De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

Jouw recensie over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Regina K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fijne mensen en we hebben heerlijk gegeten , en er word goed rekening gehouden met kinderen. We komen graag terug .
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wij komen hier regelmatig en dat is niet voor niets. Altijd prima in orde: heerlijk eten, mooi opgediend, vriendelijke bediening, geen lange wachttijden, prijs-kwaliteit is goed in verhouding en vooral 's zomers buiten boven het water een erg gezellige plek om te lunchen c.q. dineren. Top!
Mart-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Genoeg voor een normale prijs!
Eli R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Super avond gehad, goed gegeten en gezellig gedronken. Gerechten zijn lekker, goed bereid en goede porties. Hamburger XXL een aanrader voor een ieder met grote trek????.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk en gezellig restaurant
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Sfeervol en gezellig. Vriendelijke bediening.
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het is best gezellig. Goede gelegenheid om "bij te praten". Mijn zus is overigens super enthousiast over dit restaurant.
joost B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Meer een eetcafe dan restaurant...karig hoofdgerecht zonder veel extra s.
Slagroom uit een spuitbus. .
Ga niet zo snel nog een x
Rumoerig en veel te kleine 4 persoons tafels
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten,dat zeker, alleen was de carpaccio geen carpaccio maar rosbief. Dit ook gezegd in het restaurant.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mijn kleinkinderen. Die vonden het ook heerlijk en gezellig.
PvD48 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verrassend goed. Vriendelijk en attent personeel. De AH-actie is goed geregeld en roept geen vragen op. De gerechten waren prima en de keuzemogelijkheid daarin ruim voldoende. Een minpuntje: bij binnenkomst bleek er een ander stel op de door onze gereserveerde tafel (bij het raam) te zitten en werd ons een ander tafeltje midden in het restaurant toegewezen.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig eetcafé, vriendelijke bediening. Eten perfect en meer dan voldoende. De akoestiek kan beter, je kunt elkaar aan een grotere tafel niet heel goed verstaan. We komen zeker nog eens terug!
Waltraud H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vooral de carpaccio en het dessert waren uitstekend! De bediening vlot en attent. De saté kon ietsje malser maar was wel ok. De presentatie van alle gerechten: heel mooi!
P.J. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ruimere plaatsen; minder harde muziek zou fijn zijn. Zeker bij de uitstekende service en kwaliteit.
En: ik mis (nog steeds) de 'decafé'.
L V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over het menu.
snelle bediening, in 1 1/2 uur binnen en weer buiten. goed gegeten
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was prima, alleen jammer dat we niet uit de gewone kaart konden kiezen.
Het valt op dat we na n paar keer met AHeijn kaarten uit eten zijn geweest in verschillende restaurants we vaak zien dat de menukaarten speciaal voor AH. veelal hetzelfde zijn.
Jammer, n gemiste kans om je zaak op te laten vallen.
Groetjes
Ilona A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gisteravond hier met een vriendin gegeten. Ik spareribs en zij schnitzel. Was allemaal heel erg lekker . Erg aardige bediening . We komen hier zeker vaker .
Alie D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We zijn heel vriendelijk geholpen alles werd goed uitgelegd en er zat een fijne wachttijd tussen de gerechten . Verder werd het eten prachtig geserveerd en de smaakt was voortreffelijk. Daar ik geen alcohol mocht drinken en niet van veel frisdrank hou was een kan kraanwater totaal geen probleem. Zonder extra kosten . We gaan zeker terug komen . Voor mij was dit daar de 5 e keer, dus ik kom er graag!
John U.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Service, is belangrijk voor de sfeer, echt gied en attent. Menu en kwaliteit van de gerechten echt goed. Huiswijn lekker. Echte een gezellig eetcafé met een prettige sfeer.
We komen terug !
Käthe S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. De wachttijd was kort en de sfeer goed en gezellig.
Ik kom zeker nog eens terug om te eten.