De Twee Wilgen

Julianalaan 66 2159 LD Kaag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Twee Wilgen

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 02:00

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,7/10
Service8,8/10
Decor8,4/10
Henk_Lankester . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al jarenlang vaste gasten, en nog nooit een teleurstelling, zowel het eten als de sfeer en gastvrijheid zijn super. Ook dit jaar weer 3 avonden top! Ria, Hans en anderen: wederom bedankt

de mannen uit 's-Gravenzande
Strandwal2 . Expertproever (9 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
op Moederdag met zijn vijfjes heerlijk buiten gegeten. Wij hadden gekozen voor het snoepdiner. Dit zijn vijf kleine verrassende gerechtjes. De gerookte paling smaakte fantastisch, over de vissoep waren de meningen aan tafel verdeeld. De visbouillon was inderdaad wat gronderig (iets te lang getrokken?) en de cognacfles was te ruim gehanteerd. De eendeborst was mooi rosé en de appelcompote sloot hier mooi bij aan. In verband met de drukte duurde de periode tussen de gerechten soms wat te lang. Dit werd echter keurig uitgelegd (drukte in de keuken). De lamskotelletjes waren mooi op smaak. Het dessert was een gezamenlijk snoepfeestje van diverse soorten ijs. Prima plek om te eten en de bediening is informeel en kundig. Geen poespas.
Ineke R. Expertproever (9 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wat hebben we gisteravond weer heerlijk gegeten. Moest maar weer eens even gezegd worden. Partner, de befaamde giga hamburger, en ik kreeg een heerlijk malse poussin, daarbij o.a een fantastisch lekkere appelcompote. De muziek als vanouds ook weer prima!
Alles in "Onze Wilgen" is echt altijd TOP en oergezellig!
Ans, Hans en Ria(en gisteren Jacqueline) we hopen nog heel vaak bij jullie te komen genieten.
Esther V. Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een echte aanrader! In tijden niet zo lekker gegeten en hoe krijgen ze het voor elkaar in het kleine keukentje! En de Thaise mossels.. Geweldig! En qua bediening.. Kunnen veel mensen iets van leren!
Caroline S. Meesterproever (10 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wat een genot, iedere keer opnieuw. Hans en Ria, voormalig eigenaar Tante Kee, zijn hier naar mijn mening veel meer op hun plek. Hans kookt op de vierkante meter de sterren van de hemel. De Thaise mosselen zijn tongstrelend, maar ook een 'gewoon' sateetje is super. De wisselende daghap is niet alleen belachelijk goedkoop maar ook echt goed! Jammer dat we de boot altijd ergens anders moeten afmeren en het terras niet aan het water ligt. Daarom een 7. Binnen aan de bar: supergezellig. En de Texelse Schumkop van de tap is heerlijk!
Bonita S. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Hadden nog nooit gehoord van dit restaurant. We waren doorverwezen via een restaurant ernaast omdat de keuken net was gesloten.
Dat was de tip van het jaar!
Heerlijke eigengemaakte soep, ben niet zo'n grote vleeseter maar dit was een aanrader, en een heerijk toetje: alles prima donna!
Helaas afgelopen zondag kwamen we voor niets; je moet dus echt reserveren.
Gaan dit zeker weer snel doen.
Bonita Spaans
Grutje . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Eergisteren hebben we een bezoek gebracht aan het mooie Kaag eiland en afgesloten bij de twee wilgen. Genoten van het snoepmenuutje! Een 5 gangen menu waarbij je aan kan geven waar je niet van houdt of allergisch voor bent. Heerlijk gegeten en elke gang was weer een welkome verrassing. Er wordt duidelijk met heel veel liefde gekookt en de bediening was zeer attent. Ondanks dat er zowel buiten als binnen gasten zaten werden we niet vergeten. Er zat een zeer luidruchtige groep in het restaurant gedeelte die, ondanks dat men meerdere keren verzocht had om een beetje rekening te houden met de overige gasten, steeds luidruchtiger werden en in onze beleving ook redelijk onbeschoft tegen de medewerkers. Toen zij ook nog begonnen te zingen werd het zelfs enigszins onaangenaam en hebben we onze koffie aan de bar genuttigd . Complimenten voor het verzorgen van een heerlijke avond, dank jullie wel!
Oscarvanderfluit . Proever (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
We zijn met een groep van 8 mannen gaan eten bij dit restaurant. Direct na binnenkomst werd ons op een zeer onfatsoenlijke manier gevraagd om wat stiller te zijn, terwijl wij als groep gewoon zaten te praten. Bovendien kregen we met 8 personen slechts 2 menukaarten (!) en bij het opnemen van de bestelling werd ons verzocht om niet te veel verschillende gerechten te bestellen omdat de kok dat niet aankon(!) Dit kwam op ons erg vreemd over omdat de kaart al niet erg uitgebreid was en er, buiten onze groep, slechts 6 andere gasten in het restaurant zaten! Gedurende de avond werd ons continu verzocht om stiller te zijn, terwijl we absoluut niet luidruchtig zijn geweest. Een groep van 8 personen maakt nu eenmaal meer geluid dan een tafel van 2 personen. Bij het dessert werd door één van ons een koffie besteld, echter toen door ons werd gevraagd of er misschien ook koffiemelk was, werd door de serveerster medegedeeld: "die breng ik wel mee bij de volgende bestelling!" Omdat koude koffie nou eenmaal niet zo lekker is, is door één van ons zelf een kannetje koffiemelk gehaald, waarop de serveerster reageerde met een: "nou, nou, is meneertje ongeduldig!?" Voor ons dus nooit meer een tweede bezoek aan dit restaurant! Zulk onvriendelijk en ongastvrij personeel hebben wij nog nooit meegemaakt!!
Jammer dat enige zelfreflectie ontbreekt.

