Over restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant De Vier Seizoenen

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:30

Merel B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fantastisch eten, zeer attente en ervaren bediening en een gezellige sfeer. Goede tip als je een keer écht wilt genieten.
Ollie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst door gastvrouw. Wij hadden niet gereserveerd maar er werd alsnog een tafel voor ons gedekt.
Gekozen voor het jubileum "wildmenu" met duinhert (damhert) als streekgerecht.. Heerlijk mals vlees en alles in de juiste proporties. Bijbehorende wijnarrangement sloot goed aan op alle voor-, tussen- en hoofdgerechten. De veloute van fazant met zoethout was een ware smaaksensatie. Mijn partner welke twee gangen minder had besteld dan ik, kreeg van het huis zelfs een veloute gratis aangeboden.
Haar voorgerecht met eendenborst is ook zeker een aanrader. Heerlijke herfstsmaken waarbij de rooksmaak van de eendenborst tongstrelend is.
De ambiance was zeer gezellig wat mede kwam door de brandende open haard in onze ruimte.
Gastvriendelijken bediening met kennis van de producten.
Kortom.......een heerlijke avond.
Warmerbarhen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Byzonder lekker gevarieerd 3 gangen keuze menu. Erg smakelijk allemaal en vriendelijk personeel in een gezellig en sfeervol restaurant.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Super nette en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, alles klopte. Zonder AH korting zou het wel prijzig zijn, maar de prijzen passen bij de kwaliteit, zeker een aanrader!
Susanne W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Voor een ah-actie was het menu tip top in orde. Zeker een aanrader en we komen zeker eens terug.
Cynthia Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een gure november avond, spontaan uit eten gaan en dan per puur toeval bij een restaurant terecht komen, waar je elkaar bij elke hap glimlachend aankijkt!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima ontvangst door servicegerichte gastvrouw, uitstekende opstelling voor een tafel van 8 personen, verrassende gerechten en heerlijke wijnen.
Alle ingrediënten voor een gezellige avond met familie waren aanwezig en dat werd het ook!
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten met de AH Iens deal.
De voorgerechten carpaccio van vlees en vis waren heerlijk. Hoofdgerechten rode poon en quiche heerlijk en keurige presentatie. Fijn dat er een vegetarische keuze was. De bediening was zeer vriendelijk en netjes.
Het restaurant was druk bezet, maar daar hebben wij geen last van ondervonden. Voor herhaling vatbaar!
Janine139 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima avond gehad. Wel jammer van de vele bij te betalen extra's. Waardoor de rekening ongemerkt toch flink was opgelopen. Bij het AH menu was het vlees gerecht alleen mogelijk met 4 € per persoon bij betalen.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eten van hele goede kwaliteit. Alles was op juiste manier bereidt en zeer smaakvol. Bediening was vakkundig, aardig en correct. Aankleding van restaurant ok. Kom zeker nog eens.
Menpdoorne .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker en oogstrelend eten. Attente en vakkundige bediening. Tafels staan ver genoeg van elkaar zodat je niet opgescheept wordt met de conversatie van je buren.
Winifred .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de restaurantactiegasten was er een apart kaartje met prima keuzes voor elke gang (elk vis/vlees/veg). Netjes aangegeven wat overal de meerprijzen (brood, water, friet ed) van waren. Het menu kost E 40. Voor twee personen is dat prima maar als ik het echt twee keer zou moeten betalen zou ik het te duur vinden voor wat we kregen. We hadden als voorgerecht de carpaccio, die was prima, heerlijk vlees. Verhouding dressing, sla en carpaccio was prima. Als hoofdgerecht hadden we diamanthaas (iers biefstuk). Goed gebraden maar we moesten toch wel flink kauwen. Bord was goed aangericht. Een eetlepel aardappelpuree en een opscheplepel met gebakken champignons/witlof. Goed van smaak en paste perfect bij de biefstuk. We kregen er een zalige appelcompote bij, die was echt heerlijk. Het nagerecht was gluweinmousse met speculaascrumble en een bolletje ijs. Ik proefde niet echt gluhwein en de speculaascrumble was veel te hard. Het restaurant is ingericht in een soort kamers. Jammer dat alle AH actieklanten in het gedeelte zaten waar de deur open/dicht ging en je zo nu en dan in de kou zat. Dat stoorde me echt. Personeel was zeer attent, vriendelijk en de wachttijden tussen de gangen precies goed.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het A.H.restaurantactie menu was lekker en goed samengesteld . De bediening was heel aardig en vriendelijk.
De supplementen die bij het actiemenu hoorden maakten het geheel best wel duur. Als je rekening houd met de extra kosten, is dit restaurant een echte aanrader.
Systeem3 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk voorgerecht herfstsalade , goede smaakcombinatie, hoofdgerecht biefstuk super mals en echt niet karig, groente zou voor mij meer mogen op het bord,
Appelmoes had ook een zeer aparte smaak beslist met aandacht gemaakt, vlaamse friet zoals ik het graag wil heerlijk bruin gebakken, nagerecht een mousse had een vlakke smaak, verder heerlijk gegeten , huiswijnen prima.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Hier met de ah actie gegeten. Apart menu met keuze. Diamanthaas was aan koude kant. Alles bij elkaar gemiddelde ervaring.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen weekend super lekker gegeten bij dit prachtige restaurant. Verrassend menu, zeer hoge kwaliteit, origineel én ruim voldoende-:). En zoals altijd natuurlijk zeer goede en aardige bediening. Ik ben enthousiast.
John R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goed sfeer, aardig bediensters, super eten met een ruim keus, voor een acceptabel prijs,
Een echt aanrader - wij komen terug ;-)
Hanstenhoope .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Fijne, deskundige bediening. Personeel geeft echt het gevoel er voor de klant te zijn. Heerlikk eten in een fijne omgeving. Aanrader! We gaan zeker nog eens terug.
Imsvisser .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het voorgerecht was ijskoud (sla) en kwam met toast uit een pakje in plaats van brood. Het hoofdgerecht (ristotto) smaakte naar goedkope bouillon waarbij de beloofde boeren truffelkaas niet eens in beeld was. Het toetje (yoghurtmousse) was aardig. De diamanthaas die mijn gezelschap at was prima gebakken maar verder niets bijzonders. De bediening was allerliefst. Maar om met een gevoel van "ach, het was te eten" naar buiten te stappen voor een menu dat oorspronkelijk € 40,00 kost was toch niet wat ik er van had verwacht. Jammer.
Babette G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Voorgerecht met gamba's heerlijk, risotto was een beetje te gaar maar de service was super goed. We zaten op een gegeven moment buiten onder de heaters en daar konden we ook alles krijgen. Hele gezellige avond gehad.