Over het restaurant De Vang - eten & drinken

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang - eten & drinken

Zondag vanaf 10:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Vang - eten & drinken

Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben heerlijk genoten van het eten! Verbeter puntje een iets ruimer tafeltje voor 2 personen en iets mee van de verwarming af plaatsen.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gisteren op onze 41e huwelijksdag bij de Vang gegeten.
Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren lekker en uitstekend bereid.
Bedienend personeel was vriendelijk.
Kortom, een zeer positief bezoek, dat zeker herhaalt wordt!
Dieuwer S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Het was erg koud in het restaurant en hier werd eigenlijk niets mee gedaan. Eten mooi opgediend. Voorafje van wild zou op een kleiner kaasplankje kunnen worden opgediend. Smaak was goed.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
17 november wezen eten, ik had de Bieslandse stoof met veeeeel oerpeen, het stoofvlees leek meer op een vlees salade dan stoofvlees. Ook werd de volgorde van het kaas plankje verkeerd om uit gelegd. Erg jammer want het kost genoeg. Ik ga hier dan ook niet meer naar toe.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wederom hier geluncht. Weer lekker bijgepraat met een vriendin. Het is gewoon een relaxte en gezellige zaak.
Eenvoudige kaart, wel voldoende keuze.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening. Minpuntje: we zaten bij het raam en hadden steeds het gevoel dat het erg tochtte. Een van ons heeft zelfs zijn jas tijdens het eten aangedaan. We gingen met een koud gevoel naar huis. Jammer!
Christiaan W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijk jong personeel, namen de jas niet aan bij ontvangst. Voorgerecht (carpaccio en garnalenkroketten) smaakvol. Hoofdgerecht niet bijzonder. Satehsaus te dun en weinig smaakvol. Kip heel mals, prima friet. Boterkoek stukje bij koffie was erg droog en was gewoon niet lekker.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
we hebben prima gegeten, netjes geholpen, alleen doordat we vlak bij de deur naar de keuken en de ingang zaten had één van de tafelgenoten beetje last van de tocht. maar al met al gewoon goed!
Cisca M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gezellig en lekker restaurant. Vooral de ramen in het dak die zicht geven op de molen is bijzonder
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De kaart is beperkt, maar de gerechten zijn heerlijk. Lekker glas wijn erbij, vriendelijke en attente bediening in een rustige omgeving. Eenvoudig maar sfeervol plekje waar ik graag kom.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Jammer dat de keuken al om 20 uur dicht is en dat op vrijdagavond. Hierdoor was het restaurant snel leeg.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
In alle rust van een heerlijke lunch genoten. Aanrader
Pwmvdsalm .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Vang. De gerechten waren heel mooi opgemaakt en smaakten heerlijk!
Binnen ziet het er gezellig en sfeervol uit. Het personeel is erg vriendelijk en de locatie is ook super! Hier ga ik zeker vaker eten!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
een prachtige locatie . het menu van de chef is een aanrader, we hebben heerlijk gegeten. Klein min puntje, als ik er toch een moet verzinnen was dat de dames van de bediening maar met zijn tweeën liepen en daardoor wat meer tijd nodig hadden om iedereen binnen redelijke tijd van eten en drinken te voorzien. zeer gezellige avond gehad en heel lekker gegeten. AANRADER.
Thijsadrianus D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Gezellig en leuk restaurant met goede en vriendelijke bediening. Ligging ook heel idyllisch. Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Veronica S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
?????????
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijke avond op het terras met lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het uitzicht buiten op het terras is erg mooi. Het is echt genieten met die mooie weer.
Service was netjes en de aankleding gezellig
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Alles was heerlijk lekker gegeten. Alleen vond in de hazelnootbrownie beetje te droog.
Verder een super avond gehad en de bediening was super vriendelijk.
Paivi K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gisteren liep ik met mijn vriend naar De Vang, mooi molen restaurant in de buurt. Op zomerse avond 2017 waren wij er laatst. Toen informeerde de bediening ons pas na het benuttigen van drinks dat door een group (16 personen) die dinner gaat eten, kunnen wij er niet blijven eten. Gisteren wilde wij lunchen. Website gechecked en er staat dat lunch wordt geserveerd vanaf 11:30. Na wat wandelen in zonnige zondag ochtend was het leuk wat te drinken. Daarna wilden wij lunch bestellen. Dan kwamen wij weer tegen een harde realiteit. Wij kunnen niet bestellen omdat de keuken gaat open om 12:00 uur. Het was 11:45 toen ik ging betalen en zie nog dat het jammer was dat wij niet kunnen lunchen. Ik kreeg weining reactie. Gelukkig waren wij welkom bij een andere buurt restaurant.