De Viergang

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Viergang

Vier gangen van genot

In een schattig dorpje omringd door natuur en vlakbij de molenviergang vind je De Viergang. Het klassieke decor heeft moderne accenten zoals de witte balken, kroonluchters en onberispelijk behang. Er zijn verschillende keuzemenu's en voor de grotere partijen bieden ze ook een walking diner, high tea, brunch of een buffet. Cadeau geven? Kies de dinerbon.

Meer informatie over restaurant De Viergang

Jouw recensie over het restaurant De Viergang

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
JaWal W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hier gegeten met 4 personen en iedereen was zeer tevreden. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige ambiance. Met gebruik van de Iens 50% kortingsactie ook nog eens zeer voordelig gegeten en gedronken. Wij gaan er zeker nog eens terug!
Ger S.
De wachttijden waren heel erg lang, reden waarschijnlijk de aktie 50%
Het eten was prima maar het serveren daarvan was wat knullig
Het vlees werd op tafel gezet en de bij gerechten kwamen pas na 3 minuten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede ambiance, vriendelijke en attente bediening, lekkere (bijpassende) wijnen. Goede prijs-kwaliteit. Kortom hier gaan we vaker dineren
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Een restaurant waar de eigenaar en eigenaresse met passie het restaurant runnen. Verder was het eten was erg smakelijk, echt een aanrader!
giel D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima ontvangst. Heerlijk eten. De wijn is voortreffelijk. De tonijn was ook prima.
Eigenlijk moet je hier elke week gaan eten.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met AH-restaurant spaaractie geweest, was de laatste dag om nog te gebruiken, hierdoor blijkbaar volle bak, zowel beneden als boven. Echter de bediening was gewoon super en de wacht tijden tussen de gangen heel normaal en dat met zoveel gasten, gewoon perfect. De kwaliteit van het "AH"-menu was perfect en van een normale tot ruime portie grootte, netjes geserveerd en met de nodige aandacht begeleid, zoals of het naar wens is, soms vraag of nog drinken gewenst is en dit zeker niet opdringerig of frequent. Zeker een restaurant om vaker te bezoeken en waarschijnlijk ook voor de lunch aan te bevelen.
marcel G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het was redelijk druk in het restaurant ivm de laatste avond van de AH Restaurant actie.
Hierdoor was de wachttijd volgens het personeel iets langer dan normaal.
Verder heerlijk gegeten met een prima service.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gezellig restaurant met goede kwaliteit van eten.Zeker een lokatie om toe te voegen aan ons lijstje om nog een keertje te gaan eten.
kruisje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker en gezellig gegeten met de ah Re staurantactie. Keuzemenu was een leuke bijkomstigheid, zodat iedereen kan uitkiezen wat hi/zij zelf wilt.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisteren ons jaarlijks uitje met de buurtjes. Met de bonnen van AH. Heerlijk gegeten. Was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Alleen is het wel wat lastig om elkaar te verstaan als je niet naast elkaar zit door geluiden om je heen. Maar verder top ????
ckruit .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hadden het AH-keuzemenu. Het eten was prima. De presentatie van de gerechten was ook goed. Eén van de biefstukken had iets malser gekund. Al met al: om aan te bevelen.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Een gelegenheid waar we nog wel een keer gaan eten. Vriendelijk personeel en een rustige sfeer.
jolandagips .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Echt een avondje weg en lekker verwend worden. Wat iets beter had gekund was de wachttijd dat ging redelijk snel maar verder super .
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
In een gezellige sfeer met zeer vriendelijk en attent personeel hebben we lekker gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. We gaan zeker nog een keer!
gpbreugem .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten met de ah actie, goede sfeer.
vriendelijke en heel goede bediening.
keuze uit drie verschillende gerechten, per voor, hoofd en nagerecht.
avdsteen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dankzij de AH-actie kwamen we bij De Viersprong terecht. Wisten niet dat er zoveel kwaliteit in dat dorp te vinden was. Hebben heerlijk gegeten, goede bediening. Kortom alles prima. Ga zo door !!
els V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben genoten van het heerlijke eten. Het was voor ons de eerste keer, maar zijn van plan beslist nog een keer de Viergang te bezoeken.
Cathy S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig restaurant met heel goed eten. Alles klopt hier. Gezellige bediening. De wachttijden tussen de gangen (3 gangenmenu met AH) waren precies goed. Ik heb een glutenvrij/lactosevrij dieet en hier werd heel erg rekening mee gehouden. Het was geen enkel probleem. Bedankt! Ik voelde me heel welkom, hoefde ook niets uit te leggen, heerlijk!
k.klous1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik was met 3 vriendinnen en wij hebben heerlijk gegeten. Vanwege de actie konden wij kiezen uit een beperkt menu maar dat was geen enkel probleem omdat je uit heerlijke gerechten kon kiezen. Er werd een amuse geserveerd en bij de thee een schaaltje met bonbons. Namens de vriendinnen heb ik de keukenbrigade bedankt voor het heerlijke eten. Een aanrader.

In het midden van het restaurant zat een grote groep te eten en dat was wat rumoerig, zeker omdat ze na ieder gerecht 3 plaatsen gingen opschuiven. Een hoop gedoe met schuiven van stoelen en het meenemen van de glazen. Maar goed. Dat was even niet anders.