De Verwennerij

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Verwennerij

• Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heel erg lekker gegeten, veel keus, heel vriendelijke bediening met goede uitleg, buiten begonnen met heel mooi weer, en binnen een tweede tafel gedekt voor als we naar binnen wilden. Hele goede service. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Dichtbij parkeren is geen probleem.
M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgediend, onbeperkt eten maar toch niet massaal. Echt gerecht is een feestje. We waren met mensen die het restaurant nog niet kenden. Zij hebben de volgende dag op een feestje alleen maar lof uitgesproken over de formule van de Smaekmakers , de entourage en alles eromheen.
F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening, goede uitleg over hoe het smaeckmaekers menu werkt. De hele avond heerlijk gegeten, ieder gerechtje weer even lekker, continue kwaliteit. Gezellige ambiance, zaak zat helemaal vol, gezellige sfeer. Het is de tweede keer dat ik nu hier eet en is me wederom prima ontvangen. Ik kom graag voor een derde bezoek!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Sfeervol restaurant, leuke bediening en erg goed concept, maar we hadden meer verwacht van de gerechtjes. Het eten was wel aardig, maar niet geweldig. Eigenlijk een kleine 7, maar bij beoordeling kan alleen gekozen worden tussen 6 en 8 (en een 8 was het echt niet waard). Veel nogal vette gerechtjes, waarvan we ook allebei last hebben gehad. We zouden hier helaas niet zo snel nog eens naartoe gaan.
anita en janko C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
het was weer een heel gezellige avond, mede dankzij het lekkere eten en de goede service, vriendelijke personeel.
Wilianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten en goede bediening. Alleen jammer dat ze de kaars soms wisselen. Miste wat gerechten de laatste keer. Goed is goed.
Geert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Eten goed, bediening ook, maar tot míjn verbazing stond op de rekening
€6,50 voor twee karaffen kraanwater.
Bij een fles wijn krijg je een karaf gratis!! Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt in Nederland.
Piet E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Uitstekend gegeten,3 gangen diner, goede service en vriendelijke bediening.
Was zo goed dat we gelijk een reservering voor ons familie diner hebben geplaatst voor 16 personen.
E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
gereserveerd voor 3 personen, was maar voor 2 personen gedekt, ook maar 2 stoelen aan de tafel. Moest zelf om 3e stoel vragen, bediening was al weg voordat wij bij de tafel waren. Uiteindelijk ook nog om bestek moeten vragen. Dit is erg jammer, als ik uit eten ga wil ik mij gast en welkom voelen, dit was nu helaas niet het geval. Het eten was overigens prima!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben een gezellig avond gehad met heerlijke kleine en smakelijke gerechtjes waarbij het maken van een keuze tussen de verschillende gerechtjes het moeilijkst was.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een leuk gezellig restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. We hebben gebruik gemaakt van het
menu Smaeckmakers, onbeperkt genieten van voor-, hoofd en nagerechten.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was heerlijk en we hebben een heel gezellige fijne avond gehad.
We moeten er een eindje voor rijden maar we komen zeker graag terug!!!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk en lekker, een mooi avondvullend concept
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
geweldig leuke mensen en heerlijk eten echt een aanrader.
De bediening is super en de prijs kwaliteit verhouding voor wat het eten betreft is prima.
fransschippers .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima restaurant voor wie van variatie en veel houdt. Goede gerechten met veel keuze. De bediening is vriendelijk en vlot... Weer genoten, bedankt!
Rowena V.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij zijn heel blij met de Verwennerij en we zijn er al 3 keer geweest: steeds met anderen. Allemaal enthousiast!
Wel vonden we het gisteren heel erg rumoerig, waardoor het lastig was om nog een fijn gesprek aan tafel te hebben. Dit is echt een verbeterpunt, al heb ik zo gauw geen tips hoe je dit op zou kunnen lossen. Het is wel storend.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een gezellig en ongedwongen sfeertje, met lekker eten en vriendelijk personeel, je hebt niet echt meer dan 120 tekens nodig om dat te kunnen omschrijven.
carina V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Niet is te veel. Ik kom er erg graag .Kijk al uit naar de volgende keer.
anita en janko C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
zeer goede service met natuurlijk lekker eten, elke keer als we hier naar toe gaan is het genieten.
nu weer een extra service in de vorm van een extraatje bij het toetje, die op de al la carte kaart niet te bestellen was, maar bij het toetje , toch nog een creme brulee erbij gekregen van de smaeckmakers.
dat is nog eens Service!