De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

menmvandenbosch .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Service was zeer vriendelijk. Heerlijk gegeten, veel aandacht voor de geserveerde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Eenvoudig menu, maar wel goed eten. Zowel de ossenhaaspuntjes als de hamburger zijn aan te bevelen. De lunch is ook de moeite waard, hoewel hier af en toe wel wat meer afwisseling in zou mogen. Personeel is vriendelijk en het terras boven het water is gewoon erg leuk! In de zomer hier zeker naar terug.
Jessica A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Wij Hebben onlangs gedineerd bij de Veldpoort, waren blij verrast met de nieuwe kok. Personeel was vriendelijk en netjes. Had de saté genomen en was lekker. Als dessert de brownie, lekker warm van binnen heerlijk!!! Super leuke gezellige sfeer. Zeker dat we een keer terug komen
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Vanavond bij de Veldpoort gegeten met 6 personen. We hadden gereserveerd.
Iedereen had klachten over het geheel, de tafel waar we aan zaten was plakkerig.
Zelfs na eea gemeld te hebben werd de tafel niet schoongemaakt.
Halverwege het voorgerecht werd gemeld dat de pepersaus bij de biefstuk op was en/of we een ander gerecht wilden bestellen.
Ik bestelde onbeperkt mosselen eten, maar deze waren ook geen succes.
We gaan nog wel terug voor een koffie en een biertje, maar eten niet meer.
jaja2 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heerlijk gegeten met de jongens vd week lekker op het balkon en geen last vd kermis na het eten nog lekker geborreld jammer dat we om 1u al naar binnen moesten!! Bedankt
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Lekker op het terras gezeten, duurde erg lang voordat we eten kregen carpaccio was van een goedkope voorverpakte kwaliteit met 1 mini stukje stokbrood. Schnitzel uit de diepvries niet lang genoeg gefrituurd. Sate was prima alleen een veel te kleine porties. Al met al hebben wij hier niet lekker gegeten.
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Vandaag bij de Veldpoort gegeten. We waren de enige gasten, moesten erg lang op et eten wachten. Eten was zeer matig. Kale koude borden met enkel een rib-Eye erop, vis gerecht was droog en gewoon niet lekker. We komen hier vast nog wel eens voor een biertje, maar zeker niet meer op een hapje te eten!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
vorige week zaterdag hier geweest. Weekendje weg met vijf man, lekker genieten! Dagje door de straatjes van het centrum gelopen, en toen hier neergestreken om even te lunchen. Lekker wat bittergarnituur, een heerlijk wijntje en natuurlijk een speciaal-seizoensbiertje van de tap. Te beginnen met een brugse zot en een lekkere portie bitter... Aaneensluitend een lekker broodje besteld. Ikzelf had een heerlijk broodje carpaccio, rijkelijk belegd, mijn reisgenoten hadden een goed gevuld broodje hete kip, en kroketten met brood! Heerlijke middag gehad, goede afsluiting van de stadswandeling. De dinerkaart zag er ook erg aanlonkelijk uit. Ik zal hier zeker terugkomen als ik weer in de buurt ben.
gr. denno