De Uitkijk

Hoge Duin en Daalseweg 6 2061 AG Bloemendaal Nederland Kaart

Over het restaurant De Uitkijk

Restaurant en evenementenlocatie De Uitkijk, een unieke locatie op ’t Kopje van Bloemendaal. De Uitkijk staat voor puur en gastvrij genieten in een groene en eigentijdse omgeving, grenzend aan het Openluchttheater Caprera en het Nationaal Park Zuid-Kennemerland met een schitterend uitzicht. Op deze bijzondere plek verwelkomen wij u graag en laten wij u kennismaken met een unieke omgeving, pure producten en persoonlijk karakter. Al sinds 1947 van de familie Peper | Centraal gelegen in de Randstad, slechts 5 autominuten vanaf Haarlem | Groot gratis parkeerterrein Vele mogelijkheden bespreekbaar, zowel zakelijk als particulier Verschillende en sfeervolle zalen en ruimtes. Heerlijk terras Gratis WIFI Met een schitterend uitzicht over de duinen geniet je hier van de lekkerste seizoensgerechten. Hier wordt met respect voor de natuur gekookt! Ontspan, geniet en proef; je vergeet zo de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant De Uitkijk

Maandag Gesloten (geopend voor groepen op aanvraag)
Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
- High Tea 14:00 - 16:00
Donderdag Gesloten (geopend voor groepen op aanvraag)
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
robkempers .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Op 4 febr 2017 aten wij in dit buitengewoon mooi gelegen restaurant.
Telefonisch gereserveerd, prima.
Ontvangst door een zeer vriendelijke, niet opdringerige, attente dame met een uitstekende omgangsvorm: hartelijk, niet te amicaal of te los maar ook niet stijf, geen gespeelde interesse, zeer goed.
Aperitif sherry voor wederhelft, prosecco voor mij. Besloten om het wintermenu 3 gangen euro 35 pp te nemen: partner kreeftensoep (heerlijk) en tonijn/zalm/paling plateau (fantastisch, goede temperatuur, prachtig opgemaakt), partner een bavette en ondergetekende kabeljauw met sublieme Hollandaise en gefrituurde bloemkool met polenta, dessert allebei kaas met 5 soorten kaas en een huisgemaakte abrikozencompote en dadelbrood. Partner ging voor glas mooie volle rode wijn en helaas ik BOB, koffie thee er na met daarbij bonbons en huisgemaakte kletskop. Alles in goede proportie, fraai opgemaakt, geen flauwekul als timbaaltjes en bedjes-van. Kwaliteit geweldig, verrukkelijk gegeten.
De dame serveerde met goede en leuke uitleg, niet te lang en te moeilijk-doenerij, attent. Ook niet het bijna stuitend domme "Ik heb voor u....", maar een goede benadering van het gebodene naar de klant! Zo kan het dus.
VOORBEELD: er werd EINDELIJK eens gevraagd tussen de gangen door of wij toe waren aan de volgende gang of dat er even tijd gewenst was, dat is nu goed en maak je erg weinig mee. Chapeau! Tot en met het einde die attentie en hartelijkheid, ook aan de andere tafels, zo hoort het.
Afgerekend euro 100. Een prijs kwaliteit verhouding zoals wij eigenlijk zelden meemaken: geweldig. Op de fooi werd echt gereageerd met waardering. Deze dame snapt hoe het werkt.
Het interieur is met veel moderne tinten en dat is een kwestie van smaak, wat ons betreft wat zakelijk, maar de warmte ontbrak gelukkig niet.
Al met al: klassiek in eten, bediening en service, meer dan positief bedoeld! Een absolute aanrader...
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Van een heerlijke 3 gangen lunch genoten (met AH bon). Mooi en professioneel restaurant. Het eten was bijzonder smakelijk en zag er ook erg mooi uit op het bord. Bediening professioneel en aardig. Ook onze dochter heeft genoten van een heerlijke tosti en de frites waren ook heerlijk knapperig en niet vet! Top! Zeker aan te bevelen en wij komen zeker vaker terug.
f.vandenbogert .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
hebben met een bon van ah gegeten je had geen moment het idee dat je te veel was niets dan lof voor bediening en het eten komen zeker nog eens terug
Henricus V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De gerechten waren goed,maar niet uitzonderlijk.
