De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellige inrichting, stijlvol, vriendelijk personeel, prima eten, maar in verhouding met wat je krijgt aan de prijzige kant.
Het was een speciaal "AH" menu kaart, en die was duurder dan de gewone kaart.
Ad-Just B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Teleurstelling. Betalen voor water, carpaccio overgoten met pesto. Vis proeverij was 4 stukjes vieze vis voor 11,75. Weggegaan voor het hoofdgerecht.
sandralampie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
de lekkerste Carpaccio in lange tijd hier gegeten, alleen de koelkasttemperatuur was iets te koud ;)
ook de kip was zeer lekker en mals!!
t.deerenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
vriendelijke, zakelijke bediening. 3 gangen menu te duur (35 euro) voor geleverde eten; niets bijzonders, carpaccio wel erg dun, gekookte groente te gaar, saus bij kip te zout. lekkere rode wijn.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. We hebben met onze vrienden een top avond gehad. Groetjes, familie Rietbergen.
Helweg .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de ah-restaurantactie hier gegeten, het was heerlijk!, de bediening was vlot. Wij konden kiezen uit verschillende menu"s op een aparte ah-restaurant-actie menu kaart, zijn nu van plan om ook de gewone kaart nog eens uit te gaan proberen!
Wonen dichtbij dit restaurant, en laten wel vaak hun heerlijke pizza's of spare-ribs thuisbezorgen!
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Als voorgerecht de vistrio en champignons genomen, beide waren zeer smakelijk. Lekker mals vlees maar de groenten waren iets te gaar. Scropino lekker fris als nagerecht. Helaas geen vegetarisch hoofdgerecht mogelijk. Bediening is allert. Het is wel vrij rumoerig in de zaak. Leuk gelegen in het centrum aan het water.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig restaurant goede bediening en leuke sfeer en lekker gegeten goed voor herhaling vatbaar prijs naar verhouding goed
budah .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De reservering was via iets niet binnengekomen maar we konden evengoed plaatsnemen. Bediening was goed. We gaan er zeker nog wel een keer eten.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met vrienden gebruik gemaakt van het Albert Heijn menu. Het heeft ons heerlijk gesmaakt, de bediening is vriendelijk en de sfeer in het restaurant is aangenaam. Klein minpuntje, we moesten ca. een half uur wachten op het voorgerecht en dat is te lang. De overige gerechten kwamen wel op tijd op tafel.
De inrichting is recent vernieuwd en dat zorgt voor een fijne uitstraling.
Kortom, een aanrader. Wij komen zeker weer terug!
Baxxie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de service was erg goed. De bediening vriendelijk en voorkomend. Leuk om te zien hoe jonge mensen hier hun best doen om het correct op te dienen en service te verlenen.
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was prima. Porties voldoende. Zag er verzorgd uit. De bediening was vriendelijk. Het was wel erg rumoerig. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Amberrr .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooi restaurant, goed ingericht en mooie ligging. De gerechten waren snel klaar en waren van goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en zeer goede service! Zeker tevreden.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk restaurant. Gezellig ingericht op een mooie plek aan het water.
Vriendelijke bediening en lekker eten. De porties zijn zeker groot genoeg, en het vlees is heerlijk!
We komen hier zeker nog eens terug!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AlbertHeijn actie en hebben heerlijk gegeten. Het eten was zeer smaakvol, vooral de speciale saus bij de kip. Ook over de aankleding van het restaurant en de bediening zeer tevreden. Groot compliment voor de jonge heer in de bediening, nog ietwat onwennig maar wist wel wat de betekenis was van gastvrijheid. Zeker een aanrader!
rf.willemsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima locatie en een goeie sfeer en goed eten. Dus een echte aanrader waar wij zeker zullen terugkomen.
Aparte AHmenukaart met een prima keuze gelegenheid.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met partner via de AH restaurantaktie bij De Verborgen Parel terecht gekomen. Ontvangst was niet bijzonder, bediening stond in een groepje achter de bar. Jongeman heeft ons keurig bediend maar alles ging helaas nogal vlot waardoor we al vrij snel weer thuis waren. Het restaurant was leeg wat nogal ongezellig aandeed maar over het interieur niks te zeggen. Het was er alleen nogal frisjes binnen.
Als voorgerecht kozen wij de Carpaccio en de gamba's. Beiden erg lekker! Ik heb de carpaccio wel beter gehad maar deze kon prima door. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de Brochette Gipsy (Argentijnse vleesspies). Mijn partner heeft ervan genoten, ikzelf vond het vlees hier en daar wat te stug en de saus iets te scherp en vrij weinig. Het toetje werd de tiramisu. Lekker van gegeten maar zelf maak ik het lekkerder. Al met al een prima uit avond voor doordeweeks maar voor de zaterdag had het allemaal wel wat beter gekund.
HaGu .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Pas geleden hier gegeten met de AH actie. Op de rekening stonden 2 drankjes die niet van ons waren. Eentje zagen we pas toen we al thuis waren; toch 4,50 teveel betaald uiteindelijk.
Toevallig werden we de volgende dag door vrienden meegenomen naar hetzelfde restaurant. We vertelden het de eigenaar die even gezellig en praatje kwam maken. Hij excuseerde zich, het was erg druk geweest die avond. Maar daar bleef het dan bij. Wederom hebben we heerlijk gegeten. Het was niet zo druk deze avond. Maar deze keer kregen we niet de extra bestelde frietjes die dan weer wel op de rekening stonden.
Eten was heerlijk en ruim voldoende. Een de sfeer is gezellig, het personeel vriendelijk.
Echt een aanrader, maar wel even je rekening controleren na afloop.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vanavond met mijn vrouw en onze dochter van 21 maanden lekker uit eten geweest bij de verborgen Parel.

Super mooie kaart met heerlijke gerechten die met zorg en liefde worden bereid.

Lekker eten begint met goede producten.

We hebben heerlijk gegeten. En als klap op de vuurpijl Tiramisou zoals het hoort!. Bellissima