Over het restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant De Vier Seizoenen

• Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke en professionele bediening. Gaan zeker terug
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een stijl-en sfeervol restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bovendien een lust voor het oog, de kok maakt er een kunstwerk van.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gebruik makend van de AH-actie op mooie zomerse dag buiten op het terras gegeten. Bediening was goed en vriendelijk. Eten was goed, maar niet verrassend. Maar wat wel verrassend was is, dat toen wij naast onze fles wijn wat water bestelde, dit water - lauw kraanwater zonder ijsblokjes - op de rekening werd vermeld 1,0 x Kan water € 2,00. Dat zijn van die streken die een hernieuwd bezoek aan dit restaurant moeilijk maken. Roken op een terras waar wordt gegeten moet worden verboden door de overheid of door het restaurant.
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening. Alleen duurde het wel lang voordat het eten werd gebracht.
anique62 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wederom fantastisch gegeten. Zelfs met de AH aktie wordt er met zeer veel zorg een geweldig 3-gangen menu samengesteld met ruime keus
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vrouw voor onze 8 jarige trouwdag. De service was prima en de bediening is ronduit fantastisch! We hebben een top avond gehad!
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, een zeer goede gastvrouw die op de hoogte was van onze wensen. En zeer verrast door de leuke attentie die wij kregen.
Wij komen absoluut zeker terug.
menpdoorne .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Deskundige en vriendelijke bediening. Heel attent dat kraanwater zonder problemen wordt geserveerd. Dat water vinden we namelijk veel lekkerder dan plat water uit een flesje. Gezellig beschut terras dat verwarmd kan worden.
ajvbezooijen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Hartelijke en betrokken ontvangst. Rustige en sfeervolle ambiance en een prima maaltijd die correct en zorgvuldig werd uitgeserveerd.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vele malen gegeten, echter nu viel de portie grootte tegen en moesten vrij lang wachten op de maaltijd terwijl om ons heen de AH menu snel door kwam
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij komen hier regelmatig, nu eigenlijk voor het eerst met prachtig weer dat gepaard ging met een aangename buitentemperatuur. Het betreft een prima restaurant met, over het algemeen, heerlijke gerechten en een prettige ambiance. Het personeel is zeer vriendelijk en prettig in de presentatie. Niet hinderlijk aanwezig, wel enorm servicegericht.

Er zijn 3 terrassen, één achter het pand in de tuin/patio, 1 direct voor het pand en één net over de weg die de twee voorgelegen terrassen doorkruist. Het geluidsniveau op de plek waar wij, op het direct voor het pand gelegen terras, zaten was 'levendig', wellicht veroorzaakt door de aanwezigheid van een luidspeakerbox in de directe omgeving van onze tafel. Overigens hebben wij dit niet als hinderlijk ervaren, al was het niet direct onze persoonlijke muzieksmaak.

Tot onze verbijstering is het op de terrassen toegestaan om te roken, dit ondanks dat er GEEN asbakken op de tafels staan. Voor ons was dit een enorme deceptie!

Advies; maak minimaal 1 terras rookvrij (liefst 2), zodat mensen die hun eten graag zonder hinder van sigaretten/sigaar-rook wensen te nuttigen een keuze hebben om dit (eventueel) buiten te doen, dit in tegenstelling tot beperkt te worden tot een tafel binnen in één van de 'huiskamers' van het pand, waar het overigens wel compleet rookvrij is.
Het terras aan de overkant van de weg waar de uitgeblazen rook vrijelijk kan opstijgen en weinig tot geen hinder oplevert voor mensen met allergieën en/of een aversie tegen sigarettenrook lijkt daarvoor het meest geschikt.
Sowieso wordt het dan een bewuste keuze om op een 'rokersterras' plaats te nemen, zeker wanneer er duidelijk zou worden aangegeven dat het een rokersterras betreft, helaas ontbreekt die keuze momenteel...
Sjaane R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben daar een aantal keer gegeten. Kan alleen zeggen dat wij zeer tevreden zijn.
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Keurig restaurant,vriendelijke beleefde bediening en heerlijk gegeten
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eten was lekker alleen jammer van de kleine kaart. Weing keuze aan vis.
Jeanine T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We hadden het 3-gangen bloemenmenu besteld. Het eten was niet alleen verrassend qua presentatie, maar ook zeer smakelijk. Het wijn arrangement was ook goed gekozen, met uitzondering van de dessertwijn. Bediening was vriendelijk en correct.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
We hebben een verloving gevierd, en het was allemaal perfect georganiseerd! Ontvangst met bubbles, menu kaartjes, ook aan de details was aandacht besteed. Helemaal top!
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Genoten van 16 gerechtjes dus de kok kon zich uitsloven.
Geen extravagante eten, redelijk normaal maar ook wel bijzonder, niet dingen die je zomaar eet.
Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken als we weer in de buurt zijn.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Met 2 personen gegeten in dit sfeervolle restaurant. Direct bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Wij bestelde 3 gangen a la carte maar er zijn ook verschillende aantrekkelijke menu's om uit te kiezen. Het waren mooi gepresenteerde zeer smakelijke gerechten van juiste proporties. De truffelmayonaise bij de, bij het hoofdgerecht aangeboden puntzak verse friet, was top. De witte en rode huiswijnen uitstekend. De bediening is vriendelijk, allert en vakkundig, steeds bereid gerechten en wijn nader toe te lichten. Een fijne ervaring, zeker aan te bevelen.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Perfect gegeten! Een Valentijns menu. De reservering was mis gegaan omdat dit restaurant een eigen reserveringssysteem heeft en die van Iens niet gebruikt, maar dat werd razendsnel opgelost. Onze complimenten!