De Vierbannen (Brasserie)

Weg van de Buitenlandse Pers 3 4305 RJ Ouwerkerk Nederland Kaart

Over het restaurant De Vierbannen (Brasserie)

Passie voor de mooiste producten

Je bent in Zeeland, dus je proeft Zeeland: dagverse vis, heerlijke schaaldieren en zilte groenten. Hierbij wordt altijd rekening gehouden met het seizoen, want elk product heeft zo zijn ideale moment om op je bord te belanden. Ja, dit is waar eten om draait!

Meer informatie over restaurant De Vierbannen (Brasserie)

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 11:30 - 23:30
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Vierbannen (Brasserie)

Jan Harm P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, mooi uitzicht! Ook de wijn was goed. Menukaart redelijk beperkt maar dat geeft niet als de kwaliteit van het eten dan zo hoog is.
HC B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was heel goed en goede en vriendelijke bediening.
Ze houden heel goed rekening mee met allergieën. Mijn vrouw heeft coeliakie ( glutenvrij) daar is heel goed rekening mee gehouden .
SUPER.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wie in Zeeland is op vakantie of zo maar, Een van de betere zaken . Het niveau moet niet onder doen voor één sterren zaak.
Angelo S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Voor de verjaardag van mijn zus hier gaan eten. We hebben heerlijk gegeten en ook de service was uit stekend. De de koks in de keuken hebben hun passie getoont en de gastvrouw was zeer vriendelijk en kundig. We hebben een heerlijke avond gehad en zijn volledig verwend en met een voldaan gevoel naar huis gegaan.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ondanks het slechte weer toch gaan eten en geen spijt gehad, het was heerlijk en de bijpassende wijnen ook.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De nieuwe chef is nu een jaar bezig, dus we gingen nog eens proeven. Op een prachtige winteravond zaten wij met uitzicht over de Oosterschelde. De amuses waren weer fantastisch, en de gerechten met de juiste hoeveelheid opsmuk heerlijk vers en puur van smaak. Dit blijft een van onze favoriete plekken in Zeeland!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben prima gegeten. Erg mooie plek, Goede wijn, en de presentatie was ook goed. Ook een prachtige omgeving. Zeker een aanrader
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mooie smaken en goede wijnen. Fijn Kerstdiner in een rustige sfeer. Voor sommige van de groep duurde het te lang tussen de gerechten. Ik had daar persoonlijk geen last van. Voor de mannen ogen de porties te weinig maar na afloop gaven ze aan dat het prima balans had.
Zeer vriendelijke bediening. Succes verder!
bnloose .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wij hadden voor het stampotmenu gereserveerd. Bleek keuze uit andijvie- of peenenuienstampot met of varkensnek of rookworst. Wij hadden sowieso een uitgebreider menu verwacht als je reclame maakt voor een stampotavond. Bovendien was het een kleine portie en ook niet warm geserveerd. De peenenuien bleek voor 80% aardappel. Men bood wel aan een warmere portie te brengen. Ter goedmaking kregen wij koffie met friandises aangeboden: de friandises hebben wij nooit gezien. Al met al een zeer teleurstellende avond.
Melissa W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Geslaagde high-wine middag! Heerlijk gegeten en goed geregeld. High-wine in combinatie met shoppen/beauty. Bediening heel vriendelijk. Goede service
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten (Ster waardig!). Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. We hadden een vijf-gangen diner en dat was van voor- tot nagerecht dik in orde.
bato53 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten voortreffelijk alsook de bediening, prima avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
De locatie is wonderschoon hoewel het op een gegeven moment donker werd , maar je kunt je voorstellen hoe geweldig het uitzicht over het water is bij het volle daglicht.
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie ambiance, verrassende gerechten, niet groot , wel heel lekker !
Hele avond ( 3 uren) "onder de pannen" wachttijd soms heel lang.
christien H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Tongstrelend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ware smaakbeleving!!!!!!!!!!!!!!! Subliem!!!!!!!!!!!!!!!! Uitmuntend!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig!!!!!!!!!!!
ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We kwamen op een avond die eigenlijk niet bedoeld was voor de AH-actie.. We hadden echter gewoon gereserveerd via de website, maar moesten blijkbaar nu dankbaar op de knieen.. De wijnkaart mochten we niet inzien: we moesten kiezen uit een paar geselecteerde wijnen of voor het wijnarrangement. Erg frustrerend als vinoloog met uitzicht op de glazen wijnbewaarvitrine.. Deze avond bestond verder vooral uit experimenteel en weinig: een paar leuke gerechtjes, met de nadruk op 'jes'. De uitbreiding van het menu was teleurstellend..
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in rest de Vier bannen en de bediening was heel erg goed, vooral de jonge dame deed het super, chapeau voor haar.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat is Zeeland toch een mooie provincie. Via de AH restaurantactie kwamen op restaurant de Vierbannen. Aan de dijk van Zierikzee naar Bruinisse, naast het Watersnoodmuseum (zeer de moeite waard).
De ontvangst was prettig, we mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Prachtig uitzicht over de Oosterschelde.
Het speciale AH menu bestond uit 3 gangen eventueel aan te vullen met gang 4 e 5. Alle gerechten waren van uitstekend kwaliteit. Er viel niets op aan te merken. De witte huiswijn was ook uitstekend. De bediening was vlot en gezellig. De "serveertijd" was een beetje snel. Al met al een heerlijk avond. We gaan nog een keer terug om van de kaart te eten.
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een mooie locatie, naast het watersnoodmuseum. Prettige sfeer, goede ambiance, prettig, betrokken personeel. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
patty62 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ruime opstelling, zeer vriendelijke personeel. Lokaatie is heel mooi, uitkijkend op de Oosterschelde. Echte aanrader.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij zijn uitstekend verzorgd zowel in service als eten. Een menu met verrassende smaak combinaties en heerlijke frietjes.