De Viergang

Dorpsstraat 111 2761 AN Zevenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Viergang

Vier gangen van genot

In een schattig dorpje omringd door natuur en vlakbij de molenviergang vind je De Viergang. Het klassieke decor heeft moderne accenten zoals de witte balken, kroonluchters en onberispelijk behang. Er zijn verschillende keuzemenu's en voor de grotere partijen bieden ze ook een walking diner, high tea, brunch of een buffet. Cadeau geven? Kies de dinerbon.

Meer informatie over restaurant De Viergang

Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was goed bereikbaar. en heerlijk gegeten. de sfeer was goed, en muziek op de achtergrond ook goed.
Ik weet niets meer te verzinnen
Janentiny .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
vriendelijke ontvangst en een keurige bediening. Wat aandachtspunten: de schnitzel was wat flauw/ salade en friet was wat aan de karige kant / chocolade voor de dame blanc was koud. Daarnaast serveert men een heel goede cappuccino.
marcel G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn hier geweest met de AH actie. Prima keuze uit voor- hoofd- en nagerecht.
Kwaliteit is goed en de bediening vriendelijk. Leuk ingericht. Voelt als een huiskamer.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met AH actie hier geweest. We moesten even wachten op ons tafeltje (wij waren vroeg). Gezellig aan de bar gezeten en wat gedronken. Personeel erg vriendelijk. Het eten carpaccio en de geitenkaas als voorgerecht was goed. Het visgerecht (hoofd) was ook erg lekker een frisse salade erbij maakte het compleet.
Als min puntje het brood vooraf was best veel (wel lekker) maar dat is ook persoonlijk.
Al met al gezellig getafeld en goed gegeten.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op 9 januari via de AH actie hier gegeten. De keuze was beperkt, maar wel voor iedereen wat uit te kiezen. Bij binnenkomst moesten we heel even wachten tot er een dame bij ons kwam om de tafel aan te wijzen. Eenmaal aan onze tafel plaats genomen werd al snel opgenomen wat we wilde drinken. Vooraf werd er een toastje met zalmsalade geserveerd. Daarna werd bij ons het menu opgenomen (34,50 euro)

Vooraf de Rundercarpaccio met geroosterde pijnboompitten, Grana padano, uitgebakken spek en balsamicovinaigrette. Deze was heerlijk, een aanrader. Er werd Toscaans brood bij geserveerd met roomboter.

Voor het hoofdgerecht eens geen vis of rood vlees, dit keer zijn we gegaan voor Gebakken schnitzel "De Viergang" met gebakken champignons, ui en paprika, gegratineerd met kaas. Er werd een flinke schaal met frites bij geserveerd en een schaal met gemengde sla. De sla zelf was wat gewoontjes. Als tip zou ik meegeven om hier wat rode wijn azijn met frambozensmaak aan toe te voegen.

Na een Dame blanche. De bolletjes waren niet heel groot, maar het was wel mooi afgemaakt met een groot stuk chocolade. Jammer dat de chocoladesaus koud werd geserveerd en er geen slagroom bij zat.

Na een thee en koffie genomen. Hierbij werd een heerlijke Belgische bonbon geserveerd.

Het restaurant was gezellig ingericht met da artistieke houten balken. Jammer dat er geen muziekje op de achtergrond aanwezig was. Minpunt is de toilet. Hiervoor moet men drie trappen op. mijn vrouw kan haast geen trappen lopen, wat haar dus wel tegen viel. Maar ze waren heel schoon en netjes.
Bediening was beleeft. Daar er slechts 3 mensen in de bediening liepen, moesten we wat lang wachten om af te rekenen.

