De Vier Seizoenen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Vier Seizoenen

Rickert H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten opzich was zeker niet slecht, maar gezien de kwaliteit van het eten, zou je een wat lager prijs niveau verwachten. Op dit prijsniveau mag je een hogere kwaliteit verwachten en moet je deze bieden.

De service: Vooropgesteld, eenmaal AAN de tafel waren alle dames/meisjes van de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam. De uitdaging was echter ze bij onze tafel te krijgen. Na 45 - 50 minuten eindelijk bestellen en vervolgens ruim 75 min na binnenkomst eindelijk je voorgerecht hebben is niet hoe het hoort. De tafel werd ook niet - voldoende - leeggehaald en waar wij als gast (!) bij het weggaan nog een vriendelijk "Tot ziens en bedankt" zeiden richting personeel achter de bar, werd dit niet opgevangen, laat staan dat er even een deur open werd gehouden.

Zonde, want de sfeer/aankleding in het restaurant is super,maar wij komen hier niet snel weer terug.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op een prachtige zomeravond heerlijk buiten gegeten, een prime plek. Hier gegeten via social deal, driegangenmenu voor € 14,00. Keus was beperkt, maar de kwaliteit en smaak van de gerechten goed. De grote van de porties waren duidelijk aangepast aan de social deal en zeker niet voor de grote eter. De wijn was duur, zeker voor de hoeveelheid die werd ingeschonken. Voor die prijs mogen de glazen wel wat beter gevuld worden. Koffie met huisgemaakte brownie was lekker.
pm L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Via de site "groupon" in dit restaurant terechtgekomen.
Het eten was best wel goed, de bijlagen net voldoende Tijdens het eten wat patatjes en groente bijbesteld. Tot mijn verbazing stond dit vermeld op de rekening (!!!); wel eens eerder meegemaakt?? Waar ik ook niet van houd is neerzetten van flessen water op tafel onder het motto; denk maar niet dat je zomaar wat water kunt krijgen. Conclusie; wij komen hier niet meer terug.
sjors86 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het eten is goed, smaakt lekker en ziet er goed uit. Ook met allergieën kon goed rekening gehouden worden. De inrichting van het restaurant is mooi, maar tafels staan wel te dicht op elkaar. Het was erg druk en misschien ging daarom een aantal dingen mis, zo waren ze onze drankjes vergeten, kregen we geen appelcompote bij ons hoofdgerecht waar andere die wel kregen. Ik was het niet mogelijk om een goede bijpassende wijn te krijgen bij het eten, omdat special wijnen alleen per fles gaan en niet per glas en de huiswijn was niet speciaal.
GDenWD .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Begin december zijn we hier geweest met vrienden.
Mooie entourage.

We hadden een vijfgangen verrassingsmenu. Ik ga dus ook niet vertellen welke heerlijke gerechten we opgediend kregen.
Heerlijk gegeten!

