De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
lekker gegeten op terras boven het water. Vriendelijke bediening, geweldig dessert (chocoladebom).
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben lekker gegeten maar wel heel lang moeten wachten voordat er überhaupt een bestelling opgenomen werdt kreeg het gevoel dat ze niet blij waren met de verkoop van het ah menu.
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
AH actie dus zeer gunstig: 3-gangen menu voor 15 euro! Aan te raden zijn de geiten kaas salade vooraf, en de vis van de dag (in ons geval heek) of de biefstuk als hoofdgerecht. De chocoladebom was een prima toetje. Veel leuke biertje van de tap. Prima tent!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
eten prima
lokatie remoerig
Jeene V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vriendelijke bediening, eten was niet heel bijzonder maar zeker erg smakelijk. We komen hiet zeker nog wel een keer eten. Waarom staat er geen peper en zout op tafel?
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
we hebben heerlijk aan de straatzijde kunnen eten. bediening was beetje vergeetachtig en eten duurde toch net wat te lang. het eten was wel het wachten waard, we hebben heerlijk gegeten!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Goed eten en een gezellig terras
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Aanrader. Maar bij drukte lopen wachttijden op.
Anneke D.
Heerlijk gegeten
Speciaal een kaart voor de Ah actie,
Maar prima keuze uit verschillende gerechten
Zeer aan te bevelen
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Je verwacht niet zo’n goede kwaliteit van eten. Je stapt binnen in een gezellig eetcafé maar het eten verdient echt een hoogstaand applaus. De bediening ook super vlot, vriendelijk en correct. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug vanuit Schiedam de moeite meer dan waard.
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vlot en vriendelijk behuplzame bediening.
Prima eten.
Wijmkomen beslistterug
S G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Slecht restaurant: lippenstift op het wijnglas, een haar in het hoofdgerecht en hele lange wachttijden. Ik ga hier niet meer naar terug!
Irma U.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Als altijd leuke bediening, als nieuwe inwoner van WbD herkenning, en voel je je thuis. ah kaart diverse en voldoende keus. We hebben weer prima gegeten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker eten en meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.
De tafel van Lidy O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Als altijd prima. Vriendelijke bediening en smakelijk eten.. genoeg keuze voor de restaurantactie.
Theo M.
Zoals we gewend zijn, simpelweg goed. Eten goed, bediening goed en met humor. Maar als er dan toch wat beter kan: had zelf wat ruzie met de opvouwbare (buiten)tafel die eigenlijk niet geschikt is voor 4 personen.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker gegeten met de ah actie. Alles was prima en we hebben gezellig gezeten.
KKHH D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
is voor het eten met de ah kaart prima!
ws als je a la carte eet de keuze groter.
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Menu is zeker niet aangepast aan de Ah actie. En je staat niet met honger op!
We kregen zelfs een mandje brood met tapenade gratis omdat t druk was en we ws iets langer moesten wachten. Prima service.
De spare ribs zijn geweldig.
Kortom, we zijn opnieuw niet teleurgesteld!
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een vriendelijke ontvangst en bediening, een lekker kopje uiensoep, een sateetje en een stukje vis en als toetje een heerlijke IJs Bombe. Helemaal goed!
Irma U.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De Veldpoort is met zijn terras boven het water en een terras aan de straatkant een welkome ontvangst aan de rand van Wijk bij Duurstede, vlakbij de markt. De bediening is zeer vriendelijk en correct. De keuze van de AH menu kaart is ruim. Voor elk wat wils, we hebben heerlijk gegeten. Ook zonder de AH aanbieding een restaurant om naar toe te gaan.