De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • carpaccio Classico,Dungesneden ossehaas met truffelmayonaise,parmezaanse kaas en pijboompitten
      Caprese salade , pommodori met mozarella, pesto ,olijven en pijnboobpitten
      Fungi ripieni, met gorgonzola gevulde champignons uit de oven
      insalata gamberon , vier gepelde gamba,s gebakken in knoflookboter,geserveerd op een bedje van sla ,rucola ,kappertjes en citroen
  • Hoofdgerechten
    • Spareribs ,keuze uit Clasic ,sweet , hot
      Ribeye steak , met saus naar keuze peper of champignons
      pollo de verborgenparel ,gegrilde kipfilet met saus van de chef
      Gegrilde zalmfile
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Dame blanche
      Scoropino , spoom met citroen-sorbetijs en limoncello
      koffie of thee

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Verborgen Parel

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Onbekend maar verrassend goed restaurant.
De kogelbiefstuk was goed en lekker mals, en de spareribs boterzacht.
Zeer aan te bevelen.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
We wonen sinds kort in de buurt en al snel kwamen we regelmatig in dit restaurant. De menukaart is uitgebreid van pasta en pizza tot vlees of vis. Het vlees is altijd erg mals en de pasta smaakt vers. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en laten merken dat ze je zien zonder opdringerig te zijn. We hadden al snel een thuisgevoel bij dit restaurant. De sfeer is gezellig, gemoedelijk en rustig wat betreft geluid.
Javdpoel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten met AH-bon. Aparte kaart, maar voor ons genoeg keus. Vriendelijke bediening.
Aanbevolen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten, leuk restaurant. Geen chique inrichting maar netjes en gezellig om met een groep te gaan eten, aardige eigenaar/kok
Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Mooie locatie en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, gerechten waren uitstekend klaargemaakt, mooie presentatie, smaakvol en goede service. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
W J D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima restaurant
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We vinden de drankjes aan de dure kant.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was heel rustig in het restaurant, dus we hadden bedenkingen. Maar we hebben heerlijk gegeten. Spareribs waren heerlijk!
Mariquita G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, eten was heerlijk!
Elmar P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Prima bediening! Eten was goed op temperatuur. En voldoende. Zeker een aanrader!
C Jm J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Onvriendelijke bediening. Er was een 3 gangen menu voor€24,95 en van ons was € 35 met ah bon
Het was gewoon niet goed
Stan A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Goed en gezellig gegeten.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekker gegeten!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, verrassend!
Broodje vooraf was vergeten helaas, verder goede service en vriendelijke bediening.
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Te harde achtergrondmuziek en ik hoorde de hele tijd iets van een luikje dat ontzettend kraakte. Eten was ok, bediening was top!
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Voor de verjaardag van mijn moeder zijn wij met de familie gaan eten bij de Verborgen Parel.
Van binnenkomst tot vertrek bevonden wij ons in een zeer prettige warme sfeer. De kok en gastvrouw zijn zeer begaan met hun gasten.
De spareribs waren enorm lekker en voor de grote eters is er zelfs nog een extra rib gemaakt.
Bij het toetje kwam gastvrouw Merwat samen met de kok uit zichzelf met een leuke verassing.

Wij gaan hier zeker vaker eten!

Nogmaals bedankt!

Vriendelijke groeten,

Maarten Oortman
Debbie Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
hier gaan eten met de ah restaurantactie. Bij binnenkomst kwam het vreemd over dat we €35 moesten betalen voor een 3 gangen menu terwijl de normale prijs voor eenzelfde 3 gangen menu €25 was, snap dat er geld verdient moet worden, maar voelde raar. Vooraf beide carpaccio, erg lekker, maar min punt was de borden waren erg koud, zo uit de koeling waardoor het vlees aan het bord bleef plakken. Hoofdgerecht, spareribs hot, goed gaar wel vettig, portie was ruim voldoende. Ander had de zalm, goed gegaard, lekker, maar er zat maar weinig groente bij en een hele berg rucola, niet echt iets wat je zo eet. We kregen er frietjes bij, onduidelijk was waar die bijhouden. Was ook niet voor 2 personen, en vreemd dat een dus alleen spareribs had en niets erbij of alleen vis en groente. Toetje beide tiramisu, was erg lekker. beide 2 wijn en koffie toe, maar vonden de prijs best aan de maat, voor een ah actie, nl €60,-. Hebben voor minder gegeten, met meer keus of zelfs a la carte.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Oog voor details. Super
Caroline E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij hadden gekozen voor het AH menu dus een beperkte keuze. Het eten was prima, goede hoeveelheid en smaakvol.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Was rustig dus leek erg groot