De Vier Broers

C. K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige, lekker, goed georganiseerde wild-avond gehad.
Erg leuk gedaan. Hopelijk wordt het volgend jaar weer georganiseerd want dan komen we zeker weer.
Muslu N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten ( lams spies ) was heerlijk. Het sausje maakte het compleet. Personeel zeer vriendelijk Ga er zeker vaker naar toe om te eten.????????
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik had al gereserveerd voordat ik de recensies ging lezen. Met gemengde gevoelens gingen we er heen, maar het eten was goed. De bediening prima, we hoefden niet lang te wachten. We hadden een prima plek in het restaurant en het was zeker niet rumoerig. We gaan zeker nog een keer!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ze hadden zoveel meer aan ons kunnen verdienen als ze wat vaker aan tafel kwamen voor drinken! Onze glazen stonden namelijk langer leeg dan vol terwijl er toch best veel personeel loopt! Te lange wachttijden tussen de gangen door. Deuren stonden open om terras te bedienen waardoor het flink tochtte. wij vroegen vriendelijk of wellicht een deur dicht kon maar dat kon niet Wees eerlijk naar je klanten! Eten was wel goed..niet bijzonder maar ook niet slecht! we moesten wel lang wachten tussen de gerechten door....
het is echter voor mij geen terugkomertje....
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Je moet echt bedelen om te mogen bestellen. Het duurste 3-gangenmenu is te weinig voor een gezonde eter. Bijpassend bierarrangement wordt geserveerd als je al bijna klaar bent met je gang. Na 3,5 uur kregen we pas het dessert. Nooit meer. Exht zonde voor zo'n mooie locatie.
Paulreigersbos .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Eten is slecht. Rauwe kip. Saaie zeeduivel. Mooi pand en de bediening doet haar best maar voor eten wegblijven. Hoe krijg je het elkaar om dit te serveren.
AWest .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Voorgerecht is standaard.

Na enig wachten werd ons inderdaad het beloofde hoofdgerecht gepresenteerd. Om eerlijk te zijn hadden we het bij het voorgerecht moeten laten.

Medium is rauw, droge kippedijen (hoe krijg je voor elkaar??)

Veredeld cafetaria.

Zelf thuis koken brengt, met weinig inspanning, meer niveau op tafel.
Vincevanmiltenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
2 Dagen vooraf gereserveerd. Bij aankomst bleek alles vol en moesten we 25 min wachten. Serveerster deed wel erg haar best. Organisatie was chaos terwijl de eigenaar aan de bar zat te appen met een biertje erbij, zegt genoeg over diens betrokkenheid. Het vlees was erg lekker maar de rest niet bijzonder. Zeer onrustige sfeer door drukte en hectiek. Dessert maar overgeslagen. Geen aanrader met uitzondering van het vlees. Concept Kannetje, veel volk en stampen, weinig kwaliteit zoals je minimaal van een restaurant verwacht.
Gonnie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Woensdagavond 22 juni 2016 gegeten op het terras van de Vier Broers. Op een terras zitten, eten, op een plein is altijd leuk. Ik had een lamspies besteld van 17,50 euro. Je krijgt het geserveerd op een houten plank (leuk voor de bediening). Ik had verwacht stukjes lamsvlees van de gril. Het werd een frikadel maar dan met lamsvlees smaak. Een bakje knoflooksaus, een gegrilde groene muntpaprika, een bakje witte koolsalade en frietjes. Gezelschap prijs-kwaliteit idem dito
UtrechtSmaak .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De Vier Broers heeft originele gerechten, goede wijn en lekkere biertjes. Ik had als voorgerecht de charcuterie; mooie kwaliteit vlees. Van alle hoofdgerechten vonden we het vlees erg goed. Rare gebakken was op ons verzoek ook echt rare. Prima! De groenten vond ik niet helemaal gelukt omdat de kruiden niet meegestoomd waren. Wel een goede hoeveelheid. Een aantal desserts zijn erg origineel. Bij de uitvoering daarvan moeten echter nog een paar puntjes op de i.

