De Veldpoort eten en drinken

Veldpoortstraat 21 3961 BK Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

Van borrelaars tot hapjesgasten

Misschien is het wennen geblazen om hier de menukaart open te slaan. Veel koffieleuten, borrelaars of hapjesgasten komen hier op zowel doordeweekse en weekenddagen voor een lekker koud biertje op lekkere zomermiddagen of een warm kop koffie in de winter. Maar de menukaart is hier zeker ook de moeite waard. Geniet van een lekker diner of royale pannenkoek, voor ieder wat wils! Heb je ruimte nodig voor een feestje? Maak dan gebruik van de 'Marie's Room'! Dit is zeker een van de meest gezellige spots in Wijk bij Duurstede!

Meer informatie over restaurant De Veldpoort eten en drinken

Jouw recensie over het restaurant De Veldpoort eten en drinken

daverm .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Alles (eten + bediening + sfeer) was zeer goed, het is echt een aanrader. Ook gelegenheid om buiten te dineren behoorde tot de mogelijkheid en ook buiten was de sfeer oké.
marjoriekedegroot .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
we kwamen binnen via een internetreservering in het kader van de AH restaurantactie. De reservering was niet helemaal goed door gekomen, maar desondanks kregen we een tafeltje. Prima bediening en lekkere gerechten!
A W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig avondje uit. Heerlijk gegeten, royale porties. vlotte bediening en een sfeervol interrieur . Vriendelijk personeel . Een aanrader.
Hubert W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De Veldpoort is een leuk en gezellig eetcafé. Het eten is goed. Prijs kwaliteit is uitstekend. Bediening vriendelijk. Echt een leuke plek om te genieten van een prima diner.
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten bij de Veldpoort in Wijk bij Duurstede. Wij hadden nog de actie van AH-restaurantzegels, een prima menu met eenheerlijke glas wijn en een gezellige en vlotte medewekster die ons bediende. Komen zeker terug!
Lidy O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
prima eetcafé. Geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker. Vriendelijke bediening. De witte wijn zou, wat ons betreft, een keer vervangen mogen worden voor een wat beter wijntje.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mijn vrouw en ik hebben er voor de tweede keer gegeten en het is zeker niet de laatste. Je word heel vriendelijk ontvangen.
Graag tot de volgende keer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten goed, bakje salade mag wat groter, een hap en bakje is leeg. Mijn twee tafelgenoten kregen hetzelfde bakje maar dan voor 2! Na het serveren van het eten niemand van de bediening meer gezien.
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Al een paar keer geweest, ook met de Albert Heyn bon. Kwaliteit is prima, leuk menu. Niet het gevoel dat het een aangepast menu was. Heerlijke carpacchio, Geweldige Spareribs. En een lekker nagerecht , Crême Caramel. Geen hoogdravende gelegenheid. Gewoon gezellig buitengezeten.
menmvandenbosch .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer gezellig, eten was heerlijk en goed verzorgd. Bediening zeer goed, vriendelijk en heel behulpzaam.
Raimond G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel en een leuke kaart voor een goede prijs, komen er vaker en is zeker een aanrader.
Mariëtte M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteren hebben wij weer eens bij De Veldpoort gegeten. Zoals de vorige keren waren de ontvangst en bediening erg vriendelijk, het eten goed en de prijs/kwaliteit verhouding in orde.
We komen graag weer terug !
jcwbroekhuizen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
goede kwaliteit van het eten. lekker op het terras boven het water gezeten. lekker rustig.
voor ons voor herhaling vatbaar.

Johan en Margriet Broekhuizen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel lekker gegeten. AH menu. Spareribs goed gaat en lekker van smaak. Dessert caramelmouse erg lekker. Vriendelijke bediening.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
spareribs goed gaat en lekker van smaak. Heerlijk dessert karamel
mousse met slagroom en kletskop. Vriendelijke bediening.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
AH menu! heerlijk gegeten! super behulpzame serveerster! Vooral het toetje was heerlijk. Helaas geen cafeïne vrije koffie.
Mary en Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten met een drankje erbij dat eveneens erg lekker was. Vriendelijke bediening en een aan te raden adres om eens lekker uit eten te gaan.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk ingericht restaurant waar je vriendelijk wordt geholpen, en waar je een gezellig avondje uit kan gaan met familie of vrienden. Het eten was erg lekker, mals en gaar. Personeel correct en behulpzaam.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vanavond heerlijk gegeten ter ere van ons 28 jarig huwelijk. Heerlijk terras aan het water. De bediening is super vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige tent, aardig personeel, vlotte bediening.
Doordat (ook) zij werken met een speciale AH kaart, krijg je geen indruk van de rest van de zaken die op een algemeen menu voorkomen.
Nu betaal je voor een eenvoudige carpaccio en een sate met friet 30,00. Vind ik een behoorlijk bedrag.
Nagerecht hebben wij niet genomen. Creme caramel was de enige optie.
Verder erg jammer dat op zondagavond 18.00 uur geen vis geserveerd meer kan worden....