De Veldhoeve

Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerry P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een warme hartelijke ontvangst door de gastvrouw. De hele avond van die oprechte hartelijkheid genoten. Het huis aperitief met kersenlikeur, witte wijn, prosecco en gin was heerlijk. De kabeljauw, op de huid gebakken, met Zwolse mosterdsaus lekker toebereid evenals de warme groenten met snijboon, pompoen, wortel enz. De Afrikaanse wijn die erbij geserveerd werd zalig zacht. De cappuccino mooi vol van smaak en de bonbons van A 3 uit Hattem niet te versmaden. Een hele mooie avond kortom
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Een hartelijke ontvangst. Vooraf de goed gevulde tomatensoep en de coquille met kreeftensaus met een stamppottje van spinazie. Ossenhaasbiefstuk/, goed gegaarde groenten met een stamppotje van prei. Zeebaars met een stamppotje van zeekraal. Goed eten, wel wat veel stamppotjes ;) Een aanrader in een mooie hoeve met een gezellige inrichting.
Myrthe H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
We hebben ontzettend genoten van heerlijk eten, een vriendelijke gastvrouw en een ontzettend goede sfeer. Het eten was goed bereid, werd mooi gepresenteerd en smaakte naar meer! Wanneer we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Mimi P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. De gastvrouw was heel vriendelijk en voorkomend. We werden in de watten gelegd en hebben genoten. Het restaurant was heel sfeervol ingericht. Het eten was van goede kwaliteit en met verstand van zaken bereid. Zeker een aanrader!
HenniedeHeks .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten als bij de Veldhoeve, heel erg jammer als je je op een gezellig etentje verheugt. Het restaurant oogt sfeervol, maar het vlees was taai, de vis werd zonder boterjus, de asperges zonder saus, de groente lauw en smaakloos geserveerd, het aardappelgarnituur werd vergeten. De crème brûlée was gewoon warme custard met een suikerlaagje. 1 van ons bestelde dessertkoffie met lekkernijen, de ander alleen een kopje thee. Het kopje thee werd met dezelfde lekkernijen geserveerd, terwijl de prijs voor de dessertkoffie beduidend hoger was . De bediening kon het allemaal blijkbaar niet bijbenen, want het bier werd zonder glas geserveerd en er kon maar 1 glaasje wijn af.
Voor ons dus een groot fiasco en wij komen hier dus niet weer terug!
Joachimjan .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren gegeten. Op verbrande aardappelrondjes na was alles smaakvol bereid. De bediening mist echter wel de nodige elan en jeu om de kwaliteit van het eten extra aan te zetten. Verder misten we bij de gehele bediening, die nogal stijfjes was, de drive om je als gast lekker in de watten te leggen. Kortom voor ons zal er geen herhaling komen!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Mooie monumentale boerderij en een hele leuke ongedwongen sfeer. We hadden een heerlijk voorgerecht van salade met eendenborst. Zeer aan te bevelen. Ons hoofdgerecht was kalfstournedos. Helaas zat hier naar onze beleving te veel kruidnagel in en had het vlees een stuk zachter kunnen zijn. De bediening paste niet echt bij de ambiance. Te jong en onervaren op sportschoenen die niet paste bij het restaurant of uitstraling. Al met al redelijk tot goed gegeten maar ik kon er geen wow affect uithalen.
Lindy B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Ik ben nog steeds in de wolken van de heerlijke avond die ik hier gister met mijn vriend heb gehad. Om mijn verjaardag te vieren zijn wij hier uit eten geweest, en het was verrukkelijk! De carpaccio was van kwalitatief goed vlees, en zelfs de paling die mijn vriend op zijn bord had was heerlijk (en ik houd helemaal niet van vis!). Bij elk gerecht vroeg ik om een bijpassende wijn, en Anita (de gastvrouw) wist perfect welke wijn waarbij past. Als dessert hadden we een kaasplankje en hebben we kennis gemaakt met verschillende, voor ons nieuwe, kazen. En, omdat ik jarig was hadden ze een kaarsje erbij geplaatst. Echt top!
Champ B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Met de hele familie, 13 man, genoten van een top zondagse lunch. Prettige ambiance, goede gastvrouw en een eerlijk cheffie die lekkere bistro gerechten kookt! Prijs kwaliteit ook dik in orde. Kom graag snel weer terug!
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Tijdens een weekendje op de Veluwe hebben we heerlijk gedineerd bij de Veldhoeve. De Veldhoeve is gelegen in een monumentale boerderij en heeft een warme sfeervolle luxe uitstraling. Na een hartelijk ontvangst kozen wij een tafeltje in een wat apart gelegen knusse ruimte. Na het bestuderen van de kaart hebben we beide gekozen voor het keuze menu. Ik vooraf de salade van gerookte zalmforel en mijn vriendin de salade met geitenkaas. De voorgerechten zagen er schitterend uit en smaakten uitstekend. Voor het hoofdgerecht had ik de wildstoofschotel en mijn vriendin de pasta met groenten en paddenstoelen. Ook erg lekker. Tenslotte een dessert koffie met overheerlijke chocolaatjes.
De bediening is zeer vriendelijk en uiterst professioneel. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Dit alles voor een zeer nette prijs. Kortom een top restaurant!
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
De Veldhoeve is aan de buitenkant een plaatje, maar van binnen mogelijk nog bijzonderder. Een erg mooi, romantisch restaurant die met zorg is ingedeeld waardoor je overal mooi zit. Wij hadden de tafel bij de haard.