Hans Lucas
Ton P. Meesterproever (49 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We komen hier nu al jaren en het is iedere keer weer een feest om hier wat te gaan eten en drinken. Nu ook weer met een gezellig stel na een dag bridgen op en rond De Kaag heerlijk naar De Twee Wilgen voor de afsluiting. Nou het werd weer een feest. Voor ons nieuw op de kaart was het "snoepmenu" dus maar geprobeerd. Hans heeft weer zijn best gedaan, heerlijk! En Ria bedankt voor de overige zorgen.
Mbenner . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Gisteren hier met 4 collega's gegeten, top.Ik kom hier al veel langer regelmatig over de vloer en de kwaliteit service is altijd goed. Altijd lekkere verse groenten, goede kwaliteit vlees/vis en belangrijk goede vriendelijke bediening.Kortom een restaurant waar de kwaliteit/service constant is, dat durf ik te stellen omdat wij over een langere periode kunnen beoordelen.Ook een lekker ongedwongen sfeer en als ik met mijn vrouw alleen ga zonder reservering kun je vaak aanschuiven om te eten aan de bar.Kortom een echte aanrader als je lekker in de buurt van de Kaag bent.
Ton P. Meesterproever (49 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Het was zomer 2012 dat we voor het laatst geweest waren. Het was dus de hoogste tijd om weer op herhaling te gaan. En natuurlijk werden we weer niet teleurgesteld. Het is een klein, knus, gezellig eethuisje waar Hans en Ria op een paar vierkante meters een heleboel mensen heel veel plezier bezorgen. Een aantal gerechten waren verrassend nieuw. Wat bovenal opvalt in tegenstelling tot veel restaurants is de hoeveelheid verse groente en ook fruit die er bij de gerechten geserveerd wordt. Heerlijk! In al die jaren dat wij al komen, weet men daar klantvriendelijkheid, heerlijk eten en drinken, voor een heel redelijke prijs met elkaar te combineren. Chapeau!!
Claudia K. Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Waren met de boot in de buurt en kregen een tip dat er op woensdag avond een zg Blauwe Hap wordt geserveerd , Nasi Rames in dit geval. Werkelijk een van de lekkerste Indonesische schotel in jaren gegeten
Bediening was vlot en aardig Gaat dat zien !!