De bediening zeer attent. en professioneel. Prijs /kwaliteitsverhouding prima.
Inrichting restaurant uitstekend. Met klein commentaar; de tafels zijn voor 2 personen iets te groot.
De afstand met partner te groot.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Al meerdere keren zijn we er geweest en altijd is het een geweldige ervaring.
Het eten is er heel goed, de bediening is perfect en ze zijn heel aardig.
Dit is een restaurant wat ik zeker kan aanraden.
We komen er beslist terug !!
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een smakelijk voorgerecht en de kalfslende was super mals. Jammer dat er niets te klagen viel. De omgeving is erg mooi. We werden niet weggekeken maar kregen rustig de tijd.
daamen.jacques0 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Diner was een echte bonus tov andere restaurants die er met deze actie sons een pot je van maken,dit restaurant is daar een uitzondering op en het eten was top, hebben gelijk een nieuwe reservering gemaakt
ridderroon .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
bijzondere gerechten die ook nog eens mooi opgediend werden en waarbij goed werd uitgelegd wat voor fraais er allemaal op het bord lag. Allemaal even smaakvol en origineel. Ook de eigenaar en zijn vrouw kwamen nog even vriendelijk informeren of alles naar de zin was. Terwijl mijn vrouw aan de hertenbiefstuk zat kwamen er nog twee herten langs uit de duinen die nieuwsgierig naar het restaurant keken, wellicht om te zien hoe het met hun broer of neef was afgelopen. Fijn restaurant, mooie locatie en heerlijke gerechten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk (AH) diner met zorg en enthousiasme geserveerd door bijzonder vriendelijk personeel. Zeer aangename avond met de hertjes in de voortuin!
themarboing .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH AKTIE van een heerlijk en mooi aangekleed 3 gang wildmenu genoten ! Elke gang had een keus uit 3 welke door enthousiaste medewerkster werd toegelicht.
Zeker voor herhaling vatbaar.
f.vandenbogert .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
met vrienden hier gegeten prima menu niets dan lof voor de keuken en de bediening komen zeker terug hebben met een bon van ah gegeten maar daar was niets van te merken zowel eten als bediening klasse !!!!
!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het herfst menu voor de Ah actie was weer heerlijk. Lekker veel wild en zalige combi's. Eend, hert, hazenpeper en truffelkaas. Mmmm we komen zeker snel weer terug!
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke bediening en klant gerichte service !! Met een :)
vrgr. Jacqueline Mees ten Oever
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, Mooie inrichting, keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten
Uitstekende kwaliteit van gerechten en goede uitleg over de gerechten. Zeker een herhaling waard
timmy_boy_21 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De uitkijk is een super mooie plek om te zitten en te eten. heerlijk gegeten met me collega op 6-9-2016 was nog lekker weer buiten ook super tot snel
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, mooie wijnkaart.
De ambiance was ook prachtig.
Bij het kaasplankje had ik een rode port genomen, deze was heerlijk, maar wel erg duur bleek achteraf, € 7,50.
Overall een heerlijke avond.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zoals we al wisten De Uitkijk is klantvriendelijk en..... uitstekend.
Tel hierbij de fantastische ambiance dan is het "eetfeestje" compleet.
Jetpriester P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prachtige locatie met een geweldig uitzicht , voortreffelijk eten en geweldige bediening .
Wij kijken er naar uit om weer terug te gaan .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben een top avond gehad, een geweldige ontvangst, heerlijk eten en heel gastvrije bediening, kon niet beter ( het weer werkte ook heel erg mee).