De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

H V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten.Gezellige mensen in de bediening.
Josiane K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijke gerechten en voldoende. Het voorgerecht Salade met geitenkaas was verrukkelijk! Het hoofdgerecht Dagmenu met vis was een beetje smaakloos maar vers en met lekkere frietjes en groenten erbij. M'n partner had de Carpaccio en Spareribs en zat ook te smullen. Vriendelijke en snelle bediening! Een aanrader en we komen zeker nog eens terug.
ahendriksen-blaak .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Alles top. Aardige bediening en smakelijk 3 gangen menu.
We gaven aan dat we aan tijd gebonden waren en daar werd rekening mee gehouden.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was een goed restaurant , zo dicht bij huis en er voor de eerste keer gegeten . Het is voor herhaling vatbaar . En zeker aan te bevelen om te gaan eten .
@p F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was weer als vanouds. We hebben heerlijk gegeten. Er is altijd een prima sfeer en de bediening was weer uitstekende. Leuke gerechten op een speciale AH-kaart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De carpaccio was dik gesneden en niet vers. Droog en bruin aan de randen.
De bak salade die er overheen was gegooid was waarschijnlijk om dit te camoufleren.
Met de beste wil van de wereld mag dit geen carpaccio heten. Smerig.

Rest van het eten was zo-zo.
trainz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima gegeten in de Veldpoort. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Bediening was vriendelijk en correct. Kortom, een aanrader.
P.J. S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima bediening en uitstekende gerechten. Jammer (en eigenlijk onzorgvuldig) dat er geen cafeïnevrije koffie is.
De Veldpoort ligt op een leuke plek in Wijk bij Duurstede.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer gezellige avond gehad, met lekker eten en zeer goede service! We werden vriendelijke ontvangen, mochten nog kiezen waar we konden gaan zitten. Er heerste een gezellige drukte, waar je overigens niets van merkte met oog op de doorloop van de gerechten, hebben niet hoeven wachten.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben gisterenavond een heel gezellige avond gehad met 4 personen.
Voor het eten was een speciaal keuzemenu voor de AH-actie,alles smaakte voortreffelijk.
De bedoening was zeer prettig, m.a.w. we hebben genoten van deze avond.
G. P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De maaltijd was goed verzorgd en smaakte voortreffelijk.
Toen bleek dat een aantal gerechten niet warm meer waren werd dat met excuses en op een heel attent weer in orde gebracht. Hebben erg genoten van de vriendelijke bediening.
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren met mijn vriendinnen het ah menu gegeten , lekkere gerechten om uit te kiezen. Goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vat baar.
Annet
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. De wijn was niet echt zoet maar het speciale biertje van Brand (waar ik de naam kwijt van ben) was heerlijk! Bij de Carpaccio overheerste de kaas en was het vlees niet geheel helderrood. Maar de smaak was verder goed. Het hoofdgerecht was heerlijk. Wat een heerlijk stuk mals vlees. Als nagerecht namen we koffie. We hadden een gezellige avond!
jbonten .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant. Ziet er gezellig uit. Eten is goed en de hoeveelheid is genoeg. Ik beveel dit restaurant aan.
ahendriksen-blaak .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
AH actie. Heerlijk gegeten en snelle zeer vriendelijke bediening!
Het voor, hoofd en nagerecht was heerlijk en de ambiance was gezellig.
Reinout W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Onze oorspronkelijke afspraak was voor vrijdag, maar toen was het bomvol gasten, voor ons te druk. We konden de afspraak heel soepel verzetten naar maandag en hadden toen het rijk voor ons alleen. De maaltijd was een eerlijke Hollandse pot, de uiensoep veel te gaar en de rest prima bereid. De bediening was allervriendelijkst.
jannievanhensbergen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bruin cafe-achtig restaurant, vriendelijke ontvangst.
Heerlijk gegeten,ook het toetje was verrassend lekker.
Gezellig getafeld.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gisteravond zijn we wezen eten bij jullie.We zijn zeer goed ontvangen en we weden bediend met een glimlach! De meiden waren goed met hun vak bezig en dat was om ons heen ook te merken. Het eten heeft ons heerlijk gesmaakt. Alle drie de gangen. Wij hadden de salade met geitenkaas vooraf en deze was erg mooi en subliem bereid. De saté was eveneens heerlijk en goed mals met een prima saus erbij. En het dessert was overheerlijk. We konden niet anders dan tienen geven hiervoor. Helaas wonen we 180 kilometer uit de buurt, anders kwamen we zeker vaker eten.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was ok, maar niet meer dan dat. Zou hier zonder AH actie niet komen vrees ik. Kaart niet bijzonder en kwaliteit eveneens.
twinschippers .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk. Zelfs toen we naar huis gingen nog een vriendelijk woordje. We komen zeker terug.