De Verwennerij

Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben de smaakmakers gegeten, echte aanrader. Heerlijk allerlei kleine gerechten proeven. We hadden niet gereserveerd en belde op het laatste moment. Er was nog een plek op het terras. Het eten was goed, goede bediening en tevens erg prettig dat de eigenaar een praatje kwam maken of het gesmaakt heeft.

Zeker een keer gaan eten, wij gaan vaker!
Jan2willemen .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Zondag 21 februari hier heerlijk gegeten.
Alles was perfect. Het eten zelf, de wijn, bediening en de locatie.
Een piepklein minpuntje dan: Het tweepersoons tafeltje was aan de kleine kant maar dat mocht
de pret verder niet drukken.
Meer lovende woorden ken ik niet en... we komen zeker snel terug.
PS. Wel op tijd reserveren want anders vis je achter het net.
Pcaddict .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Al redelijk vaak hier geweest met tweeën, vieren en groter gezelschap. Inmiddels is het verbouwd en dat zullen we de 25e juli wel zien. Binnen is het knus maar donker. Moet je van houden. Alles staat nogal dicht op elkaar dus het geroezemoes is bijna herrie. Het eten en de bediening is gewoon goed zij het niet heel goed voor de prijs/kwaliteit. Probleem van deze site is dat je dat niet echt mee kunt nemen. Ik kan wel een 10 geven maar wat moet ik de Librije dan geven? Ik ga dus uit van een gemiddeld goed restaurant. Wellicht tip voor redactie om die prijs/kwaliteit ook een punt te kunnen geven. Er is voor iedereen wel iets dus ook aan keuze geen gebrek maar dat kun je ook online zien. Te vaak geweest om alles apart te beschrijven maar neem aan dat het echt value for money is en dat je niet ontevreden naar huis gaat. @ Verwennerij: Tot de 25e :-)
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Het eten was van prima kwaliteit en voor een en hetzelfde bedrag kun je zoveel eten als je wilt. Het is een goed concept. De witte wijn (een Chardonnay) was echter niet lekker. Hij was veel te zuur. Hoewel de bediening vlot en vriendelijk was, was duidelijk te merken dat de mensen niet goed geschoold of getraind waren. Dit is jammer.
De zaak zat op een woensdagavond helemaal vol. Probeer de entourage en de bediening naar een hoger plan te tillen om dat vast te houden.
Margriet1952 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Je kon verschillende optie nemen, oa. 3,4,of 5gangen of verwennerij hapje kiezen of de chef kok laten beslissen. Het laatste hebben wij gedaan, verschillende gerechtjes laten komen door de kok uitgekozen. Wij hebben een super avond gehad en we hebben genoten van de gerechten. Wij gaan zeker terug om er weer een gezellige en heerlijke avond tegemoet te zien.