De Vier Engelen

31-320223949

Meer informatie over restaurant De Vier Engelen

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
6,4
InVez T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De Manager heeft ons heel netjes ontvangen en Onze jassen opgehangen.
De serveersters kijken je niet eens aan, heel ongeorganiseerd te werk en onvriendelijk, geen hallo niks.
Geen uitleg gegeven, gewoon het bestelkaartje genomen zonder te groeten en na een poosje teruggelegd. Raar, waar zijn we beland
Maup108 B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hier nu een aantal keren gegeten. steeds in een gezelschap van ongeveer 4 personen. De te bestellen hapjes zijn op zich prima te noemen. De ene tapas is de andere nie

t. Wat mij wel heel erg opviel was dat bepaalde tapas erg zout waren. bv de rundvleesspiesjes. Zonde want de smaak van het vlees zelf was prima. dit gold ook voor de gehakt spiesjes.
u
Af en toe wel lang wachten voor we de volgende ronde weer kregen. Ook al was het op dat moment nog helemaal niet druk qua klanten.

Ik kom hier nog wel terug maar hoop wel dat het gebruik van zout een tikkie minder is de volgende keer
HazelenPrince .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Echt niet aan te raden. Je moet te lang op je eten wachten en wat je dan krijgt is twee plakjes ham en een stukje stokbrood wat ook klaar had kunnen zijn in 2 minuten. De kwaliteit van het eten is niet te beoordelen aangezien ik pas een stukje stokbrood en twee plakjes ham heb gehad.
MMJKoperdraad .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het restaurant noemt zich een Tapas restaurant, maar de geserveerde tapas zijn kwalitatief niet best. Brood is niet Spaans , Ailoi is meer knoflooksaus en de gerechten zijn smakeloos. Zelfs een Cava , toch typisch Spaans, schenken ze niet.
Het concept is goedkoop en past uitstekend bij de kwaliteit van de gerechten.
Géén aanrader dus ????
Michelinsterren .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gerechtjes waren niet lekker. Gewoon basic, dus niet gekruid. Warme gerechten overgoten met veel te veel olijfolie, die smaak overheerste. Geen peper en zout op tafel. Wachttijden veel te lang en het was helemaal niet druk, stel je voor dat het drukker was, dan mag je wel brood meenemen. Je mag twee gerechtjes per keer kiezen. En je mag de volgende ronde pas bestellen als je je gerechtjes op hebt. Duurde drie kwartier voor we het tweede gerechtje kregen. Zo wordt onbeperkt tapas eten, erg beperkt. Bediening niet vriendelijk, er werd tijdens brengen van gerechten niet gevraagd of we nog wat wilden drinken, ze waren zo weer weg, dus we moesten ze terug roepen en vragen of we nog wat drinken mochten. Ambiance erg gezellig. Mijn tip, laat mensen gewoon bestellen, zodra een ronde gebracht is, dus niet pas als het op is. Ze verliezen er niets mee, want de spelregels zijn dat je 2,50 moet betalen voor elk niet opgegeten gerecht. Dus ze lopen geen risico dat de tafels vol staan met niet gegeten gerechten. En als dat wel zo is, wordt dat gewoon betaald. Ook beter voor de omzet dus. Maar wij komen er niet meer. Tijdens ons verblijf ook aangegeven dat de wachttijden veel te lang zijn, maar er veranderde niets.
Keecy .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ambiance is wel leuk, eten is oke. Verwacht geen Spaanse tapas, eerder kleine Nederlandse gerechtjes met hier en daar een Spaanse touch.

Leuke plek voor een borrel met een hapje. Lekkere en vooral echte Spaanse tapas kun je beter elders eten.
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Lekker met vrienden Tapas eten. Gereserveerd en we konden buiten zitten (helaas is dat de zon dan achter een kantoor gekropen maar de temperatuur was nog lekker, later werd het iets frisser). Nadeel is ook dat buiten gerookt wordt waardoor de kans groot is dat je daar last van hebt.
We kregen snel ons drankje, en nadat we een keuze hadden gemaakt tussen verschillende gerechtjes werden eerst de koude later ook de warme gerechten geserveerd MET uitleg wat het was. Bediening was goed, netjes, attent en vriendelijk.
De carpaccio rolletjes, garnalen kroketjes en tortilla waren weer erg lekker.

