De Veldkamp

Voordelig
Erg rustig
Ne9Ni .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De weg ernaartoe is een beetje gek, zeker in de winter. Aangekomen waren we de eersten (rond half 6). De boerderij ziet er leuk uit, de kaarsjes en leuk gedekte tafels maken het toch iets sfeervol in de ruimte dat erg groot aandoet. Bij bestelling hadden we aangegeven graag eerst het voorafje op te hebben voordat de pannenkoeken zouden worden geserveerd. Echter, de pannenkoeken kwamen toen 1 van ons nog bezig was. 5 minuten later zou een perfecte timing zijn. (Men had makkelijk kunnen zien of we al klaar waren met het voorgerecht alvorens het hoofdgerecht te serveren). De pannenkoeken hebben goed gesmaakt, niet te zwaar!
Het was voor een zaterdagavond best rustig, we waren in 1,5 uur weer weg, en toen waren er nog 2 tafels die na ons bezet waren. Wintertijd zullen we maar zeggen.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Tomatensoep uit blik, droge poffertjes uit de magnetron en personeel dat zich niet interesseert als iets niet smaakt maar wel alles op de kassabon zet. Erg slecht.
Dpenninkhof .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gezellige sfeer, kindvriendelijke mensen en een apart speelhoekje voor de kinderen. De pannenkoeken,desserts en koffie waren lekker. Op loopafstand van roompot de
Schaapskooi.
Pannenkoekjessica .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Reserveren ging snel en makkelijk. Eerst heerlijk gewandeld in mooie omgeving, daarna heel gastvrij ontvangen en heerlijke pannenkoeken gegeten (heel grote, mooi dun, veel keuze en erg lekker). Alles bij elkaar een gezellig uitje voor ons gezin, kortom een aanrader!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We kwamen onverwacht bij dit restaurant terecht en we waren blij verrast. Het was eerlijk eten, zonder poespas. De meesten van ons hadden pannenkoeken en ze waren goed belegd met de juiste dikte. Het decor was gezellig en ook wat je van een pannenkoekenrestaurant verwacht, knus, boerderijachtig. Daarnaast is de omgeving ook nog prachtig. Zeker de moeite van een bezoek waard.
MarisenEric .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Gezellig restaurant, met een leuke speelhoek voor de kleintjes. Pizza was heerlijk en goed belegd.
Mijn pizza met gerookte kip was prima qua smaak maar de kip was er overheen gevlogen denk ik. Had voor die prijs wel wat meer beleg mogen hebben.
De kinderpannenkoek was goed maar met een klein puntje van kritiek. Er was een gezichtje op gemaakt met snoep, 3 stuks!!!??
Het idee van zo'n gezicht helemaal leuk natuurlijk maar maak dit dan met wat fruit. Bedoel, we zondigen al flink door hier te eten en dan is dit net te veel van het goede. Maar verder een prima stek voor een pannenkoek of pizza.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
We hebben hier met kleine kinderen gegeten. Bijna allemaal een pannenkoek gehad, erg lekker. Mijn vriend had een dik belegde pizza wat in de smaak viel maar deze was zo goed belegd dat hij deze niet op kon. Bediening vlot en prima. Een leuk speelhoekje voor de kinderen waar ze zich goed hebben vermaakt. Decor erg leuk en netjes.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Denk je een lekkere aspergepannekoek te gaan eten. Wat een aanfluiting !!!! Waren met 4 pax, 3x asperge en 1x spek/rum. Kregen te horen dat de hollandaise saus er niet was. Kok had vergeten deze in te kopen??? Maak je toch zelf... OK, dan maar ander sausje. Krijg de de 3 pannekoeken, met 3 hele kleine asperges erin, welke koud waren net zo als de pannekoek. Is niet de bedoeling, konden nieuwe krijgen (zullen ze dan wel opwarmen). de 4e was goed. Deze had dan alleen kunnen eten. Dus accepteer je het maar. Zouden het wel goed maken, de saus hoefden we niet te betalen en de drankjes (2 rondjes) waren voor het huis. Wat blijkt: niks van de prijs af voor de sausjes en zegge en schrijve 3 drankjes (de 4e pannekoek was immers goed) in mindering. Eens en nooit meer, veel verstand in de horeca heb je dan toch niet. Wij wensen ze veel succes voor de toekomst............
Leks20 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Mooie locatie, leuk restaurant. Dat is ook het enige positieve. Pannenkoeken van matige kwaliteit. Op de vraag of er ook lactose vrije pannenkoeken geserveerd worden moest er overlegd worden met de kok of er wel tijd voor was. Malt bier werd niet geschonken, evenals verse melk. Pizzas waren ook te verkrijgen. Wel smakelijk, maar leek op kant en klare pizzas. Toetjes voor de kinderen waren ook weinig creatief. Een tegenvaller
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Het was mooi weer dus heerlijk buiten gezeten: terras heeft de middag- en avondzon. Bediening is vlot en vriendelijk.
Pannenkoek met vlees en vegetarisch: beiden smakelijk. Een goede prijs-kwaliteit verhouding.