De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Over restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met vrienden gebruik gemaakt van het Albert Heijn menu. Het heeft ons heerlijk gesmaakt, de bediening is vriendelijk en de sfeer in het restaurant is aangenaam. Klein minpuntje, we moesten ca. een half uur wachten op het voorgerecht en dat is te lang. De overige gerechten kwamen wel op tijd op tafel.
De inrichting is recent vernieuwd en dat zorgt voor een fijne uitstraling.
Kortom, een aanrader. Wij komen zeker weer terug!
Baxxie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de service was erg goed. De bediening vriendelijk en voorkomend. Leuk om te zien hoe jonge mensen hier hun best doen om het correct op te dienen en service te verlenen.
Nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was prima. Porties voldoende. Zag er verzorgd uit. De bediening was vriendelijk. Het was wel erg rumoerig. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Amberrr .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooi restaurant, goed ingericht en mooie ligging. De gerechten waren snel klaar en waren van goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en zeer goede service! Zeker tevreden.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk restaurant. Gezellig ingericht op een mooie plek aan het water.
Vriendelijke bediening en lekker eten. De porties zijn zeker groot genoeg, en het vlees is heerlijk!
We komen hier zeker nog eens terug!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AlbertHeijn actie en hebben heerlijk gegeten. Het eten was zeer smaakvol, vooral de speciale saus bij de kip. Ook over de aankleding van het restaurant en de bediening zeer tevreden. Groot compliment voor de jonge heer in de bediening, nog ietwat onwennig maar wist wel wat de betekenis was van gastvrijheid. Zeker een aanrader!
Rf.willemsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima locatie en een goeie sfeer en goed eten. Dus een echte aanrader waar wij zeker zullen terugkomen.
Aparte AHmenukaart met een prima keuze gelegenheid.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met partner via de AH restaurantaktie bij De Verborgen Parel terecht gekomen. Ontvangst was niet bijzonder, bediening stond in een groepje achter de bar. Jongeman heeft ons keurig bediend maar alles ging helaas nogal vlot waardoor we al vrij snel weer thuis waren. Het restaurant was leeg wat nogal ongezellig aandeed maar over het interieur niks te zeggen. Het was er alleen nogal frisjes binnen.
Als voorgerecht kozen wij de Carpaccio en de gamba's. Beiden erg lekker! Ik heb de carpaccio wel beter gehad maar deze kon prima door. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de Brochette Gipsy (Argentijnse vleesspies). Mijn partner heeft ervan genoten, ikzelf vond het vlees hier en daar wat te stug en de saus iets te scherp en vrij weinig. Het toetje werd de tiramisu. Lekker van gegeten maar zelf maak ik het lekkerder. Al met al een prima uit avond voor doordeweeks maar voor de zaterdag had het allemaal wel wat beter gekund.
HaGu .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Pas geleden hier gegeten met de AH actie. Op de rekening stonden 2 drankjes die niet van ons waren. Eentje zagen we pas toen we al thuis waren; toch 4,50 teveel betaald uiteindelijk.
Toevallig werden we de volgende dag door vrienden meegenomen naar hetzelfde restaurant. We vertelden het de eigenaar die even gezellig en praatje kwam maken. Hij excuseerde zich, het was erg druk geweest die avond. Maar daar bleef het dan bij. Wederom hebben we heerlijk gegeten. Het was niet zo druk deze avond. Maar deze keer kregen we niet de extra bestelde frietjes die dan weer wel op de rekening stonden.
Eten was heerlijk en ruim voldoende. Een de sfeer is gezellig, het personeel vriendelijk.
Echt een aanrader, maar wel even je rekening controleren na afloop.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vanavond met mijn vrouw en onze dochter van 21 maanden lekker uit eten geweest bij de verborgen Parel.

Super mooie kaart met heerlijke gerechten die met zorg en liefde worden bereid.

Lekker eten begint met goede producten.