We komen hier zeker nog eens terug.
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We dachten, na zoveel positieve reacties op IENS, dat we een geweldige avond zouden hebben, maar dat viel tegen. Via de AH-actie kregen we een beperkte keuze uit een drie-gangen menu voor € 34,50, waaronder een schnitzel. Omdat mijn ervaring met biefstuk in een restaurant vaak niet heel positief is en ik niet van vis houd, toch maar de schnitzel genomen. Helaas taai, wat ik al vreesde. Er was weinig echte oprechte aandacht: de gerechten werden snel en haastig neergezet. De amuse was wel lekker. De ambiance is mooi, maar voor 34,50 vind ik wat je ervoor krijgt te duur. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
AH menu. Beperkte keuze via afzonderlijke kaart. Vooraf amuse. Bij voorgerecht wordt brood geserveerd. Voorgerecht zalm prima. Geldt ook voor hoofdgerechten vlees en vis. Daarbij worden frites (ongezouten, uitstekend) en een salade geserveerd. Salade had wat spannender kunnen zijn. Nagerechten aan de bescheiden kant, maar wel goed van smaak en kwaliteit. Toilet is boven, dus wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Beslist een restaurant waar je gezellig en goed kunt eten.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Culinair menu, helemaal top! Ookal weten ze dat ze maar voor halve inkomsten aan het werk zijn met een AH-menu.
Heerlijk gegeten in een top restaurant
peter_marjopaludanus .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goede ontvangst, leuke sfeer, restaurant sfeervol ingericht. Vlotte bediening, beleefd, goede uitleg over het eten.
Genoeg tijd tussen de gerechten in.
Teus V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voldoende ruimte, gezellig knus restaurant, lekker in oude stijl gelaten, niet te groot dus persoonlijke aandacht voor de klanten, prima eten en goede prijs kwaliteit verhouding
hansdeeerste .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De aktie menukaart biedt voldoende keus. 3 voorgerechten (zalm met salade/rundercarpaccio/geitenkaas) 3 hoofdgerechten ( gebakken schelvis met mosselen/ schnitzel/ biefstuk met portsaus) en 2 desserts ( creme brulee/ dame blanche). Vlotte en correcte bediening.
E.T. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Super blij met de prima verzorging m.b.t. diverse allergie- en vegetarische dieetwensen. Het eten van het AH-menu was heerlijk en je kon nog kiezen ook uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten en uit 2 nagerechten. Voor herhaling vatbaar!
Jelles .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij binnenkomst even moeten wachten alvorens wij door één persoon van de bediening aangesproken werden.
Vooraf kregen wij een amuse. Ook kregen wij een mandje met heerlijk brood om onze eerste trek al een beetje te stillen.
Wij kwamen voor het AH menu. Hierbij hadden wij de keuze uit 3 voor - en 3 hoofd en 2 nagerechten.
Als voorgerecht kozen wij voor de carpaccio deze was goed bereid. Als hoofdgerecht namen wij de schnitzel "De viergang". Dit was een varkensschnitzel. De kwaliteit en aankleding was goed maar voor een echte schnitzel moet je toch in Duitsland of Oostenrijk zijn, dit was meer een hamlap Als nagerecht hadden wij een Dame Blanche. Deze werd leuk geserveerd en opgediend.
Personeel was vriendelijk en attent.
molenaar10 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het voorgerecht zalmsalade en carpaccio was ruim voldoende en het hoofdgerecht schelvisfilet was redelijk tot goed, alleen de dame blanche viel tegen 2 heel kleine ijs bolletjes met slagroom en een kleine schaaltje waterige chocolade en een stuk chocolade hiervoor moest wel € 34,50 voor afgerekend worden en ik vond de prijs kwaliteitsverhouding niet in de juiste proporties
tImm1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Via AH actie is de keuze voor de Viergang gemaakt. Speciaal keuze menu. Met mijn zus waren wij unaniem, carpaccio vooraf en schelvis als hoofdgerecht en tot slot een lekker toetje. Hebben goed en lekker gegeten. Goede bediening. Minpuntje, moesten lang op ons voorgerecht wachten. Kregen geen amuse en mandje brood kwam gelijk met het voorgerecht!
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Deelnemer aan Albert Heijn actie. Ruim opgezet, verrassend goede kwaliteit van gerechten. Voorgerecht van zalmsalade na amuse van couscous. Hoofdgerecht biefstuk van zeer goede kwaliteit, met smaakvolle saus, nagerecht Dame Blanche. Menu was eenvoudig maar wel van zeer goede kwaliteit. Vlotte en vriendelijke bediening.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bijzonder goed restaurant in de Franse sferen. Uitstekende keuken, zeker t.o.v. het prijspeil.
Een aanrader, waar we absoluut praat van zullen maken en meer gebruik.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Keurige zaak. Eten was prima en leuke sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen hier vast nog eens terugmet vrienden.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed en gezellig restaurant. Wij hadden iemand bij ons die glutenintoleratie heeft en daar is zeer goed rekening meegehouden (de warme douche).
Leuke en vlotte bediening.
Wij hebben dit restaurant gevonden via de AH-actie, maar komen er zeer zeker nog eens terug.
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Huiselijke sfeer en lekker eten. Fijne plek om eens goed bij te praten met vrienden. Hier geweest met de AH restaurantactie en het was prima verzorgd.