De Vang - eten & drinken

Oudeweg 72 2631 PB Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant De Vang - eten & drinken

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang - eten & drinken

sate saus was erg waterig en zat weinig smaak aan. Kan beter
sate saus was erg waterig en zat weinig smaak aan. Kan beter
E. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben geluncht. Het was prachtig weer en we hebben buiten gezeten bij de molen met een mooi uitzicht op de velden/bomen. Sfeervolle plek! De uitsmijter en de tosti met blauwe kaas waren prima. De bediening correct en zeer vlot. Even een heerlijk bijpraatmomentje gehad met mijn vriendin onder het genot van een smaakvolle lunch, voor herhaling vatbaar!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Een heerlijk avondje gehad! Er was voor ons een fijne tafel op het terras gereserveerd, waar we met een lekker wijntje en biertje in het zonnetje de menukaart konden bekijken. Eigenaar weet hoe ie het wil, kennis van wijnen en bieren,en kazen. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Bedankt.
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker in het zonnetje geluncht. Goed gegeten en genoten van het prachtige uitzicht.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk relaxte plek met een fantastisch terras!
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Redelijk snelle bediening. Slibtong was nog wel een beetje hard, maar ja, dat kan gebeuren. Volgende keer nieuwe kans! Komen dus graag nog eens terug.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Iets meer aandacht voor de gerechten zal de kwaliteit ten goede komen. BV een schijfje citroen bij de vis. Venkelsalade was zonder dressing.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ongeveer een jaar geleden heb ik dit restaurant een 10 gegeven ! alleen ik vraag mij af wat er aan de hand is? andere koks? het is echt niet zo als eerst . De kwaliteit lijkt minder eten is rommelig opgediend. heel erg jammer dit viel mij al eerder op alleen dacht ik kan gebeuren maar nu was het echt niet goed.
Weertsan .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Verrassend leuke, authentieke locatie en uitstekend eten. Het was mooi weer en we konden zelf kiezen tussen buiten eten op het terras aan het water of binnen. De bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk vers. Dat proef je! Een aanrader dus.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker eerlijk gerechten in mooie ambiance ,vriendelijk en gastvrije bediening
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We waren hier vanwege eerdere, mindere ervaringen al een tijdje niet meer geweest. Vanwege de leuke locatie (we hadden bezoek uit het buitenland over, dan is zo'n molen toch altijd een bijzondere locatie), toch maar weer eens geprobeerd en gelukkig prima bevallen. Een leuke kaart met voor ieder wat wils. Leuke, strakke maar gezellige inrichting met grote zwart/wit foto's die verwijzen naar de functie van de molen (graanmolen). Aardige bediening. Zoals ook al eerder in reviews aangegeven, is men wat karig met de stokbroodjes vooraf, wel 6 stukjes voor 5 personen...dat kan vast wat ruimer de volgende keer! Al met al prima gegeten, prijs/kwaliteit redelijk in balans. We komen hier vast weer regelmatig terug!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Mooie gerechten om uit te kiezen. Heerlijk gegeten.
Ingeborg E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij zaten buiten op het gezellige terras aan het water. Je hoort de straat, maar wij vonden dat niet storend. De service is aardig en voorkomend. Wij maakten gebruik van social deal, maar de kwaliteit was zoals wij van De Vang gewend zijn. Het eten is prima en ziet er verzorgd uit. Wij hebben er lekker gegeten in een leuke omgeving. Als het buiten te koud is, kun je ook heel goed binnen eten. Ook daar is het gezellig met z'n tweeën, maar ook met zijn tienen.
C.J R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Lekker eten gezellig
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Leuke locatie waar je heerlijk kunt zitten en eten!
V. M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heb hier heerlijke lunchen met 3 vriendinnen. Eten was heel goed, mooi omgeving en wij hebben genoten van ons dagje uit . Wij kommen zeker hier terug
Yvette62 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij de Vang. Vriendin die mee ging had er nog niet eerder gegeten, maar komt ook zeker terug.
V. M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig lunch gehad met vriendinnen, eten was heerlijk en iedereen was zeer over te spreken. Wij zullen zeker nog hier terug komen
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
samen met de familie wezen eten leuke klein schallig restaurant in mooi gebouw.
de bediening vriendelijk en terzake deskundig komen zeker een keer terug
eten was prime en de bv ediening
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk terras in winterzon. Vriendelijke bediening en lekker eten, al is de bietenburger toch niet echt mij ding. Prijzen liggen wel best hoog.