De Verbeelding

Markt 3 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant De Verbeelding

Beeldige gerechten

Elk gerecht spreekt tot de verbeelding. De borden zijn mooi opgemaakt en de bediening is altijd vriendelijk. De perfecte stop voor een dagje Oosterhout, want het zit lekker centraal op de Markt.

Meer informatie over restaurant De Verbeelding

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Duur
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
2 keer wezen eten afgelopen paar maanden en 2 keer slecht eten.

Bediening is prima, het kan wel wat schoner allemaal, tafeltjes die plakken enzo.

Eerste keer Saté besteld , die was niet gaar, wel plenty salade en friet.
Tweede keer de prime steak van grane-fed beef, niet te doen, smaakte heel erg goor, bijna na chloor of zoiets.

1 micro hapje van genomen en weer op laten halen, partner had vis, was ook niet echt een toppertje
Mark9876 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren besloten om een lekker hapje te gaan eten. Smiddags gereserveerd en werd er al opgenomen met goede avond (16.00 uur) maar afijn kan gebeuren. Bij binnenkomst mochten we een plaatsje kiezen. Wat meteen opviel is dat alle bediengsleden geen bedrijfskleding aan hadden. Dus wie er bij het bedrijf hoort moet je maar raden. Toen verscheen er een vrouw ik denk de manager. In verschrikkelijke kleding om de bestelling op te nemen. Dus we beginnen op te lezen . Ow wacht zegt ze dan moet ik een ander boekje hebben. Wij de voorgerechten opgelezen. Zegt ze nee u moet alles al bekend maken. Ow? dus ze gaat weer weg zodat wij nog even kunnen kijken. Komt er een nieuwe bediening de keuze opnemen. Dus ik zeg de voorgerechten hebben we al doorgegeven, wist hij niks van, dus alle 6 de voorgerechten nog maar een keer verteld. Enz enz. Ik moet zeggen de smaak was erg lekker. Opmaak saai. Op de hoofdgerechtjes hebben we 45 minuten moeten wachten met een kind erbij. Ook deze waren erg lekker. En opmaak saai. Toen we vermelde dat de boontjes veel te hard waren(harder als beetgaar)werd er gezegd dat dat zo hoort. Helaas vielen de dessertjes wat tegen. Maar we hebben toch lekker gegeten. De verbeelding is een bedrijf wate chique wil lijken maar dat zeker niet is. Persoonlijk lijkt het ons na zoveel gezien te hebben wat fout ging dat als je de manager er niet zou zijn alles beter was verlopen. Sorry dat we dit moeten zeggen.
Wilhelmien P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
XXL lunch vind ik geen aanrader. erg jammer want de gerechten zijn prima maar de bediening is verschrikkelijk traag. Van onbeperkt weinig spraken omdat je heeeel erg lang moet wachten op je volgende gerechtjes.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
XXLunch gegeten, erg leuk idee maar de uitvoering is wat minder. Het eten is opzich prima, maar het duurt echt dramatisch lang voordat je de (niet heel ingewikkelde) gerechten krijgt. Na twee keer lang wachten op de volgende gerechtjes de bediening proberen te informeren, maar mevrouw voelde zich nogal aangevallen en het duurde "helemaal niet lang" en het "gaat juist heel soepel"... Erg jammer want het andere meisje uit de bediening was erg vriendelijk, ga zo door!
Geabrands .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Aangename ambiance. Vriendelijke bediening met wat schoonheidsfoutjes die echter snel werden hersteld. Gerechten meer dan goed zow qua presentatie als smaak. Kortom wij komen hier zeker terug!
JannekeCornelissen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
De XXL lunch uitgeprobeerd, ruime keuze uit gerechten. De gerechten zijn wat aan de simpele kant en niet helemaal op smaak, de meeste zijn een beetje flauw.
Service was prima aardig vrouw!
Was wel onder bezet qua bediening moesten erg lang op de bediening en het eten wachten.
Zo even snel lunchen dan is het aan de prijzige kant 15,95 p.p.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Vooraf de uiensoep en een loempia met geitenkaas, als hoofdgerecht de saté en
mixed-grill, leuk opgediend met twee sausjes, gemengde sla en frietjes.
Met aandacht bereid en prima van smaak, daarbij twee attente dames in de bediening.
Jammer dat er niet meer tijd was om uitgebreider te eten.
Aanvoerder_TSC .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Al eerder gegeten tijdens de AH-actie, teruggekomen om de benoemde XXL-lunch te proberen. Heerlijk heel de middag kleine gerechtjes zitten eten voor een minimale prijs, top! Bediening was trouwens ook super vriendelijk, wij gaan zeker weer terug komen!
Willem.leny .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker 3 gangen menu,
Tomatensoep was lekker, varkenshaasspiesjes waren voortreffelijk en dames blanche was heerlijk.
Bediening zeer attent en vriendelijk. Erg leuke avond gehad voor een superprijs.
Nansrijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Een hele kleine kaart, wat tegen viel was dat er geen "echte" vis als hoofdgerecht was. De borden waren wel heel mooi opgemaakt en het was anders dan anders
Jonad54 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Met de AH-restaurant aktie gegeten, er zat stukje plastiek in voorgerecht, hebben nieuw gekregen. Als compensatie gratis koffie/thee. Maar voor een 3gangenmenu is 3 uur voordat je klaar ben toch wel erg lang
Rvangageldonk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
het eten was goed alleen jammer dat je het enigste schaaltje frietjes moest betalen want normaal krijg je de frietjes standaard bij het hoofdgerecht.
De bediening was goed.
De entourage was ook goed.
Pjotrdark .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wederom heerlijk gegeten met de AHrestaurantactie! Uitstekende kwaliteit en service voor weinig geld. Prima ambiance en heerlijke gerechten!
Hanselshout .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij waren er met 4 personen om het AH punten menu te besteden.
Daardoor een beperkte kaart. We kunnen dus niet heel objectief oordelen , maar wat we kregen was goed.
Alleen het schenken van wijn in zulke kleine beetjes voor zo'n prijs,€ 3.50 per glas vonden wij wel krenterig .Maar ja wat wil je bij een kruideniers menu.
Tilburgseweg39 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Uit mijn punten waardering blijkt genoeg.
Alleen het Decor is voor verbetering vatbaar.Persoonlijk doet mij dat wat minder.Wij kennen de verbeelding niet anders.
Wij gaan dus voor het eten en dat is goed.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen en een fijne ruimte! Genoeg keuze op het menu en de tafels staan ver uitelkaar zodat je lekker samen kunt eten. Lekker en heel gezellig, kom zeker nog eens terug.
Rovers76 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten was goed. Alleen in de wild balletjes zaten wat botjes... Ook het decor is wat minder. Erg hol qua geluid... Verder perfect!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten, dit keer het AH Iens menu. Vriendelijke ontvangst, we namen een plankje brood met smeersels, de basis variant. Hier zat een kruidenboter, olijfolie en grof zout bij. Er is ook een luxe variant, we vonden deze al uitgebreid! Voorgerecht salade met zalmtartaar heerlijk daarna scampistaartjes op groente met rijst, goed verzorgd, goede portie, echt lekker en voor herhaling vatbaar en als dessert een creme brulee, nog warm uit de oven met knapperig caramellaagje. Al met al genoten, erg gezellig en lekker gegeten.
Lennveldhuizen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Zoals onze eerdere ervaring: Prima! Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening en HEEL BELANGRIJK: gewoon kraanwater erbij zonder problemen.
R.ijdo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten, tomatensoep, varkenshaasspiesjes en brownie met zwarte bessensaus na. En het was er erg gezellig!