De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

Jouw recensie over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

PvD48 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verrassend goed. Vriendelijk en attent personeel. De AH-actie is goed geregeld en roept geen vragen op. De gerechten waren prima en de keuzemogelijkheid daarin ruim voldoende. Een minpuntje: bij binnenkomst bleek er een ander stel op de door onze gereserveerde tafel (bij het raam) te zitten en werd ons een ander tafeltje midden in het restaurant toegewezen.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig eetcafé, vriendelijke bediening. Eten perfect en meer dan voldoende. De akoestiek kan beter, je kunt elkaar aan een grotere tafel niet heel goed verstaan. We komen zeker nog eens terug!
Waltraud H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vooral de carpaccio en het dessert waren uitstekend! De bediening vlot en attent. De saté kon ietsje malser maar was wel ok. De presentatie van alle gerechten: heel mooi!
P.J. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ruimere plaatsen; minder harde muziek zou fijn zijn. Zeker bij de uitstekende service en kwaliteit.
En: ik mis (nog steeds) de 'decafé'.
L V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over het menu.
snelle bediening, in 1 1/2 uur binnen en weer buiten. goed gegeten
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was prima, alleen jammer dat we niet uit de gewone kaart konden kiezen.
Het valt op dat we na n paar keer met AHeijn kaarten uit eten zijn geweest in verschillende restaurants we vaak zien dat de menukaarten speciaal voor AH. veelal hetzelfde zijn.
Jammer, n gemiste kans om je zaak op te laten vallen.
Groetjes
Ilona A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gisteravond hier met een vriendin gegeten. Ik spareribs en zij schnitzel. Was allemaal heel erg lekker . Erg aardige bediening . We komen hier zeker vaker .
Alie D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We zijn heel vriendelijk geholpen alles werd goed uitgelegd en er zat een fijne wachttijd tussen de gerechten . Verder werd het eten prachtig geserveerd en de smaakt was voortreffelijk. Daar ik geen alcohol mocht drinken en niet van veel frisdrank hou was een kan kraanwater totaal geen probleem. Zonder extra kosten . We gaan zeker terug komen . Voor mij was dit daar de 5 e keer, dus ik kom er graag!
John U.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Service, is belangrijk voor de sfeer, echt gied en attent. Menu en kwaliteit van de gerechten echt goed. Huiswijn lekker. Echte een gezellig eetcafé met een prettige sfeer.
We komen terug !
Käthe S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. De wachttijd was kort en de sfeer goed en gezellig.
Ik kom zeker nog eens terug om te eten.
Kristi P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het viel ons op hoe druk het hier eigenlijk was, maar alles liep gesmeerd. Kortom een geweldige avond gehad hier.
wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben met vier mensen allemaal naar wens gegeten, en we hebben voor zondag tweeëntwintig oktober
al weer gereserveerd,dat geeft aan dat t goed is
E G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker en smaakvol eten, goed restaurant. Ga zeker nog een keer terug. Service was uitstekend, vriendelijk en behulpzaam personeel.
harmcobykroeze .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige drukte goed gegeten mooi restaurant. Prima wijntje biefstuk. Bediening vriendelijk oké.
Kom er zeker een keer weer terug en neem mijn vrienden weer mee.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel gezellig. Zeer gastvrij personeel dat volgens mij te veel hooi op de vork krijgt. Ze rennen zich echt suf. Kwaliteit eten was echt zeer goed, alleen erg weinig groenten voor 2 personen.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig restaurant/eetcafé, lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Leuke locatie, zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten
Dinie G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, vriendelijk personeel. De gerechten waren erg goed bereid.
We komen zeker nog eens terug.
Lenie U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op onze vraag of dat we een tocht vrije plaats kunnen krijgen . Hebben ze vriendelijk gereageerd . Het was de tweede keer dat we er kwamen. Ook nu zijn we erg tevreden . Het eten is lekker warm
En wordt smaakvol opgediend.. Lenie
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellig, bruin eetgelegenheid; goede sfeer, prettige bediening; voldoende keuze binnen AH-menu; flinke porties. Punt van aandacht: graag bij de spareribs vochtige doekjes voor de handen
marja J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bovenste gedeelte staan de tafeltjes erg dicht op elkaar. Je kunt er bijna niet zitten.Verder was het prima.