De Vergulden èrpel

Meer informatie over restaurant De Vergulden èrpel

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:00
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vorige week op aanraden hier eens even gaan eten. Leuke zaak en inrichting. De opmaak was leuk gedaan en zo wordt een frietje met een snack toch leuk gepresenteerd op een bord met een salade erbij.
Jammer dat de tafels vuil waren en dat personeel de vloer ging vegen terwijl en mensen zaten te eten.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
De Vergulden Erpel is niet voor niets verkozen tot beste cafetaria van Nederland.
De friet en snacks zijn ontzettend lekker, de borden altijd voorzien van lekkere salade. Daar komt bij dat de porties royaal zijn en alles met een glimlach wordt geserveerd.
Reserveren is aan te raden, het was er tijdens mijn bezoek druk. Ondanks dat kregen we uitgebreid uitleg over alle hamburgers en was er tijd voor een praatje.

We kozen voor friet speciaal, een aantal snacks en een vergulden burger. Alles smaakte prima.
Het ijs en een kopje fair trade koffie maakten het feest compleet.

De Vergulden Erpel is wat duurder dan de meeste snackbars. Ik vind dit echter eerder een petit restaurant met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
De overtreffende trap van snackbar. Verse frieten. Veel bediening. Tafeltjes die je zelfs kan reserveren. Uitgebreide keuze. Zelfs de mogelijkheid van een wijn naast je eten. Geen plastic, maar stenen borden. Geen plastic, maar écht bestek. Inclusief een mes dat snijdt. En smaken dat het doet. Als je wilt snacken, dan wil je dat hier.