De Vierbannen (Brasserie)

Weg van de Buitenlandse Pers 3 4305 RJ Ouwerkerk Nederland Kaart

Over het restaurant De Vierbannen (Brasserie)

Passie voor de mooiste producten

Je bent in Zeeland, dus je proeft Zeeland: dagverse vis, heerlijke schaaldieren en zilte groenten. Hierbij wordt altijd rekening gehouden met het seizoen, want elk product heeft zo zijn ideale moment om op je bord te belanden. Ja, dit is waar eten om draait!

Meer informatie over restaurant De Vierbannen (Brasserie)

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 11:30 - 23:30
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Vierbannen (Brasserie)

Melissa W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Geslaagde high-wine middag! Heerlijk gegeten en goed geregeld. High-wine in combinatie met shoppen/beauty. Bediening heel vriendelijk. Goede service
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten (Ster waardig!). Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. We hadden een vijf-gangen diner en dat was van voor- tot nagerecht dik in orde.
bato53 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten voortreffelijk alsook de bediening, prima avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
De locatie is wonderschoon hoewel het op een gegeven moment donker werd , maar je kunt je voorstellen hoe geweldig het uitzicht over het water is bij het volle daglicht.
christien H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Tongstrelend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ware smaakbeleving!!!!!!!!!!!!!!! Subliem!!!!!!!!!!!!!!!! Uitmuntend!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig!!!!!!!!!!!
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie ambiance, verrassende gerechten, niet groot , wel heel lekker !
Hele avond ( 3 uren) "onder de pannen" wachttijd soms heel lang.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We kwamen op een avond die eigenlijk niet bedoeld was voor de AH-actie.. We hadden echter gewoon gereserveerd via de website, maar moesten blijkbaar nu dankbaar op de knieen.. De wijnkaart mochten we niet inzien: we moesten kiezen uit een paar geselecteerde wijnen of voor het wijnarrangement. Erg frustrerend als vinoloog met uitzicht op de glazen wijnbewaarvitrine.. Deze avond bestond verder vooral uit experimenteel en weinig: een paar leuke gerechtjes, met de nadruk op 'jes'. De uitbreiding van het menu was teleurstellend..
I F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in rest de Vier bannen en de bediening was heel erg goed, vooral de jonge dame deed het super, chapeau voor haar.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat is Zeeland toch een mooie provincie. Via de AH restaurantactie kwamen op restaurant de Vierbannen. Aan de dijk van Zierikzee naar Bruinisse, naast het Watersnoodmuseum (zeer de moeite waard).
De ontvangst was prettig, we mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Prachtig uitzicht over de Oosterschelde.
Het speciale AH menu bestond uit 3 gangen eventueel aan te vullen met gang 4 e 5. Alle gerechten waren van uitstekend kwaliteit. Er viel niets op aan te merken. De witte huiswijn was ook uitstekend. De bediening was vlot en gezellig. De "serveertijd" was een beetje snel. Al met al een heerlijk avond. We gaan nog een keer terug om van de kaart te eten.
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een mooie locatie, naast het watersnoodmuseum. Prettige sfeer, goede ambiance, prettig, betrokken personeel. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
patty62 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ruime opstelling, zeer vriendelijke personeel. Lokaatie is heel mooi, uitkijkend op de Oosterschelde. Echte aanrader.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij zijn uitstekend verzorgd zowel in service als eten. Een menu met verrassende smaak combinaties en heerlijke frietjes.
M.W.J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijke en professionele bediening. Grootte van de porties precies goed, niets weg te gooien. Keurige toiletten. Een fantastisch koude korenwijn. Voor vertrek in het donker zou de trap beter verlicht kunnen worden.
Treden zijn slecht zichtbaar.
gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Verassende goed en de ambiance werkelijk perfect met Zeeuwse luchten en schitterend uitzicht !
Gabrielle met zakelijke vrienden
J.W. van B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Achtergrondmuziek had iets gezelliger/romantischer gekunt;) Verder prima bediening en prachtig uitzicht als je boven zit!
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik vond de porties en de inhoud van de wijnglazen teleustellend klein/weinig . We hadden ook nog om vissoep
( extra) gevraagd. Dit werd helaas niet gebracht.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer smaakvolle en originele gerechten, ook qua presentatie. Mooie ruimte en genoten van een schitterende zonsondergang.
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima geluncht in De Vierbannen. De brasserie heeft een rustgevende, prettige inrichting. Het eten was uitgebalanceerd en met een eenvoud van hoge kwaliteit. De bediening was vriendelijk en redelijk snel.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke lunch gehad. Veel keuze. Mooi gepresenteerd. Vriendelijk personeel en mooie locatie. Gratis WIfi. Ruime parkeerplaats.
Christan Z.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en goed. De portionering van de voorgerechten is wat aan de kleine kant. Bij de hoofd- en nagerechten was het wel goed. De kabeljauw met erwt, zeekraal en beukenzwam was een hoogtepunt. Ook de kaasplank en het babbelaardessert was erg lekker.
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
3x salade besteld, waarvan 2 met geitenkaas en 1 Ceasar Salade. opvallend dat alle borden dezelfde salade hadden, alleen de topping verschilde.
Alledrie hadden we zand in de salade... gemeld bij de bediening. Na betalen gevraagd hoe de kok op onze klacht had gereageerd. Als antwoord kregen we dat ze dit nog niet had doorgegeven. Tja... als je met elkaar dit niveau in staat wil houden.

Het brood dat er bij geserveerd werd was erg droog. De boter was dan weer wel ok.

Prachtige plek. restaurant was altijd erg goed. Dit was een misser van de bovenste plank. Wij hebben geen plannen meer hier terug te komen.