De Veensche plas

Stichts End 50 1244 PP Ankeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Veensche plas

Dirkeetmetiens .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Prachtige locatie, prima service. Eten weliswaar goed van kwaliteit, maar eigenlijk veredelde frituur. Veel salades, geen verse groentes, voldoende patat. Dus wat vind je belangrijk?
Smulpaappie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Na al wat positieve reacties gehoord te hebben van vrienden/collega's hier maar eens geserveerd.
Heerlijk aan het water met mooi avondzonnetje en vriendelijk en attente bediening hebben we de 'Blind date met de chef' gekozen.
Dit is een diversiteit aan Hapas; kleine gerechtjes à la tapas. Geen onvolkomenheden in de gerechten, gewoon lekker. Wordt in 2 etappes geserveerd; eerst de voorgerechtjes en de dan hoofdgerechtjes. Voor de schappelijke prijs van € 32,50 goed maar had wellicht voor mij als enigszins grote eter wel wat meer mogen zijn. Maar geen probleem want je besteld gewoon nog wat losse Hapas bij! Komen zeker nog een keer terug.

Gromit .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Vanavond met drie personen gegeten bij de Veensche Plas. We kozen voor een selectie van Tappas. Ondanks dat het geen echt tappas restaurant is kunnen de koks er echt wat van. Menig tappas restaurant kan een voorbeeld nemen aan de kwaliteit van het eten en de wijnen die hier worden geserveerd. De prijskwaliteit verhouding vind ik meer dan goed. Ga er zeker weer eten.