De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Verborgen Parel

A.A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het eten was goed, vooral het vlees was zeer mals en sappig. De bediening heel vriendelijk. De wijn lekker, kortom we gaan er zeer zeker nog een keer naar toe.
rietje.ennik .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Menu is normaal €24,50. Voor 2 personen dus ongeveer 50 euro. AH-menu is €38,50. 2e persoon is gratis. dus met zijn 2en ongeveer 40 euro. Drankjes even niet meegerekend. Voordeel ongeveer €10. Per persoon is het voordeel dan €5.Dit vind ik eigenlijk te weinig om mensen te trekken en dan is de kaart ook nog beperkt. Vorige acties gaven sommige restaurants €20 voordeel als je koos voor het normale menu. Dus €10 voordeel per persoon.
Dus aparte kaart met hogere prijs eigenlijk niet echt aantrekkelijk. Eten was trouwens prima.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
In een woord te duur!!! Voor een persoon betaal je € 38,50 voor een 3 gangenmenu en van de kaart kost een 3 gangen menu € 24,50.De bediening was goed en het personeel was vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
20% Korting op de gehele rekening, incl. drankjes! was de tekst op de door de Verborgen Parel verstrekte kortingsbon, geldig t/m 31-10. Wij waren met z'n vieren en bij de kassa bleek dat de korting alleen geldig was op
het à la carte menu. Staat nergens kan de klant dus niet weten. Pas dan alsnog de prijs aan naar à la carte, zodat de korting wel kan. Nee hoor, we kunnen nogmaals komen eten om dan korting te krijgen. Daar trappen we dus niet in. Pure misleiding, bewust of onbewust en zeer klantonvriendelijk.
G.H. S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De wachttijd tussen de gangen was veel te lang,terwijl het niet druk was! Wij kregen de indruk dat het bewust gedaan werd, waardoor je meer ging drinken.daardoor was het bedrag van eten en drinken even hoog, dat viel tegen!!!
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
3 gangen menu met ah kaart 38.50. Weinig keus. Op de gewone menukaart is een 3 gangen menu 24.50. Ik vind dit een vorm van bedrog. Tevens geen goeie reclame. Dit gaat van mond tot mond. Dit ook al eerder bij anderen geconstateerd. Een smoesje dat dit met de inkoop te maken heeft. Flauwekul want als je zonder ah kaart komt kan je ook van de hele kaart kiezen.
timmermankrib .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het duurde zeer lang voor de gerechten werden Personnel staat achter de balie.. Ik zal dit restaurant niet meer aanbevelen bij kennissen.
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuk, gezellig restaurant. Goede keuze en een heerlijk menu. We zijn er nu al een aantal keer geweest en elke keer is het weer een prima avondje uit. De bediening is goed en ondanks dat het behoorlijk druk was, werden we snel geholpen. En alleen al voor het heerlijke toetje (de scoropino) zouden we er elke week wel naar toe willen.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De bediening was behulpzaam en klantvriendelijk. Het hoofdgerecht was echter niet om over naar huis te schrijven (de lamskotelet was zeer taai).
peddymauritz .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten kwaliteit van de gerechten was prima. Het hoofdgerecht kabeljauw filet was heerlijk. Vriendelijke bediening. Goed en sfeervol restaurant het buitenterras kan iets sfeer gebruiken was erg sober.
Regien L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was gezellig goed eten en vriendelijk personeel
john R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten met z'n vieren. We hadden tongfilet, argentijnse ossehaasspies, kipsate en lasagna. Kortom voor elk wat wils en alles goed op smaak.
V.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Alles prima, vriendelijk, lekker en goed. Echter, een paar keer het verkeerde gerecht aangeboden door ober. Het stond al wel klaar in de keuken, maar dachten dat dat voor een ander was. Snel opgelost dus. Maar wanneer dit een aantal keren gebeurt , werkt dit op je lachspieren en kan het irritatie opwekken. Dus wat dit betreft zou het een verbeterpunt kunnen zijn. Maar nogmaals, verder oké en zeker een aanrader voor een lekker , niet te duur hapje met vrienden.
HaGu .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Al meerdere keren hier gegeten met de ah actie. Tot grote tevredenheid moet ik zeggen. Maar dit jaar was de prijs voor het 3 gangen menu behoorlijk opgeschroefd naar 38,50. Je kon kiezen tussen 4 gerechten, die niet erg spectaculair waren. Het eten op zich was erg lekker, zoals altijd.
Mijn man koos als nagerecht voor 3 bolletjes ijs. Maar het bleek dat je keuze had uit 3 smaken, je kreeg er maar 2.
Conclusie: erg lekker, maar voor 38,50 erg afgepast.
Nita D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We waren met een gezelschap van 4 en hebben heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en vrolijk.
Er was werkelijk niets om op aan te merken of over te zeuren. We gaan hier zeker nog eens eten als we weer in de buurt zijn.
Het was jammer dat de tafel net te laag was om er een rolstoel goed onder te kunnen rijden, maar dat is heel vaak het geval in restaurants en dus niet een minpunt voor ons.
Eenmaal terug in de auto merkten we dat de 30% korting die hoort bij het reserveren via de site niet berekend was.
Telefonisch is er beloofd dit op rekening terug te storten (toch bijna €45,-) ; afwachten of dit ook echt gebeurt!
Jany En Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was perfect we hebben heerlijk gegeten.
We willen ook even de bediening melden (Merwat) zij is heel vriendelijk naar de klanten,
Met humor dat is ook belangrijk.
En over het sanitair dat was lekker schoon zag er mooi uit.
Dus al met al perfect.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Rustig en net resturant, vriendelijk personeel, ook de kok komt vragen of alles naar wens is. Beetje onaardig dat je voor een klein beetje extra mayo een euro extra moet betalen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 5 personen op prettig terras onder de druiventakken, goede bediening.
lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij werden heel vriendelijk geholpen, zeer accuraat en we hebben heeeeeerlijk gegeten. Echt een aarader.Wij hebben via de Albert Heijn restaurantactie gegeten en het is ons prima bevallen
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Er waren weinig gasten. We mochten zelf een tafel uitzoeken, binnen of buiten. Wij kozen voor binnen en we zaten prima. We hebben ook lekker gegeten en de bediening was prima.
Hoewel we gereserveerd hadden via de AH-restaurantactie, konden we daarvan geen gebruik maken. Er werd gezegd dat in de kleine lettertjes staat dat de actie niet geldt op zon- en feestdagen. Dit is niet het geval: er staat dat de actie elke dag geldig is.