Over het restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant De Vier Seizoenen

Jmvandergeest V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben afgelopen woensdag heerlijk gegeten! Ikzelf eet vegetarisch en ook dat was perfect! Alles was zeer smaakvol! De bediening was vlot, jong en erg aardig. Door het zachte weer konden wij nog lekker op het terras eten. Wij hadden nog een bon van AH. Dit is een aanrader en voor herhaling vatbaar
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De gerechten van het ah menu waren subliem! En mini Gran desert was ook verrukkelijk. Ik had als hoofdgerecht een risotto en deze was ook zeer goed van smaak en niet te zout. Als vegetariër is het altijd lastig om te eten in een niet vegetarisch restaurant. Bij de 4 Seizoenen weten ze echter altijd weer iets bijzonders en smakelijks te creëren. Ook mijn niet vegetarische partner was zeer tevreden over zijn menu. Kortom: wederom niet teleurgesteld.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het weer was prachtig en we zaten op een fijn terras.
Gebruikmakend vande AH bon was het zeker de moeite waard.
Het eten was goed . De service kan iets beter.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fantische ambiance .
veenma .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Geweldig diner in een prachtige ambiance. Vriendelijk jong personeel. Ook de verlichting is heel sfeervol.

Zeker om nog een keer terug te komen!!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Super lekker gegeten, met de ah-bon. De bediening was zeer goed en we komen zeker terug. Volgend jaar gaan we ook ons feest hier houden.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij hadden het AH menu, wij waren al eens eerder hier geweest.
Wij zijn uitstekend geholpen, zeer aardige en kundige medewerkers.
Er was qua bediening geen verschil tussen AH menu en anderszins.
Komen hier graag nog eens terug.
Benny V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker de suprize menu genomen 5gangen met passende wijnen.Ieder gerecht was top en steeds verrassend. Mooie presentatie.excellente bediening.Top wijntjes. KORTOM super!!!PS de B e B ook aanrader!!!
Els G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen. De tafels zijn zodanig gerangschikt dat je niet op elkaars lip zit. Het restaurant heeft voor deze actie een speciaal menu. Men kan kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Ze werken wel met supplementen zoals eendenkrullen : 4 € , een puntzak frites 3,50€, een kaasdessert: 3€. ,karafje kraanwater 2€. We hebben heerlijk gegeten, de gerechten zijn prima van smaak.
FJBH .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prachtige gerechten die voortreffelijk van smaak waren. Het wijnarrangement was goed passend bij het heerlijke eten. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Alles was weer tot in de puntjes goed verzorgd. Zeer goed eten. Vakkundige over het algemeen zeer jonge bediening die heel goed weten wat ze doen. Ik kom hier steeds weer met veel plezier. Parelhoen was zeer mals en dat heb ik vaak elders anders ervaren. Prima wijn. Bediening uitermate vriendelijk.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker buiten op het zonnige terras geluncht, vriendelijk en voorkomend personeel. Een aanrader!
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vriendelijke mensen, goede service en lekker eten! Ook het vegetarische eten was heerlijk en veel aandacht aan besteed. Zeker aan te raden!
Hfk1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten van de AH bonnen. Hebben een aparte beperkte kaart voor de AH bonnen met maar 1 vlees en 1 visgerecht. Wel jammer dat je voor kraanwater ook moet betalen.
Anny G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Alles klopte en personeel zeer vriendelijk,eten uitstekend!
We komen hier graag en komen wederom terug en geven 't adres zeker weer door!
annemie J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer en waren blij verrast door de vriendelijkheid, zorgzaamheid en toewijding van het personeel.
Daarnaast was het eten ook nog eens zeer verzorgd en lekker, mooi geserveerd en een perfecte combinatie en portie.
Ook de inrichting oogt gezellig, verzorgd en stijlvol.
Wij komen graag terug en vertellen het verder.
reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gaan regelmatig uit eten en (met AH-bon) op zoek naar wat anders dan Heemstede en Haarlem.
Ons tafeltje stond recht tegenover een wijd openstaande deur, dus tocht. Op ons verzoek daar iets aan te doen, rolde de eigenaar (?) met zijn ogen en deed met kennelijke tegenzin de deur dicht. Half uur later stond die weer open, zucht.... Terwijl er gordijnen hangen die voor de deur kunnen worden geschoven.
Voorgerecht kwam snel, hoofdgerecht duurde bijna anderhalf uur! Parelhoen verdroogd, patat bijna zwart, zucht.. Op ons verzoek het nagerecht direct daarna te serveren, kwam de opmerking: "ik wist niet dat u haast had", terwijl een excuus eerder op zijn plaats was geweest. Kortom: hier komen wij dus nooit meer terug!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het A&H menu was ook dit keer weer heerlijk, de keuze van een voor, hoofd en nagerecht was prima, lekker met de passende wijn. We hebben wederom genoten.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gegeten van de Ah actie het was super !! Wel een aparte menu kaart, maar met heerlijke gerechten. verder geen op of aanmerkingen. Van ons krijgen ze een dikke tien en komen zeker weer terug. Een aanrader dus.