De Uithoek

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vandaag verjaardag gevierd met groot gezelschap, buiten in de zon aan het Zijdelmeer. BBQ was goed verzorgd, saté, shaslicks, kipburgers, etc. lekkere sauzen én prima salades. Een aanrader om een leuk feest te geven in dit restaurant. Bediening zeer vriendelijk en attent.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Heerlijk gegeten in dit restaurant, had een mooie pasta pancetta.
Kok kwam zelf vertellen wat er buiten de kaart om te eten was.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
wij komen zeker terug.

Teleurstellend .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Met Kerst 2013 een 5-gangenmenu in restaurant De Uithoek van Hotel Hengelsport gegeten. Wat viel dat tegen! Een uur gewacht op voorgerecht (een gebaksbordje kale carpaccio zonder enige smaak) en daarna drie kwartier gewacht op een kopje lauwe bouillon. Brood werd niet geserveerd. Het tussengerecht (drie droge stukjes zalm van 1 cm) was met één hap op. Als hoofdgerecht een klein stukje tournedos of tonijn op het bord met weinig saus. Wel voldoende aardappelkroketten en -schijven en een bak niet/nauwelijks aangemaakte sla. Het nagerecht bestond uit een puntje gebak (?) van slechts 1 cm breed. Meer niet. Wij schrokken toen wij een hapje namen. Het minuscule puntje was zout en vies.
De bediening was zeer sober (zwarte sportkleding en -schoenen) gekleed.
De aankleding van het restaurant was wel gezellig.
Al met al hebben wij de laatste 20 jaar niet zo slecht gegeten als in restaurant De Uithoek en gingen wij met honger naar huis. Een zeer teleurstellende ervaring.
Galleon .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Hebben hier heerlijk gelunched, echt geweldig om te zien dat ze buiten de kleine kaart om ook losse gerechten hebben(de kok kwam deze aan de tafel vetellen).
Ik zelf heb een pasta met garnalen gegeten en mijn mijn tafelgenoot een salade met gerookte vis. Dat er verse tagliatelle gebruikt was was echt te proeven en de salade was goed voorzien van vis.
Het is een echte aanrader om een keer te bezoeken wij zullen zelf zeker terug komen om te zien wat er nu buiten de kaart om te bestellen is.

David
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Wat een leuke aanwinst voor Uithoorn is dit!
De kinderen vinden het leuk om hier te eten en het is ook nog betaalbaar. Kleine, simpele kaart met evenredige prijzen.
Nu in de winter is het uitzicht een plaatje!
In de zomer zal het ook mooi zijn om buiten te zitten aan het Zijdelmeer. We komen terug.
Robban .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Heerlijk klein rustiek hotel met lekker eten , goede service in relaxte omgeving. Verder van alle gemakken voorzien.
Zeker een aanrader.
FamilieDekker .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Wij aten er van de zomer en verwachtten er veel van, vooral door de locatie. Ongelooflijk jammer dat buiten donkergrijs grind is neergelegd in plaats van gras (wat er volgens mij voorheen lag) waardoor het één grote parkeerplaats lijkt, dat er knalrode Amstelparasollen staan in plaats van iets degelijker werk en de aanbouw systeemplafons heeft en meer weg heeft van een snackbar of hostel, met tv, dan van een restaurant. De pannenkoeken waren erg dik (en ik vraag me af of ze uit een pak kwamen), de biefstuk met friet redelijk. Aardige mensen en hele fijne locatie. Ik hoop dat het een beetje wordt 'opgeschaald', te beginnen met de kaart en het eten.
PMScheel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Open vanaf 3 augustus. 7 dagen van de week! We zijn voor de lunch geweest. Aardige clubsandwich, met meerdere keuzes. Tosti mét frietjes (prima). Pannekoek voor de kinderen. Prijzen zijn gemiddeld. Kamers kosten €100 all in. Mooie locatie, alleen met warm weer kans op luchtjes vanaf het water. Genoeg ruimte, ook voor parkeren.