De Vier Jaargetijden

IJsselkade 59 8261 AG Kampen Nederland Kaart

Over restaurant De Vier Jaargetijden

Alle factoren van een fijn restaurant

Wil je dineren langs de prachtige IJssel of lunchen met zicht op de prachtige IJsselbrug? Dan raden we je aan om langs restaurant De Vier Jaargetijden te gaan. Dit is een plek die aan alle factoren van goed en gezellig restaurant voldoet; vriendelijke bediening, mooie locatie aan het water en goed eten. Wat wil je nog meer? Nou, een fijne plek om te zitten. Dat hebben ze zeker weten! Neem plaats op een van hun mooie stoelen op het terras of word binnen met beide armen warm ontvangen!

Meer informatie over restaurant De Vier Jaargetijden

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk in dit restaurant dat aan de IJssel is gelegen. De inrichting is modern. Wij zaten op een plaats aan het raam met veel lichtinval. De bediening was vriendelijk, de wachttijd kort. De carpaccio en de gerookte eendenborst als voorgerecht oogden en smaakten goed. De gebakken schol en de hertenbiefstuk bleken behoorlijke porties te omvatten. Die smaakten voortreffelijk. De hertenbiefstuk werd geserveerd met wildjus en spruitjes. De schotels zagen er goed uit. De Franse malbec paste prima bij deze gerechten. De bijgerechten waren voldoende van omvang en kwaliteit. Eén van ons kon, hoewel wij al ruim voldoende hadden gegeten, het perenijs niet weerstaan. Toen het op tafel kwam, hebben we het samen opgegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is hier gunstig.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond heerlijk slibtongetjes gegeten met verse sla. Vriendelijke bediening en mooi uitzicht op het boventerras over de IJssel. We komen hier niet vandaan, maar anders zouden we vaker terugkomen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
De vis goed en smakelijk,service en locatie slecht.
Wij hadden enige dagen tevoren gereserveerd ,maar toch werden we geplaatst aan de slechts gesitueerde tafel,ln. bij en naast de voordeur met continu een koude ongevraagde luchtstroom als de deur open ging.Daarbij klonk het geluid zeer hol en schel door de hoge ruimte en de veel aanwezige kinderen.Het was erg druk en dat was te merken aan de onvriendelijke en onpersoonlijke service en lange wachttijden tussen de gerechten.
We begonnen met de soep van de dag,deze keer een smakelijke aspergesoep,tafelgenoot koos voor de mosterdsoep en was daar ook zeer tevreden over,gevolgd werd met de sliptong,3 stuks,heerlijk in de roomboter gebakken,geserveerd met een plukje rucola-sla,geen groenten,wel frites.De sliptong was heerlijk,maar werd geserveerd zonder een gratenbordje.Tafelgenoot koos voor de huisgemaakte schnitzel met gebakken aardappelen en genoot daar zeer van.Er werd 1 kommetje sla op tafel gezet bestemd voor ons gezelschap van 4 personen.
Gezien de tijdsdruk,we zaten er al 2.5 uur na pas 2 gangen,besloten we geen dessert te nemen maar kozen we voor een kopje cappuccino,geserveerd zonder cacao,maar met bonbon.Een karaf kraanwater werd gratis op tafel gezet en aangevuld.
Afgezien van de drukte en slechte service en op de koude tocht geplaatste tafel ( no. 5 ) hadden we toch lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs

Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
N.a.v. een hier onder geschreven negatieve recensie mbt de Proeverij was ik toch wel wat huiverig om te gaan, maar wat is het reuze mee gevallen!! Voorgerechten waren helemaal prima, warm soepje erbij, hoofdgerecht werd op warmhouders gezet, vlees was zeer mals, en het was ook meer dan voldoende. Iedereen (8 pers ) was lovend, er was niks bij wat niet gaar, taai of wat dan ook was. bediening was ook prima, werd keurig uitgelegd wat er op de schalen lag. Zo zie je maar weer, nooit blind afgaan op een reactie van 1 enkele persoon. Wij vonden het een aanrader!
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij De vier jaargetijden. Gekozen voor het 3 gangenmenu, bestaande uit gerechten met zeer smaakvolle combinaties en verse ingrediënten. Heerlijke bijpassende wijnen en vriendelijke, bediening. Leuke avond gehad!
MvdB1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij waren met een groep van 11 man. Op een vrijdagavond. Wat opviel was dat het er erg rustig was. De hele avond was de zaak slechts voor 1/3 gevuld. Het eten was overigens prima hoor. Wel hadden een aantal gasten het verassingsmenu (6 van de 11) en had men dit niet op een grote schaal moeten serveren. Dit gaf wat veel "gedoe" aan tafel met doorgeven en zo.
Maar dan de beidiening, wat was die onder de maat. Steeds weer moesten we zelf om aandacht vragen. Er gingen zelfs op enig moment twee glazen witte wijn over een van gasten. Geen sorry, geen aanbod om even te drogen en geen aanbod om de kleding naar de stomerij te mogen brengen. Echt heel erg slecht.
Wij vonden de bediening zelfs zo onder de maat dat ik merkte dat dit van invloed is gaan zijn op de avond. Je gaat je toch storen aan het feit dat het niet lekker gaat en daar vind dan iedereen wat van.

Al met al, prima gegeten, prachtige plek, maar geen restaurant waar we snel weer zullen komen.
H-3jonkers .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, ontzettend leuke sfeer, goede en vriendelijke bediening, het eten was betaalbaar en heel erg lekker....een aanrader dus.....zou er zo weer naar toegaan bij een volgend bezoek aan Kampen!!
Veerle H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteren een teleurstellende ervaring gehad. Bij binnenkomst eerst zo'n tien minuten aan de bar gestaan om te melden dat we er waren. Toen ik eenmaal de aandacht had werd er gezegd even kijken of dat klopt vervolgens werden we naar onze plek verwezen. Daar aangekomen mochten we plaats nemen. Wij hadden thuis even gekeken wat het menu was en ons leek de proeverij leuk. Aangezien er heerlijke dingen op de kaart stonden.
Het voorgerecht kwam na een half uur! Terwijl het niet druk was. Vervolgens lagen er alleen maar koude dingen op de schaal (koelkast koud). Geen enkele moeite gedaan om de schaal enigszins mooi op te maken. Dit was voor ons een grote domper. De serveerster kon ook niet vertellen wat er allemaal op lag.
Vervolgens hebben we ruim een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Ik heb de serveerster aangesproken hierop en kon ons geen duidelijkheid geven iets met dat het mis liep en haar collega.
Vervolgens wordt de schaal met warme gerechtjes op tafel gezet zonder warmhoud bak eronder. En wij hadden nog geen bord. Dit moest nog opgehaald worden.
De warme gerechtjes die erop leggen waren saai en teleurstellend. Een biefstukje wat te rauw was, een varkens medaillon wat erg taai was en kip die verschrikkelijk droog was. Toen de serveerster bij het afruimen vroeg of het gesmaakt had en wij dit aangaven zei zij smaken verschillen. Wat vond ik dit onbeschoft. Vervolgens wel in 5 minuten het hoofdgerecht en wij hebben wel 2x de vraag gehad of wij iets wilde drinken.

