De Verborgen Parel

Oostermeent Noord 3 1274 SB Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • carpaccio Classico,Dungesneden ossehaas met truffelmayonaise,parmezaanse kaas en pijboompitten
      Caprese salade , pommodori met mozarella, pesto ,olijven en pijnboobpitten
      Fungi ripieni, met gorgonzola gevulde champignons uit de oven
      insalata gamberon , vier gepelde gamba,s gebakken in knoflookboter,geserveerd op een bedje van sla ,rucola ,kappertjes en citroen
  • Hoofdgerechten
    • Spareribs ,keuze uit Clasic ,sweet , hot
      Ribeye steak , met saus naar keuze peper of champignons
      pollo de verborgenparel ,gegrilde kipfilet met saus van de chef
      Gegrilde zalmfile
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Dame blanche
      Scoropino , spoom met citroen-sorbetijs en limoncello
      koffie of thee

Over het restaurant De Verborgen Parel

Italiaanse & mediterrane specialiteiten

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant De Verborgen Parel

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Verborgen Parel

Margo L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima gegeten alleen jammer dat de AH restaurantactie zo prominent en luid wordt verkondigt. Ook de menukaart staat duidelijk AH Restaurantactie op. Dat is storend temeer de prijs van het menu toch al opgehoogd is. Dat is een minpunt. De keuze is tamelijk beperkt.
Geertje S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Helaas is brood en boter berekend ,die hebben we niet gekregen! Helaas heb ik het, pas thuis op de rekening gezien!,
W J D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het was weer prettig hier te eten
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten en voor mij hebben ze hier de lekkerste spareribs
Familie E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Top!
Vooral de spare ribs. Yummmmy
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Als voorgerecht gamba's genomen, hoofdgerecht gegrilde zalm en dessert dame blanche. Alles smaakte prima en zag er goed verzorgd uit. Geen haute cuisine maar dat mag je voor deze prijs ook niet verwachten. We gaan zeker terug komen.
Regie R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Goede kok die heerlijke gerechten maakt. Normaliter betaal je 25 euro voor 3 gangen menu. Jammer dat je met de AH bonnen dan 35 Euro per keuze menu betaald. Maar we waren met ons 8 om te eten en uiteindelijk met extra broodje 3 gangen diner, drankjes en koffie na 27.50 per persoon kwijt. Spareribs zijn echt heel erg goed!
Jany En Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was prima en gezellig we raden iedereen aan om daar te gaan eten.
Johanna Frederika Wilhelmina S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We waren met 6 personen en hebben ook van elkaars gerechten geproefd. Alle gerechten waren uitstekend. Ook de service en bediening vlot en vriendelijk.
Gerrit-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Donderdag 18 oktober 2018 met 6 familieleden gegeten met de AH actie.
Voorgerechten waren 3 x slade met Gamba's, 1 x carpaccio en 2 x Champignons in knoflooksaus.
Hoofdgerechten: 3 x Spare Ribs (2 x zoet, 1 x hot), 3 x Rib-Eye's rood gebakken met champignon saus.

De voorgerechten waren allemaal echt goed. Ik las vooraf gemopper over de Gamba's, heb ik zelf toch gekozen, is voor een voorgerecht ruim voldoende (4 stuks) en met lekkere salade. Ik hoorde over de champignons dat ook die erg lekker waren en lekker super heet (uit de oven?)
De steaks waren goed gebakken en van goede kwaliteit met lekkere saus. Van mijn vrouw een stukje zoete Spare rib gekregen en ook die was heerljk. Mals, sappig en lekker van smaak. Wij kregen met 6 personen 2 schalen met frietjes, zo dun als bij de Mac vandaan, maar dan met lekkere kruiden erover heen. Die waren snel op en hebben we bijgevraagd en weer 2 schalen bij gekregen. (Wij zijn geen kleine eters :-) )
De hoeveelheid eten was dus ruim voldoende.
Als toetje hebben er 4 Dame Blanche gekozen en 2 Tira Misu (hoe schrijf je dat ook weer?
Het ijs van de Dame Blanche was goed, de saus een beetje karig en het enige minpuntje op de voortreffelijke maaltijd!
Neem de Tira Misu! Heeerlijk.
De Verborgen Parel? Een aanrader om gezellig te gaan eten.
Jammer van de Dame Blanche saus, maar je neemt gewoon de Tira Misu!
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
supergoed eten. de eigenaren hebben aandacht voor iedereen. prijs is super. de sparibs en de gevulde steak zijn echt een aanrader.
W J D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, wat lang gewacht tot servering van de het voor- en hoofdgerecht, gezellige sfeer, muziek op goed niveau
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het eten was lekker maar niet bijzonder, gastvrouw was zeer matig sfeer was helaas ook matig, wijn op de wijnkaart was niet aanwezig konden kiezen uit een allergaartje.
Fabian L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij de verborgen parel. De spaeribs waren heerlijk mals en prima tent. Heerlijk vatbaar
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima eten. Gezellig personeel. Aardige eigenaar. Zeker aan te raden????????
V. M. H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima restaurant! Goed eten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en zeer aardige eigenaar! locatie is goed en de ruimte is ook goed. niet te dicht op een andere tafel. Wat heel opvallend is, is dat het eten goed warm geserveerd wordt, zowel het warme voorgerecht, als het warme hoofd gerecht!! kortom: prima restaurant!
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
het personeel is niet geschoold vragen niks of het hebt gesmaakt. we hadden een haar in ons eten dus ober erbij geroepen pakt het weg en kreeg wel een nieuwe maar een excuus kon er niet van af.
als je een tap biertje vraagt doen ze bier uit een blikje in een glas. het eten valt ook tegen een hollandse garnalencocktail is een berg sla met 5 garnalen er op dus ook niks.
al met al raad ik iedereen af om hier te gaan eten.