De Vier Jaargetijden

Brink 87 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over restaurant De Vier Jaargetijden

Samen genieten in Deventer

Bij De Vier Jaargetijden geniet je van heerlijk eten op een bijzondere locatie: een prachtig karakteristiek pand, gelegen aan De Brink. Ga er lekker voor zitten want de meest bijzondere drank- en spijscombinaties komen hier voorbij. Denk aan een heerlijk trio van vis of gestoofde lamsbout, om je vingers bij af te likken. Maar ook aan de vegetariërs wordt hier gedacht. Voor ieder wat wils, in dit restaurant!

Meer informatie over restaurant De Vier Jaargetijden

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 01:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eising-delmaar .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Het was een heel gezellig en lekker etentje bij de Vier Jaargetijden. Wij waren met 8 personen, iedereen was supertevreden over zowel voor-, hoofd- als nagerecht.

De menuskeuzes die wij gedaan hebben varieerden van soep tot carpaccio, van vis tot vlees en wild en van ijs tot een zalig dessert met brownies.

Wij komen snel weer terug!
Nalis .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Het voorgerecht was erg lekker asperge en zalm in bladerdeeg met wasabimayonaise echt een aanrader. Supervriendelijk personeel.
Basvanroessel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Zeer klantvriendelijke bediening in een mooie entourage, ons tafeltje was keurig gedekt sfeervol met kaarsjes aan het raam met uitzicht op de Brink + heerlijke gerechten. Goede prijs-kwaliteitverhouding
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Er is geen duidelijke uitleg, dat vanwege de restaurantactie het a la carte menu andere prijzen heeft, namelijk per gerecht. Dit geeft verwarring. Het wordt wel goed opgelost.
Het eten was eenvoudig maar lekker met name met Vispotje (achter het net gevist).
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Het driegangenmenu was voldoende en smaakte goed. Er werd door het personeel niet gevraagd of er nog patat of salade moest worden aangevuld. Het stoofpotje was erg smakelijk. De sate was ruim en goed van smaak. Het decor was eenvoudig.
BJEL .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Hier hebben we heerlijk gegeten. Bediening was super en het restaurant zag er erg leuk uit! Top avondje gehad en we komen hier zeker nog een keer terug!!
Yopper .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Het eten was goed, al had er iets meer garnituur bij gemogen. Een schaaltje friet met 4 volwassenen, en 1 schaaltje salade. Niets extra op het bord. Bij een stoofpotje geen aardappelpuree of zo. En er was ons vooraf niets verteld hoe de betaling ging met de AH actiezegels. Wij dachten gewoon het 2e 3-gangen menu gratis, maar het was het goedkoopste gerecht gratis. Beetje slordig.
De ober was erg vriendelijk maar had nogal vettig haar en zweette nogal, niet zo fris. Bediening was wel goed en vlot, geen lange wachttijden.
Cherry-May C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Op een donderdagavond gegeten bij De Vier Jaargetijden. We konden een plaatsje zoeken op het terras en werden direct geholpen. Erg goede en vriendelijke bediening. Royale porties (voor-, hoofd- en nagerecht). Ik vond het eten prima. Niet uitzonderlijk maar gewoon goed.
RobertL71 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Lekker gegeten, tegen aantrekkelijke prijzen en aangenaam gezeten met uitzicht op de brink.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar meer de standaard gerechten.
Deze zijn dan wel goed bereid en de bediening is ook prima.
Zal er zeker weer heen gaan.
Kraycheck .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het eten was prima, en de chef was zo vriendelijk om ons de AH spaarkaart later op te sturen en de kosten van het 2e menu terug te storten. We waren 'n weekendje in Deventer en de spaarkaart vergeten mee te nemen...
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Afgelopen zaterdag bij de Vier Jaargetijden gegeten.
Fruitig geitje ( een frisse salade met warme geitenkaas, weliswaar vrij klassiek maar erg lekker )
Het vistrio ( achter het net gevist ) is ook aan te bevelen, zeker met de dillesaus. Warme groente erbij missen we.
Een kussen voor op de stoel wordt direct gezocht en gebracht, erg fijn!
