De Veldhoeve

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Veldhoeve

Uulke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Geweldige ambiance, enorme kwaliteit en (te) vriendelijk personeel. Heerlijke avond.
Arnoldapg V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een plek waar je nog het gevoel hebt geen nummer te zijn. en persoonlijke en vriendelijke benadering. Eigenares werk zelf hel hard mee maar geeft je het gevoel thuis te komen. Wij hebben direct ter plekke een nieuwe reservering geplaatst. Chapeau
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goede bereidingen van vlees en vis. Net iets te weinig fantasie voor wat je betaalt. Extreem vriendelijke bediening, zeer gastgericht.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt heerlijk gegeten, en zo'n nette en vriendelijke bediening.
Arend en Stanny B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was weer een onvergetelijke avond en we hebben heerlijk gegeten super .
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
prima mooie lokatie. lekker eten goede bediening.
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker eten, super bediening. Heerlijke avond gehad. Aanrader!
Diba .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tijdens ons verblijf in Epe hebben wij heerlijk gegeten bij de Veldhoeve. We werden erg hartelijk ontvangen en waren verrast door de prachtige en sfeervolle inrichting. Het eten was heerlijk en de bediening was prima. (een minpuntje was wel dat we pas ná het voorgerecht een mandje met stokbrood en heerlijke smeersels kregen......)
Als wij nog een keer in de buurt komen, gaan wij zeker weer terug naar dit mooie en gezellige restaurant.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten hier en de bediening kan niet beter dan deze avond.
Erg attent maar het was dan ook niet druk.
We hebben lekker gegeten en gedronken de hele avond alleen
de prijs is ff iets te hoog denk ik... borden zijn wel vol trouwens..misschien
komt het daardoor.
maar we komen zeker nog eens en het restaurant is echt aan te raden.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
helaas viel het nog al tegen, een groter gezelschap (10) is blijkbaar lastig ...met als gevolg lange wachttijd tussen de gangen. Ook was de uitvoer van de gerechten nogal mager en de friet erg zout.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
18-6-2017 met gezelschap van 10 personen. Dat is blijkbaar teveel om de wachttijden tussen de diverse gangen binnen de perken te houden.
Al met al was onze verwachting op basis van eerdere ervaring hoger ... en dat is tegenvaller.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk restaurant in mooie monumentale boerderij, het eten is geweldig en bediening er vriendelijk, prijs kwaliteit is top,leuke wijnen op de kaart en voldoende parkeergelegenheid,wij komen zeker terug.
Gerry P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een warme hartelijke ontvangst door de gastvrouw. De hele avond van die oprechte hartelijkheid genoten. Het huis aperitief met kersenlikeur, witte wijn, prosecco en gin was heerlijk. De kabeljauw, op de huid gebakken, met Zwolse mosterdsaus lekker toebereid evenals de warme groenten met snijboon, pompoen, wortel enz. De Afrikaanse wijn die erbij geserveerd werd zalig zacht. De cappuccino mooi vol van smaak en de bonbons van A 3 uit Hattem niet te versmaden. Een hele mooie avond kortom
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Een hartelijke ontvangst. Vooraf de goed gevulde tomatensoep en de coquille met kreeftensaus met een stamppottje van spinazie. Ossenhaasbiefstuk/, goed gegaarde groenten met een stamppotje van prei. Zeebaars met een stamppotje van zeekraal. Goed eten, wel wat veel stamppotjes ;) Een aanrader in een mooie hoeve met een gezellige inrichting.
Mimi P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. De gastvrouw was heel vriendelijk en voorkomend. We werden in de watten gelegd en hebben genoten. Het restaurant was heel sfeervol ingericht. Het eten was van goede kwaliteit en met verstand van zaken bereid. Zeker een aanrader!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Mooie monumentale boerderij en een hele leuke ongedwongen sfeer. We hadden een heerlijk voorgerecht van salade met eendenborst. Zeer aan te bevelen. Ons hoofdgerecht was kalfstournedos. Helaas zat hier naar onze beleving te veel kruidnagel in en had het vlees een stuk zachter kunnen zijn. De bediening paste niet echt bij de ambiance. Te jong en onervaren op sportschoenen die niet paste bij het restaurant of uitstraling. Al met al redelijk tot goed gegeten maar ik kon er geen wow affect uithalen.
Lindy B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Ik ben nog steeds in de wolken van de heerlijke avond die ik hier gister met mijn vriend heb gehad. Om mijn verjaardag te vieren zijn wij hier uit eten geweest, en het was verrukkelijk! De carpaccio was van kwalitatief goed vlees, en zelfs de paling die mijn vriend op zijn bord had was heerlijk (en ik houd helemaal niet van vis!). Bij elk gerecht vroeg ik om een bijpassende wijn, en Anita (de gastvrouw) wist perfect welke wijn waarbij past. Als dessert hadden we een kaasplankje en hebben we kennis gemaakt met verschillende, voor ons nieuwe, kazen. En, omdat ik jarig was hadden ze een kaarsje erbij geplaatst. Echt top!
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Tijdens een weekendje op de Veluwe hebben we heerlijk gedineerd bij de Veldhoeve. De Veldhoeve is gelegen in een monumentale boerderij en heeft een warme sfeervolle luxe uitstraling. Na een hartelijk ontvangst kozen wij een tafeltje in een wat apart gelegen knusse ruimte. Na het bestuderen van de kaart hebben we beide gekozen voor het keuze menu. Ik vooraf de salade van gerookte zalmforel en mijn vriendin de salade met geitenkaas. De voorgerechten zagen er schitterend uit en smaakten uitstekend. Voor het hoofdgerecht had ik de wildstoofschotel en mijn vriendin de pasta met groenten en paddenstoelen. Ook erg lekker. Tenslotte een dessert koffie met overheerlijke chocolaatjes.
De bediening is zeer vriendelijk en uiterst professioneel. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Dit alles voor een zeer nette prijs. Kortom een top restaurant!
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
De Veldhoeve is aan de buitenkant een plaatje, maar van binnen mogelijk nog bijzonderder. Een erg mooi, romantisch restaurant die met zorg is ingedeeld waardoor je overal mooi zit. Wij hadden de tafel bij de haard.

Het eten was buitengewoon. Elk detail was met zorg bereid en de bijpassende wijnen waren verrukkelijk. Ook de warme crème brulee was erg bijzonder.

De gastvrouw was zeer vriendelijk.

Al met al, super gegeten in een unieke ambiance.
proever41 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Een paar dagen geleden hier weer gegeten. De veldhoeve is een heerlijk restaurant waar je je thuis voelt.
Een gezellige ambiance en het eten is van zeer goede kwaliteit. De kaart wordt per seizoen aangepast. Vooraf had ik de wildhammen, deze waren heerlijk samen met de chutneys, daarna koos ik voor de hazepeper, samen met de rodekool en aardappelpuree was dit heerlijk. Traditioneel maar echt goed bereid. Als dessert koos ik voor de ijssoorten die hier ambachtelijk worden klaargemaakt.
Een aanrader.