De Verwennerij

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Ik heb er al veel over gezegd in vorige recensies. Ik val in herhaling om steeds in 120 woorden een recensie te schrijven :(
Kwaliteit verbetert steeds in alle opzichten!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Wachttijd was kort, maar op het eind moesten we nog snel bestellen. De eindtijd zou iets later mogen zijn.
Janine T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lekker eten, aardige bediening. Voor herhaling vatbaar
WaLter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
De hoeveelheid wijn per glas, alsmede de kwaliteit was onder de maat in vergelijking tot andere restaurants van dezelfde klasse in Oirschot, Oisterwijk en Tilburg. Vandaar de opmerking teleurstellend bij "kwaliteit van de gerechten" De kwaliteit van de gerechten op zich was goed behalve de slibtong die duidelijk hierbij achter bleef.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We hebben ons lekker laten verrassen met de proeverij. Leuke en lekkere kleine gerechtjes. Fijn avond vullend. Een aanrader!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
De extra gerechtjes waren weer heerlijk . Was gezellig en goede bediening . Wat kerst muziek miste we nog . Verder een heerlijke avond gehad.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het was super. Wij hadden de smaeckmakers wat betekend allemaal kleine hapjes. Ik moet zeggen het was uitstekend. Mooi verzorgd opgediend en de gerechten waren heerlijk, De porties waren niet te groot, maar zeker ook niet te klein. Wat ons betreft goed. Iedere keer als we een gerecht op hadden bestelden we weer en de wachttijd was zeker acceptabel. Zowel de voor, hoofd als nagerechten waren heerlijk. Je moet er wel de tijd voor hebben, want in 1 uur ben je zeker niet klaar. Dus heb je haast kan je beter een normaal menu bestellen. Voor ons zal dit zeker niet de laatste keer zijn.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben heerlijk genoten van De Smaekmakers, dit zijn kleine versies van alle gerechten op de kaart waar je onbeperkt van mag eten. Op deze manier kun je veel verschillende gerechten kiezen terwijl je niet te snel vol zit!
De service was erg goed, het eten was ook voortreffelijk. Uiteindelijk 40pp kwijt, inclusief een glas Cava vooraf, dus een prima prijs-kwaliteitverhouding!
Lian F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Altijd lekker en zeer gastvrij.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Was weer top , goede bediening . Vooral de eigenaresse, zeer goede gastvrouw. Eten was geweldig.
Kom zeker weer terug. Ben benieuwd naar de nieuwe locatie.
Kees .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
gezellige avond gehad met goed en gevarieerd aanbod van gerechten ! Toetjes egrerg lekker ! Wachttijden zij natuurlijk wat langer als het restaurant helemaal vol zit maar dan nog heel acceptabel.
Hannes S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend....
We komen zeker nog eens terug!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hebben weer heerlijk genoten van de gerechten en een super gezellige avond gehad
L H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Met familie (10 personen) heerlijk avondje uit geweest. Vlotte, gezellige bediening. Allemaal genoten van de Smaeckmakers. Komen zeker nog een keer terug.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een hele gezellige avond gehad, vriendelijk personeel en veel keuze uit gerechtjes. Wachttijd kort en allemaal tegelijk aan het eten. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wij hebben genoten van een veelheid kleine gerechten (menu SMAECKMAKERS) die allen van hoge kwaliteit waren. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keer terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hadden een driegangen keuze menu. Eerst carpaccio, die heel lekker smaakte. Wat te veel sla erop, maar die kon je gewoon aan de kant schuiven.
Het hoofdgerecht was een visschotel. Prima klaargemaakt.
Het dessert eton mess was prima als in Engeland.
Bediening was goed. De ambiance levendig, maar gezellig.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk geeten en heel vriendelijk restaurant. Bedankt voor het cadeautje voor mijn kleine dochter, Sofie is nog steeds heel blij mee, super attent.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het is hier altijd lekker goede gerechtjes erg smaakvol. We blijven terug komen op zijn tijd.