De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

trainz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima gegeten in de Veldpoort. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Bediening was vriendelijk en correct. Kortom, een aanrader.
P.J. S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben gisterenavond een heel gezellige avond gehad met 4 personen.
Voor het eten was een speciaal keuzemenu voor de AH-actie,alles smaakte voortreffelijk.
De bedoening was zeer prettig, m.a.w. we hebben genoten van deze avond.
G. P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De maaltijd was goed verzorgd en smaakte voortreffelijk.
Toen bleek dat een aantal gerechten niet warm meer waren werd dat met excuses en op een heel attent weer in orde gebracht. Hebben erg genoten van de vriendelijke bediening.
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren met mijn vriendinnen het ah menu gegeten , lekkere gerechten om uit te kiezen. Goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vat baar.
Annet
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. De wijn was niet echt zoet maar het speciale biertje van Brand (waar ik de naam kwijt van ben) was heerlijk! Bij de Carpaccio overheerste de kaas en was het vlees niet geheel helderrood. Maar de smaak was verder goed. Het hoofdgerecht was heerlijk. Wat een heerlijk stuk mals vlees. Als nagerecht namen we koffie. We hadden een gezellige avond!
Jbonten .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant. Ziet er gezellig uit. Eten is goed en de hoeveelheid is genoeg. Ik beveel dit restaurant aan.
Ahendriksen-blaak .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
AH actie. Heerlijk gegeten en snelle zeer vriendelijke bediening!
Het voor, hoofd en nagerecht was heerlijk en de ambiance was gezellig.
Reinout W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Onze oorspronkelijke afspraak was voor vrijdag, maar toen was het bomvol gasten, voor ons te druk. We konden de afspraak heel soepel verzetten naar maandag en hadden toen het rijk voor ons alleen. De maaltijd was een eerlijke Hollandse pot, de uiensoep veel te gaar en de rest prima bereid. De bediening was allervriendelijkst.
Jannievanhensbergen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bruin cafe-achtig restaurant, vriendelijke ontvangst.
Heerlijk gegeten,ook het toetje was verrassend lekker.
Gezellig getafeld.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gisteravond zijn we wezen eten bij jullie.We zijn zeer goed ontvangen en we weden bediend met een glimlach! De meiden waren goed met hun vak bezig en dat was om ons heen ook te merken. Het eten heeft ons heerlijk gesmaakt. Alle drie de gangen. Wij hadden de salade met geitenkaas vooraf en deze was erg mooi en subliem bereid. De saté was eveneens heerlijk en goed mals met een prima saus erbij. En het dessert was overheerlijk. We konden niet anders dan tienen geven hiervoor. Helaas wonen we 180 kilometer uit de buurt, anders kwamen we zeker vaker eten.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was ok, maar niet meer dan dat. Zou hier zonder AH actie niet komen vrees ik. Kaart niet bijzonder en kwaliteit eveneens.
Twinschippers .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk. Zelfs toen we naar huis gingen nog een vriendelijk woordje. We komen zeker terug.
Wvanmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een heerlijke afsluiter van ons dagje uit. We kenden de Veldpoort van een eerder bezoek en dat was zo positief dat we nog een keer terug zijn gekomen. En...dat was zeker de moeite waard. Smaakvol eten, mooi opgediend en vriendelijk personeel
Diny T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Veldpoort. Alleen jammer dat het wat lang duurde waardoor we geen tijd meer hadden voor het nagerecht en het bij een kopje koffie bleef!
Rina P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Was hier voor de 2e keer met AH actie. Heerlijke knolselderijsoep gegeten en zeer malse saté met heerlijke pindasaus. Toetje met kaneelijs, slagroom en appelflensje hebben we gedeeld omdat we al behoorlijk verzadigd waren. En dan nog keurig bediend door de schattige Jessica !
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Uitstekend en voordelig gegeten in een heel gezellig restaurant. Vlotte en correcte bediening. Prima sfeer. Gaan we vaker doen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten, we hadden spareribs, en saté besteld. Beide waren voortreffelijk bereid en vriendelijk geserveerd. Wijntje en biertje erbij. We konden lekker op ons gemak eten en drinken en hadden zeker niet het idee dat we weg moesten om de tafel weer vrij te maken. Een aanrader in Wijk bij Duurstede.
Joopdefluiter .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
een gezellig restaurant met als extra dat je buiten op de warande kan zitten boven de oude stadsgracht. het eten was goed. het eten werd in alle rust op het juiste tijdstip gebracht.
kortom een gezellig restaurant met leuke en professionele bediening