De Viergang

Dorpsstraat 111 2761 AN Zevenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Viergang

Vier gangen van genot

In een schattig dorpje omringd door natuur en vlakbij de molenviergang vind je De Viergang. Het klassieke decor heeft moderne accenten zoals de witte balken, kroonluchters en onberispelijk behang. Er zijn verschillende keuzemenu's en voor de grotere partijen bieden ze ook een walking diner, high tea, brunch of een buffet. Cadeau geven? Kies de dinerbon.

Meer informatie over restaurant De Viergang

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Prima keuzemenu met AH actie. Ook een goede wijnkaart.
En een gezellig restaurant. Je zit niet op elkaar gepropt en bij mooi weer is er een terras waar je gebruik van kunt maken.
a.schoonewil .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gegeten via de AH restaurantactie. Maar al eens eerder gewoon à la carte. Beide ervaringen prima.
Amuse en karaf kraanwater vind ik persoonlijk een pré!
We komen zeker terug!
marion_slagboom .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel gezellig en sfeervol ingericht. De bediening helemaal top en het eten smaakvol en prachtig opgediend. We komen hier zeker terug en zullen De Viergang bij vrienden en familie aanbevelen.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker gegeten in een gezellig restaurant. Bediening was goed en vriendelijk. Tijd tussen de gangen was precies goed en al met al gaan we zeker nog eens terug!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Op deze leuke zaterdagavond werden wij erg vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Fijn glas wijn besteld en toen kwam er een amuse bestaande uit een hapje zalm met eigengemaakte dressing. Lekker. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht vonden wij erg lekker en wij besloten deze avond met een lekker nagerecht. Al met al een leuke avond en wij komen hier zeker terug.
c.berm .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via AH actie gegeten, erg tevreden, er word overal veel zorg aan besteed, kortom aanrader.
Biefstuk erg lekker ,scholfile ook, net zoals de voor en nagerechten.
Arie Anton V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vooraf gemeld dat mijn vrouw allergisch is voor bepaalde producten. Hierop is geweldig geanticipeerd door de bediening maar vooral door de keuken!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We kregen een amuse van het huis. Was prima.
Met het glutenvrije dieet werd erg goed rekening gehouden, o.a. glutenvrij brood. Aanrader!
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het was mooi weer dus buiten op het terras, binnen was ook heel gezellig ingericht en de bediening was ronduit top!
Adriana C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het was super!
Heerlijk eten!
Vriendelijk personeel!
Het was de tweede keer, dat we hier waren;
maar komen graag weer terug!
lilybelle .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel goed gegeten met de AH restaurantaktie. Geen grote kaart maar dat is zeker niet nodig.
De te kiezen gerechten zijn van een uitstekende kwaliteit.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bekende gerechten, verrassend lekker en fraai gepresenteerd. Dankzij de AH-kortingsactie zeer prettig geprijsd. Ook heel netjes dan amuse, stokbrood en friet gewoon bij de prijs waren inbegrepen.
Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De overigens aardige bediening was een beetje onhandig en ongeschoold. Eerste fles wijn werd door een heer geproefd en daarna werd direct zijn glas volgeschonken terwijl er ook 2 dames bij het gezelschap waren. De tweede fles wijn wilde ze eigenlijk niet laten proeven ' omdat het toch dezelfde wijn was'. Niet helemaal zoals het hoort voor een fles van Euro 37.50 per stuk.
Voor de rest was alles prima.
Jan En Nita V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten.Gezellige, ongedwongen bediening. Wij komen graag terug!Het was erg druk, maar op een vrijdag en met de ABONNEE is dat niet verwonderlijk!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Héérlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening, goede sfeer, aandacht voor kwaliteit van het eten en manier van opdienen. Kortom; een aanrader.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten (3 gangen keuze menu via AH actie), mooi opgemaakte gerechten, ontspannen sfeer, zeer vriendelijke eigenaren, kortom een echte aanrader!
Neline S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke service, kaart was speciaal voor de AHActie aangepast, maar er stonden lekkere gerechten op! Het toetjes assortiment had nog iets breder gekund.
corry D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten bij de Viergang.
Toen we na het vlot geserveerde voorgerecht vertelden dat we absoluut geen haast hadden, werd daar ogenblikkelijk rekening mee gehouden.
Aanrader!
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuk restaurant.
Gezellige en zeer goede bediening.
Prijs is aan de hoge kant, maar het was het wel waard, wij waren van de AH-actie dus goedkoop en een goed keuze menu.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer lekker gegeten voor een redelijke prijs
Fijne vriendelijke bediening en wij komen hier zeker vaker eten.
De biefstuk en de varkenshaas waren van een zeer goede kwaliteit.
Ook het nagerecht was heerlijk.

Henny