Jammer dat de prijs langzaam omhoog gaat en dat ze geen patatas barkas en empenada's hebben, voor de rest goed.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Regelmatig ga ik hier eten. De ene keer met een vriendin en de andere keer met mijn gezin. Het eten is vers en het zijn goede tapas porties. Soms lang wachten tot ze de volgende ronde komen opnemen of uitserveren, maar onbeperkt is onbeperkt en je wordt er niet weggekeken. Prijs is prima.
Laurientje .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Tijdens de lunch enkele tapas besteld en die waren echt niet goed genoeg. De meeste tapas zijn met brood of met brood? De bediening had geen oog voor de mensen in de zaak, dus we waren vrij snel weer vertrokken. Jammer, want we eten nogal eens buiten de deur.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het concept is prima. De snelheid waarmee de gerechtjes worden geserveerd laat ernstig te wensen over. Gezien het feit dat kleine hapjes snel op zijn, zijn de wachttijden tussen de rondes door te lang. Ook ontbreekt er wel eens iets. Geen drama maar toch wel handig om goed te checken alvorens uit te serveren. 17 euro voor een flesje Lindemans van de supermarkt is teveel, voor een overigens prima wijn. Ik zou adviseren geen supermarkt wijn te serveren. Dan maar iets minder winst. Personeel is ok, maar bij sommige kan er geen glimlach vanaf.
Zonde ! De hapjes zijn overigens van een goede kwaliteit. Nog even de puntjes op de i met de mannen en vrouwen van de bediening/keuken . Een glimlach kost niets!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Enige tijd geleden met vrienden gegeten bij De Vier Engelen. Prima eten, onbeperkt tapas eten voor een beschaafde prijs. Lekkere gerechtjes, veel keus, vlees en vis, warme en koude voorgerechten en salades, heerlijk. De bediening boven liet echter te wensen over. Het ophalen van bestellingen en drankjes serveren was traag, maar reactie van één van de serveersters na bestelling van de derde ronde ("zijn jullie van plan om nog veel meer te bestellen?") kan echt niet in een restaurant met de "onbeperkt formule".
Edschussler .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
De Vier Engelen is in de nieuwe (tapas) opzet een dikke aanrader voor wie met een groep of met z'n tweeën uit eten gaat. Leuke ambiance, goed en goedkoop eten en een originele serviceformule. Kiezen, aankruisen, ophalen en snel belanden je tapas op je tafel. Het aanbod met koude en warme tapas, vlees en vis, is ruim voldoende gevarieerd. Je mag onbeperkt tapas laten komen, maar de ervaring leert dat je na zo'n vier rondjes uitkijkt naar de koffie. De bediening is klantgericht, je voelt je echt gast. Minpuntje is dat er geen karaf met kraanwater op tafel staat. Al met al een goed restaurant!
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Voor her eerst hier gegeten. Onbeperkt tapas voor 17, 95. Geen geld! Veel keuze, vis, vlees,vegetarisch. Wel vonden wij dat er veel verschil tussen de tapas is. Bijv. Carpaccio rolletjes en garnalen kroketjes en chorizo kroketjes vonden wij heerlijk! Brood was vers. Daarentegen was de spies van mozzarella en tomaat en gevulde champignons een tegenvaller, ten eerste heel weinig en qua smaak te simpel. Kip in sherry heel droog . Maar wij zijn verder tevreden. Vooral qua prijs! De bediening was snel en netjes! Tip: cocktails !!!
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Borrelen doe ik daar wel vaker, vaak met overheerlijke bitterballen, maar nu eindelijk eens onbeperkt Tapas gegeten bij de Vier Engelen.
2,5 uur lang onbeperkt eten voor slechts 17,95 p.p., werkelijk geen geld voor wat je krijgt.
Een uitstekend concept, dat zie je ook wel, want het is veel drukker in het restaurant dan dat het bij de vorige eigenaar het geval was.

