De Veensteker

Achterbos 20 3645 CD Vinkeveen Nederland Kaart

Over restaurant De Veensteker

Culinaire oase aan de Vinkeveense Plassen

In de rust van de Vinkeveense Plassen vind je Restaurant De Veensteker. In de zomer neem je lekker plaats op het zonnige terras en tijdens de koude wintermaanden is het binnen ook bijzonder goed toeven. Hier staan culinaire kwaliteit en gastvrijheid van de bediening hoog in het vaandel en dat merk je maar al te goed. Werp een blik op de rijke menukaart en laat je door het vriendelijke personeel adviseren over een bijpassende wijn!

Meer informatie over restaurant De Veensteker

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Jaren geleden al een keer heerlijk gegeten bij de Veensteker. Reden genoeg om dit keer neer te strijken op het terras voor een lunch. We kozen voor de Veensteker: een goed gevulde salade met stukje malse ossenhaas en lekker veel groenten. Erg lekker! Toch één minpuntje: de bediening zou wel wat vriendelijker en klantgerichter mogen zijn, we voelden ons niet echt welkom geheten.
FamBA .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen zaterdag na dagje varen bij de Veensteker wezen eten met mijn kids. We hebben echt genoten van de veensteaks, wat een top deal! Helaas vonden we de carpaccio wel minder dan hij was! Maar al met al heerlijk genoten van het eten, de bediening en het heerlijke terass! Tot snel!
HinkeV .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met familie gezellig gegeten bij de Veensteker. De inrichting is gezellig en warm. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Vooraf genoten van de rundvlees carpaccio of het vis palet. Als hoofdgerecht werd er gekozen voor de dikbilbiefstuk, visvangst van de dag (kabeljauw) of de kipsaté. Het nagerecht was een lekkere verassing bestaande uit spekkoek, koffieparfait en slagroom. De Veensteker is zeker een plek waar wij nog een keer terug komen, zeker in de zomer om op het terras te zitten.
Vernes3940 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Voor de eerste maal hier gegeten.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Kom hier zeker terug en kan het anderen aanbevelen.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Wij vonden de keuzemenu prima.
Ik had zelfs winterkabeljauw wat een aanrader is.
Hebben meer bij De Veensteker gegeten en weten dat het allemaal goed is .
J.brink .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wat ons elke keer weer verbaasd, is dat ondanks je van een actie gebruik maakt je toch kunt kiezen uit ruime keuze aan gerechten....oké de porties zijn iets kleiner maar nog steeds voldoende....wij komen graag weer terug.
Wierengamantel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk eten, dikbilbiefstuk is geweldig, goede bediening en gezellige ambiance. Wij komen zeker een keer terug. Aanrader!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voorgerecht champignons heerlijk dikbilbiefstuk lekker zacht en ontzettend lekker het nagerecht verrassing van de chef was ook ontzettend lekker ondere hadden vis van de dag wat ook goed was en de spaghetti ook niks te klagen !!!
Riadiepeveen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
zo wel als mijn is de recensie van mijn gasten die ik had uit genodig was heel gezellig en een hele goede bediening . in de sfeer was echt supper
Lia.rademaker .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
wij kwamen met z'n zessen. het zag er al gezellig uit.
het drankje kwam vlot, net als het stokbrood en de amuse.
maar het hoofdgerecht liet nogal op zich wachten. jammer.
we hebben wel lekker gegeten.
ook het toetje heeft ons gesmaakt.
wij bevelen regelmatig de Veensteker. het is gewoon een fijne lokatie.
een van de obers/ bedienden was voor ons te. niet nodig. doe maar gewoon.
Michellerientsma .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zeer gastvrij en goede snelle bediening, had zelf erg zin in een carpaccio maaltijd salade, deze stond niet op de kaart maar is speciaal gemaakt voor mij. Er hangt een gemoedelijke relaxte sfeer
Titiabrommer .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met goede bediening. Het had misschien wel leuker geweest als we 1 serveerster hadden ipv wel 3. Verder was het uitstekend. Wij komen zeker snel terug.
Wijtze .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Met de AH bon bij de Veensteker gegeten. Mooie ambiance en ongedwongen sfeer. Het voor- en hoofdgerecht konden we kiezen uit het menu. Je kunt in dit restaurant ook van de kaart eten maar niet met de AH bon. Het dessert, trouwens zeer lekker, was standaard. Heb al meerdere keren hier gegeten, en altijd prima. Echt een aanrader!!
Grashoff .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
wij hadden het ahrestaurantactie menu, vooraf de carpaccio , heerlijk, daarna dikbilbiefstuk, erg lekker, precies medium en en het dessert ook lekker, vooral de bosvruchtentiramisu.
De bediening is uitstekend, goed wijnadvies, kan ook niet anders, als je stage hebt gelopen
bij Noma in Kopenhagen. Wij komen zeker snel terug, ook om even deens te kunnen praten!!
met vriendelijke groeten van fam. van Driel

Triesbroos .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
De biefstuk was op, geen stokbrood maar ander brood . Dus kregen we een alternatief. Geen rekening gehouden met drukte. Vlees was niet gaar, teruggestuurd. Kreeg hetzelfde vlees opgewarmd terug. Toetje was goed. Ben beter gewend bij dit restaurant!
Lj.jansen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
een gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening.
wij vonden het alleen te koud, hele avond met een jasje aangezeten.
op de rekening stonden 2 drankjes die wij niet gebruikt hebben. we hebben het maar zo gelaten. zoals gezegd buitengewoon vriendelijk persoonneel en lekker eten. wij komen nog eens!
Jhtenwolde53 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede service. Gaan nog zeker 2 keer via AH en daarna zeker elke maand
Dominiovintage .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het eten was bijzonder lekker. Het enige minpuntje was dat de stukken kip op de kipspies erg groot waren. Liever twee kleinere.
Bediening was prima. Een echt minpunt was de slechte imitaties van wereld's meest geweldige nummers, de muziek. Zoek wat background jazz bij elkaar van goede artiesten maar niet de mevrouw die nu zo haar best deed.
Hannes17 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het eten was goed, maar over de smaak valt te twisten. De sfeer was goed, het ziet er gezellig en warm uit en de bediening is vlot. Enkel het toetje vonden wij niet zo bijzonder, vooral de koek was oud.
AOR .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij kwamen met zijn tweetjes binnen en werden allerhartelijkst ontvangen. Waarna wij naar onze tafel begeleid werden.
Na het glas wijn vooraf kregen wij de kaart en een amuse.
Mijn man koos voor vis en ik ging voor vlees.
Het vis palet met diverse soorten vis en de runder carpaccio vooraf waren goed verzorgd en erg lekker.
Het hoofdgerecht van mijn man vis van de dag (tongschar) was geweldig en ook de dikbilbiefstuk was erg goed.
Het toetje van de chef maakte de avond compleet.