Over het restaurant De Vang - eten & drinken

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang - eten & drinken

Zondag vanaf 10:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Vang - eten & drinken

saskia317 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellig restaurant, wij komen hier regelmatig dus weten wat we kunnen verwachten. Goede wijnkaart, genoeg keuze voor vegetariërs, lekker eten.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Afgelopen zaterdag bij jullie komen dineren. Tournedos en de entrecote was heel erg lekker leuke bijpassende groentes en de garing helemaal naar wens. En natuurlijk leuk dat het van een lokale slagerij komt. De bediening was ook erg vriendelijk!
Helaas waren er ook 2 mindere punten. De stoelen zijn erg hard en niet comfortabel voor een uitgebreid diner. Ook vinden we het vreemd dat er geen mannen en vrouwen toilet apart zijn van elkaar. Ik als vrouw vind het fijn om niet de bril omlaag te hoeven doen die ook nog eens nat was met geen idee wat...
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We wonen vlakbij. Zijn dus al vaak wezen eten.
Regelmatig komt het voor dat of de koffie, of de soep, gisteren de irish coffee, niet warm is.
Het wordt altijd wel opgelost maar dat zou zeker beter moeten.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een gezellig tentje...
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We zaten maar met ons gezin daar alleen , maar was heerlijk geen storingen en lekker gegeten!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten en een vriendelijke bediening. Alleen was het binnen niet heel warm. Door de mooie grote ramen gaat er veel warmte verloren.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten van regionale en streek producten
Petra .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke ambiance en goed eten voor leuke prijs.
We komen zeker nog weer eens terug.
In de zomer ook heerlijk op het terras
Kerstina C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima aanvulling in onze keuze van diverse restaurants.
leuke lokatie.
we zouden de molen zelf ook nog wel een keer willen bezoeken??!!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het vreemde is alleen dat je tot 20.00 uur kan reserveren en dat wij daar kwamen om 20.15 door vertraging we te horen kregen dat eigenlijk de keuken om 20.00 uur dicht gaat. Gelukkig konden we er nog wel eten maar het is wel vreemd.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Herfstgerechten. Een aanrader.
Reina B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima lunch, goede bediening. Gezellig restaurant op een prachtige plek! Kom er zeker nog een keertje terug. Alle tafeltjes waren bezet...
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben met onze vrienden heel lekker gegeten, en zijn vriendelijk bediend. We kregen leuk advies voor bijpassende biertjes.
kdh59 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer gastvrij ontvangen en heel erg vriendelijk bediend door het personeel. De gerechten zagen er smaakvol uit en smaakten erg lekker. We hebben samen genoten van ons diner bij de Vang en raden het iedereen aan.
José D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
kleinschalig, gezellig. Leuk gelegen en met mooi weer een mooi terras. Er wordt gebruik gemaakt met verse en als het kan ook lokale producten
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Onze favoriet in Nootdorp omdat het zo gezellig is zonder poespas!
Winny F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellig restaurant met een leuk terras. Het was wel even zoeken naar de parkeerplaats, maar na het volgen van de bewegwijzering vonden we de zeer ruime parkeergelegenheid. Het eten werd zeer goed verzorgd opgediend en de bediening was erg vriendelijk en vlot. Het eten was vanaf het voorgerecht tot en met het dessert uitstekend: voorgerecht: soep van het seizoen, tomatensoep en brandade, hoofdgerecht: mosselen en nagerecht: limoncello sorbet.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mooie locatie, zowel buiten (terras met mooi uitzicht) als binnen (gezellige inrichting).
Prima ontvangst, snelle, zeer vriendelijke, attente en correcte bediening.
Kwaliteit eten goed, zeer smakelijk.
Fijne avond gehad met partner.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De ontvangst was prima, vriendelijk en hartelijk. Leuk personeel! De mening over het eten liep wat uiteen, jammer dat de mosselen (het seizoensgerecht) niet meer voorradig waren. De kippedijen van tante Door waren lekker, maar niet echt bijzonder. Groente en frietjes waren zonder bijbetaling bij te bestellen. Het nagerecht met de brownies goddelijk! Kaasplankje ook!
Het zou fijn zijn als de grote terrasparasols voorzien zouden worden van verwarming. Nu moesten we, zodra de zon onder was, naar binnen omdat het snel afkoelde. De stoelen binnen zitten niet echt lekker.
Alles bij elkaar hebben we een prima en gezelige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Bart N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker buiten op het terras met genoeg ruimte voor onze zoon van net 1 jaar.