De Uitkijk

Hoge Duin en Daalseweg 6 2061 AG Bloemendaal Nederland Kaart

Over restaurant De Uitkijk

De mooiste seizoensgerechten

Met een schitterend uitzicht over de duinen geniet je hier van de lekkerste seizoensgerechten. Hier wordt met respect voor de natuur gekookt! Ontspan, geniet en proef; je vergeet zo de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant De Uitkijk

Maandag Gesloten (geopend voor groepen op aanvraag)
Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
- High Tea 14:00 - 16:00
Donderdag Gesloten (geopend voor groepen op aanvraag)
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Fan57 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een smakelijk voorgerecht en de kalfslende was super mals. Jammer dat er niets te klagen viel. De omgeving is erg mooi. We werden niet weggekeken maar kregen rustig de tijd.
Daamen.jacques0 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Diner was een echte bonus tov andere restaurants die er met deze actie sons een pot je van maken,dit restaurant is daar een uitzondering op en het eten was top, hebben gelijk een nieuwe reservering gemaakt
Ridderroon .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
bijzondere gerechten die ook nog eens mooi opgediend werden en waarbij goed werd uitgelegd wat voor fraais er allemaal op het bord lag. Allemaal even smaakvol en origineel. Ook de eigenaar en zijn vrouw kwamen nog even vriendelijk informeren of alles naar de zin was. Terwijl mijn vrouw aan de hertenbiefstuk zat kwamen er nog twee herten langs uit de duinen die nieuwsgierig naar het restaurant keken, wellicht om te zien hoe het met hun broer of neef was afgelopen. Fijn restaurant, mooie locatie en heerlijke gerechten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk (AH) diner met zorg en enthousiasme geserveerd door bijzonder vriendelijk personeel. Zeer aangename avond met de hertjes in de voortuin!
Themarboing .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH AKTIE van een heerlijk en mooi aangekleed 3 gang wildmenu genoten ! Elke gang had een keus uit 3 welke door enthousiaste medewerkster werd toegelicht.
Zeker voor herhaling vatbaar.
F.vandenbogert .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
met vrienden hier gegeten prima menu niets dan lof voor de keuken en de bediening komen zeker terug hebben met een bon van ah gegeten maar daar was niets van te merken zowel eten als bediening klasse !!!!
!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het herfst menu voor de Ah actie was weer heerlijk. Lekker veel wild en zalige combi's. Eend, hert, hazenpeper en truffelkaas. Mmmm we komen zeker snel weer terug!
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke bediening en klant gerichte service !! Met een :)
vrgr. Jacqueline Mees ten Oever
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, Mooie inrichting, keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten
Uitstekende kwaliteit van gerechten en goede uitleg over de gerechten. Zeker een herhaling waard
Timmy_boy_21 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De uitkijk is een super mooie plek om te zitten en te eten. heerlijk gegeten met me collega op 6-9-2016 was nog lekker weer buiten ook super tot snel
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, mooie wijnkaart.
De ambiance was ook prachtig.
Bij het kaasplankje had ik een rode port genomen, deze was heerlijk, maar wel erg duur bleek achteraf, € 7,50.
Overall een heerlijke avond.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zoals we al wisten De Uitkijk is klantvriendelijk en..... uitstekend.
Tel hierbij de fantastische ambiance dan is het "eetfeestje" compleet.
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prachtige locatie met een geweldig uitzicht , voortreffelijk eten en geweldige bediening .
Wij kijken er naar uit om weer terug te gaan .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben een top avond gehad, een geweldige ontvangst, heerlijk eten en heel gastvrije bediening, kon niet beter ( het weer werkte ook heel erg mee).
Jonvankampen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Superavond, natuurlijk door de kwaliteit van het restaurant, de bediening, het eten, mede doordat we buiten konden eten.
Idasamson .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Vriendelijke bediening. Wij hadden gereserveerd via de ah actie. Daar was een uitstekend menu voor samengesteld. Ikzelf had de sucade gekozen,deze was zeer mals. Prettige bijkomstigheid zijn de vele parkeerplekken. Wij komen zeker nog een keer terug.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb hier in mijn eentje gegeten, vlak voor een concert bij Caprera, vlakbij. Echt ideaal voor iedereen die lekker wil eten en meteen door wil voor een concert. Ze hebben een theatermenu van 2 gangen. Dit bestond voor mij uit een knolselderijsoep met ravioli van spinazie en ricotta. Het smaakte fantastisch. Als hoofdgerecht koos ik voor de vis van de dag, schol. Ook zeer smakelijk. De bijkomende aardappelpuree had een ''zuurtje'', mag van mij iets minder. Er zaten lekkere groentes bij, waaronder artisjok. Iets meer groente mag van mij. De bediening was zeer vlot en vriendelijk. Binnen een uur heb ik gegeten, precies goed voor de tijd die ik had. Ik heb op het terras buiten gezeten met een mooi uitzicht op het bos/oude duinen. Schitterend! Kortom: aanrader!
Lalanne .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De Uitkijk doet z'n naam zeker eer aan, een mooi terras met prachtig uitzicht. Wij aten hier voorafgaand aan een concert in het openluchttheater van Bloemendaal. Er is dan een speciaal menu met een beperkte keuze. Op zich prima en het was smakelijk. De wind en de onervaren bediening zorgden af en toe voor hilarische taferelen op het terras: omvallende (enigszins vreemde) patatstandaards en verkleuring van kleding door schuivende (vallende) glazen rode wijn. Dit alles was amusant en de sfeer was goed. Bij het afrekenen kreeg ik toch een kater door de prijs van de huiswijn. Voor een zeer onbeduidende Macedonische wijn werd maar liefst € 25,50 gerekend, wat mij betreft zeker 10 euro te veel. Jammer want op zich waren we tevreden.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we op het terras gebruik gemaakt van het AH menu. Vooraf de soep en de carpaccio, de angus beef en het lamsvlees als hoofd en het 'tropical-toetje' en kaasplankje na. Alles was even lekker! De service was prima, alleen wat verwarring over het feit dat we (met toestemming) van tafel gewisseld waren.