De Twee Wilgen

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Twee Wilgen

Jordi B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hele fijne, gezellige mensen die het restaurant beheren. Ook voor dochtertje waren ze erg lief. Daarnaast was ook het eten goed, de kaart is weliswaar niet groot, maar wat ze serveren is van hoge kwaliteit. We komen graag terug.
Alice I.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Fantastische belevenis!! Zeker de moeite meer dan waard! Heerlijke pure smaken, je proefde gewoon de passie waarmee het eten bereid was!!! Wij komen hier zeker terug!!!
Henk_Lankester .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al jarenlang vaste gasten, en nog nooit een teleurstelling, zowel het eten als de sfeer en gastvrijheid zijn super. Ook dit jaar weer 3 avonden top! Ria, Hans en anderen: wederom bedankt

de mannen uit 's-Gravenzande
Strandwal2 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
op Moederdag met zijn vijfjes heerlijk buiten gegeten. Wij hadden gekozen voor het snoepdiner. Dit zijn vijf kleine verrassende gerechtjes. De gerookte paling smaakte fantastisch, over de vissoep waren de meningen aan tafel verdeeld. De visbouillon was inderdaad wat gronderig (iets te lang getrokken?) en de cognacfles was te ruim gehanteerd. De eendeborst was mooi rosé en de appelcompote sloot hier mooi bij aan. In verband met de drukte duurde de periode tussen de gerechten soms wat te lang. Dit werd echter keurig uitgelegd (drukte in de keuken). De lamskotelletjes waren mooi op smaak. Het dessert was een gezamenlijk snoepfeestje van diverse soorten ijs. Prima plek om te eten en de bediening is informeel en kundig. Geen poespas.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wat hebben we gisteravond weer heerlijk gegeten. Moest maar weer eens even gezegd worden. Partner, de befaamde giga hamburger, en ik kreeg een heerlijk malse poussin, daarbij o.a een fantastisch lekkere appelcompote. De muziek als vanouds ook weer prima!
Alles in "Onze Wilgen" is echt altijd TOP en oergezellig!
Ans, Hans en Ria(en gisteren Jacqueline) we hopen nog heel vaak bij jullie te komen genieten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een echte aanrader! In tijden niet zo lekker gegeten en hoe krijgen ze het voor elkaar in het kleine keukentje! En de Thaise mossels.. Geweldig! En qua bediening.. Kunnen veel mensen iets van leren!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wat een genot, iedere keer opnieuw. Hans en Ria, voormalig eigenaar Tante Kee, zijn hier naar mijn mening veel meer op hun plek. Hans kookt op de vierkante meter de sterren van de hemel. De Thaise mosselen zijn tongstrelend, maar ook een 'gewoon' sateetje is super. De wisselende daghap is niet alleen belachelijk goedkoop maar ook echt goed! Jammer dat we de boot altijd ergens anders moeten afmeren en het terras niet aan het water ligt. Daarom een 7. Binnen aan de bar: supergezellig. En de Texelse Schumkop van de tap is heerlijk!
Bonita S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Hadden nog nooit gehoord van dit restaurant. We waren doorverwezen via een restaurant ernaast omdat de keuken net was gesloten.
Dat was de tip van het jaar!
Heerlijke eigengemaakte soep, ben niet zo'n grote vleeseter maar dit was een aanrader, en een heerijk toetje: alles prima donna!
Helaas afgelopen zondag kwamen we voor niets; je moet dus echt reserveren.
Gaan dit zeker weer snel doen.
Bonita Spaans
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We komen hier nu al jaren en het is iedere keer weer een feest om hier wat te gaan eten en drinken. Nu ook weer met een gezellig stel na een dag bridgen op en rond De Kaag heerlijk naar De Twee Wilgen voor de afsluiting. Nou het werd weer een feest. Voor ons nieuw op de kaart was het "snoepmenu" dus maar geprobeerd. Hans heeft weer zijn best gedaan, heerlijk! En Ria bedankt voor de overige zorgen.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Het was zomer 2012 dat we voor het laatst geweest waren. Het was dus de hoogste tijd om weer op herhaling te gaan. En natuurlijk werden we weer niet teleurgesteld. Het is een klein, knus, gezellig eethuisje waar Hans en Ria op een paar vierkante meters een heleboel mensen heel veel plezier bezorgen. Een aantal gerechten waren verrassend nieuw. Wat bovenal opvalt in tegenstelling tot veel restaurants is de hoeveelheid verse groente en ook fruit die er bij de gerechten geserveerd wordt. Heerlijk! In al die jaren dat wij al komen, weet men daar klantvriendelijkheid, heerlijk eten en drinken, voor een heel redelijke prijs met elkaar te combineren. Chapeau!!