We hebben heerlijk gegeten. En als klap op de vuurpijl Tiramisou zoals het hoort!. Bellissima
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ben met mijn vriendin hier gaan eten, we hebben erg lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk.
Mooi uitzicht op het water en er hangt een rustige sfeer waardoor je romantisch kan dineren.
Ik zou dit restaurant zeker aanraden.
Bedankt voor de goede service en het lekkere eten
Yorick D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
ik was er met mijn familie omdat mijn overgroot-oma is overleden en we werden daar goed ontvangen, leuke bediening, en werd leuk gepraat.
Wims-data .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteravond met de AH-kaart bij het restaurant “De Verborgen Parel" gegeten. Het viel niet mee!
Ten eerste heeft De Verborgen Parel een apart menu voor de actie. Kosten € 35,00.
Dat is een grote tegenvaller omdat op de website staat dat het normale 3-gangen menu vanaf € 24,50 kost.
Maar goed, dit staat wel te lezen op de website ahrestaurantactie.nl.
De ambiance is een beetje gedateerd.
Verder moesten we, na bestellen, 35 minuten wachten voordat het voorgerecht werd geserveerd.
Iets (het lange wachten) dat we bij de andere reviews ook regelmatig tegenkwamen. Zo’n service is dus niet om over naar huis te schrijven. Jammer dat de eigenaar zich daar niet iets van aantrekt.
De bediening was voorkomend en niet opdringerig.
Dan de gerechten.
Het voorgerecht ‘Insalata gamberon’ bevatte SLECHTS 4 niet erg grote gamba’s, met middenin een plukje sla + dressing. We vonden dat toch erg KARIG voor de officiële prijs van € 9,75. De smaak was overigens goed.
Het andere voorgerecht, ‘Carpaccio Classico’ (officiële prijs € 8,75) was prima in orde en smaakte prima.
Het hoofdgerecht ‘Chic de Clic’ (mixed grill, officiële prijs € 22,75) bestond uit diverse vleessoorten. Waaronder twee grote spareribs, 2 kleine stukjes kip en klein stukje varkenshaas. Met daarbij als ENIGE groente alweer een heel klein plukje sla. Bij navraag naar de groente, bleek DIT de groente en niet het ‘garnituur’ te zijn. Dit hebben we als wel ZEER karig ervaren. Naast een schaaltje frites werd er geen ‘groente bij een hoofdgerecht’ gereserveerd. De baas noemde het een salade, maar dat dekte de lading totaal niet. Bovendien is van tevoren NIET gevraagd hoe het vlees gegaard moest zijn (rare, medium, etc.). Het mixed grill vlees was deels rare, wat door ons niet op prijs werd gesteld. De smaak van het vlees was overigens weer goed.
Het andere hoofdgerecht, ‘Brochette Gipsy’ (officiële prijs € 22,50), was een lekkere spies met prima, zacht rundvlees. Bij dit gerecht werd wat gegrilde groente geserveerd. De smaak was helemaal ok.
Bij beide hoofdgerechten werd frites met kruidenzout geserveerd. Iets wat we tegenwoordig vaker tegenkomen. Wij hebben liever normaal zout…!
Dan de desserts. Het ene dessert moest ‘Dame Blanche’ voorstellen, maar was het helemaal NIET. Het bestond uit 2 kleine bolletjes vanille-ijs met wat spuitslagroom. En over het ijs iets chocoladesausachtigs uit een flesje. Deze chocolade stolde dus niet op het ijs, zoals het hoort (gesmolten warme chocolade), maar bleef vloeibaar en was koud. We hadden echt wat beters verwacht voor de menuprijs van € 6,50. Zie b.v. https://lifestylelive.files.wordpress.com/2013/06/dame_blanche.png.
Het andere dessert was ‘Warme Appeltaart’, met een bolletje kaneelijs en (spuit)slagroom. Hier was weinig aan te verprutsen gelukkig. Maar voor de menuprijs van € 6,50 te duur!
Al met al is ons bezoek aan De Verborgen Parel zeer tegengevallen. Dat is jammer om 2 redenen. Ten eerste is het restaurant lekker dichtbij voor ons. En ten tweede zou zo’n AH 2e 3-gangendiner gratis een UITHANGBORD moeten zijn voor het restaurant, om bezoekers te verleiden hier terug te komen. Van dat laatste is, is wat ons betreft, beslist geen sprake. De eigenaar probeert op onduidelijke manier handig te zijn maar bereikt het tegendeel. Wij zullen dus, helaas, De Verborgen Parel gewoon verborgen laten blijven. En het restaurant ook niet verder aanbevelen aan buurtgenoten en vrienden.
PS De aanduiding met 2 eurotekens op ahrestaurantactie.nl is wat ons betreft niet juist: het zouden er 3 moeten zijn, want dit restaurant is behoorlijk aan de prijs.
Dineren15 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gezellig en sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en vlotte bediening. Alle gerechten waren heerlijk en van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!
B H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
leuk restaurant met vriendelijk personeel het eten is goed , dit is voor mij een reden om daar weer een keertje te gaan eten.
Hansvlessing .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
alles viel ons tegen er waren geen gerechten die echt goed vonden. als het( tong was) was het erg droog,dus niet in de roomboter gebakken,. het na gerecht zat geen smaak aan, de slagroom was nep slagroom.
geen aanrader,
Helmiend .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke erg bediening .Wachttijd was kort. In verhouding duur voor driegangen menu. Op de eigen site reclame voor 3 gangen menu vanaf € 24,00. AH menu kost € 35,00
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk.
De kip was heerlijk zacht en ook het sausje wat erbij zat was erg lekker.
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige avond gehad met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Maakte dat we terug kijken op een heerlijk avondje uit.
AlexL .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ruim 10 jaar niet meer geweest bij De Verborgen Parel, was het zeker een aangename en positieve verrassing! Heel flexibel allemaal en niet moeilijk doen als je iets anders wil.