De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Regien L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was gezellig goed eten en vriendelijk personeel
john R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten met z'n vieren. We hadden tongfilet, argentijnse ossehaasspies, kipsate en lasagna. Kortom voor elk wat wils en alles goed op smaak.
V.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Alles prima, vriendelijk, lekker en goed. Echter, een paar keer het verkeerde gerecht aangeboden door ober. Het stond al wel klaar in de keuken, maar dachten dat dat voor een ander was. Snel opgelost dus. Maar wanneer dit een aantal keren gebeurt , werkt dit op je lachspieren en kan het irritatie opwekken. Dus wat dit betreft zou het een verbeterpunt kunnen zijn. Maar nogmaals, verder oké en zeker een aanrader voor een lekker , niet te duur hapje met vrienden.
HaGu .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Al meerdere keren hier gegeten met de ah actie. Tot grote tevredenheid moet ik zeggen. Maar dit jaar was de prijs voor het 3 gangen menu behoorlijk opgeschroefd naar 38,50. Je kon kiezen tussen 4 gerechten, die niet erg spectaculair waren. Het eten op zich was erg lekker, zoals altijd.
Mijn man koos als nagerecht voor 3 bolletjes ijs. Maar het bleek dat je keuze had uit 3 smaken, je kreeg er maar 2.
Conclusie: erg lekker, maar voor 38,50 erg afgepast.
Nita D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We waren met een gezelschap van 4 en hebben heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en vrolijk.
Er was werkelijk niets om op aan te merken of over te zeuren. We gaan hier zeker nog eens eten als we weer in de buurt zijn.
Het was jammer dat de tafel net te laag was om er een rolstoel goed onder te kunnen rijden, maar dat is heel vaak het geval in restaurants en dus niet een minpunt voor ons.
Eenmaal terug in de auto merkten we dat de 30% korting die hoort bij het reserveren via de site niet berekend was.
Telefonisch is er beloofd dit op rekening terug te storten (toch bijna €45,-) ; afwachten of dit ook echt gebeurt!
Jany En Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was perfect we hebben heerlijk gegeten.
We willen ook even de bediening melden (Merwat) zij is heel vriendelijk naar de klanten,
Met humor dat is ook belangrijk.
En over het sanitair dat was lekker schoon zag er mooi uit.
Dus al met al perfect.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Rustig en net resturant, vriendelijk personeel, ook de kok komt vragen of alles naar wens is. Beetje onaardig dat je voor een klein beetje extra mayo een euro extra moet betalen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 5 personen op prettig terras onder de druiventakken, goede bediening.
wilon60 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij werden heel vriendelijk geholpen, zeer accuraat en we hebben heeeeeerlijk gegeten. Echt een aarader.Wij hebben via de Albert Heijn restaurantactie gegeten en het is ons prima bevallen
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Er waren weinig gasten. We mochten zelf een tafel uitzoeken, binnen of buiten. Wij kozen voor binnen en we zaten prima. We hebben ook lekker gegeten en de bediening was prima.
Hoewel we gereserveerd hadden via de AH-restaurantactie, konden we daarvan geen gebruik maken. Er werd gezegd dat in de kleine lettertjes staat dat de actie niet geldt op zon- en feestdagen. Dit is niet het geval: er staat dat de actie elke dag geldig is.
Fernando S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was goed, alles bij mekaar zeer tevreden. Je hoefde niet te lang te wachten op je gerecht. Alles was goed verzorgd en netjes
Hanna M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gewoon goed en lekker eten! Prijs/kwaliteit aan de dure kant.... Bediening is niet professioneel en heeft geen kennis van het eten! Van tevoren aangeven dat je met een actie komt anders mag je gewoon de hoofdprijs betalen. Er kunnen op diverse punten dingen verbeterd worden!
Juriaan B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Altijd laten bezorgen en nu voor het eerst gegeten in het restaurant. Echt een aanrader voor iedereen.
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant ligt erg leuk aan het water en is strak ingericht. De ruimte wordt optimaal benut.
Erg fijn dat er geen houten stoelen zijn!
We hebben lekker gegeten en de bediening door jonge mensen was perfect. We konden advies vragen, ze waren goed op de hoogte.
veen.ehz29 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig etentje met zijn tweeën in een goed bezet restaurant met vriendelijke bediening en goede service.
Aanbevelenswaardig, dus ga er ook een kijken en eten.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wij gebruikten het menu van €35, dat was veel te duur!. Het voorgerecht, gerooktevis en ca. 10 hollandse garnalen was wel heel erg weinig, wel lekker.
Het hoofdgerecht, tongfilet,was veel te droog en bovendien volgens ons geen tong maar tilapia o.z.i.d. de sperziebonen waren taai. De frites waren lekker. Het hele menu niet meer dan €22 waard, en wat het hoofdmenu betreft, gewoon slecht.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik kan niets anders zeggen,zeer vriendelijke bediening,het eten was perfect,en ik zal mijn vrienden en kennissen jullie zeker aan bevelen!

Hartelijke groeten,
Hans Bakema.
Frits N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker gegeten jammer dat er bij 1 hoofdgerecht geen groente zat en bij het andere weinig.
Kwaliteit was erg goed. Wij komen zeker terug.
demuis .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ontvangst was netjes leuke plek in het restaurant het duurde even voor het voor gerecht maar daarna ging het netjes door maar wat je krijgt (voor de verhoogde prijs ivm ah actie) viel tegen de bediening was goed en netjes
dus wel een aanrader zonder ah aktie
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De omgeving van "De Verborgen Parel" doet op een koude avond in januari wat desolaat aan, maar het restaurant zelf is warm en niet ongezellig ingericht. De bediening is vriendelijk, maar erg informeel en niet altijd even handig. Gasten (ook de ouderen) worden door het jeugdige bedienend personeel met "je" en" jij" aangesproken. De wachttijd tot de kaart wordt gebracht en daarna tot het eerste gerecht komt is vrij lang. Daarna gaat het redelijk vlot.
Voor- en hoofdgerecht waren prima in orde, het nagerecht viel wat tegen. De huiswijn is van middelmatige kwaliteit.
Met de AH-bon eet je er voor een redelijke prijs, maar het is opvallend dat het menu op de speciale AH-kaart ( € 35,-) duurder is dan de afzonderlijke gerechten op de gewone kaart. Wanneer voor twee personen ook twee keer het volledige menu betaald had moeten worden zou de prijs veel te hoog zijn voor het gebodene.