Over het restaurant De Vang - eten & drinken

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang - eten & drinken

Zondag vanaf 10:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Vang - eten & drinken

Cisca M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gezellig en lekker restaurant. Vooral de ramen in het dak die zicht geven op de molen is bijzonder
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De kaart is beperkt, maar de gerechten zijn heerlijk. Lekker glas wijn erbij, vriendelijke en attente bediening in een rustige omgeving. Eenvoudig maar sfeervol plekje waar ik graag kom.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Jammer dat de keuken al om 20 uur dicht is en dat op vrijdagavond. Hierdoor was het restaurant snel leeg.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
In alle rust van een heerlijke lunch genoten. Aanrader
Pwmvdsalm .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Vang. De gerechten waren heel mooi opgemaakt en smaakten heerlijk!
Binnen ziet het er gezellig en sfeervol uit. Het personeel is erg vriendelijk en de locatie is ook super! Hier ga ik zeker vaker eten!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
een prachtige locatie . het menu van de chef is een aanrader, we hebben heerlijk gegeten. Klein min puntje, als ik er toch een moet verzinnen was dat de dames van de bediening maar met zijn tweeën liepen en daardoor wat meer tijd nodig hadden om iedereen binnen redelijke tijd van eten en drinken te voorzien. zeer gezellige avond gehad en heel lekker gegeten. AANRADER.
Thijsadrianus D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Gezellig en leuk restaurant met goede en vriendelijke bediening. Ligging ook heel idyllisch. Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Veronica S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
?????????
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijke avond op het terras met lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het uitzicht buiten op het terras is erg mooi. Het is echt genieten met die mooie weer.
Service was netjes en de aankleding gezellig
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Alles was heerlijk lekker gegeten. Alleen vond in de hazelnootbrownie beetje te droog.
Verder een super avond gehad en de bediening was super vriendelijk.
Paivi K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gisteren liep ik met mijn vriend naar De Vang, mooi molen restaurant in de buurt. Op zomerse avond 2017 waren wij er laatst. Toen informeerde de bediening ons pas na het benuttigen van drinks dat door een group (16 personen) die dinner gaat eten, kunnen wij er niet blijven eten. Gisteren wilde wij lunchen. Website gechecked en er staat dat lunch wordt geserveerd vanaf 11:30. Na wat wandelen in zonnige zondag ochtend was het leuk wat te drinken. Daarna wilden wij lunch bestellen. Dan kwamen wij weer tegen een harde realiteit. Wij kunnen niet bestellen omdat de keuken gaat open om 12:00 uur. Het was 11:45 toen ik ging betalen en zie nog dat het jammer was dat wij niet kunnen lunchen. Ik kreeg weining reactie. Gelukkig waren wij welkom bij een andere buurt restaurant.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gezellig, rustig en prima eten
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prachtig gelegen naast de molen met uitzicht op het groen. Leuke kaart met producten uit de omgeving. Brood van het meel van de molenaar en rundvlees van de Bieslandse boer.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Een rustige middag en prettige lunch genoten. Nette bediening, op tijd aan de tafel en helemaal niks te wensen, zowel de kwaliteit van de lunchgerechten als de verdere omgeving: helemaal prima.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
sate saus was erg waterig en zat weinig smaak aan. Kan beter
sate saus was erg waterig en zat weinig smaak aan. Kan beter
E. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben geluncht. Het was prachtig weer en we hebben buiten gezeten bij de molen met een mooi uitzicht op de velden/bomen. Sfeervolle plek! De uitsmijter en de tosti met blauwe kaas waren prima. De bediening correct en zeer vlot. Even een heerlijk bijpraatmomentje gehad met mijn vriendin onder het genot van een smaakvolle lunch, voor herhaling vatbaar!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Een heerlijk avondje gehad! Er was voor ons een fijne tafel op het terras gereserveerd, waar we met een lekker wijntje en biertje in het zonnetje de menukaart konden bekijken. Eigenaar weet hoe ie het wil, kennis van wijnen en bieren,en kazen. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Bedankt.
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker in het zonnetje geluncht. Goed gegeten en genoten van het prachtige uitzicht.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk relaxte plek met een fantastisch terras!