De Veldhoek

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00
- Diner vanaf 16:00

J M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Uitstekende service en met zorg klaargemaakte gerechten. De geitensalade was heerlijk. Perfect voor na een wandeling in de bossen.
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij waren al twee keer bij het restaurant aan de deur geweest, maar we zagen geen klanten dus geen sfeer.
Totdat we op zaterdagavond voor de derde keer een poging waagde en iemand ons buiten aansprak en ons melde dat je hier lekker kon eten.
Nou dat hebben we geweten, wij hebben een heerlijke geitenkaas salade met peer en honing gegeten.
Wij stonden verbaasd hoe smaakvol, vers en mooi de salade was opgemaakt.
De lamsfilet was super, rosé gebakken met heerlijke pepersaus en werd geserveerd met een lekker glas rode wijn.
Na een gesprek met de gastheer bleek dat het zondag's altijd bomvol is.
Maar waarom het door de week en zelfs op zaterdagavond rustig is, was voor ons een raadsel.
Het restaurant zag er gezellig uit met een gastvrije bediening en waar ze weten hoe het werkt !
Misschien als er door de week voor een vriendenprijs een menu geserveerd wordt er meer gasten komen, want een bezoek aan dit restaurant is echt de moeite waard.

FritsW .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Wij kwamen er langs als we naar het dorp Heino fietsten om onze boodschappen te doen . Op de terugweg hadden wij wel zin in koffie en zijn we op het terras neergestreken , het was er niet zo druk maar je kon er lekker in het zonnetje zitten . De koffie met gebak kwam weldra . Na een half uurtje hebben we afgerekend en zijn we verder gaan fietsen . Een aanrader .