Het was mooi weer, dus we hebben heerlijk op het fraaie, grote terras gezeten.
Koud, warm, vlees of vis, er is heel veel keuze. Stuk voor stuk ook heerlijke gerechten, voor ieder wat wils, alleen maar lof over de Tapas.

Je moet echter geen dorst hebben, want een watertje of rode wijn kost namelijk € 4,00 per flesje c.q. glas. Ook een heerlijk passend Corona biertje van 33 cl kost € 4,00!
Dat is dus allemaal stevig aan de prijs, echt iets om rekening mee te houden!
Maar goed, ze moeten ergens hun winst vandaan halen, want het eten zal niet of nauwelijks bijdragen aan de winst.

Een puntje van aandacht is de bediening, in ieder geval op het terras. De bediening moet je zo af en toe even activeren om aan eten of drankjes te komen, niet al te oplettend wat betreft het buitengebeuren.

Afsluitend, zeker de moeite waard om eens te gaan eten, een smakelijke variatie van heerlijke gerechtjes.
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Op de fiets naar De vier Engelen. Heerlijk buiten kunnen zitten en voor de Tapas gegaan (17,95). Een zeer ruime en uitgebreide kaart en genoeg keuzes. 4 gerechtjes besteld (met 2 personen), deze werden snel gebracht. Afhankelijk van warme of koude gerechten brengen ze deze in ene of in delen maar je hoeft niet te lang te wachten. Zodra je weer een nieuwe keuze hebt gemaakt zet je het kaartje op tafel, haalt men deze op en brengt nieuwe hapjes. De mini hamburgers, maar ook de zalm en vegetarische hapjes zijn allemaal erg lekker. De rose viel tegen dus zijn we op de Corona overgegaan. Jammer dat je geen kraanwater kan krijgen en alleen flessen water kan bestellen, is een minpuntje.
Toen het iets kouder werd ging men kacheltjes hangen onder de parasols, grappige optie.

Totaal een goede en leuke ervaring, zeker voor herhaling(en) vatbaar. Dat hebben we een week later dus nog maar een keer gedaan en ook deze keer een positieve ervaring. De bediening is beide keren ook erg vriendelijk en attent.
Gorby .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Sinds kort onbeperkt tapas eten en dat is erg goed. Leuke gerechten en veel keuzes. Goede services, wel reserveren want het is zeker in het weekend erg druk.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Mijn tafelgenote had hier laatst een hele geslaagde zaterdagavond, zowel qua eten als qua bediening. Helaas was onze ervaring op deze maandagavond anders. De ober die ons bediende was ongemotiveerd, weinig betrokken en langzaam. Hij wist de weekspecialiteit niet te noemen. Bij navraag bleek deze op te zijn. Het was maandag... Het groentetaartje dat we bestelden was qua smaak wel oké, behalve dat de mozzarella taai was, en er stukjes aan de bovenkant verbrand waren. Absoluut not done! Wij maakten hier een opmerking over, maar daarmee werd niets gedaan. Als garnituur kregen we lekkere koolsla, en enigszins slappe patat en aardappeltjes. Wel sympathiek dat we gratis een tweede portie garnituur konden bestellen. Het decor was hip, veel zwart en roze. De muziek was top: heerlijke Spaanse swingnummers.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Sinds de komst van de nieuwe eigenaar (eind 2012) veel beter qua inrichting, bediening en service. Ook een mooi besloten terras, jammer alleen dat er geen terrasverwarming meer aanwezig is. Om de maand komen wij hier ook met een groep mensen om te borrelen. Met name zijn dan de bitterballen helemaal top. Een grand café restaurant waar je graag terugkomt.