Relaxed, niet opdringerig personeel.
Het was een fijne avond uit! Complimenten!
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen weekend met 10 personen geweest. Ervaring rijker, illusie armer.Na een half uur wachten op het voorgerecht was de tonijncarpaccio nog steeds bevroren; maar altijd nog beter dan een tafelgenoot die helemaal niets kreeg ( oh zijn we vergeten!), Vervolgens een uur en 15 minuten wachten op het hoofdgerecht, waarvan het Veluws-stoofpotje dan wel goed was, maar de zeewolffilet met kruidenkorst abominabel. De kruidenkorst had het helemaal niet gehaald en het gehele gerecht had de omvang van een sardientje. De geserveerde garnituur was karig en de partjes rosevalaardappeljes dropen van het vet. Kortom een teleurstellende ervaring
Kuin L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij zijn hier vorig weekend met onze familie (12 personen) geweest en ik was niet erg enthousiast. De prijs van een driegangen menu bedroeg 35 euro. Wat je daarvoor kreeg vond ik erg karig. De carpaccio was erg weinig en niet smaakvol, als hoofdgerecht had ik Parelhoen welke erg flauw tot misschien zelfs niet gekruid was. Het dessert sterappel met ijs was wel aardig. Maar we kregen met 12 personen slechts 2 schaaltjes met aardappeltjes en 6 stronkjes witlof. Veel te weinig natuurlijk en voor een extra schaaltje aardappels werd gewoon weer 2,50 gerekend. We moesten voor elke gang erg lang op ons eten wachten, maar uiteraard kwamen ze wel om de tien minuten vragen of we wat wilden drinken (daar moesten ze het nog even extra op verdienen denk ik). Allure van het restaurant straalt sjiekheid uit, maar het bleek echt een gevalletje prijs absoluut niet in verhouding tot kwaliteit.
wemabo .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Via de Grouponactie gegeten bij de Vier Seizoenen. Het vijfgangen verrassingsmenu was erg goed. Alles was even smakelijk met als absolute toppers het minikopje dikke kerriesoep en de gerookte runderbouillon. Maar ook de overige gerechten waren erg lekker. De bediening is erg (klant)vriendelijk. Enige puntje van aandacht is de privacy als je in de 'opkamer' aan een van de tweepersoonstafels bij de lange bank zit. Dat voelde wat ongemakkelijk omdat je het gevoel hebt niet dat je onbekende buren bij je aan tafel zitten en wij bij hen. Dat praat niet fijn. Goede oplossing zou zijn om daar 1 tafeltje minder neer te zetten. Verder niets dan lof voor de aankleding en de decoraties met verse bloemen in lentethema.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
onlangs weer eens gegeten met een gezelschap. Wat in mijn vorige recensie staat geldt nog steeds:
Ik vind de stoelen niet prettig zitten, als je er langere tijd bent. Niet comfortabel genoeg. Maar, wat mij nog het meest tegenviel is de akoestiek. Man, als je met een gezelschap bent, is het toch lawaaierig dan met zijn tweeën. Maar daar zou de zaak echt eens iets aan moet doen. Ik kon de tafeldame aan de overzijde van de ronde tafel niet verstaan.

verder een aardig restaurant. Eten is prima.
Bertus T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
5 gangen tegenvaller, ook de prijs. Zoals in vele restaurants in Nederland kan en zal er toch nog een schepje bovenop moeten als het gaat om de kunsten die in een keuken worden verricht. De smaak is bepalend en niet de te grote borden en het dure water EURO 5,50
Even daarvoor bij een visboer in Dalfsen steengoeie gebakken kibbelingen gegeten op een simpel terras in de hoofdstraat. Ik moest er nog aan denken toen ik een dag later aan tafel zat in Twello.
Ook een eetcafe heeft soms lekkere ballen gehakt. Het is maar net waar je komt en wie er in de keuken staat . In Nederland trek je met een zuur gezicht je portemonnee .....
JandL .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Na een wandeling zowel oostelijk als westelijk van de IJssel en langs diverse landgoederen in Twello leek het mij een aardig idee om deze dag af te sluiten met een maaltijd op het terras van "De vier seizoenen". Eerst maar een paar kritisch kanttekeningen. Van een restaurant dat op de website aangeeft veel streekgebonden en dagverse gerechten te serveren had ik iets meer variatie op dit gebied verwacht. De op de kaart aangeboden struisvogelbiefstuk was er dan wel niet - maar was vervangen door een kangoeroebiefstuk - beiden passen naar mijn idee slecht binnen dit kader. Mijn hoofdgerecht - roodbaarsfilet - was overigens prima. Het brood vooraf was weinig spectaculair, een paar sneetjes van het bijna onvermijdelijke stokbrood. Wel met o.a. olijven in een heerlijke dressing, dat scheelt. De bediening was mij iets te veel popiejopie. Maar verder was het op terras aangenaam vertoeven.
watering .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Met 9 (bijna) volwassenen en 5 kinderen (1,5 tot 10 jaar) genoten van het 5 gangen verrassingsmenu voor de volwassenen. Een uitstekend bereid en geserveerd menu, waarin de kleinsten - die geen 5 gangen hadden - geenszins werden vergeten en fijn mee konden doen.
Fijne bediening en een voor ons gezelschap uitstekende tafelschikking. Complimenten!
JEO .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hebben hier gegeten via Groupon, we kregen een 5 gangen verrassingsmenu. De bediening was erg vriendelijk, alert en had goede manieren. Bij elke servering werd uitgelegd wat alles precies was. Er werd goed rekening gehouden met speciale dieetwensen. Het eten was heerlijk, dit is een echte aanrader.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Ondanks de harde wind heerlijk gegeten op het terras. Aardige bediening en lekker gegeten! Voldoende keus en alles was zeer smakelijk. Zijn niet meer aan het dessert toegekomen door de hoeveelheid van het voor- en hoofdgerecht. Ook een aanrader voor in de herfst/winter want de entourage binnen is super! Al met al een mooi bedrijf!