Al met al een teleurstellende ervaring. Wij hebben nog nooit ergens zo slecht gegeten!
Jpkampen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De plek waar je zit zal bijdragen tot een diverse beoordeling over dit restaurant/eetgelegenheid!
Leuke sfeer en zeer ongedwongen!
De maaltijd was werkelijk zeer goed en smaakvol. Wat ontbrak was wat groente bij het hoofdgerecht, wel friet en gebakken aardappeltjes! Kortom een goede maaltijd in een zeer ongedwongen sfeer.
Jkorterink .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was volgens een aangepaste menukaart voor de ah-actie. Dat is een beperkte keuze, maar zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren heel lekker. Alleen bij het hoofdgerecht iets meer groente zou ik wel fijn vinden. En we hadden een prachtig plekje met mooi uitzicht.
Paul.hartog .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We vonden het hele menu bijzonder lekker.
De bediening was vriendelijk.
Het restaurant vonden we wat betreft de aankleding een beetje kil.
Boerman1975 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij hadden het AH menu dus daar zaten bepaalde beperkingen aan , zo misten wij de groente op dat ene peertje na als dat tenminste voor groente door moest gaan, verder was het vlees en de vis super lekker.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
In het kader van de AH restaurantactie bij dit restaurant gegeten. Keuze uit 2 voor-, hoofd en nagerechten. Het was goed verzorgd en de mixed grill als hoofdgerecht bestond uit een aantal verschillende stukjes vlees, goed bereid en smaakvol. Gebakken aardappeltjes en frites en wat sausjes maakten het compleet. Ik miste wel wat groente bij het geheel.
Nagerecht gekozen voor vanille ijs met vruchtjes en slagroom, grote coupes.
Al met al goed en lekker gegeten, aardige bediening die hun werk met plezier deden.
Jameuleman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ik heb mosterdsoep met spekjes gehad, daarna verschillende soorten vlees, met 1 stoofpeer en opgebakken aardappeltjes en patat , als toetje had ik cheesecake met slagroom...
Marcelenvannessa .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de vier jaargetijden. Gaan we zeker vaker doen! Mosterdsoep erg lekker en ook de mixed grill. Maar als zoetekauw droom ik weg bij de cheesecake!
Petronella1945 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben er met de familie als verlate "Nieuwsjaar borrel" heerlijk gegeten, duidelijke en gevarieerde kaart voor elk wat wils binnen de mogelijkheden van de AH restaurantactie, vriendelijke bediening en het was er gezellig druk.
Voor herhaling vatbaar!!
Hwvdwjk .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. We waren met 6 personen.
Ontvangst was prima. Reservering werd gecheckt en jassen aangenomen. Er was een tafel voor ons gereserveerd aan het raam. Super plekje. Er was een speciaal AH menu. Allemaal de mosterdsoep vooraf gehad. Heerlijk. Daarna ook iedereen de mixed gril. Stukje varkenshaas, kip, biefstuk en spareribs en een stoofpeertje erbij. Grote schaal gebakken aardappels en een grote schaal friet. Diverse sausjes. Echt heerlijk gegeten en er was genoeg voor iedereen. Als toetje is er gekozen voor zowel ijs met aardbeien als cheesecake. Beide waren lekker.
Al met al heerlijk gegeten. Gezellige omgeving en met een volle buik naar huis. Zeker de moeite waard.
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We komen hier met regelmaat en wisselende ervaringen. Het is hier vaak druk en dat zal niet zonder reden zijn maar de bediening kan dit vaak niet aan. Wel heel vriendelijk en daarom toch een voldoende maar goed anticiperen als bijvoorbeeld een gereserveerde tafel nog niet beschikbaar is is er niet bij.

Super locatie, met name in zomer met uitzicht over de IJssel en parkeerplaats pal om de hoek, helemaal goed. De laatste keer waren wij door vrienden geinviteerd, lekker mosterd soepje, goede mixed grill met veel supplementen. Fijne dessertkaart en gevuld naar huis.
Berendentinytromp .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het was leuk om met vrienden in het restureant te eten waar hun de bruiloft hebben gevierd en wij ons verlovingsfeest meer als 46 jaar terug.
Riahegeman .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Het was er goed eten. De wachttijden tussen de gerechten vonden we wel wat aan de lange kant. Verder was het er goed ik weet niet wat er nog meer te zeggen valt.