Over het restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant De Vier Seizoenen

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:30

Brothers2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
wij hebben prima gegeten in een gezellige ambiance. De gerechten zagen er allemaal verzorgd uit en werden keurig opgediend. De tijden tussen de gerechten waren juist goed om toch met elkaar te kunnen praten zonder een vol bord.
Zij zeker van plan terug te komen.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Regelmatig eten we hier a la carte. Ook het ah menu was van dezelfde kwaliteit met de passende wijn erbij.
amartin .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Dit restaurant kenden wij nog niet.Heerlijk gegeten met onze vrienden. Leuke bediening die altijd voor je klaar staat. Zullen zeker nog eens terug komen.
centzand .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooie zaak, prima bediening, hoge kwaliteit gerechten smaakvol opgediend, aanrader.
Een minpuntje: 40 euro voor de lunch is aan de hoge kant.'
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Smaakvol, het eerste woord wat bij mij binnenkomt. We stappen een smaakvol ingericht restaurant binnen waar we hartelijk worden ontvangen om vervolgens alle zintuigen te laten prikkelen.. wij hebben intens kunnen genieten van een heerlijk samengesteld menu. De kwaliteit van producten en bereiding is hoog. Smaken die samenkomen en versmelten in je mond bij het proeven ervan.
Ik kan het aanbevelen en kom dan ook graag terug naar dit heerlijke restaurant!
Merlijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Echt lekker en relaxed gegeten. Gerechten mooi in balans. Muziek en inrichting beetje minder, maar niet storend. Vriendelijk personeel. Helemaal tevreden.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Even tussendoor gebruik gemaakt van de AH.actie waar kwalitatief niets mis mee is.
De bediening is vriendelijk en zeer attent.
Het opdringen van diverse bijproducten hebben we als storend ervaren.
Maak je daar gebruik van is het actiediner alsnog behoorlijk prijzig.
Verder is het Restaurant een aanrader en komen wij zeker terug.
Lucienne P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk in een zeer ontspannen sfeer de zeer bijzondere Lunch gebruikt. Mooi prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.
smatthews .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben, wederom, heerlijk gegeten, maar het zoete dessert was teleurstellend (het peertje was ongaar en paste o.i. niet in t geheel.)
De service was prima en de ambiance gezellig en gastvrij. Vooral de akoustiek is zeer plezierig.
We komen graag weer terug!
eefjewickenhagen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Top restaurant!!alles even vers en smaakvol! Super vriendelijke en proffesionele bediening. Verdient wat mij betreft een ster.
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk restaurant om naar toe te gaan, prachtige wijnen bij de gerechten met uitleg van de herkomst, type druif en de smaak, Eten van de AH menu actie mooi gevarieerd en gepresenteerd. Weer geweldig genoten.
John I.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, 5 gangen met wijn arrangement, zo lekker dat je denkt doe nog maar wat... maar was echt genoeg. Prima sfeer, paar foute bestellingen opgemerkt maar goede en attente bediening die het goed opgelost hebben.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was allemaal weer dik in orde. Bediening zeer vriendelijk maar niet helemaal scherp. Komen hier graag terug. Een van de betere restaurants in de omgeving.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vandaag hier via de AH actie gegeten. Het eten was kwalitatief uitstekend en de bediening was top. Alleen jammer dat toen we wilden afrekenen bleek dat we met 3 personen en 2 volle spaarkaarten voor de ene persoon de 'volle mep' moesten betalen. Kennelijk kun je hier alleen van de actie gebruik maken met een even aantal personen maar dit wordt na reservering niet even gemeld. Jammer en niet bepaald klantvriendelijk. Achteraf gezien hadden we nu beter iemand 'van de straat kunnen plukken' en die mee laten eten. Ik denk een gemiste kans voor zo'n goed restaurant.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Jammer , dat het diner alle maanden hetzelfde was. Na 4 keer weet je het wel en ben je niet van plan weer naar deze locatie te gaan
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Weer eens samen met een vriendin heerlijk geluncht met de actie van AH. Een eigen kaart voor deze actie met drie keuzes voor het voor en hoofdgerecht en vast dessert. Voor een klein bedrag kun je allerlei extra's toevoegen.
Allebei gekozen voor de carpaccio met extra eendenlever krullen en de quiche als hoofdgerecht. Niets op aan te merken, alles was even verrukkelijk ! Dessert was volgens vriendin ook heerlijk, zelf voor een paar euro extra het kaasplanken genomen. Lekker maar naar mijn mening niet bijzonder. Aanrader zeker met de actie van AH.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de bietensoep was een speciale sensatie. Prima bediening, zeer gastvrij. Een mooi ah menu, daarnaast keuze uit diverse bij gerechten.
Ollie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst door gastvrouw. Wij hadden niet gereserveerd maar er werd alsnog een tafel voor ons gedekt.
Gekozen voor het jubileum "wildmenu" met duinhert (damhert) als streekgerecht.. Heerlijk mals vlees en alles in de juiste proporties. Bijbehorende wijnarrangement sloot goed aan op alle voor-, tussen- en hoofdgerechten. De veloute van fazant met zoethout was een ware smaaksensatie. Mijn partner welke twee gangen minder had besteld dan ik, kreeg van het huis zelfs een veloute gratis aangeboden.
Haar voorgerecht met eendenborst is ook zeker een aanrader. Heerlijke herfstsmaken waarbij de rooksmaak van de eendenborst tongstrelend is.
De ambiance was zeer gezellig wat mede kwam door de brandende open haard in onze ruimte.
Gastvriendelijken bediening met kennis van de producten.
Kortom.......een heerlijke avond.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fantastisch eten, zeer attente en ervaren bediening en een gezellige sfeer. Goede tip als je een keer écht wilt genieten.
warmerbarhen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Byzonder lekker gevarieerd 3 gangen keuze menu. Erg smakelijk allemaal en vriendelijk personeel in een gezellig en sfeervol restaurant.