De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Fernando S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was goed, alles bij mekaar zeer tevreden. Je hoefde niet te lang te wachten op je gerecht. Alles was goed verzorgd en netjes
Hanna M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gewoon goed en lekker eten! Prijs/kwaliteit aan de dure kant.... Bediening is niet professioneel en heeft geen kennis van het eten! Van tevoren aangeven dat je met een actie komt anders mag je gewoon de hoofdprijs betalen. Er kunnen op diverse punten dingen verbeterd worden!
Juriaan B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Altijd laten bezorgen en nu voor het eerst gegeten in het restaurant. Echt een aanrader voor iedereen.
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant ligt erg leuk aan het water en is strak ingericht. De ruimte wordt optimaal benut.
Erg fijn dat er geen houten stoelen zijn!
We hebben lekker gegeten en de bediening door jonge mensen was perfect. We konden advies vragen, ze waren goed op de hoogte.
veen.ehz29 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig etentje met zijn tweeën in een goed bezet restaurant met vriendelijke bediening en goede service.
Aanbevelenswaardig, dus ga er ook een kijken en eten.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wij gebruikten het menu van €35, dat was veel te duur!. Het voorgerecht, gerooktevis en ca. 10 hollandse garnalen was wel heel erg weinig, wel lekker.
Het hoofdgerecht, tongfilet,was veel te droog en bovendien volgens ons geen tong maar tilapia o.z.i.d. de sperziebonen waren taai. De frites waren lekker. Het hele menu niet meer dan €22 waard, en wat het hoofdmenu betreft, gewoon slecht.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik kan niets anders zeggen,zeer vriendelijke bediening,het eten was perfect,en ik zal mijn vrienden en kennissen jullie zeker aan bevelen!

Hartelijke groeten,
Hans Bakema.
Frits N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker gegeten jammer dat er bij 1 hoofdgerecht geen groente zat en bij het andere weinig.
Kwaliteit was erg goed. Wij komen zeker terug.
demuis .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ontvangst was netjes leuke plek in het restaurant het duurde even voor het voor gerecht maar daarna ging het netjes door maar wat je krijgt (voor de verhoogde prijs ivm ah actie) viel tegen de bediening was goed en netjes
dus wel een aanrader zonder ah aktie
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De omgeving van "De Verborgen Parel" doet op een koude avond in januari wat desolaat aan, maar het restaurant zelf is warm en niet ongezellig ingericht. De bediening is vriendelijk, maar erg informeel en niet altijd even handig. Gasten (ook de ouderen) worden door het jeugdige bedienend personeel met "je" en" jij" aangesproken. De wachttijd tot de kaart wordt gebracht en daarna tot het eerste gerecht komt is vrij lang. Daarna gaat het redelijk vlot.
Voor- en hoofdgerecht waren prima in orde, het nagerecht viel wat tegen. De huiswijn is van middelmatige kwaliteit.
Met de AH-bon eet je er voor een redelijke prijs, maar het is opvallend dat het menu op de speciale AH-kaart ( € 35,-) duurder is dan de afzonderlijke gerechten op de gewone kaart. Wanneer voor twee personen ook twee keer het volledige menu betaald had moeten worden zou de prijs veel te hoog zijn voor het gebodene.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellige inrichting, stijlvol, vriendelijk personeel, prima eten, maar in verhouding met wat je krijgt aan de prijzige kant.
Het was een speciaal "AH" menu kaart, en die was duurder dan de gewone kaart.
Ad-Just B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Teleurstelling. Betalen voor water, carpaccio overgoten met pesto. Vis proeverij was 4 stukjes vieze vis voor 11,75. Weggegaan voor het hoofdgerecht.
sandralampie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
de lekkerste Carpaccio in lange tijd hier gegeten, alleen de koelkasttemperatuur was iets te koud ;)
ook de kip was zeer lekker en mals!!
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op zich prima gegeten
Echter was er helaas een grote luidruchtige groep, die uiteindelijk werd verzocht stil te zijn door de kok
Zij bleven aan de gang, en stuk voor stuk vertrokken de andere gasten. De bediening bestond uit heel veel jonge mensen die zich zichtbaar ongelukkig voelden, maar niets tegen durfden te ondernemen
Jammer!
t.deerenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
vriendelijke, zakelijke bediening. 3 gangen menu te duur (35 euro) voor geleverde eten; niets bijzonders, carpaccio wel erg dun, gekookte groente te gaar, saus bij kip te zout. lekkere rode wijn.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. We hebben met onze vrienden een top avond gehad. Groetjes, familie Rietbergen.
Helweg .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de ah-restaurantactie hier gegeten, het was heerlijk!, de bediening was vlot. Wij konden kiezen uit verschillende menu"s op een aparte ah-restaurant-actie menu kaart, zijn nu van plan om ook de gewone kaart nog eens uit te gaan proberen!
Wonen dichtbij dit restaurant, en laten wel vaak hun heerlijke pizza's of spare-ribs thuisbezorgen!
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Als voorgerecht de vistrio en champignons genomen, beide waren zeer smakelijk. Lekker mals vlees maar de groenten waren iets te gaar. Scropino lekker fris als nagerecht. Helaas geen vegetarisch hoofdgerecht mogelijk. Bediening is allert. Het is wel vrij rumoerig in de zaak. Leuk gelegen in het centrum aan het water.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig restaurant goede bediening en leuke sfeer en lekker gegeten goed voor herhaling vatbaar prijs naar verhouding goed
budah .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De reservering was via iets niet binnengekomen maar we konden evengoed plaatsnemen. Bediening was goed. We gaan er zeker nog wel een keer eten.