Over restaurant De Vang

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang

Zondag vanaf 10:30 uur

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Day S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ben afgelopen zomer geweest maar is toch nog zeker een recensie waard. leuke sfeervolle tent met gezellig personeel een een goede menukaart. heerlijk om eens langs te gaan!
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We komen hier regelmatig en het is altijd weer een sensatie!
Entree heerlijk byzonder ambachtelijk brood met smeerseltje en dan het voorgerecht: vanavond had ik pompensoep echt eerlijk en heerlijk ..mijn man had carpaccio super gemaakt en dan de hoofdgerechten: absolute topklasse er wordt op hoog niveau gekookt.
Er worden diervriendelijke producten gebruikt wat ik heel belangrijk vind.
De bediening is voortreffelijk en alles is ook nog pretiig geprijsd dus echt 4 tienen!!
Wietsjie .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten van voorgerecht tot en met nagerecht!!
Vriendelijke bediening!! geven nog service! Ook de kinderen werden vermaakt en hadden het prima naar hun zin!
Was hier voor het eerst, maar kom zeker een keer terug!
Andre Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zeer goede ontvangst.Heerlijk gegeten met familie.Het weer was voor Oktober zeer goed,eerst buiten in de zon een Herfstbok gedronken.Binnen een overheerlijke maaltijd met als afsluiter een toetje. Zou mijn vrienden/familie De Vang aanraden om er eens wat te drinken/ eten!!
I.krouwel K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
V.w.b. het eten en de bediening ben ik zeer tevreden; de inrichting gewoon maar een goede locatie om met kinderen naar toe te gaan. Ik zal het zeker aanbevelen .
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We zijn hier gaan lunchen tijdens een fietstocht in de zomer. Leuk restaurant naast de molen. wij hadden een plekje met uitzicht, op het terras aan het water. Veel biologische en produkten uit de omgeving op de kaart. Vriendelijke en goede bediening zoals het hoort. De sanitaire pitstop prima in orde. Mooi schoon. Kortom een aanrader
Loes.gratama .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was prima, helaas moesten we erg lang wachten op ons hoofdgerecht (1 uur). De bediening was erg vriendelijk en goed op de hoogte van de wijnkaart.
Ook op het toetje was het weer wachten. Erg jammer.
De kaart met lokale producten is erg goed
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Schitterend en heerlijk...alles...
De ligging is uniek wat een prachtige plek midden in de natuur zo byzonder!
Het eten is absoluut top ik had een heerlijk mals stuk kip , dit is voor mij heel belangrijk ik eet alleen diervriendelijke producten en dat geld ook voor rundvlees wat mijn partner had die was net zo enthousiast als ik (top dt jullie dit doen ).
Alles is puur natuur zalige spinazie erbij en aardappeltjess uit de oven , als dessert eigen gemaakte appeltaart zolas je deze nergens krijgt chapeau klasse .

De bediening is heel vriendelijk kortom 3 tienen voor zo'n toprestaurant......
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten bij De Vang. Leuke en veelzijdige kaart. Gekozen voor het wisselende drie gangenmenu van de chef. In deze periode stond de mosselpan op het menu. Vooraf een mosselsoep en als dessert de aardbeien Romanov.
Ik vond af en toe de wachttijd tussen bijvoorbeeld bij binnenkomst en het krijgen van de menukaart wat lang duren als ook het moment waarop gevraagd werd of wij de dessertkaart wilde inzien. Verder was de bediening wel attentvol.
Ericbroeyer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Reserveren was duidelijk nodig. Veel mensen kwamen langs voor een tafeltje. Alles was al vol of gereserveerd.

We zaten lekker buiten. Gekozen voor zalm van de grill en het menu van de dag, mosselen. Beide gerechten waren goed van smaak en werden begeleid met friet en salade.
Service was van een goed niveau. Gewoon snel en efficiënt.
Erikazollner .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten op onze trouwdag! De Vang zit in de voormalig graanschuur van de molen Verrassende gerechten op de kaart, zoals varkenswangetjes. Ik had varkensmedaillons in paddenstoelensaus - erg lekker. Een fles rode Zuid-afrikaanse wijn van goede kwaliteit smaakte daar prima bij. Bediening was zeer vriendelijk, terzakekundig en attent.

Wij komen hier beslist terug.
JRutgers .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten in een prachtig restaurantje in de teken van de molen die ernaast staat mooi uitzicht gecombineerd met perfecte service en HEEEEERRLLIIIJJK eten.

lunchen al vaker gedaan en zeker aan te raden en nu ook dineren zeer zeker aan te raden.

woon je in de buurt rij anders is langs de sfeer is geweldig!!
Hansenissie .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eten was erg lekker. Bediening was erg beleefd, maar niet zo snel helaas. Daardoor werd het een lange avond en daarvoor zijn de stoelen buiten niet comfortabel genoeg. Wel erg mooi plekje op het terras aan de rand van het Bieslandse Bos.
Yvonne.degraaf .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
courgettesoep was zurig en daarna zuinig stukje zalm met schaaltje oude taaie gebakken aardappeltjes.

uitermate vriendelijke bediening en erg leuke stek maakten veel goed.
Menno_emmink .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Prachtig plekje om op een zomerse avond lekker te borrelen en te eten. Ook goede vegetarische gerechten op het menu. Al met al is het ongecompliceerd en ontspannen eten bij de Vang.
Jowi1956 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
het eten was heerlijk van smaak en de service was prima het was een mooie locatie en personeel was erg vriendelijk ik zou hier zeker nog wel eens gaan eten
Info679 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
De Vang heeft een heerlijke vegetarische burger en pompoensalade. de carpaccio komt van de Biesland boerderij: smaakvol!
Kdh59 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ons etentje bij "de Vang" was erg geslaagd.
Eerst lekker buiten wat gedronken met vers gebakken molenaarsbrood erbij.
En omdat we binnen wilden eten,werden wij daarna opgehaald
toen het voorgerecht bijna op stond.
Men wist ons van goede adviezen te voorzien. Zowel wat de menukaart betrof als de bijbehorende drankjes. We hebben zalig gegeten.
Zeker een restaurant om vaker naartoe te gaan!
Shirley N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten met een aantal vriendinnen. We zijn buiten op het gezellige terras gestart en vervolgens binnen verder gegeten. We werden de volgende dag gebeld dat we onze zonnebrillen hadden laten liggen. Super service!
Saskia317 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De afgelopen jaren regelmatig gegeten bij De Vang en eigenlijk altijd met veel plezier. Sinds Wouter deze tent heeft overgenomen een aantal jaren geleden is zowel het interieur als de kaart enorm verbeterd. Superlocatie, zeker als je buiten kunt zitten, lekkere gerechten met zoveel mogelijk streekproducten en een knusse sfeer (het is maar een klein restaurantje). De bediening is niet zo ervaren, maar dat is niet storend. De wijnglazen worden erg vol geschonken!