De Veerheuvel

Nieuwe Weg 1 3181 LJ Rozenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Veerheuvel

• Catering , Per boot te bereiken , Terras
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik vond het een ranzige ervaring. Vorig jaar waren de mosselen best goed maar bij een tweede bezoek was het vlees niet te eten. Dit jaar toch nog een keer geprobeerd maar het was vreselijk. Bij het vistrio zou kabeljauw zitten. Vergeet het maar. Twee witte vissoorten zonder smaak en de zalm leek bedorven. De bonen waren rauw en oud. De gebakken aardappelen echt ranzig. En dat voor €43.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Werden niet gegroet toen we aankwamen, niet vriendelijk bedient (geen alsjeblieft o.i.d) veel keus op de kaart maar veel te duur, een zacht puntje brood met paling was 8,50, 50 cent extra voor een half stukje stokbrood in plaats van het puntje.
Geen rauwkost of iets erbij.

Ligging is wel leuk, aan de waterweg.

Ik weet niet hoe het met het diner is maar de lunch is het niet waard.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Op een doordeweekse avond met 3 personen wezen eten in De Veerheuvel. Door de ligging aan het water wat een bewegend schilderij is hoef je daar niet te vervelen. Cijfer voor decor toch wat minder door geringe aantal bezoekers; maar dat is logisch op donderdag. De voorgerechten carpaccio en gefrituurde garnalen en gefrituurde gevulde champions zijn een aanrader. De hoofdgerechten kalfslever en sate spiezen waren ook OK. Tel daarbij een lekkere rode wijn uit Chili en het plaatje is compleet en dus een aanrader.
AJD .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Klein café-restaurant aan de Nieuwe Waterweg. Ziet er van binnen best aardig uit, zeker als je voor het raam gaat zitten waar je dus op het veer tussen Maassluis en Rozenburg en op de Nieuwe Waterweg kijkt. Van buiten erg eenvoudig maar wederom met zicht op het water zit je er prettig, mits je in de schaduw zit. Heb daar een prima carpaccio gegeten en ook een goede tournedos. Mijn tafelgenoot koos voor de saté spiezen die ook goed waren. Kortom een eenvoudige eetgelegenheid maar als je niets chiques zoekt best de moete waard om eens te doen. Je kunt er desnoods in je korte broek eten.
Kdemoor .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Goede zaak om een hapje te eten. De kaart bevat niet te veel poespas en lekker, eetcafe achtig eten. De porties zijn voldoende en je gaat hier volddan de deur uit. De bedienig is altijd beleef. Er wordt goede zorg besteedt aan het eten. Geen slagroom uit een spuitbus maar vers!