De Uithoek

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant De Uithoek

Brink U.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geen topper. (Eten en locatie binnenzijden) Wel een mooi teras voor kopje koffie dan snel door fietsen om elders te gaan eten!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vandaag verjaardag gevierd met groot gezelschap, buiten in de zon aan het Zijdelmeer. BBQ was goed verzorgd, saté, shaslicks, kipburgers, etc. lekkere sauzen én prima salades. Een aanrader om een leuk feest te geven in dit restaurant. Bediening zeer vriendelijk en attent.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Heerlijk gegeten in dit restaurant, had een mooie pasta pancetta.
Kok kwam zelf vertellen wat er buiten de kaart om te eten was.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
wij komen zeker terug.

Teleurstellend .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Met Kerst 2013 een 5-gangenmenu in restaurant De Uithoek van Hotel Hengelsport gegeten. Wat viel dat tegen! Een uur gewacht op voorgerecht (een gebaksbordje kale carpaccio zonder enige smaak) en daarna drie kwartier gewacht op een kopje lauwe bouillon. Brood werd niet geserveerd. Het tussengerecht (drie droge stukjes zalm van 1 cm) was met één hap op. Als hoofdgerecht een klein stukje tournedos of tonijn op het bord met weinig saus. Wel voldoende aardappelkroketten en -schijven en een bak niet/nauwelijks aangemaakte sla. Het nagerecht bestond uit een puntje gebak (?) van slechts 1 cm breed. Meer niet. Wij schrokken toen wij een hapje namen. Het minuscule puntje was zout en vies.
De bediening was zeer sober (zwarte sportkleding en -schoenen) gekleed.
De aankleding van het restaurant was wel gezellig.
Al met al hebben wij de laatste 20 jaar niet zo slecht gegeten als in restaurant De Uithoek en gingen wij met honger naar huis. Een zeer teleurstellende ervaring.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Wat een leuke aanwinst voor Uithoorn is dit!
De kinderen vinden het leuk om hier te eten en het is ook nog betaalbaar. Kleine, simpele kaart met evenredige prijzen.
Nu in de winter is het uitzicht een plaatje!
In de zomer zal het ook mooi zijn om buiten te zitten aan het Zijdelmeer. We komen terug.