De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige tent, aardig personeel, vlotte bediening.
Doordat (ook) zij werken met een speciale AH kaart, krijg je geen indruk van de rest van de zaken die op een algemeen menu voorkomen.
Nu betaal je voor een eenvoudige carpaccio en een sate met friet 30,00. Vind ik een behoorlijk bedrag.
Nagerecht hebben wij niet genomen. Creme caramel was de enige optie.
Verder erg jammer dat op zondagavond 18.00 uur geen vis geserveerd meer kan worden....
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten met de ah restaurant actie, dit blijft leuk !! Je hebt drie banen en genoeg keuze er zit altijd wel wat bij wat je lekker vind.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten smaakte prima. Prima locatie, leuke plek aan het water. Vriendelijke en correcte bedoening. Om lang verhaal kort te maken: voor herhaling vatbaar!
cat.locktree .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, zalmtartaartje,saté en een caramel met ijs dessert, het was heerlijk weer dus we zaten buiten op de veranda boven een watertje,leuke informele bediening.
Corry E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed gezellig voor het menu van ah heel goed personeel zeer vriendelijk locatie zeer mooi boven het water eten
Topje gaan zeker weer
jan.nederhof .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige en goede bediening. Geen lange wachttijden bij het serveren van de maaltijden. Gunstige ligging langs doorstromend riviertje leuk terras voor en naast het restaurant. Bediening weet van wanten en heeft voldoende kennis van de aangeboden maaltijden!!
Een echte aanrader!!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben als groot gezin heerlijk gegeten.
Fijne medewerking waardoor wij op verzoek een aparte ruimte kregen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
l.rempe .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig gegeten met opa en oma en (klein)kinderen. Rustige tafel, vooraf gevraagd, en gekregen. Muziek gelukkig zachtjes. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, lekker eten. Een minpuntje: de bediening kwam erg vaak vragen of we nog wat wilden drinken. Verder zijn we tevreden.
josebatistkouw .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, eerst op het terras een wijntje en toen binnen een keuze menu die ons verraste. Biefstuk was zalig. Zondag zijn we weer te gast in Wijk bij Duurstede en gaan er gewoon weer naartoe voor een diner, super!
Eveliefje .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk buiten op het terras kunnen zitten. Prima eten ook van de AH menukaart genoeg keuze. Dessert mocht ook geruild voor koffie of thee.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig gegeten. Leuk keuzemenu. Alle gerechten zagen er prima uit en smaakten lekker.
De friet zou iets minder vet gebakken mogen worden.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zijn aangenaam verrast.Het eten was top en de bediening goed en vriendelijk.Het restaurant is erg sfeervol.
Komen snel nog een keer.Zeker een aanrader.Toppie.Doja
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was heerlijk, zeewolf, vis van de dag viel wel tegen. Zat echt geen smaak aan. Saus liever apart serveren., dat doet het beter, want om ook de patat op je bord te doen in een plas saus is niet lekker. Gelukkig kon ik een schoon bord krijgen.. saté was erg lekker, voor grote eter kan je extra stokje erbij nemen, voorgerecht salade pittige kip was ontzettend lekker. Personeel was erg vriendelijk.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het voorgerecht was niet mijn smaak, miste de tomatensoep
Het hoofdmenu was erg lekker
Het nagerecht kon ik niet nemen i.v.m. diabetes, misschien volgende keer als er suikervrij ijs aanwezig is
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima sfeer, goede en losse bediening.
Zaten aan tafel een beetje krap.
Prijzen aan de hoge kant.
Komen vast nog terug. .............................................
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De courgettesoep was heerlijk! Het voorgerecht met geitenkaas en honing was niet goed klaargemaakt en de honing was nergens te vinden.De vis was droog en het sausje flauw.Assortiment groenten met frites was matig.
Geen keuze uit diverse toetjes.Er was alleen crème brulée
Het geheel viel ons tegen.Het was geen goede prijs/kwaliteirsverhouding.Jammer,2 jaar geleden was het beter!
carlosvs1960 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Hier gegeten gebruik makend van de AH restaurant actie kan je zeggen heerlijk gegeten goede kwaliteit .
Zeker een aanrader.
Gerlinda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten .....vriendelijke personeel.......gezellig buiten gezeten op advies en als het koud werd konden we naar binnen
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hadden een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Er was geen tafel beschikbaar op dat moment, geen probleem, doen we drankje buiten en wachten we even. Drankje kwam na ca 20 minuten. Bij navraag na ca een half uuren of de tafel al vrij was kregen we als reactie dat er geen tafel meer beschkikbaar was en we buiten moesten eten. Bij aangeven dat we toch echt gereserveerd hadden ging men overleggen, niemand meer gezien. Inmiddels een uur verder nogmaals iemand gevraagd, waarbij bleek dat er binnen toch een tafel beschikbaar was. Heel jammer allemaal, eten was verder goed maar iets meer aandacht was prettig geweest.