Het eten was buitengewoon. Elk detail was met zorg bereid en de bijpassende wijnen waren verrukkelijk. Ook de warme crème brulee was erg bijzonder.

De gastvrouw was zeer vriendelijk.

Al met al, super gegeten in een unieke ambiance.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Een paar dagen geleden hier weer gegeten. De veldhoeve is een heerlijk restaurant waar je je thuis voelt.
Een gezellige ambiance en het eten is van zeer goede kwaliteit. De kaart wordt per seizoen aangepast. Vooraf had ik de wildhammen, deze waren heerlijk samen met de chutneys, daarna koos ik voor de hazepeper, samen met de rodekool en aardappelpuree was dit heerlijk. Traditioneel maar echt goed bereid. Als dessert koos ik voor de ijssoorten die hier ambachtelijk worden klaargemaakt.
Een aanrader.
Laurens M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Bij toeval op een herfstige zondagavond bij De Veldhoeve aangeschoven en een keuze gemaak (in ons geval 3 gangen) uit het uitgebreide "Seizoens Menu". Vooraf diverse charcuterie van wild met bijpassende compotes en chutneys, daarna een ongelooflijk mooi bord eten van Hertebiefstuk, Hertesucade, huisgemaakte rode kool en een preistampotje en als besluit een ruim aangeklede Hollandse kaasplank. Al het gebodene was van een onberispelijke klasse en met liefde en vakkennis klaargemaakt en geserveerd. Dit alles in een herbergachtige ambiance met op de achtergrond een open haard vuur. Wat wil een mens nog meer... Een echte aanrader!
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Het restaurant waar we vroeger met mijn opa gingen eten weer eens geprobeerd. Het blijft een bijzonder leuk sfeervol restaurant. Het eten was prima, de service is goed.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Heerlijk restaurant, leuke bediening, mooie tafels (niet te dicht op elkaar, prettig vrijuit communiceren met je tafelgasten) en bijzonder lekkere wijnen. Ik kom hier erg graag!
Afman H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
De zondag voor kerst had ik geen zin meer in koken dus naar de Veldhoeve voor een maaltijd. Goed verzorgde, leuke ambiance, uitstekend eten, hoewel Italianen een andere definitie hebben van risotto was de rijstschotel lekker evenals het sucadelapje. De huiswijn was de grpotsre teleurstelling van de avond.
EllenMinnebach .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Na een lange wandeling in de mooie bossen rond Epe hebben we de dag goed afgesloten met een gezellige avond in de Veldhoeve. Het heerlijke eten, de goede service en de sfeervolle ambiance maken het tot een compleet culinaire ervaring!
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Sfeervol restaurant in een mooie omgeving. De gastvrouw is uiterst bekwaam, zeer attent en probeert echt met je mee te denken en een fijne avond te bezorgen. Wij zijn dan ook regelmatig te gast bij de Veldhoeve.

In het seizoen doet de Veldhoeve verrassende dingen met asperges, een echte aanrader.
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Enkele malen gegeten, zeer goede, verrassende gerechten, veelal met streekprodukten gemaakt. Mooie wijnen. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Prettige bediening en leuk decor in een oude boerderij. De bediening stelt zich flexibel op wat speciale wensen betreft.