De Vier Jaargetijden

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Vier Jaargetijden

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige lunchroom in het centrum van Hoorn. Leuke bediening en overheerlijke, goed belegde broodjes tegen normale prijzen. Ik om zeker nog een keer terug.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wat een leuke plek. Vlakbij het Westfriese museum. Eerst een heerlijke koffie gedronken en na het museumbezoek terug voor de lunch. De ontvangst was geweldig de eerste keer werd verteld waar we het museum konden vinden. Bij het tweede bezoek werd geinformeerd of we het leuk gevonden hadden. Fijn om als gast gezien te worden.

Ook het broodje kipsate was perfect verzorgd. Het broodje beenham met een overheerlijke saus was hemels. En de grootste verrassing waren bescheiden prijzen voor mooie verse gerechten. Hulde voor dit historische mooie "restaurantje".
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijke koffie en smaakvol gebak. Het opvallendste van ons bezoek: de stralende glimlach van de blonde dame in de bediening. Een en al vriendelijkheid. Wat heerlijk! Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Vanmiddag met 4 personen geluncht, broodjes waren lekker met voldoende beleg. Aanrader is de huisgemaakte tonijn salade, niet teveel "saus" gebruikt voor de salade. Prijs kwaliteit is prima!