de Vergulde Vos

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 10:30
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren weer eens met z'n vieren bij 't Vossie gegeten waar het zoals altijd meer dan goed was. Je voelt je bij 't Vossie altijd direct op je gemak mede door de vriendelijke bediening. Je kan buiten op het terras eerst even wat drinken (lekkere speciale biertjes van de tap!) voordat je aan tafel gaat. Drie van ons gingen voor de carpaccio en als hoofdgerecht de spareribs die erg mals waren, het vlees viel bij wijze van spreken zo van 't botje af, heerlijk! Zelf had ik de zeer smakelijke huisgemaakte champignonnensoep en daarna de kabeljauw caprese uit de oven met daarbij een heerlijk rood wijntje. Nadat het eten wat gezakt was hadden we nog een gaatje over voor een dessert trio en een lekkere Spanish Coffee met 43. Kortom, bij 't Vossie kan je heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Wij komen er in ieder geval zeker weer eens terug! Tip van de dag: wel ruim op tijd (een aantal weken van tevoren) reserveren vooral in het weekend....
Hot5 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Met 5 personen kunnen genieten op het buitenterras van uitstekende gerechten. Het begint al bij de professionele bediening en attente medewerkers van Denise en haar team. En dat je dan ook nog op een drukke dinsdagavond zulke mooie gerechten uit een kleine keuken tovert, top! We komen snel weer.
Proever9898 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Komen hier vaker eten en zijn elke keer erg tevreden. Voor een mooie prijs krijg je genoeg eten om goed gevuld naar huis te gaan. Chocoladetrio is een aanrader!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
gezelig restaurantje in de stijl van de bruine kroeg die het zo lang was.
Lekker eten, high tea, High wine of High bear, voor een hele leuke prijs!
Vriendelijke bediening. Ik vind het een geweldige tent!
Malou W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Zeler in de zomer met een zonnetje is het terras van De Vergulde Vos een aanrader. Wat ooit een bruin dorps cafe was, is nu een gezellig eetcafe. Verwacht ook vooral een eetcafe kaart. Bediening is heel vriendelijk en sfeer is goed. Je kan de boot voor de deur neerleggen!
Genieter238 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Vergulde Vos. De service is altijd perfect bij de Vergulde Vos (een 10+), er wordt uitleg gegeven over de verschillende wijnen, het personeel is vriendelijk, lege glazen worden snel weg gehaald en je kunt altijd gerechten bijbestellen, waar je niet lang op hoeft te wachten!

Wij hadden gekozen voor een High Wine, vooraf nootjes met olijven en een aardbei met chocolade, daarna een heerlijk uiensoepje en een huisgemaakte kaasstengel (wel een beetje zout). vervolgens een smakelijke Vitello Tonato met een tonijnmayonaise. Er werd keurig rekening gehouden met de persoon die geen vis wilde eten door de tonijnmayonaise apart te serveren, maar misschien zou er dan een andere mayonaise/sausje geserveerd kunnen worden ipv alsnog tonijn. Als vierde gerecht de vis duo; zalm met komkommer en kabeljauw, goed klaar gemaakt. Het vijfde gerecht vond ik iets minder, een kalfsschnitzel met parmaham met aardappeltjes (veel aardappeltjes en het vleesgerecht mag iets kleiner bij zoveel gerechten). Het nagerecht was perfect, drie proeverijen (chocoladetruffel, vanilleijs met fruit en een muffin gevuld met warme chocolade). Al met al een 8 voor het eten!

Het decor is prima voor een restaurant/eetcafé, het zit hier bijna altijd vol! Ook kun je heerlijk in de zon op het terras zitten.

Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Inmiddels een paar keer gegeten. De service is zo goed, dat menig goed aangeschreven restaurant daaraan en voorbeeld kan nemen. Het eten is simpel maar constant en redelijk. Ze vragen behoorlijke prijzen, maar zitten toch altijd vol dus dat moet met de kwaliteit van het eten en de service te maken hebben. Decor is minimaal, echt een eetcafe en ouderwets, wel lekker ruimte tussen de tafels.
Pfl P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Wij komen net met een zeer voldaan gevoel en een volle, meer dan tevreden buik thuis. Wat een gezellige sfeer, erg goed eten en een super goede bediening. Echt een aanrader! Wij hadden het geluk dat er nog een laatste tafel was. Hier gaan we zeker terug! Dit gaan we niet verder vertellen, anders wordt het daar nog drukker! ????
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Wij komen hier regelmatig en we zijn nog nooit teleurgesteld. Omdat ik vegetarisch ben is mijn keuze altijd beperkt. Maar de wisselende pasta of gegratineerde champignons vervelen nog steeds niet. Wijn is erg lekker voor een goede prijs. Mijn vriend neemt vaak de zeebaars. Smullen voor een mooie prijsje. Er is 1 nadeel, ze zitten altijd vol. M
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
wat een genot zo'n leuk en lekker restaurant op loopafstand. wel jammer dat iedereen hier wil gaan eten, het zit altijd vol! kaart is precies goed qua keuze niet te veel, wat je kiest is goed. wij nemen bijna altijd het zelfde; champions of carpacio vooraf schnitzel als toet een trio. Arjen en Denise jullie kunnen trots zijn wat jullie in een korte tijd daar gepresteerd hebben! wij komen regelmatig voor een hap en soms voor een borrel. is altijd genieten, maar nogmaals, altijd vol!