De Uitmarkt

Marktstraat 19 5801 BL Venray Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Uitmarkt

Noel P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Eetcafe in het centrum van Venray. Voor een makkelijke maaltijd zonder al te veel pretenties is dit een goede plek. Het eten is goed, helaas waren de bijgeleverde groente, spruiten en rode kool, lauw warm. De wild schotel was goed gegaard en smaakte zoals wild behoort te smaken. De rijstevlaai die we als nagerecht namen was goed op smaak. Jammer dat de pruimen uit de koelkast kwamen en dus ijskoud. Het stukje ontbijtkoek waarop de rijstepap was geplaatst was ongelijk van dikte waardoor het overheerste.
De opmaak van de borden was erg wisselend. Leek wel alsof er aan de ene gang meer aandacht en zorg besteed is dan aan de andere. Maar zoals gezegd: een goed eetcafe.
Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Dit is een prima plek om te lunchen. De kaart is redelijk uitgebreid en diverse gerechten zijn niet standaard. De porties zijn over het algemeen redelijk groot. De hamburger is erg mals en ook de trio van vis is heel aardig. Geen topper maar prima prijs-kwaliteitverhouding. Een degelijk café-restaurant.
René P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Hier met mijn partner geluncht. Vond de service niet al te best. Weinig aandacht en het kwam helaas een beetje ongeïnteresseerd over. De menu kaart is wel aardig met bijzondere en standaard gerechten.
De wrap met kip en de saté en viel wel in de smaak maar was niet bijzonder goed.