PKastanjewoud .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Prima restaurant in hartje Twello. Vooraf de gerookte eendenborstfilet, prima van smaak en opmaak. Hoofdgerecht Gamba's ook goed op smaak. Begeleidende wijnen voldoende, weinig kennis hierover vanuit personeel. Bediening overigens verder prima en lokatie gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Heerlijk drie gangen menu gegeten met vrienden. We hadden via Groupon geboekt. Echt een aanrader. Ook buiten Groupon zullen wer weer gaan. Ik had een carpaccio vooral en rode mul als hoofgerecht. Borden waren erg mooi opgemaakt. Huiswijnen waren ook goed. Bediening erg vriendelijk.
oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Op 1 november hier gegeten met 6 personen. Eten was erg lekker en de opmaak op de borden was heel bijzonder. Personeel heel vriendelijk niets was hun te veel. Echt een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Onlangs hier gegeten met vrienden uit Schotland. Prima restaurant. Persoonlijk vond ik de stoel waarop ik zat niet lekker zitten. Maaltijd duurde toch zo'n 3,5 uur. Is jammer dat er geen kan water op tafel wordt gezet zonder dat je daarvoor hoeft te betalen. Bij een restaurant van dit niveau zou dit toch standaard moeten zijn. 1 kuub water kost 1,70 euro oid. Wat ook jammer was dat wij eerst in een hoek zouden zitten waar aan de andere kant een muzikant aan het spelen was. Geen goed idee.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Afgelopen weekend met vrienden in dit restaurant in Twello gaan eten.
Eerst op het mooie terras een drankje gedronken, waarbij we na een kwartiertje vast twee mandjes stokbrood met kruidenboter geserveerd kregen, super!
Het eten was behoorlijk goed, we hadden een vijf-gangen diner.
Om te beginnen een koud soepje in een kopje, heerlijk voorafje. Gevolgd door carpaccio, ook lekker. Het hoofdgerecht was vis of vlees, zelf had ik vlees, dit keer klooster-varken. Was wat aan de droge kant, maar wel okee. Tussendoor nog een heerlijke spoon van bananenijs waarvan de belangrijkste ingredienten bananenijs en een bubbeltje was, zalig!
Het nagerecht was ook lekker en zag er mooi uit.
Prijs was ook goed te doen, jammer was weer wel dat als je water bij je wijntje wilde, je dat terugziet op de rekening (werd ook gezegd, overigens), maar dit is vaker zo, tegenwoordig.
Nathaliee-1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Per toeval (Groupon) terecht gekomen in dit prachtige restaurant. Het decor is prachtig, zeer authentiek! Het eten was daarbij ook ontzettend goed. We aten een verrassingsmenu, origineel en gevarieerd. Zeker de moeite waard!