De Vier Jaargetijden

Melkmarkt 8 8011 MC Zwolle Nederland Kaart
31-384219904

Over restaurant De Vier Jaargetijden

Wat het seizoen te bieden heeft

De Vier Jaargetijden is in 1999 geopend en is sindsdien een begrip in Zwolle en omstreken. Hier kun je terecht voor een goede kop koffie, verschillende bieren van de tap of een rijk gevuld diner. Van de menukaart loopt het water je in de mond en ook de zorgvuldig geselecteerde wijnen liegen er niet om. Maak een gezellig dagje Zwolle compleet met een smaakmakend diner aan de Melkmarkt.

Meer informatie over restaurant De Vier Jaargetijden

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk in 't zonnetje op 't terras aan de lunch ..... ,met voorbijlopend winkelend publiek. Vlotte ervaren bediening .... Ruime keuze voor 'n lunch(broodje)
Monica A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Wauw.. Wat geweldig gegeten en super leuk ook die social deal. We wisten niet wat we konden verwachten, maar dit niet iedergeval. Complimenten!
Esmee P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten was niet optijd, de 1 kreeg eerder als ander, de anderen moesten 10 min wachten. Service was niet goed. 3 haren in mijn eten. Gevraagd maar loopt gewoon weg. Eten was half koud.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
De Vier Jaargetijden vindt ik een gezellig en fijn eet/cafe. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Het eten is lekker en heeft de normale prijs. Leuke locatie met zomers een gezellig terras . De negatieve recensies begrijp ik niks van?? Ligt vaak aan de mensen zelf.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Op een rustige zondagavond om 5 uur 's middags een tafel gererveerd bij dit restaurant in Zwolle. Restaurant was nog leeg, na enkele minuten werden wij geholpen en een voorafje brood besteld en twee simpele hoofdgerechten. Na de broodjes moesten we ongeveer 45 min wachten op ons hoofdgerecht. Andere gasten na ons zaten inmiddels al ruim te eten. Een eerste opmerking hierover tegen de bediening had geen resultaat. Toen we uiteindelijk geïrriteerd weg zouden gaan, kwam men ineens met de maaltijden. Onze kritiek op de lange tijd moeten wachten, werd tegengesproken en werd niets mee gedaan! Na het eten weer te lang moeten wachten op afruimen en nota, dus zelf maar gaan afrekenen. Bij het afrekenen ging de bediening weer met mij in discussie! Waardeloze gastvrijheid dus! Niet meer heen gaan, zonde en geeft alleen frustratie.
Mylene90 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Ik was laatst met mijn ouders een gezellig weekendje weg en we besloten te lunchen bij de vier jaargetijden. Het viel me meteen al op dat we niet ontvangen werden, ik wil niet opscheppen maar ik heb zelf vijf jaar in de horeca gewerkt en dit is het eerste wat er bij mij is ingestampt. Na wat onzeker rondgelopen te hebben werd ons toch een tafel aangewezen.

Onze bestelling was simpel, 2x brood met kroketten, een soepje, een salade en een mandje brood. De kroketten en salade kwamen als eerst. Er zat geen boter bij de kroketten dus daar hebben wij naar gevraagd. Er zou meteen boter gehaald worden. 10 minuten later was dit er nog steeds niet. Ook de soep en het mandje brood waren nog niet gearriveerd. Na nogmaals 5 minuten wachten vroegen we het nog een keer. Een kwartier nadat de eerste drie gerechten geserveerd waren, kwam eindelijk dan het soepje, het brood en de boter. Toen de boter werd neergezet grapte mijn vader dat het niet meer echt nodig was omdat de kroketten toch al koud waren. De sneer ('Nou, dan neem ik het maar weer mee!') die we daarna van de serveerster kregen verbaasde mij gigantisch. Vervolgens sprak mijn vader uit dat het toch niet heel gepast was om ons op zo'n manier te behandelen nadat we zo lang op een soepje en brood hadden zitten wachten. De serveerster was uiterst onbeschoft. Mijn vader moest maar begrijpen dat ze het druk had en ze had begrepen dat er ook tegen haar collega geklaagd was (klagen = vragen om boter). Dit alles ging op een toon die ik tegen niemand aan zou durven slaan. Het is dat wij wel fatsoen kennen, maar menig ander was opgestaan en weggelopen. Het heeft de lunch op ons weekendje weg volledig verpest. Bedankt hiervoor.
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Kok had schijnbaar gedacht dat we een tapas gerecht hadden maar dat bleek niet het geval.
Toen we de bediening hierop opmerkzaam maakten zei ze dat de portie's nooit groter waren.
Op de rekening stond echter een normaal portie en de prijs was ook zo.
Dit is de laatste keer dat we hier zijn geweest ook al vanwege de lompe bediening, inzetten en gelijk met je collega staan te praten zonder te kijken naar et product wat je neerzet.
Zwollenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Leuk om te zien hoe een restaurant/eetcafe zich blijft verbeteren!

