De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • carpaccio Classico,Dungesneden ossehaas met truffelmayonaise,parmezaanse kaas en pijboompitten
      Caprese salade , pommodori met mozarella, pesto ,olijven en pijnboobpitten
      Fungi ripieni, met gorgonzola gevulde champignons uit de oven
      insalata gamberon , vier gepelde gamba,s gebakken in knoflookboter,geserveerd op een bedje van sla ,rucola ,kappertjes en citroen
  • Hoofdgerechten
    • Spareribs ,keuze uit Clasic ,sweet , hot
      Ribeye steak , met saus naar keuze peper of champignons
      pollo de verborgenparel ,gegrilde kipfilet met saus van de chef
      Gegrilde zalmfile
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Dame blanche
      Scoropino , spoom met citroen-sorbetijs en limoncello
      koffie of thee

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Verborgen Parel

V. M. H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima restaurant! Goed eten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en zeer aardige eigenaar! locatie is goed en de ruimte is ook goed. niet te dicht op een andere tafel. Wat heel opvallend is, is dat het eten goed warm geserveerd wordt, zowel het warme voorgerecht, als het warme hoofd gerecht!! kortom: prima restaurant!
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
het personeel is niet geschoold vragen niks of het hebt gesmaakt. we hadden een haar in ons eten dus ober erbij geroepen pakt het weg en kreeg wel een nieuwe maar een excuus kon er niet van af.
als je een tap biertje vraagt doen ze bier uit een blikje in een glas. het eten valt ook tegen een hollandse garnalencocktail is een berg sla met 5 garnalen er op dus ook niks.
al met al raad ik iedereen af om hier te gaan eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten, alles naar wens
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
#Denk nieuw personeel wat vriendelijk was maar nog een hoop moet leren.
#We hadden 4 gaba's met sla als voorgerecht dat ging nergens over.
#Kip met sauce van de chef. Die jongen wilde niet zeggen wat voor saus het was. Mijn dochter had aangegeven als het maar geen champignon saus was maar dat was het dus wel.
#De carpacio was best lekker en
#de patat met kruiden, erg lekker knapperig
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
personeel niet goed geschoold
neemt bestelling op geef dan verkeerd voor gerecht op tafel
na gerecht dame blanch zonder warme saus klein beetje koude choco saus op de slagroom
als je een plisje 0,0 besteld zetten 0,5 voor je neer
de baas zegt 0,0 hebben we niet dan maar een cola want drink geen sterke drank ik ben ex verslaafde en drink al 5jaar niet mee

dus je verwacht in een restaurant dat ze ook pils 0,0 in huis hebben

dit is de tweede keer al in het zelfde restaurant

met vriendelijke groet ger snel
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima ontvangst en heerlijk gegeten, alleen de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht kan beter en vonden wij wel iets aan de lange kant, maar de kwaliteit van het eten maakte dat wel weer goed.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekker gegeten, goede menukaart, zou iets snellere bediening kunnen, maar niet hinderlijk lang gewacht.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was prima (spare ribs) voor een eenvoudig restaurant was het er goed vertoeven.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Jammer dat een mooi en potentieel goed lopend restaurant zoveel steken laat vallen. Saai, achterhaald, zielloos, ongeïnspireerd zijn in het kort mijn indrukken. Prijs kwaliteit is ver beneden de maat. Wordt wakker!
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was zeer rustig. Personeel verveelde zich duidelijk en stond bij elkaar. Ze keken je de hele tijd aan.

Eten was prima, maar niet bijzonder.

AH -actie is een speciale kaart!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vanavond gaan eten bij de verborgen Parel. We bestelden twee Carpaccio's, wat we kregen waten twee verkleurde en uitgedroogde Carpaccio's. We hebben nog gevraagd of dit wel een Carpaccio was? Ja dat was wel het geval volgens de serveerster. Nou het was niet te eten. Tafel naast ons hetzelfde maar die stuurde het terug en die kregen nieuwe. Wij niet eens excuses. Bij het betalen geen ex uur of reductie op de prijs, werd nog wel gezegd dat we niet ziek zouden worden. Wat denk je? Mijn vrouw is nu ziek! Nooit meetbaar dat restaurant toe!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Verrassend! Erg lekker gegeten, prijs kwaliteit is prima. Bediening is erg goed. Jammer dat het niet zo druk was., aan de bediening en eten ligt dit zeker niet. We komen hier zeker terug!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Geen airco, slechte zonwering.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten is prima, maar de wachttijd veel en veel te lang. Duurt een uur voor de volgende gang. Dat is niet goed! Heel jammer
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten en de service was top
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijke spareribs
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
het aanwezige personeel kwam wat onzeker en ondeskundig over.
Carole I.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Keuze van ah menu is beperkt maar het eten was erg goed
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Vooral de spareribs waren super. Leuke bediening.
Constance T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
super geweest eten is ook top wij komen zeker terug!