De Verwennerij

Markt 6 5531 BA Bladel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Verwennerij

Andredewaal .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
gisteren bij de verwennerij gegeten. we kozen voor de verwennerijtjes, dit zijn kleine gerechtjes die je onbeperkt kan eten. van voorgechtjes en hoofdgerechtjes,[zowel vis als vlees] smaakte allemaal heel goed.ook de nagerechten waren bijzonder lekker!
Burlington .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Beste Medewerkers van de Verwennerij,
Als we bij jullie komen eten zijn jullie altijd heel vriendelijk, en altijd in voor een praatje.
Ook toen wij jarig waren in maart en onze familie was daar ook bij altijd lekker gegeten.
Het is gezellig bij jullie ,en daarom genieten wij met volle teugen.
Wij nemen meestal het senioren menu ,een verrassing maar wel heel lekker.
Wij komen heel graag bij jullie en voor ons is het lekker dichtbij.
Groeten van Paul en Kees van de Marktstaete.
Hilco T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
29-1-2016 hebben we hier de verjaardag van me opa gevierd.
En zijn we met 30 man er wezen eten
Ze hadden mooi menuutje voor ons op gesteld

Voorgerechten:

Bospaddenstoelensoep (mooi op smaak en lekker veel paddenstoelen)
Tomatensoep met ballen ( niet geproefd maar ze vonden hem lekker)

Hoofdgerecht

Zalmfilet met de wittewijn saus (was goed gegaard wijn saus vond ik minder)
Spare ribs (waren erg goed gegaard viel bijn van het bot)
En de rumpsteak (goed gegaard en saus paste er prima bij)

De groente en aardappel garnituurtje vielen tegen

Nagerecht
Waren diverse proeverijen en smaakte heerlijk

Service echt goed niemand heeft moeten wachten op drankjes en of eten
Goed verwarmende borden en komen zoals het hoort
Als de friet opwas werd er keurig gevraagd of we nog meer wenste te hebben

Was mooie verjaardag en eten was ook nog top als kok zijnde mijn complimenten
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op de valreep van de dag besloten om de Verwennerijtjes te gaan eten. Na vriendelijk ontvangen te zijn kwam al snel het eerste gerecht. Dat was net als de daarop volgende gerechten gewoonweg heerlijk. Leuke keuzes en verrassende combinaties. Het ging zelfs aan de "snelle " kant. Zeker niet zuinig wat betreft aantal gangen. Ook met regelmaat werd er gevraagd of we wat wilden drinken. Voor mij persoonlijk een fijne en lekkere ervaring.
Harrie61 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Lekker gegeten met een fijne bediening. Helaas een domper bij het afrekenen. De, als cadeau gekregen, vvv-dinercheque werd niet aanvaard, wel de papieren versie. Vreemd, want op de site van vvv-dinercheque wordt naar dit restaurant verwezen. De uitbater "wist niet hoe hij deze kon incasseren", het blijkt echter verrassend simpel te zijn. Mijn conclusie is dat het een verzonnen verhaal is, jammer en slecht.
Wijntje-erbij .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Komen regelmatig in Bladel en verzeilen meestal bij De Verwennerij om te eten. Altijd gastvrij en goed eten. Kleine gerechtjes is een aanrader al stoor ik me soms wel aan mensen die er een sport van maken om er zoveel mogelijk naar binnen te proppen.... Zal toch wel lekker zijn denk ik dan....
Uitgezeten .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Op een doordeweekse middag op het terras gezeten. We zaten nog maar nauwelijks, er lag geen kaart op tafel en er werd al gevraagd wat we wilden bestellen. Vervolgens was de geleverde bestelling niet gelijk aan wat we besteld hadden. Na het één en ander genuttigd wilden we afrekenen. Ondanks dat het niet druk was, hebben we hier drie maal op aan moeten leggen. Vervolgens werd mij gesommeerd om direct het terras te verlaten, samen met mijn eigen meegebrachte drankje. Het ging echter om een calorierijk dieet-drankje (voorgeschreven door de diëtiste van het ziekenhuis). Toegegeven, het lijkt op een pakje dat je in de supermarkt kunt kopen maar dat rechtvaardigt niet van dit soort zeer klantonvriendelijk gedrag!