Al met al heeft dit restaurant veel potentie daarom toch een 8 voor het eten. De uitvoering is het wat mij betreft nog net niet. Maar wellicht ben ik wat kritisch.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Met grote groep gegeten in een apart zaaltje bij de Vier Broers. Voorgerecht, bestaande uit prima roquefort, brie, salami en ham was goed. Apart was wel een bakje noten erbij. Het hoofdgerecht, waarbij gekozen kon worden uit een goede kogelbiefstuk, kabeljauw of een groenten spies, was prima. Vreemd was wel dat de patat achteraf, in een wel leuk "emmertje", werd gebracht. Qua groenten was het enigszins mager, wat plakje onder het vlees/ vis, en een beetje koolsalade. Het nagerecht was een proeve van diverse lekkere gerechten.
De bediening was goed, men had geen moeite met een grote groep.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Keuze uit heerlijke gerechten. Elk gerecht is met liefde bereikt. Wat ook leuk is dat ze niet alleen passende wijnen bij de gerechten hebben, maar ook passende bieren. Wil je ren keer een zwaar en apart biertje proberen, neem dan eens het Rauch biertje. Deze is gerijpt in gerookte whiskey vaten, heerlijk! We waren met 5 personen en hadden allemaal onze eigen gerechtjes. Allemaal even lekker, alleen de zeeduivel en Papillote was niet super gekruid. De vis was goed gegaard, maar er zat weinig smaak aan. De rest was top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben heerlijk en relaxed gegeten vanmiddag bij de Vier Broers met z'n vieren (met twee jonge kinderen). Ze waren me opgevallen tijdens Proef Amersfoort eerder deze maand en ik had besloten om een keer naar het restaurant te gaan. Ondanks alle negatieve recensies die ik las - over de service met name, wou ik het heel graag proberen, en het viel erg mee! We waren allemaal blij en we gaan zeker nog een keer, misschien voor diner.
Jana2949 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Hier op een zonnige middag een terrasje gepakt met mijn vriend. Terras zat vol maar de bediening was snel. Had zelf de carpaccio en mijn vriend had de burger vd maand. Beide waren lekker maar niet heel speciaal. Decor binnen vond ik erg leuk.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
2e keer in 4 maanden en wederom een teleurstelling (zachtjes uitgedrukt). Na een plateau charcuterie hebben wij uiteindelijk 2 uur zitten wachten op ons hoofdgerecht. In 1e instantie kregen wij binnen 30 min wel ons hoofdgerecht, die binnen 2 minuten naar een andere tafel werd verplaatst. Wij kregen te horen dat ons gerecht er direct ook aan zou komen. Uiteindelijk hebben wij na 2 uur de rekening gevraagd en zijn wij vertrokken. Normaal ben ik niet van de klaagzang, maar deze tent is echt om te janken.. Martijn Traarbach
Nicolet H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Het eten was smakelijk en de bediening was snel. In tegenstelling tot wat ik hier soms lees. Toen we de rekening kregen was er maar liefst 42 euro!!! teveel aangeslagen. Dat werd overigens netjes opgelost, maar slordig vond ik het wel. Daarom ook een zes ipv een 7
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteren voor het eerst bij De vier broers gegeten. Het restaurant ziet er mooi en stylish uit en we hebben er veel goede verhalen over gehoord. Helaas was onze ervaring verre van positief. We zaten aan een tafeltje voor twee personen aan de bank, helaas zat deze tafel ontzettend op de toch en was het de gehele avond koud. Vervelend, maar niet onoverkomelijk.
Vervolgens moesten we erg lang wachten omdat er geen menukaarten meer waren. Na een kwartier, twintig minuten een kaart gekregen en besteld. Als voorgerecht de krokante zalm, lekker maar kwaliteit en vooral hoeveelheid niet in verhouding tot wat je ervoor betaalt (weinig dus). Hoofdgerecht een varkens ribroast, welke prima was als je van veel te veel kruiden en droog vlees houdt. Mijn vriend bestelde een medium kogelbiefstuk, welke rare afgeleverd werd. De friet was nog niet klaar en kwam zsm. Na enige tijd wachten was ons eten al zo goed als op en zijn we zelf opgestaan om om friet te vragen, aangezien de bediening ver te zoeken was. Iets later volgde de friet maar was ons gerecht al zo goed als op. Allebei onze borden leeg, en duidelijk gemaakt dat we klaar waren, en toen volgde er tot twee keer toe alsnog een bak friet. Goede communicatie dus! Wij waren niet de enigen, onze buren hadden ook geen friet tijdens het hoofdgerecht.
Geen desert meer genomen, en snel afgerekend. Eens maar nooit weer. Heel jammer aangezien de tent zeker potentie heeft.