Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Vier Seizoenen

De hoofdrolspelers van het seizoen

Dineren in een 17e eeuws pand, dat tot het eind van de 19e eeuw dienst deed als burgemeesterswoning, maakt je eetervaring wel heel bijzonder. In het hartje van Lisse doet dit karakteristieke restaurant zijn naam bovendien eer aan. Vier keer per jaar wordt de menukaart aangepast, zodat je ervan bent verzekerd dat de culinaire hoofdrolspelers van het seizoen op je bord belanden. Uiteraard wisselen de wijnen met zowel het seizoen als de menukaart mee. Laat je door het betrokken personeel adviseren en geniet van een heerlijke avond.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Erg tevreden
Co L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Uitstekend restaurant, vriendelijke en zeer vakbekwaam personeel.
Goede uitleg over wijnarrangement en het bierarrangement, zeker aan te bevelen.
Komen zeker nog een keer terug.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie gerechten met soms spannende smaakcombinaties. Goed gekozen paring wijnen. Prachtig opgemaakt op mooi servies. Een mooie avond uit!
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten en prettige bediening. Porties niet te groot.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mag best verteld worden dat het overigens heerlijke dessert iets anders is dan op de kaart staat aangegeven.
Heerlijk gegeten!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Helemaal geweldig!
Wanda D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was lekker maar niet verrassend. Jammer dat de risotto met truffel/paddestoelen werd gecombineerd met rucola. Een keuze voor een van de twee (allebei uitgesproken smaken) zou mijn voorkeur hebben.
Ik miste de echte aandacht van de bediening.
Dinah D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Toen wij een opmerking maakten over het feit dat we voor kraanwater moesten betalen (terwijl we ook fris, thee, koffie en meer dan 2 flessen wijn hadden besteld), was het antwoord “ik wil deze discussie niet aangaan”.
Helaas vertrokken wij ondanks het heerlijke eten met een zure smaak in ons mond.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hadden beiden het gevoel dat we niet zo welkom waren, zo van daar heb je weer van die AH actie eters. Moet toegeven dat het eten goed van smaak was, helaas was het niet warm. De glazen wijn waren erg karig ingeschonken en voor het leidingwater moesten we betalen. Wij hadden voor dit restaurant gekozen op basis wat ze op hun website hadden geplaatst. Deze bleek niet bijgewerkt te zijn. Al met al een tegenvaller.
Jmvandergeest V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
gezellige bediening en leuke gerechten, mooi opgemaakt.
ook met ah-actie hadden we het gevoel welkom te zijn.
zeker een reden om terug te komen.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben afgelopen woensdag heerlijk gegeten! Ikzelf eet vegetarisch en ook dat was perfect! Alles was zeer smaakvol! De bediening was vlot, jong en erg aardig. Door het zachte weer konden wij nog lekker op het terras eten. Wij hadden nog een bon van AH. Dit is een aanrader en voor herhaling vatbaar
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De gerechten van het ah menu waren subliem! En mini Gran desert was ook verrukkelijk. Ik had als hoofdgerecht een risotto en deze was ook zeer goed van smaak en niet te zout. Als vegetariër is het altijd lastig om te eten in een niet vegetarisch restaurant. Bij de 4 Seizoenen weten ze echter altijd weer iets bijzonders en smakelijks te creëren. Ook mijn niet vegetarische partner was zeer tevreden over zijn menu. Kortom: wederom niet teleurgesteld.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het weer was prachtig en we zaten op een fijn terras.
Gebruikmakend vande AH bon was het zeker de moeite waard.
Het eten was goed . De service kan iets beter.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fantische ambiance .
veenma .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Geweldig diner in een prachtige ambiance. Vriendelijk jong personeel. Ook de verlichting is heel sfeervol.

Zeker om nog een keer terug te komen!!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Super lekker gegeten, met de ah-bon. De bediening was zeer goed en we komen zeker terug. Volgend jaar gaan we ook ons feest hier houden.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij hadden het AH menu, wij waren al eens eerder hier geweest.
Wij zijn uitstekend geholpen, zeer aardige en kundige medewerkers.
Er was qua bediening geen verschil tussen AH menu en anderszins.
Komen hier graag nog eens terug.
Benny V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker de suprize menu genomen 5gangen met passende wijnen.Ieder gerecht was top en steeds verrassend. Mooie presentatie.excellente bediening.Top wijntjes. KORTOM super!!!PS de B e B ook aanrader!!!
Els G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen. De tafels zijn zodanig gerangschikt dat je niet op elkaars lip zit. Het restaurant heeft voor deze actie een speciaal menu. Men kan kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Ze werken wel met supplementen zoals eendenkrullen : 4 € , een puntzak frites 3,50€, een kaasdessert: 3€. ,karafje kraanwater 2€. We hebben heerlijk gegeten, de gerechten zijn prima van smaak.