De Uurwerker

31-508200991

Meer informatie over restaurant De Uurwerker

Britt B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het eten was heerlijk!! Lekkere pizza en lekkere voorgerechten. De sfeer is heel gezellig. Helaas hebben wij anderhalf uur op ons voorgerecht moeten wachten, omdat er iets fout was gegaan bij de bestelling helaas. Maar deze tijd hebben we gedood met een heerlijk pitcher bier, ziek dronken geworden G!
Foodlover1234 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vaak wezen lunchen, maar na afgelopen week zullen wij niet weer voor de Uurwerker kiezen. De service is namelijk ver te zoeken. Waar de rest voor pizza koos (die bijna koud waren!), bestelde ik de pasta. Ik ben niet zo'n hele grote eter, maar toch was het veel te weinig. Nadat de bediening de borden kwam afruimen, liet ik weten dat ik bij lange na niet vol zat. Ook mijn tafelgenoten die voor hetzelfde gerecht hadden gekozen, vonden het niet genoeg. Deze jongen vond het vreemd en beloofde mij de keuken hierop te attenderen. Helaas hebben wij hier verder niets meer van gehoord. Bij het afrekenen nogmaals genoemd. De jongen achter de kassa wist mij doodleuk te vertellen dat het ook niet zijn keus zou zijn geweest en dat het gerecht veel te duur is voor wat je er voor krijgt. Hij kon absoluut ons niet op een andere manier compenseren.
Zoals wel vaker wordt gezegd: de Uurwerker is alleen een aanrader wanneer je gaat borrelen. Voor het eten hoef je het niet te doen.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij "De Uurwerker", wat een leuk restaurant, werkplek.... van alles is daar te beleven. Echt heel top. Beetje verstopt maar dat maakt het juist bijzonder. Totaal geen punt om de bestelling aan de balie door te geven, ze zijn zo vriendelijk, gaat heel snel en blijft persoonlijk. Wij komen zeker terug, zo ie zo voor de ontspannen sfeer maar ook voor het heerlijke eten, aanwinst in Groningen ( oepssss ze zijn er al 2 jaar, ik loop een beetje achter).
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De uurwerker is een van mijn favoriete borrellocaties in Groningen; altijd druk en gezellig. De pizza's zijn heerlijk en de toetjes ook! Mij stoort het niet dat je je drankjes en eten aan de bar moet bestellen, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich hieraan storen. Het decor is heel gaaf en hip, een beetje on-Gronings. Het publiek past hierbij, wat oudere studenten en veel net begonnen werkenden. Jammer dat het soms zo druk is (met name op vrijdagavond), dat je amper een plekje kan vinden. Wat mij betreft een aanrader als je low profile wat wilt eten en gezellig wilt borrelen.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hier op een zaterdagavond met z'n tweeën gegeten. We kwamen aan een ronde tafel met een ander datend koppel terech maar dat deed voor ons de sfeer niet af. We haalde en wijntje en een biertje en bestelde het broodplankje en de spareribs om mee te beginnen. Hierna deelde we nog een pizza en we waren redelijk voldaan. Alles was erg lekker, maar niks wat erg bijzonder was. De sgroppino's mogen naar onze smaak een stuk zuurder. Het blijft een citroensorbetdrankje. De sfeer was erg gezellig en lekker informeel. De muziek van de dj stond wel een beetje te hard want we moesten zelfs al om 7 uur behoorlijk onze stem verheffen. Over de rekening waren we erg verbaasd, we waren niet meer dan 50 euro kwijt. Al bij al komen we hier zeker nog een keertje terug!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Leuk concept zoals de barman het noemde, want het is self-service, wat betekent dat je eten en drankjes moet bestellen aan de bar. Wij snappen de logica van dat 'concept' niet helemaal, omdat we denken dat je veel meer omzet draait als restaurant als je gewoon aan tafel bedient, en omdat wij dat als klanten ook fijner vinden. Maar ok, het werkte ook wel weer prima en snel, dus we klagen er maar niet over. Lekker gegeten, dat wel. Een lekkere burger en biefstuk spies. Goede Merlot. En de tiramisu is aanrader. Goed eten, wordt leuk gepresenteerd. Hippe ambiance, alleen zaten de stoelen voor geen meter (woorden van mijn vriend) en was de muziek leuk (lounge, met live dj), alleen stond die wel iets te hard; iets klopte er niet in de akoestiek. Maar per saldo een plek om te onthouden.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een enorm restaurant, superdruk, maar ook eeg sfeervol. Werden prima geholpen en na een half uurtje wachten naar de kleine uurwerken gebracht. Eten was prima, niet bijzonder maar precies waar we trek in hadden. De prijs is een lachertje. Aanrader!
Bergweg .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
op 5 januari een feestje hier gehouden. Gezellige inrichting en een prima avond gehad. Ik vond het geen probleem dat je zelf je bestelling door moest geven. Eten was goed. We waren met 12 personen en hadden verschillende keuzes van de kaart alles werd gelijk aan tafel gebracht. Zowel de hoofdmaaltijd en het dessert worden mooi op gediend. Bediening was gastvrij en vriendelijk top !!!
kom beslist bij een bezoek in Groningen terug.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Geweldig decor! Origineel! Leuk personeel. Dat er geen bediening is aan tafel vind ik eigenlijk wel handig voor een snel lunchbezoekje. Broodjes waren goed verzorgd, lekker en gevuld.
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Omdat ik hier vaak in de buurt ben als ik weinig tijd heb, heb ik een aantal keren hier gegeten. Het is een mooie tent met een logische en leuke inrichting. Het eten is goed. Het personeel minder en dan bedoel ik ook wat er wel en niet kan. Om 10 uur 's avond kan er al vanalles niet meer besteld worden en toen ik hier een keer een tafel wou reserveren voor een borrel met vakgenoten, kon dat ook niet, want 'wij zijn een restaurant'. Noem jezelf dan geen café en zet dan op je website niet dat je zo'n laagdrempelige ontmoetingsplek bent. Mooie tent, maar een aanrader is het niet.
AWElbertsen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Ik heb hier met mijn vriendin gegeten. Heerlijk gegeten. En vooral goede porties. Ik had zelf de Beef Salade! Zeker een aanrader. Leuk personeel, gezellige inrichting en een leuke locatie. Hier ga ik zeker nog een leer heen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
De uurwerker is mijn favoriete restaurantje van Groningen. De gerechten zijn lekker, royaal, het eten is relatief goedkoop en de bediening vriendelijk. De menukaart wisselt alleen niet. De zelf-service is een goed voor het woonkamer gevoel en de wensen van veel studenten, zo blijf je lekker lang hangen in de chesterfield banken. Geschikt voor ieder moment van de dag dus, grote groepen mensen of gewoon een koffiedate voor twee. De inrichting is van hoge kwaliteit, ik heb me zelfs laten vertellen dat het Antwerps hip design is waar niet op bezuinigd was destijds.
E J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Hippe tent met voor elk wat wils en selfservice. Je moet op de hoogte zijn van de selfservice anders wordt het geen gezellige avond. Verder prima eten, leuke combinaties zonder te excentrieke smaken. Tegelijkertijd ook simpele gerechten zoals burgers en pizza's. Bediening is erg vriendelijk en vrolijk! Muziek staat wat te hard
Meliza .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Inrichting is ontzettend leuk. Je zit lekker buiten, op de bank, op een barkruk of aan grote tafels. Het eten was vroeger beter dan nu. Er staat tegenwoordig maar 1 salade op de kaart en je moet er van houden. De heerlijke desserts zijn helaas ook verdwenen. Nog wel goede pizza's en burgers en het is lekker druk en gezellig.

