De Vang - eten & drinken

Oudeweg 72 2631 PB Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant De Vang - eten & drinken

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang - eten & drinken

Zondag vanaf 10:30 uur

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
super lekkere appeltaart! iedere dag vers. heel lichte gezellige mooie molen. wandeling rond plas duurt ongeveer 3 kwartier.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten (entrecote van de Bieslandse Hoeve) in een prima ambiance met kundig en zeer vriendelijk personeel. Een top avond !
Cecilia E.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat zonde, er zit zo veel potentie in deze zaak maar het komt er echt niet uit! Ronduit slechte bediening die totaal niet weet waar ze mee bezig zijn en in april een kaart met winterse gerechten als stoofvlees en hert.....
Natalie J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance, vriendelijk personeel.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig ter gelegenheid van een jarige geluncht. Heel attent om even vuurwerk aan te bieden. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Marlie H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Met vrienden genoten van de speciale avond waarbij de(5) gerechten gecombineerd werden met Zuid Afrikaanse wijnen. Echt heel goed gedaan. Lekkere gerechten in porties waardoor we ook van alle 5 de gangen konden genieten. Een klein minpuntje was dat het vlees van het hoofdgerecht taai was doordat het w.s te doorbakken was. Kan gebeuren. Bediening was erg vriendelijke en de locatie is top. Zeker voor herhaling vatbaar... en dan vergeet ik nog de goede prijs -kwaliteit verhouding.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zeer lange wachttijd tot het eten komt en extreem kleine porties. De Wijting had de grote van een sardiene, 1 puntzak friet voor vier personen. Het stoofvleespotje was koud, het duurde lang voordat het terug was.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een gezellig huiskamersfeer in een molen. De kaart is divers, voor ieder wat wils. Ik had een vegetarische burger die werkelijk fantastisch was! Biet met quinoa en daarbovenop een zalige avocadopuree, een aanrader. De rest van het gezelschap had de bourgondische kroketten met vlaamse frieten, die bleken ook erg lekker te zijn!. Het regende erg die dag en mijn vriend was met parkeren per ongeluk in het grasveld vast komen te staan. Na hierbij melding bij de eigenaar (neem ik aan) te hebben gedaan, stond er na een telefoontje een autobusje met sleepkabel voor de deur! Werkelijk geweldig, wat een service!!! Dus héérlijk gegeten en gedronken en dan ook nog zo'n topservice..... Wij komen terug, want het terras wat uitkijkt over de weilanden zag er ook ontzettend aantrekkelijk uit!
herfst .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was heel goed. Wij hebben het 3 gangenmenu besteld. Vooraf stokbrood met tappenade, hoofdgerecht varkenshaas met een heerlijke saus met truffel. Een toetje Dame Blanche.
Een opletpuntje: wij wilden graag de chocoladesaus apart, dat kregen we ook, maar de serveerster was zo snel en goot gelijk het hele kannetje erover heen. Dat is dan een beetje jammer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Mooie locatie, prettige sfeer en een prima 3 gangen menu. Wij waren met een groep en iedereen is tevreden huiswaarts gekeerd. Leuke vlotte bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Vang. Er worden mooie streekproducten gebruikt en de presentatie en smaak zijn prima op orde. Attente bediening en een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Rustige ongedwongen sfeer en geen "sterren"- ambitie. Wachttijd was goed af te stemmen met de bediening. Bijpassende wijn voor een aangename prijs. De stoeltjes zijn wat hard als je lang tafelt. Verder een geslaagde avond gehad.
J M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie lokatie, heerlijk gegeten en een prima bediening. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!

De stoeltjes mogen iets comfortabeler.
annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke locatie bij wandelgebied. De kaart is divers met gerechten die de fantasie prikkelen en het stoofvlees was goed te eten maar niet zoals verwacht bijzonder van smaak. Erwtensoep en warme brie zag er heerlijk uit. Pannemkoek binnen enkele minute opgegeten door mijn neefje dus de rest was allemaal in orde.
schwarzkunst .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden goed ontvangen. Het voorgerecht (pasteitje) was lekker, het hoofdgerecht matig (schol ) de groenten bestonden uit drie soorten biet (wel erg veel biet) en wat aardappeltjes. Het nagerecht was een Dame blanche. De portie ijs was gigantisch, maar ik had liever wat minder ijs van betere kwaliteit gezien.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ben afgelopen zomer geweest maar is toch nog zeker een recensie waard. leuke sfeervolle tent met gezellig personeel een een goede menukaart. heerlijk om eens langs te gaan!
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We komen hier regelmatig en het is altijd weer een sensatie!
Entree heerlijk byzonder ambachtelijk brood met smeerseltje en dan het voorgerecht: vanavond had ik pompensoep echt eerlijk en heerlijk ..mijn man had carpaccio super gemaakt en dan de hoofdgerechten: absolute topklasse er wordt op hoog niveau gekookt.
Er worden diervriendelijke producten gebruikt wat ik heel belangrijk vind.
De bediening is voortreffelijk en alles is ook nog pretiig geprijsd dus echt 4 tienen!!
Wietsjie .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten van voorgerecht tot en met nagerecht!!
Vriendelijke bediening!! geven nog service! Ook de kinderen werden vermaakt en hadden het prima naar hun zin!
Was hier voor het eerst, maar kom zeker een keer terug!
Andre Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zeer goede ontvangst.Heerlijk gegeten met familie.Het weer was voor Oktober zeer goed,eerst buiten in de zon een Herfstbok gedronken.Binnen een overheerlijke maaltijd met als afsluiter een toetje. Zou mijn vrienden/familie De Vang aanraden om er eens wat te drinken/ eten!!
I.krouwel K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
V.w.b. het eten en de bediening ben ik zeer tevreden; de inrichting gewoon maar een goede locatie om met kinderen naar toe te gaan. Ik zal het zeker aanbevelen .
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We zijn hier gaan lunchen tijdens een fietstocht in de zomer. Leuk restaurant naast de molen. wij hadden een plekje met uitzicht, op het terras aan het water. Veel biologische en produkten uit de omgeving op de kaart. Vriendelijke en goede bediening zoals het hoort. De sanitaire pitstop prima in orde. Mooi schoon. Kortom een aanrader