De Viergang

Dorpsstraat 111 2761 AN Zevenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Viergang

Vier gangen van genot

In een schattig dorpje omringd door natuur en vlakbij de molenviergang vind je De Viergang. Het klassieke decor heeft moderne accenten zoals de witte balken, kroonluchters en onberispelijk behang. Er zijn verschillende keuzemenu's en voor de grotere partijen bieden ze ook een walking diner, high tea, brunch of een buffet. Cadeau geven? Kies de dinerbon.

Meer informatie over restaurant De Viergang

Jouw recensie over het restaurant De Viergang

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op basis van AH actie gegeten, Een prima 3 gangen menu met keuze uit 3 gerechten voor en hoofde en 2 dessert keuzes. Voor dat bedrag een prima voorstel.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Voor de zoveelste keer, weer een top avond in de Viergang, heerlijk eten en een super fijne gemoedelijke sfeer.
We komen hier beslist terug. Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten,er staat een top kok in de keuken ook de bediening was perfect.Ik raad iedereen aan dit restaurant te bezoeken want het is er sfeervol en ruim om te zitten met mensen diewat slecht ter been zijn wordt ook rekening gehouden,alle lof daar voor !
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk A.H. menu gegeten, en goede wijn erbij gedronken.
En de opgave van een uitzondering ( bijv. een alergie") werd wel degelijk rekening mee gehouden.
Zeker een zaak om terug te komen. Een aanrader.
Correcte bediening.
piet S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
we hebben erg goed en lekker gegeten. De bediening was correct, vlot en aardig. Zeker een restaurant om terug te komen! Een verrassend goed en uitgebreid restaurant voor een kleine plaats als Zevenhuisen.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zijn er geweest met de AH bon. Eten smaakte goed. Alleen jammer dat de salade en patat 10 min later kwamen dan de biefstuk gevolg dat je koude biefstuk zat te eten. Toen we daar een opmerking over maakte werd het personeel kribbig. En niet meer echt klant vriendelijk geholpen door de serveerster die ons bediende. Mochten wel een kopje koffie ipv een dessert.
Caroline E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben er nu voor de derde keer gegeten en we vinden het opnieuw super.
Prima ambiance, niet overdadig, tegen het kale aan, uitstekende schotels en behoorlijk ruime pauzes tussen de gangen.
kruisje .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
persoonlijke service, we konden de eerste gang op het terras eten en de volgende gangen binnen.
Dit was geen probleem. De gerechten waren gewoon goed.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
Prettige bediening.
Nell V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We zijn nu al een paar keer geweest en zijn erg tevreden over dit restaurant,het eten is erg goed ,de crème brulee was echt heerlijk en we komen graag terug.
petervdbos .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
zeker aan te raden/ we hebben het erg naar ons zin gehad en zullen zeker terugkomen. de maaltijden aren veel en goed. Let op parkeren is maximaal 2 uur
jeanette_freriks .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
wij hadden het keuzemenu van de ah restaurantactie. het eten was voortreffelijk, de ontvagst gastvrij. Wij hebben genoten en komen terug.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voor de 2eX dineren bij de viergang
1x Salade met gerookte zalm
2x Rundercarpaccio met geroosterde pijnboompitten, Parmezaanse kaas, uitgebakken spek en balsamicovinaigrette
1x Geitenkaas gegratineerd met honing en salade
1 xGebakken varkenshaas met pepersaus
3x Gegrilde biefstuk met gebakken champignons, ui, spek en jus
AANRADER !! Fijne bediening niets te duur , komen zeker terug
MarjoleinRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg gezellig gegeten bij restaurant de Viergang. Gastvrije en hartelijke ontvangst, attente bediening en prima eten. De porties zijn ruim voldoende en de bijpassende wijn was uitstekend.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met AH actie prima gegeten. Eerst amuse, dan carpaccio en zalmsalade, beide voorgerechten zagen er mooi uit en smaakten heerlijk. Hoofdgerechten biefstuk en varkenshaas prima, lekker veel groente erbij + bakje sla en gebakken aardappeltjes. Dessert niet byzonder: dame blanche en crème brulee. Bij de koffie een heerlijke bonbon. Prima bediening.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer attente bediening. Echt heerlijk gegeten. De amuse was verrassend. Fijn dat er ook voldoende en verschillende groente bij het eten geserveerd wordt De biefstuk was supermals . We komen hier zeker een keertje terug
Jan L.
Met A.H. gedineerd bij de Viergang tot volle tevredenheid
Speciale A.H. kaart met genoeg keuze en de gerechten prima bereid
Gezellig restaurant met redelijke drank prijzen en gratis karaf water aan tafel
We gaan er zeker terug !!!!
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met vieren lekker gegeten in gezellige ambiance. Plezierige bediening. Was overigens niet de eerste keer. Redenen dus om weer eens terug te gaan.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het leuke van de AH/Iens-actie is, dat je in restaurants komt waar je normaliter niet komt. Uitproberen voor ons als klant en (als hij/zij het goed doet) reclame voor de restauranthouder. Die speelt mogelijk quitte op food, maar dekt kosten uit drank, maar het belangrijkste: hij krijgt klanten binnen die nog nooit geweest zijn en kan zich dus presenteren. Daar kan geen folder e.d. tegenop. Waarom deze inleiding? Omdat we naar Zevenhuizen zijn geweest. Gek genoeg komen we daar nooit, terwijl het vanuit Nieuwerkerk, Capelle en/of Rotterdam Noord korter rijden is dan naar het centrum van Rotterdam. Dus op naar de Viergang. Goede ontvangst. Gastvrij. Apart menu voor deze actie. Drie voor- en hoofdgerechten en twee nagerechten om uit te kiezen. Brood vooraf (wel lekker, maar: € 5,--!!) Voorgerechten (zalmsalade en carpaccio) oké. Hoofdgerecht: beiden biefstuk, medium, precies goed en leuk opgemaakt en nagerecht Dame blanche. Nagerecht ging wel, maar we moesten daar (meer dan) behoorlijk lang op wachten. Jammer. Zonder korting zouden we (inclusief ieder 2 drankjes) bijna € 100 zijn kwijt geweest. Gaan we hier nog een keer naartoe? Als we in Zevenhuizen zouden wonen waarschijnlijk wel. Dat doen we niet, dus: nee.