Muziek staat te hard tegenwoordig.
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Hier afgelopen woensdag een pizza gegeten erg lekker je proeft dat ze alles zelf maken, en voor een prima prijs! Vriendelijke bediening!
Harmenvanb .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Prima pizza's, maar weinig aandacht (zal wel de bedoeling zijn want meer selfservice). Doen niets met allergieën (mijn vrouw kon hier zelfs geen stukjes kaas krijgen). Eet hier vaak even als ik in deze stad ben. Zeer leuk interieur.
Bleumondayfoodie .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
leuke trendy zaak, met self service! Je besteld alles zelf aan de bar en dranken krijg je gelijk mee. het eten is redelijk prima, niet heel bijzonder wel lekker en goede produckten. het is een drukke zaak die ondanks dat wel heel relax overkomt. loungebanken, zitjes en een DJ die aan het draaien is zonder dat het overheerst. De open keuken geeft je een kijkje in de steenoven waar de pizza's gebakken worden en waar de koks hard aan het werk zijn.
de bediening is wat ongeorganiseerd als het om afruimen gaat maar het is niet vervelend
leuke zaak!
Judith1006 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Laatst bij de uurwerker gegeten. Wij (zelf studenten) kregen de uurwerker aanbevolen van vrienden. Vol goede moed kwamen we aan, het was lekker weer dus we gingen buiten zitten. Op tafel lang geen kaart dus we hadden geen idee dat het selfservice was. Ik liep naar binnen en werd gelijk vriendelijk geholpen en kreeg gelijk onze drankjes mee. Het eten de risotto met zalm en de burger waren ook gelijk besteld. Na een uur wachten en een paar keer vragen (waarop de medewerker zei het zal zo wel komen) kwam eindelijk het eten. De zalm was een beetje aangebrand en de risotto smaakte niet zoals ik gewend ben. De burger was goed maar de patat was helaas behoorlijk slap. Misschien zijn de pizza's beter maar anders was het toch echt de eerste en laatste keer voor ons.
LCY .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Mooie hippe tent, met self service! Dit betekent zelf bestellen aan de bar en glazen drinken krijg je dan gelijk mee. In het afruimen in de bediening soms een beetje traag. Dit concept zorgt er wel voor dat je er relatief goedkoop kunt eten/drinken. Verwacht geen hoogstandjes, gewoon prima pizza's en pasta's. En voor de rest leuke tent om te borrelen!!
Lisanne P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Vorige week met veel plezier gegeten bij de Uurwerker; van te voren had ik gebeld om te informeren naar mogelijkheden m.b.t. mijn allergieën. Ter plekke met de chef gesproken over aanpassingen, zeer professioneel & behulpzaam! Ontzettende lekkere pizza, leuke inrichting van het pand en concept is vernieuwend; self service aan de bar, maar wel alles uitgeserveerd krijgen aan tafel. Keep up the good work!