Voorheen kwamen we al regelmatig bij de Vier Jaargetijden. Vooral om één reden: de plek van het terras. Midden op de Melkmarkt in Zwolle naar mensen kijken onder het genot van lekker eten. Daar staat ook meteen het enige nadeel tegenover: de gedeelte binnen (boven) is wat minder van sfeer.

Onlangs zijn we hier weer eens gaan zitten en we waren verrast door de kwaliteit van het eten. Waar het vroeger altijd al in orde was, is het nu dik in orde geworden. Goede bediening was er (meestal...) al, maar het bord was nu wel heel compleet. De saté van varkenshaas had een lekkere grillsmaak, was goed gegarneerd met kwalitatieve atjar, pindasaus, kroepoek, groenten en friet. Misschien niet verrassend origineel, maar vooral gewoon verrassend goed. Ook het nagerecht werd op een geweldig vol bord opgediend.

Voor een eetcafe is het eten wel wat aan de prijs, maar je betaalt ook voor een deel voor de plek wat het absoluut waard maakt.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Ondanks de wat negatieve recensies hieronder hebben mijn vriend en ik (niet snel tevreden) hier heerlijk gegeten, voor zo'n prijsje. De saté was van goed kippenvlees en lekker mals. De spareribs lekker veel en goed pittig. De groenten waren wel wat weinig, en gekookt, terwijl ik zelf meer van een salade houd.. Maar verder prima. De bediening was gezellig, bekwaam en steeds aanwezig om te kijken of we nog wat nodg hadden. Prima dus!
Tine82 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
De smaak was oke en het decor was oke. Hier is dan ook alles mee gezegd. De mixed grill was verstopt onder wat groente. Dit zegt overigens iets over de mixed grill (borrel formaat) Dat voor bijna 18 euro! Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat ruim een uur! We hadden alleen mixed grill en salade. Niet echt een ingewikkeld menu.

De geitenkaassalade werd zonder dressing geserveerd. Na vier droge happen toch maar gevraagd of dit niet anders kon.

De mosterdsoep was zuur.

De porties te klein. Zeker voor de bedragen.

Nadat we aangegeven hebben wat er allemaal niet klopte werd dit vriendelijk aangehoord maar er werd verder niets mee gedaan. Dit restaurantje moet je echt even overslaan.

Hier gaan we nooit meer naar terug!
Dawson .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Ontzettend leuke locatie om te zien, ook best een nette kaart. Eerste keer hier gelijk de laatste. Waren met zn 2en, zaten boven met nog paar andere tafels. De bediening probeert het netjes maar stelt niets voor, meisje is totaal niet geschikt. Wist veel niet, vergat dingen en nam diverse keren bestelling verkeerd op. Het eten was aardig, presentatie was goed smaak matig. De mixed grill was veel te droog en de groente leuk dat je het serveert maar broccoli rauw is niet lekker. Uiteindelijk klopte de rekening ook niet, dessert met koffie of thee was los gewoon in rekening gebracht. Jammer over het algemeen genomen, terwijl ik betere verwachting had qua presentatie en entourage van het restaurant.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Uitstekende biefstuk en zeer betaalbaar. Prima bediening. Alleen het toetje was minder maar een kniesoor die daarover valt.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Trage bediening viel me erg op. Werden boven in een hoekje gestopt terwijl we netjes gereserveerd hadden. Had een duo van twee soorten vlees. Kwaliteit was ver onder de maat. Heb niet geklaagd, maar hoorde twee meisjes een tafel naast me dezelfde kritiek hebben. Toen ze dit doorgaven aan de bediening, werd er niet echt iets mee gedaan. Dan heeft klagen dus ook geen zin meer. Voor de kwaliteit veel te duur. Geen aanrader dus.