De Viergang

Dorpsstraat 111 2761 AN Zevenhuizen Nederland Kaart

Over restaurant De Viergang

Vier gangen van genot

In een schattig dorpje omringd door natuur en vlakbij de molenviergang vind je De Viergang. Het klassieke decor heeft moderne accenten zoals de witte balken, kroonluchters en onberispelijk behang. Er zijn verschillende keuzemenu's en voor de grotere partijen bieden ze ook een walking diner, high tea, brunch of een buffet. Cadeau geven? Kies de dinerbon.

Meer informatie over restaurant De Viergang

Voordelig
TImm1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Via AH actie is de keuze voor de Viergang gemaakt. Speciaal keuze menu. Met mijn zus waren wij unaniem, carpaccio vooraf en schelvis als hoofdgerecht en tot slot een lekker toetje. Hebben goed en lekker gegeten. Goede bediening. Minpuntje, moesten lang op ons voorgerecht wachten. Kregen geen amuse en mandje brood kwam gelijk met het voorgerecht!
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Deelnemer aan Albert Heijn actie. Ruim opgezet, verrassend goede kwaliteit van gerechten. Voorgerecht van zalmsalade na amuse van couscous. Hoofdgerecht biefstuk van zeer goede kwaliteit, met smaakvolle saus, nagerecht Dame Blanche. Menu was eenvoudig maar wel van zeer goede kwaliteit. Vlotte en vriendelijke bediening.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bijzonder goed restaurant in de Franse sferen. Uitstekende keuken, zeker t.o.v. het prijspeil.
Een aanrader, waar we absoluut praat van zullen maken en meer gebruik.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Keurige zaak. Eten was prima en leuke sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen hier vast nog eens terugmet vrienden.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed en gezellig restaurant. Wij hadden iemand bij ons die glutenintoleratie heeft en daar is zeer goed rekening meegehouden (de warme douche).
Leuke en vlotte bediening.
Wij hebben dit restaurant gevonden via de AH-actie, maar komen er zeer zeker nog eens terug.
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Huiselijke sfeer en lekker eten. Fijne plek om eens goed bij te praten met vrienden. Hier geweest met de AH restaurantactie en het was prima verzorgd.
E.T. V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geweldige keuken. Het fijne is dat je met het AH-menu keuze hebt uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten en uit 2 nagerechten. Voor elk wat wils.
F.E. T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij zijn voor de tweede maal met andere vriende wezen eten bij De Viergang. Het heeft de zelfde kwaliteit en kwantiteit als de vorige keer in de zomer. Wij werden beide keren hartelijk ontvangen en konden een gezellige plaats uitzoeken. De gastvrouw en bedienend personeel weten wat de gasten verwachten wanneer zij gezellig gaan dineren. Het eteni is van een zeer goede kwaliteit. Het was erg gezellig en komen zeker nog terug als wij gezellig uit willen gaan. Wij werden vriendelijk uitgeleide en er werd een prettige avond toe gewenst.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hier met vrienden gegeten via AH rest. actie. We waren verrast dat er zo dicht bij huis zo`n mooi restaurant zit! Eten van goede kwaliteit. Carpaccio heerlijk. Ondanks dat de zaak goed vol zat op deze donderdagavond was de wachttijd tussen de gangen normaal. Bediening vriendelijk en oprechte interesse in hoe we het ervaren hadden.
Samenvattend: gezellig,sfeervol restaurant waar je goed kunt eten. Voor herhaling vatbaar!
G.dubbeld .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goede ontvangst. Heerlijk menu met heerlijke carpaccio en voortreffelijke biefstuk. Goede wijn en karaf water er bij. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met de Ah-bon een driegangen menu genomen. Vooraf een lekkere amuse . Er werd gelijk een karaf water op tafel gezet. Personeel erg vriendelijk en gaf goede uitleg.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn keurig geserveerd. Hoeveelheid is precies goed. Niet te weinig, maar ook niet te veel. Vriendelijke bediening. Leuke sfeer.
Oosterheem .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en vriendelijke en attente bediening.
Leuk ingerichte zaak, warme ambiance en uitstraling.
Ondanks, dat alle tafels bezet waren en twee personen het uitserveren/bediening voor hun rekening namen was de bediening vlot.
De amuse, voorgerecht, hoofdgerecht, desert en geadviseerde wijn waren in hun diversiteit allemaal heel lekker. De prijs kwaliteit/verhouding was goed.
Met ons vieren genoten van deze fijne avond.
We komen en vast nog een keer terug.
NB. Op zeer korte afstand ruime parkeergelegenheid aanwezig.
Roeland R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gisteren (2-11-1-2016) hebben we hier met vrienden een gezellige(!) avond gehad. De ontvangst was gastvrij, de bediening was prima en het drie-gangen keuzemenu was erg smakelijk en goed verzorgd. En vanuit Zoetermeer, was deze bestemming makkelijk te vinden. Een uitstekende ervaring dus.
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben de keuken onze complimenten laten geven. Dat zegt alles over wat wij hebben ervaren.
Na de lekkere amuse bestelden wij geitenkaas met honing en een schnitzel waarbij grote frieten en een schaal gemengde salade. De schnitzel was van fors formaat. De dame blanche completeerde het driegangen menu. De borden waren aantrekkelijk opgemaakt.
De koffie paste perfect bij het goede van deze avond.
Zonder te vragen werd er een karaf water op tafel gezet.
De bediening was vriendelijk, attent en snel. Er werd gevraagd of wij een pauze wilden na het hoofdgerecht. Hier komen wij zeker terug !
Toiletten zien er verzorgd uit.
Colinda O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk met vriendinnen wezen eten. Lekker ff bij kletsen. Waren hier met ah restaurant actie, hiervoor hadden ze een apart 3 gangenmenu samen gesteld. Prima keuze hebben heerlijk gegeten. Het personeel allemaal even vriendelijk ! Leuk restaurant, ga zeker nog eens terug !! Aanrader !!
Rocketman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig, uitstekende ontvangst en uitstekend eten. Als verrassing een zalm amuse. Mijn vrouw houdt niet van vis, maar die krijgt ongevraagd een alternatief met eendeborst. Heerlijk en uitstekende service!
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Kwaliteit en opmaak van gerechten, top! Zeker een aanrader voor een diner voor twee, familie aangelegenheid en met vrienden.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ter gelegenheid van de 90e verjaardag van mijn vader weer in dit restaurant gegeten. Was net als vorig jaar erg lekker en gezellig.
Rob-iris .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een heerlijke avond gehad bij de Viergang.
Het personeel zeer attent en vriendelijk en het eten voldeed aan alle verwachtingen.
Een gezellig ingerichte zaak waar je heerlijk kan genieten.
Voor ons een zeer geslaagde avond.