De Vier Linden

Soetendaal 5 5821 BL Vierlingsbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Vier Linden

Susannah V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Na een lange dag Pieterpad lopen keken wij uit naar een lekker menu. We waren hongerig, maar onze magen waren toch niet opgewassen tegen de enorme hoeveelheid eten die we voorgeschoteld kregen. We kozen het verrassingsmenu en dat was heel erg lekker, maar het was echt wel een dubbele portie! Ik ben echt een flinke eter maar vond het zo zonde dat ik zoveel moest laten staan in de wetenschap dat het dan dus de vuilbak in gaat... Als ik niet op trekkerstocht was geweest had ik het in laten pakken om mee te nemen. Heb dit ook aangekaart bij de serveerster en vroeg haar ongelovig of wij de enigen waren die het bord niet leeg konden eten. Dat bleek niet zo te zijn. Een enkeling krijgt het wel op, zei ze, wat dus voor hen reden is om de porties zo te laten. Dat lijkt mij dan geen goed teken. Of althans erg zonde van het goede eten dat echt heel lekker was. De echt enorme eters kunnen dan een extra gang of een extra bijgerecht bestellen, lijkt mij. En dan kregen ze van mij een 10.
Verder vriendelijk personeel dat flink van doorwerken weet en niet treuzelt. Mag van mij iets meer ontspanning in, maar het werkt wel.
We aten overigens een salade met geconfijte en gerookte zalm, gevulde kipfilet en voor toe een verrukkelijk grand-dessert.
Aanrader voor mensen met kleine magen: bestel 1 menu! ;-)
Idor .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
de proeverij is een aanrader!
veel keuzes...heerlijke gerechten...mooi opgediend...aardige bediening.
echt super!!!!!

Mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij namen het verrassingsmenu van 3 gangen. Het was allemaal lekker, goed verzorgd en ruim voldoende. Alleen vonden wij de garnalen (voorgerecht) niet echt smaakvol. Bediening was goed. Al met al een leuke avond gehad bij de Vier Linden.
Sassefrasje .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Mijn zus en ik hadden via de wow deal een 4 gangen verrassings menu, en zijn zaterdagavond wezen eten. Het eten werd mooi geserveerd, en smaakte uitstekend. Bij elke gang werd duidelijk verteld wat je kreeg. Ook onze speciale wensen (zo min mogelijk suiker en zwanger) werden gehonoreerd. service was uitstekend, glazen bleven niet lang leeg, een goede wijn aangeboden bij de verschillende gangen. vriendelijk personeel. ik ga hier zeker terug komen.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
In de proeverij gegeten. Diverse Tapas gerechten waaruit je kunt kiezen. Alle bestelde gerechten waren lekker van smaak.
Alles wordt netjes opgediend en het personeel is vriendelijk en correct. De inrichting is modern en sfeervol.
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Wij zijn afgelopen zaterdag gaan eten bij de Vier Linden met ons hele familie.
We hebben hierbij gebruik gemaakt van een WOW deal.
Het was zoals elke keer weer heerlijk eten. Goede vriendelijke bediening.
Er wordt rekening gehouden met je wat niet graag eet, super.
We komen zeker nog eens terug.