De Veluwse Hoevegaerde

Woensdag t/m Zondag 15:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijke driegangenmenu's en lactosevrij ijs voor onze dochter. De lokatie was op het vakantiepark waar wij verbleven. Het restaurant/ bistro was gevestigd in een houten XXL-chalet,
wat wij wel gezellig ingericht vonden.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
3-gangen keuzemenu genoten, ossenhaas carpaccio, kalfsentrecot en dame blanche voor een zeer vriendelijke prijs. Verse salade, stokbrood met kruidenboter en bijzondere aardappelgarnituur. Prima rode huiswijn en uiterst attente en vriendelijke bediening. Ga deze week nog een keer om iets anders te proberen. Een aanrader !
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het restaurant is leuk gelegen naast Landal de Veluwse Hoevegaerde. De kaart is eenvoudig en dit restaurant is tevens een afhaalsnackbar (voor het naastgelegen Landal park).

De ontvangst was vriendelijk en de verdere bediening ook. Het eten is eenvoudig en vooral veel: dat viel ons wat tegen: liever kwaliteit dan kwantiteit. Helaas geen kraanwater, alleen flessen. Best jammer als je wel een fles wijn besteld.
De inrichting is bijzonder eenvoudig wat op zich wel leuk is, maar helaas wel erg eentonig; de ruimte is erg klein.

Conclusie: voor een snelle en goede hap helemaal ok, wil je (culinair) wat meer, rij dan door.
Emlies .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
We konden voor € 24,95 een 3-gangen menu uitkiezen van de hele kaart. Maakte niet uit of je het duurste uitzocht of niet. Het eten was goed, de hoeveelheid ruim voldoende. De kaart is niet uitgebreid, maar voor elk wat wils. Kortom prima gegeten. Enige minpunt, de prijzen voor een glas wijn zijn fors.
WVR D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Kleine bistro bij Landal park de Veluwse Hoevegaerde, 3 gangen menu, eten en bediening was prima. Zeker de moeite waard.
Autootje .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Leuk gezellig klein restaurant. Bediening is uitstekend. zeker de moeite waard om daar te eten. Drankjes zijn wat aan de dure kant.