Over het restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant De Vier Seizoenen

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:30

reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gaan regelmatig uit eten en (met AH-bon) op zoek naar wat anders dan Heemstede en Haarlem.
Ons tafeltje stond recht tegenover een wijd openstaande deur, dus tocht. Op ons verzoek daar iets aan te doen, rolde de eigenaar (?) met zijn ogen en deed met kennelijke tegenzin de deur dicht. Half uur later stond die weer open, zucht.... Terwijl er gordijnen hangen die voor de deur kunnen worden geschoven.
Voorgerecht kwam snel, hoofdgerecht duurde bijna anderhalf uur! Parelhoen verdroogd, patat bijna zwart, zucht.. Op ons verzoek het nagerecht direct daarna te serveren, kwam de opmerking: "ik wist niet dat u haast had", terwijl een excuus eerder op zijn plaats was geweest. Kortom: hier komen wij dus nooit meer terug!
anjabeukers .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het A&H menu was ook dit keer weer heerlijk, de keuze van een voor, hoofd en nagerecht was prima, lekker met de passende wijn. We hebben wederom genoten.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gegeten van de Ah actie het was super !! Wel een aparte menu kaart, maar met heerlijke gerechten. verder geen op of aanmerkingen. Van ons krijgen ze een dikke tien en komen zeker weer terug. Een aanrader dus.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We waren hier met 2 Engelse gasten, die zelf 45 jaar in de horeca business hebben gezeten en 4 restaurants zijn gestart in Engeland en ook tot een succes hebben gemaakt. Dus hadden onze gasten redelijk wat ervaring en zijn ook lid van diverse beoordelingssites. Na bezichtingen in Lisse wilde we een lichte lunch nuttigen. Tijdens een grote regenbui kozen we voor De Vier Seizoenen. Vanwege de regenbui was het geen probleem om ook plaats te nemen in het restaurant ipv onder de grote parasols en mochten we ook kiezen uit de Terraskaart. Vanwege de onbekendheid van onze Engelse gasten voor o.a. bitterballen, kozen we voor La Trappe bitterballen, kaasstengels, butterfly gamba's en diverse kaasjes. Fijn om te melden dat men ook bovengistende biertje schonken, waaronder een IPA, een Triple, een Dubbel, een Wit-bier en Blond. Een keus was dus snel gemaakt. De gerechtjes arriveerde snel (ondanks de drukte), waren zeer smakelijk en perfect op temperatuur.
Met de vriendelijk en goede service van het personeel, de leuke sfeer,het smakelijke eten en goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker een restaurant om voor terug te komen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn restaurant, met bijzonder vriendelijk personeel met kennis over de wijnen. Mooie gerechten, een heerlijk avond uit. Om jezelf af en toe te laten verwennen is dit zeker een aanrader.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten van de AH actie, de hoeveelheden prima, wij hebben wel wat extra besteld zoals de frites en mandje brood. Vriendelijk en behulpzaam personeel die weten waar ze mee bezig zijn. Echt een aanrader, wij komen zeker terug naar dit restaurant.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zoals altijd vriendelijke ontvangst. De bediening was prima. De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten uitstekend. Een echte aanrader voor een ontspannen avond culinair genieten.
Joop W .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alles wat prima in orde. Heerlijk gegeten. De vis was lekker maar er was niet veel bij aan groente en aardappelproducten. Het bord was dus snel leeg. Dat maakt dat de prijs wel wat aan de hoge kant is.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met de AH restaurantactie een heerlijk 3-gangen (lunch) keuzemenu gegeten op het gezellige terras.
Vooraf beiden een klassieke carpaccio maar dan ook precies zoals hij hoort, heerlijk zachte ossenhaas aangevuld met eendenlever krullen.
Mijn lunchpartner had als hoofdgerecht de parelhoen, die erg lekker was. Zelf had ik gekozen voor een vegetarisch hoofdgerecht met seizoensgroenten, ook zeer goed.
Als afsluiter een mini grand dessert die ik qua hoeveelheid gelukkig nog net op kreeg. ;-)
eefjewickenhagen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer goed restaurant! Heb hier al verschillende keren gegeten, en elke keer is het weer verrassend lekker! Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. De koks zijn van hoog niveau. Kortom: top restaurant!
jjdelden .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Beetje teleurstellende speciale kaart voor AH-klanten. Er was weinig keuze en daarmee moest je het maar doen. Er werd bij vermeld, dat de normale prijs voor het diner Eur. 40,- zou zijn. Voor dat geld zouden wij die keuze niet gemaakt hebben.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een heerlijk avondje uit en genoten van de heerlijke gerechten. De bediening zorgde ervoor dat het plaatje compleet was.
kroonb01 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met de AH actie het 3 gangenmenu genomen. Vooraf de carpaccio en salade van zeewolf. Hoofdgerechten parelhoen en de scholfilets en een petit grand dessert toe. Alles was helemaal top. Zonder de AH actie ben je voor dit menu € 40,00 kwijt en dat is dan wel aan de prijzige kant.
dick1961623 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Vier Seizoen biedt constante kwaliteit. Met de AH restaurant-actie wordt een prima visitekaartje afgegeven. Bediening zeer attent en representatief.
Detail; het broodje vooraf is ietwat fantasieloos en kan absoluut beter.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben een voortreffelijke avond beleefd. Goed gegeten in een gezellige ambiance. Altijd als we in de Vier Seizoenen komen is het genieten van de altijd culinaire verrassingen.
RON H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zoals gebruikelijk hartelijke ontvangst en ondanks onverwachte fikse onweer/regen bui toch buiten op beschut
terras kunnen dineren.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Kort en krachtig: prima gelunched met een heel fijne bediening!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima restaurant, warm welkom,
Voor herhaling vatbaar.
GWJ J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was prima. We vonden het alleen jammer, dat er te weinig groente bij de vis zat. En dat je voor het brood en voor de frites nog apart moest betalen.
De bediening was ook erg vriendelijk.
C.C.J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Alles was goed de ontvangst de bediening , en heel belangrijk het eten was prima. We hebben een fijne avond gehad. Dit restaurant is aan te bevelen bij anderen.