De Verwennerij

Markt 6 5531 BA Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant De Verwennerij

Bistro De Verwennerij is een sfeervol Bourgondisch restaurant gelegen aan het lommerijke Standaardplein in Oirschot. De aanpak van Jan en Marieke van Gestel- van Liempd staat garant voor een sfeervol avondje uit. Het intieme restaurant biedt plaats aan maximaal 80 gasten, waardoor de bezoeker zich in een romantische woonkamer waant.

U kiest bij de Verwennerij voor de traditionele menukaart (á la carte) of het avondvullende 'Smaeckmakers' concept. Wat het verschil is kunt u vinden op bistrodeverwennerij.nl van daaruit plaatst u ook eenvoudig een reservering rechtstreeks in onze agenda!

Bistro De Verwennerij heeft een ruim aanbod aan Bourgondische gerechten die zich niet alleen kwalitatief onderscheiden maar ook door de hoeveelheden in het oog springen.
In de ruime keuze is werkelijk voor elk wat wils te vinden; van coquille tot tomatensoep, een breed scala aan luxe rundvleesgerechten, maar ook de alom gewaardeerde spareribs van de grill.
Daarnaast serveert 'de Verwennerij' ook vegetarische & verrassende visgerechten.

Bistro De Verwennerij biedt naast de á la carte & smaeckmakersmogelijkheden ook interessante mogelijkheden voor feesten en partijen, barbecues of complete dagprogramma’s.
De complete menukaart en alle informatie zie ook www.bistrodeverwennerij.nl

Meer informatie over restaurant De Verwennerij

Jouw recensie over het restaurant De Verwennerij

Conny W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Dit restaurant is gesloten. De eigenaar heeft een restaurant overgenomen in een andere plaats, maar ik weet zo gauw niet waar precies.
andredewaal .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
gisteren bij de verwennerij gegeten. we kozen voor de verwennerijtjes, dit zijn kleine gerechtjes die je onbeperkt kan eten. van voorgechtjes en hoofdgerechtjes,[zowel vis als vlees] smaakte allemaal heel goed.ook de nagerechten waren bijzonder lekker!
Burlington .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Beste Medewerkers van de Verwennerij,
Als we bij jullie komen eten zijn jullie altijd heel vriendelijk, en altijd in voor een praatje.
Ook toen wij jarig waren in maart en onze familie was daar ook bij altijd lekker gegeten.
Het is gezellig bij jullie ,en daarom genieten wij met volle teugen.
Wij nemen meestal het senioren menu ,een verrassing maar wel heel lekker.
Wij komen heel graag bij jullie en voor ons is het lekker dichtbij.
Groeten van Paul en Kees van de Marktstaete.
Hilco T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
29-1-2016 hebben we hier de verjaardag van me opa gevierd.
En zijn we met 30 man er wezen eten
Ze hadden mooi menuutje voor ons op gesteld

Voorgerechten:

Bospaddenstoelensoep (mooi op smaak en lekker veel paddenstoelen)
Tomatensoep met ballen ( niet geproefd maar ze vonden hem lekker)

Hoofdgerecht

Zalmfilet met de wittewijn saus (was goed gegaard wijn saus vond ik minder)
Spare ribs (waren erg goed gegaard viel bijn van het bot)
En de rumpsteak (goed gegaard en saus paste er prima bij)

De groente en aardappel garnituurtje vielen tegen

Nagerecht
Waren diverse proeverijen en smaakte heerlijk

Service echt goed niemand heeft moeten wachten op drankjes en of eten
Goed verwarmende borden en komen zoals het hoort
Als de friet opwas werd er keurig gevraagd of we nog meer wenste te hebben

Was mooie verjaardag en eten was ook nog top als kok zijnde mijn complimenten
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op de valreep van de dag besloten om de Verwennerijtjes te gaan eten. Na vriendelijk ontvangen te zijn kwam al snel het eerste gerecht. Dat was net als de daarop volgende gerechten gewoonweg heerlijk. Leuke keuzes en verrassende combinaties. Het ging zelfs aan de "snelle " kant. Zeker niet zuinig wat betreft aantal gangen. Ook met regelmaat werd er gevraagd of we wat wilden drinken. Voor mij persoonlijk een fijne en lekkere ervaring.