Over het restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant De Vier Seizoenen

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:30

Marco H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Perfect gegeten! Een Valentijns menu. De reservering was mis gegaan omdat dit restaurant een eigen reserveringssysteem heeft en die van Iens niet gebruikt, maar dat werd razendsnel opgelost. Onze complimenten!
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker gegeten bij de vier seizoenen.. zalm als voorgerecht, mooi opgemaakt. Hoofdgerecht van eendenborst, goed gebakken. Wat onhandige frietzak op tafel. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH bon en we kregen een menu. Wat we hier jammer aan vinden is dat je doordat je niet a la carte eet je geen compleet idee krijgt wat de kaart is bij dit restaurant en je dus uit 3 voor3 hoofd en 2 nagerechten moet kiezen. Tevens waren er een paar dingen extra. Het gaat ons niet om goedkoop eten maar leuk en origineel. Hoewel de keur van de gerechten niet heel erg origineel was is de smaak van het eten erg goed, vers en apart van smaak. Ik ben gek op kaas maar wilde iets anders en we hadden een gluh wijn toetje en die was erg origineel en smaakte ons prima. We komen binnenkort in aliassen wonen dus vast nog wel eens terug.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was prima! Hoofdgerecht werd op goede warme borden opgediend. Het zag er allemaal lekker en verzorgd uit. Het was qua smaak ook heerlijk!
systeem3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor de 2e keer gegeten met AH menu, hetzelfde menu genomen, herfstsalade was weer heerlijk , diamantbiefstuk super mals op een heerlijk bedje saus en een beetje groente wat mij betreft mag dat iets meer zijn, het toetje glühwein mousse was beter, had nu meer bite ,en meer smaak, al met al voor de 2e keer heerlijk gegeten, huiswijn was ook voortreffelijk, bediening keurig en niet opdringerig, al met al lekker en gezellig.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben weer een top avond gehad. Eten wederom van goede kwaliteit. Bediening zeer attent en vriendelijk. We komen snel nog eens.
Colliebollie .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gezellig en goed gegeten aan een mooie gedekte tafel. Het open haardvuur brandde en de bediening was perfect! De wijn was ook heerlijk net als de koffie met lekkers erbij!
DMC .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooi restaurant, met erg vriendelijke bediening. Alle gerechten waren net een beetje bijzonder, een gewone appelcompote wisten ze al erg apart en lekker te maken, en dat gold voor alles. We hebben genoten en vinden dit restaurant zeker een aanrader!
clazina52 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede bediening. Gunstig gelegen vanaf het parkeerterrein. Te kleine entree, waardoor het snel koud wordt binnen.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH actie zijn we hier gaan eten. We konden kiezen ui drie voorgerechten, hoofd gerechten en twee desserts.
De keuze was vis, vlees of vegetarisch. Het eten was lekker met een apart bestelde puntzak patat. de bediening was erg vriendelijk. kortom een erg goed restaurant.
Brothers2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
wij hebben prima gegeten in een gezellige ambiance. De gerechten zagen er allemaal verzorgd uit en werden keurig opgediend. De tijden tussen de gerechten waren juist goed om toch met elkaar te kunnen praten zonder een vol bord.
Zij zeker van plan terug te komen.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Regelmatig eten we hier a la carte. Ook het ah menu was van dezelfde kwaliteit met de passende wijn erbij.
amartin .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Dit restaurant kenden wij nog niet.Heerlijk gegeten met onze vrienden. Leuke bediening die altijd voor je klaar staat. Zullen zeker nog eens terug komen.
centzand .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooie zaak, prima bediening, hoge kwaliteit gerechten smaakvol opgediend, aanrader.
Een minpuntje: 40 euro voor de lunch is aan de hoge kant.'
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Waren hier voor de tweede keer in het kader van de AH restaurantactie. Niet alleen want de zaak zat vol met mensen die allemaal het AH menu gebruikten. Goed teken en we werden wederom niet teleurgesteld. Menu en ambiance zijn prima.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Smaakvol, het eerste woord wat bij mij binnenkomt. We stappen een smaakvol ingericht restaurant binnen waar we hartelijk worden ontvangen om vervolgens alle zintuigen te laten prikkelen.. wij hebben intens kunnen genieten van een heerlijk samengesteld menu. De kwaliteit van producten en bereiding is hoog. Smaken die samenkomen en versmelten in je mond bij het proeven ervan.
Ik kan het aanbevelen en kom dan ook graag terug naar dit heerlijke restaurant!
Merlijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Echt lekker en relaxed gegeten. Gerechten mooi in balans. Muziek en inrichting beetje minder, maar niet storend. Vriendelijk personeel. Helemaal tevreden.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Even tussendoor gebruik gemaakt van de AH.actie waar kwalitatief niets mis mee is.
De bediening is vriendelijk en zeer attent.
Het opdringen van diverse bijproducten hebben we als storend ervaren.
Maak je daar gebruik van is het actiediner alsnog behoorlijk prijzig.
Verder is het Restaurant een aanrader en komen wij zeker terug.
Lucienne P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk in een zeer ontspannen sfeer de zeer bijzondere Lunch gebruikt. Mooi prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.
smatthews .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben, wederom, heerlijk gegeten, maar het zoete dessert was teleurstellend (het peertje was ongaar en paste o.i. niet in t geheel.)
De service was prima en de ambiance gezellig en gastvrij. Vooral de akoustiek is zeer plezierig.
We komen graag weer terug!