De Twentse Taveerne

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben met een grotere groep heerlijk en ontspannen gegeten.
Het opgediende was van een goed niveau en was erg smaakvol.
De bediening is vlot,snel en erg vriendelijk.
Het was erg druk deze dag,zegt genoeg over de kwaliteit van dit restaurant,maar alles verliep in een goed en georganiseerd tempo.
Dus voor lekker eten voor een aantrekkelijke prijs op naar de Lutte.
André T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Geweldig....
Nooit eerder de neiging gevoeld een recensie te schrijven, maar bij deze de eerste keer.
Een dergelijke kwaliteit & prijs verhouding kom je weinig tegen en in combinatie met de bediening al nauwelijks meer.
Heerlijk gegeten en een misverstand bij het doorgeven van de bestelling werd uitermate vriendelijk en razendsnel opgelost.
Hier proef je letterlijk en figuurlijk liefde voor het vak.
En vwb het decor; lekker veel (buiten) licht, geen overheersende (overlast) muziek, geen nep bloemen, geen stoelen die ruggelings tegen elkaar staan aan gepropt. Dus een 6 voor decor die een enkeling geeft? Waar gaat het om en wat is er "verkeerd" aan. Of "moeten" we allemaal mee met de laatste mode vlgs Ikea en andere trendsetters? Ons lang weekeinde "Twente" is hierdoor -ondanks het koude voorjaarsweer- een heerlijk uitje geweest.
L-R .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben genoten van een heerlijk aspergemenu. Verse asperges uit Twente met verrukkelijke Hollandaise-saus. Lekkere garnituur erbij. Flinke porties. Zó lekker heb ik asperges zelfs in Limburg nog niet gehad! Personeel is vriendelijk en de bediening is vlot. Het restaurant heeft geen vaste sluitingstijd, maar blijft open tot de laatste gasten weg zijn. Dit is een geweldig en gemoedelijk Twents restaurant!
Nelleke53 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
We waren er op maandagavond en niet vroeg, 19.30 uur. De kaarsjes waren al uitgeblazen... Maar "Natuurlijk kunt u een hapje eten", klonk het gastvrij.
De kaarsen gingen weer aan en een rustig muziekje werd opgezet.
We hebben er heerlijk gegeten en de eigenaar gaf ook nog wat goede tips mee voor een wandeling voor de volgende dag.
Top!
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
De Twentse Taverne is een restaurant waar veel lokalen, maar ook toeristen komen. Er heerst een familiaire en ongedwongen sfeer en de bediening is vriendelijk. Zomer-, lente-, herfst- en wildmenu's worden geserveerd, afhankelijk van het seizoen. We gingen na een soepje voor een wildzwijnfilet met gestoofde peren en een Twentse schnitzel met spek, uien en champignons. Ruime en smaakvolle porties en als bijgerechten warme en koude groentes, patat en gebakken aardappelen. We zijn bij de Twentse Taverne nog nooit teleurgesteld!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een hele mooie locatie. Binnen is het goed ingericht. Ziet er prima uit.
Met 2 personen gedineerd. Het eten was van goede kwaliteit en beslist niet te weinig. Hebben erg heerlijk gegeten. De bediening was erg goed en heel vriendelijk.
Echt een aanrader dit restaurent.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Na een week fantastisch vakantie te hebben genoten in een chalet in Lutterzand, sloten we dit verblijf af met een diner bij de Twentse Taveerne. Wat een verademing. Eindelijk een restaurant met serieuze, kwalitatieve en vriendelijke bediening/service. En het eten, echt superrrr, de kok is geen kwakzalver maar een man/vrouw die weet wat koken is. TOP! Dus ja, wat keunnen we meer zeggen! Ga er gewoon genieten en laat je verrassen en voel de sensatie om als klant echt de koning of koningin te zijn!! Hier kunnen vele resto's een puntje aan zuigen!
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Leuk restaurant, niet al te duur, prima eten voor je geld.
Van de menukaart gegeten, was aspergemenu, dus altijd lekker.
Wijn voor een zeer schappelijke prijs en nog goed ook
Mooie lokatie
Gecajoel .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Met mijn vader, zoon en schoondochter, heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel. Mijn vader en ik hebben een seniorenmenu besteld. Dat was prima. Samen met de patat, de gebakken aardappels en de diverse soorten groente was het ruim voldoende. Het dessert was ook heerlijk.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Wij hebben vanavond een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk, zeer smaakvol en perfecte prijs kwaliteit verhouding, de service vriendelijk en correct en als klapper op de vuurpijl werden we door de eigenaar even naar ons hotel gebracht zodat we geen taxi hoefde te bellen voor het relatief kleine stukje, wat een super service!
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
hier prima gegeten Lente menu Keus uit 3 voor hoofd en nagerechten
Fijne garnalen en een prima stuk zalm en een heerlijke parfait
En garnituur genoeg werd keurig gevraagd of er nog bij moest maar er was genoeg Ook een heerlijk glas wijn en een karafje water er bij We hebben op het terras gegeten dit zag er keurig uit en werd leuk opgedekt Kom je in de lutte Ga hier eten heerlijk
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Gisteren door vrienden hier uitgenodigd om een avond lekker te gaan eten. Het was een verrassing. Het decor was wat gedateerd, maar de tafels waren gedekt met lopers en gebloemde servetten, wat een fleurige indruk maakte.
We konden kiezen uit diverse menu's en we kozen voor een lente menu. Ook hier was weer een keuze uit drie verschillende gerechten per gang.
Twee personen gingen voor de garnalen als voorgerecht en de andere twee gingen voor de aspergesoep.
Beiden smaakten prima, vooraf werd er warm bruin en wit stokbrood geserveerd met kruidenboter.
Als hoofdgerecht konden we kiezen uit entrecote,varkenshaas of zalm. We gingen voor de entrecote en zalm. Bij de entrecote werd direct een steakmes gebracht.Beide gerechten waren smaakvol. Als garnituur werden er 2 gekookte groentes en 2 soorten rauwkost geserveerd samen met patat en gebakken aardappeltjes.
Voor het dessert was er ook een keuze uit drie, we gingen met z'n allen voor de huisgemaakte advocaatperfait. Zeer smaakvol opgediend en heel erg lekker.
De porties waren ruim bemeten en de spontane gastvrouw kwam diverse malen vragen of alles voldoende was.
Kortom een aanrader voor een schappelijke prijs.
We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
M S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Inderdaad decor gedateerd, maar de tent zit vol, dus wat maakt t uit. Geweldige prijs en kwaliteit verhouding - de kaart is eenvoudig. En als er friet te weinig is serveren ze gewoon nog een extra portie zonder extra kosten. Hier wordt hard gewerkt voor zeer schappelijke prijzen. Aanrader.