Er is geen duidelijke uitleg, dat vanwege de restaurantactie het a la carte menu andere prijzen heeft, namelijk per gerecht. Dit geeft verwarring bij de rekening. Jammer. Het wordt wel goed opgelost.
Mark11111 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Vier Jaargetijden. Heerlijke rosé bij het eten. Vooraf krijg je lekker vers brood en goede kruidenboter en knoflookboter. De voorgerechten, zalmrolletjes en carpaccio, waren erg smaakvol en ook de hoofdgerechten en bijgerechten (salade en friet) smaakten goed. Lekkere friet en rijk gevulde salade met subtiele dressing. Personeel is vriendelijk en de prijzen zijn prima voor wat je krijgt. Het interieur is in de stijl van een bruin café, maar wel gezellig ingericht. Wij komen zeker terug!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Een leuk restaurant als je niet te veel wilt betalen en toch goed wil eten. Drie gangen voor €25,- echt super. Kwaliteit van het eten is gewoon goed. 'What you see is what you get', zo zou ik de maaltijd omschrijven. Ik vind de aankleding wat summier, mag wel wat meer sfeer in gebracht worden. Dit jaar al weer drie keer gegeten, en het is me nog nooit tegen gevallen.
MyrthePeerte .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Ik heb hier pas met vrienden gegeten en ben geschrokken, ik begrijp niet hoe deze zaak nog bestaat. De kaart is hopeloos ouderwets, ik proefde dat producten niet in de keuken gemaakt waren maar gewoon gekocht waren. Zo was de chocolade saus bij mijn nagerecht uit een flesje.
Ik weet niet eens meer wat ik had als hoofdgerecht, maar mijn voorgerecht was iets met een ragout achtig iets. Het was de smaak van middelmatigheid.
De bediening vond ik matig, heel vriendelijk, maar als ze terwijl je er zit met afwas rekken langslopen om op te ruimen, dan zakt mijn broek af.
Dickbouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Met 12 gasten hier onlangs uitstekend gegeten. Goed sfeertje, mooie gevarieerde kaart, zeer betaalbaar door vaste prijs van het 3-gangen menu. Smaakvol, ook vega. Aanrader voor een leuke avond eten met vrienden of familie!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Vriendelijke bediening, leuke gerechten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes van dit eetcafé maar wel prima eten met lekkere frietjes en een frisse salade erbij.
Donato S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Vandaag in onze lunch pauze dit restaurant aangedaan om een lekker te lunchen. We hadden niet al te veel tijd dus de ober vertelde ons vriendelijk welke gerechten wat sneller klaar waren. Gekozen voor de Uitsmijter 'alles wat'. Hier zat ook van alles wat op. Lekker brood met kaas, ham, rollade en ei. Alles was goed op smaak. En waar sommige restaurant zich nog wel eens makkelijk af maken met de salade hadden ze hier toch wat meer hun best gedaan. Geen gewone uien maar rode voor wat meer smaak. De komkommer was ook op een leuke manier gesneden en de schil zat er nog op wat de smaak van het geheel te goede kwam. Conclusie , goede uitsmijter voor een goede prijs op een leuke locatie.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Er valt veel winst te behalen in de presentatie van het eten. Ook in de combinaties. Een salade vooraf met geitenkaas, overgoten met yoghurtdressing? Combineert niet, smaakt raar en kleurt niet. Liever een donkere dressing, appelstroop, balsamico, of een vinaigrette. Hoofdgerecht met kalfsvlees werd geserveerd in diep bord en dreef in de saus. Liever plat bord met subtiele sausrand om het vlees. Toetje was aardbeien in slagroom/drank-sausje. Alsof het er zo in gegooid was. Kan ook mooi opgemaakt worden met toefje witte slagroom en blaadje munt. Het overstijgt de middelmatigheid niet. Jammer.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het was alweer lang geleden dat we hier eens hadden gegeten. Het is ok, maar niet uitzonderlijk. Van de carpaccio verwacht ik eigenlijk iets meer, dit was gewoon paar plakjes vlees op een enorme berg salade. Het hoofdgerecht was ok en best smakelijk. Omdat we maar met ons 2-en waren en wij krieltjes en patat hadden besteld was dit meer dan voldoende. Het toetje was heerlijk, dus een prima afsluiting. Met zoveel keus aan restaurantjes in Deventer denk ik dat het weer een tijdje duurt voordat we hier weer heen gaan.