De Vang - eten & drinken

Oudeweg 72 2631 PB Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant De Vang - eten & drinken

Eten bij de molen

De voormalig graanschuur van Korenmolen Windlust vormt het indrukwekkende decor van restaurant De Vang. Eten naast een molen, wie wil dat nou niet? Het zal je dan ook niet verbazen dat het restaurant graag gebruik maakt van ingredienten uit de regio en zoekt naar seizoensproducten voor hun mooie kaart. Een puur en eerlijk restaurant in groen Nootdorp.

Meer informatie over restaurant De Vang - eten & drinken

Zaterdag vanaf 10:30 uur
Zondag vanaf 10:30 uur

hennytimmer .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening, ambiance gezellig. Bij extra bestelling geen probleem, werd direct verzorgd. Restaurant was redelijk bezet, toch kon je goed met elkaar praten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
eten was weer top. De bediening is vriendelijk, maar de organisatie kan beter. Je moet een paar keer zwaaien voordat er iemand naar je tafel komt.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Erg genoten, maar het weer was ook fantastisch en het plekje ook!
EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Op een zomerse donderdagavond (met wolkbreuk) bij De Vang wezen eten. Buiten op het terras is het heerlijk en je hebt een leuk uitzicht over groen. Binnen (we moesten ivm de regen verhuizen) is het mooi ingericht, maar heel hoog en daardoor bijzonder lawaaiig.

De gerechten waren... oké. Ik zou vanwege de gerechten niet iemand naar De Vang sturen. Vooraf hadden we de carpaccio die wat flauw van smaak was (beetje balsamico had bijvoorbeeld al wat geholpen). Als hoofdgerecht hadden we het gerecht van de kok: op de huid gebakken zalm met limoensaus. De zalm was behoorlijk gaar en de saus behoorlijk zuur (wat niet gek is natuurlijk, maar het was meer wrang dan fris-zuur). Het kleine blokje met broccoli en bloemkool was vrij smaakloos en de spinazie, rabarber en rode biet lag er wat verloren bij. De patatjes waren wel erg lekker. En dat gold ook voor het dessert: een huisgemaakte wafel met witte chocola, vers rood fruit en vanille-ijs.

De bediening was - ondanks dat het best druk was - in handen van één jonge dame. Die ontzettend haar best deed, ongelooflijk lief en zorgzaam was, maar haar benen uit haar lijf moest rennen. Daardoor duurde dingen wat langer dan gewenst. Waar ze zich overigens netjes voor verontschuldigde. De bediening was daarom toch super, ondanks dat het misschien niet helemaal vlekkeloos verliep.

We waren met z'n tweeën (inclusief wat wijn) 80 euro kwijt. Het uitzicht, de bijzondere locatie en de vriendelijke bediening zijn goede redenen om naar De Vang te gaan. Verwacht van de gerechten niet iets bijzonders, maar het is dan ook geen erg duur restaurant (prijs-kwaliteitverhouding is redelijk goed).
Florence J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten . Een heerlijk 3 gangen menu van de chef.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig eten met familie, eten was goed, alleen de salade met rode biertjes en rauwe rabarber viel niet zo goed in de smaak. De wachttijd tussen de gerechten was lang.
Al met al goed gegeten.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten, prima en accurate bediening. Prijs oké. Restaurant om zeer zeker aan te bevelen.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
prima eten, prima service, je kon wel merken dat het maandag was (niet een standaard-stapavond in Nederland): naarmate de avond vorderde werd de aandacht wel minder. Maar niettemin: elders bepaald slechter meegemaakt qua kwaliteit en service.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op de tafel stond onze persoonlijke reservering. Na de vriendelijke ontvangst werden wij snel daar naar toe gebracht en ook de eerste bestelde drankjes werden snel geserveerd. Eigenlijk ging dat de hele avond zo door en was ook de kwaliteit van het eten en de bijpassende wijnen erg goed en smakelijk. Kortom een heerlijke avond om samen onze vakantie af te sluiten. We gaan hier zeker terug.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Uitstekend eten, mooie producten. Personeel heel plezierig. Baas altijd in de buurt en hield alles goed bij.
De omgeving speelt ook een rol, super om ook buiten aan het water te kunnen itten. Top.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Graag wil ik toevoegen dat wij €9,50 Voor twee witbiertjes van de tap veel te duur vinden. Dit gaat nergens over!!! Nooit meer naar toe....
Annick C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Beperkt menu. Hoofdgerecht bestaande uit twee kippedijen in verhouding duur en weinig. Manlief is met honger van tafel gegaan. Bediening vriendelijk maar duurde heel lang voordat tafel werd afgeruimd en dat terwijl het toch echt niet druk was. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
x X.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De service van de zeer attente bediening was goed, het voorgerecht lekker maar de vis als hoofdgerecht was vlak en niet op temperatuur helaas.
Fenno V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima gegeten voor een goede prijs! De kwaliteit was buitengewoon goed. Voor de grotere eter zou het iets meer mogen zijn.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
super lekkere appeltaart! iedere dag vers. heel lichte gezellige mooie molen. wandeling rond plas duurt ongeveer 3 kwartier.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten (entrecote van de Bieslandse Hoeve) in een prima ambiance met kundig en zeer vriendelijk personeel. Een top avond !
Cecilia E.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat zonde, er zit zo veel potentie in deze zaak maar het komt er echt niet uit! Ronduit slechte bediening die totaal niet weet waar ze mee bezig zijn en in april een kaart met winterse gerechten als stoofvlees en hert.....
Natalie J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance, vriendelijk personeel.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig ter gelegenheid van een jarige geluncht. Heel attent om even vuurwerk aan te bieden. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Marlie H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Met vrienden genoten van de speciale avond waarbij de(5) gerechten gecombineerd werden met Zuid Afrikaanse wijnen. Echt heel goed gedaan. Lekkere gerechten in porties waardoor we ook van alle 5 de gangen konden genieten. Een klein minpuntje was dat het vlees van het hoofdgerecht taai was doordat het w.s te doorbakken was. Kan gebeuren. Bediening was erg vriendelijke en de locatie is top. Zeker voor herhaling vatbaar... en dan vergeet ik nog de goede prijs -kwaliteit verhouding.