De Vier Balken

Brinkstraat 3 3455 SK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Vier Balken

Genieten bij Kasteel de Haar

Op een prachtige locatie naast Kasteel de Haar, het grootste kasteel van Nederland, bruist het van gezelligheid in restaurant De Vier Balken. Lunch, brunch, diner, high tea, alles is mogelijk. Van intieme etentjes tot grootse diners, het wordt allemaal met zorg bereid. Met mooi weer geniet je buiten op het terras, terwijl de kinderen zich vermaken met het speelgoed. Wil je actief aan de slag? Boek een van de stepper arrangementen voor een gezellig dagje uit.

Meer informatie over restaurant De Vier Balken

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 21:00

Dago B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Via de Bongo een healthy lunch bij ``de Vier Balken``. We begonnen met een kop tomatensoep, zonder balletje of enig andere toevoeging..wel zuur (kwestie van smaak misschien).
De salade Nicoise was werkelijk bedroevend. Veldsla met heeeel veel spercibonen, 4 olijven en 2 kappertjes. Dat was het. Dit is een kok onwaardig..Na mijn opmerking hierover nam de bediening het heel goed op, en schrapte de sapjes op de rekening.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Het eten smaakte goed, maar helaas was het vlees erg taai. Bij de luxe uitstraling die men in het restaurant probeert neer te zetten, onder meer door de wijze van opdienen van het eten, is het onacceptabel dat er taai vlees wordt geserveerd. De gerechten waren verder allemaal goed van smaak en de bediening was zeer vriendelijk.Naar mijn idee moet de kok weten wat hij serveert door het steekproefgewijs te proeven. Aan het geploeter met de messen bij de tafels om ons heen hadden meer mensen moeite met het vlees, maar aan de reactie van de bediening te merken werd hen dat niet verteld.
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Toevallig hier aangeland na bezoek aan kasteel de Haar. Was druk op terras maar personeel was aller vriendelijkst. We werden geplaatst op de enige vrije picknick bank. Toen er later een tafeltje met comfortabele zitplaatsen beschikbaar kwam, was verplaatsen geen enkel probleem. Alles ziet er zeer goed onderhouden uit. De kaart is niet zo ruim, maar met de gerechten die er op staan kan een ieder uit de voeten. De kwaliteit van het eten was bovenverwachting. Dorade en Iberico Karbonade waren perfect gegaard. De bijgeserveerde salade was fris en smaakvol.
Hester A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Onlangs hebben wij de 88ste verjaardag van mijn oma met haar kinderen en (achter)kleinkinderen gevierd met een etentje bij De Vier Balken in Haarzuilens. Het was weer top. We zaten in het sfeervolle sherry zaaltje. Eerst even buiten geborreld en daarna met z'n 18-en aangeschoven aan de grote ronde tafel voor een overheerlijk diner. De aandacht van het personeel voor ons allemaal en in het bijzonder voor mijn oma verdient een dikke pluim! Ze heeft genoten! Wat ons betreft volgend jaar weer. Bedankt Dim en collega's!