nog steeds een diep litteken eraan over gehouden.
Headezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vriendelijke bediening op een leuke plek in de natuur. Ideaal met kids en familie. Geen bijzondere kwaliteit op het bord, geen spannende kaart, maar het betere "rechttoerechtaan" werk.
Eten kan beter en spannender maar hoort op een kinderrijke plek en bij gezelschappen en partijen niet thuis wellicht. Geen plek voor samen, wel met meer en de kinderen vermaken zich
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrijdag jl waren wij uitgenodigd door onze buurtjes van de camping in eeterij "Vierlinden" te Goes. We werden daar heel hartelijk ontvangen door het personeel en de familie. Na een lekker drankje werden we uitgenodigd voor de starter van het buffet. Zelf ben ik niet zo´n liefhebber van buffets, maar dit was absoluut top. De keuze was enorm en vooral de afdeling met vis was geweldig met ruime keuze van paling tot zalm en niet te vergeten heerlijke kleine Hollandse garnalen. Daarna lekker wat babbelen met de aanwezige , waarna het hoofdbuffet werd aangekondigd. Evenals bij de starter werd goed uitgelegd, wat er allemaal klaar lag voor de aanwezige. Het personeel was zeer oplettend en niemand kwam iets te kort. Aan het eind van de avond nog een dessert buffet als besluit. Een fantastische avond en als niet liefhebber van buffetten kan ik het hier aanbevelen.
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond een bezoekje gebracht aan De Vierlinden. Het restaurant is gelegen in een groene omgeving met er tegenover de kinderboerderij. De ontvangst was vriendelijk en het restaurant sfeervol. Begonnen met een lekkere vissoep en daarbij werd een heerlijke verse bol brood geserveerd. De spareribs waren heerlijk mals maar hadden voor mij iets pittiger mogen zijn. Mijn vrouw had een vispotje genomen en was er zeer tevreden over. De bediening was vriendelijk en ondanks de drukte werden we toch vrij snel geholpen. Prijs / kwaliteit is dik in orde. Ook heel leuk voor ouders met jonge kinderen om er heen te gaan. Binnen is er is een gigantische speelruimte aanwezig. Naast het restaurant is een minigolf en ook diverse speeltoestellen waar de kinderen zich uitstekend kunnen vermaken. Het terras zat vol met ouders met kinderen die van een lekker uitziende pannenkoek genoten. We kunnen De Vierlinden dan ook zeker aanbevelen.