De Twee Schouwtjes

Oosterhaven 27 1671 AB Medemblik Nederland Kaart

Over het restaurant De Twee Schouwtjes

Geniet van smakelijke Franse gerechten bij Brasserie De Twee Schouwtjes, gelegen aan de oudste haven van het West-Friese Medemblik. Hier kun je terecht voor een lekker kopje koffie, een heerlijke lunch of schuif aan voor een onvergetelijk diner!

Midden in alle rust van Medemblik ligt de Oosterhaven. Deze haven is één van de belangrijkste historische havens van Medemblik, midden in het historische hart van de stad. Je kunt hier dus naar prachtige schepen kijken en vervolgens heerlijk dineren bij De Twee Schouwtjes!

Bij Brasserie De Twee Schouwtjes proef je authentieke Franse gerechten met verschillende kwalitatieve ingrediënten, die goed op elkaar zijn afgestemd. Deze ingrediënten zorgen voor een ware smaaksensatie.

Een heerlijke avond uit of gewoon een lekker hapje tussendoor? Brasserie De Twee Schouwtjes in het historische Medemblik is echt een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Twee Schouwtjes

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Twee Schouwtjes

Paula L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Vriendelijk personeel maar de Gamba's waren van zeer slechte kwaliteit en een beetje smakeloos.
Salade was inderdaad onderop salade met een klodder kerrie prutjes er boven op erg fantasieloos.
Koffie was ook niet lekker dus voor mij geen twee schouwtjes meer. Op de site staat een veel grotere keuze
dan de kaart die je in het restaurant krijgt.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gezellig en vriendelijk personeel en prima eten goede service
Rosan H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Rosan H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Met de familie hebben wij hier gegeten. We hadden er veel zin in en aangezien we hier wel eens vaker zijn geweest dachten we dat het wel goed zou komen. Dit viel onwijs tegen. De chef heeft zich niet aan de voorafgaande afspraken gehouden en toen er bij het eten gevraagd werd voor patat omdat dit er niet bij zat (3gangenmenu 38.50 euro), werden er een paar bakjes met friet geserveerd. Op de rekening schrok ik van het bedrag die zij hiervoor in rekening hadden gebracht. 18 euro aan patat! Onze ontevredenheid gedeeld met het personeel maar hier werd niks mee gedaan. Slechte service! Geen aanrader dus. Wij komen hier niet meer in ieder geval.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Was heel goed
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een knapperende haard en leuk bedienend personeel.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Was weer prima!
martin S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een heel gezellig restaurant, ruim opgezet (boven) vriendelijke bediening, heerlijk eten.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezelige sfeer en zeer vriendelijke bediening...
het eten is top.
Cijfer 8,7
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig, lekker, keer op keer.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima restaurant. Heerlijk gegeten en betaalbaar. Sfeer is goed en het personeel is vriendelijk. Aan te raden om daar te gaan eten met wie dan ook. Er is een kelder met een bar en openhaard en er kan ook gegeten worden. Leuke accommodatie voor feestjes ed.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Redelijk eten , maar aan de prijzige kant. Ondanks dat er op de site en ook buiten het restaurant een 3 gangen menu voor 28.50 stond aanbevolen , werd hierop gereageerd dat dat sinds vandaag niet meer van toepassing is.
Jammer ook dat er vis werd geserveerd met de mededeling dat het visbestek er niet was. ..
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker eten, grote porties. Personeel neemt de tijd voor je, de kok kwam zelf 1,5 uur bij ons zitten;) Erg gezellig!

Groetjes Stephan en Wendy
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Hele mooie lokatie en uitstekende bediening maar vooral zeer goed eten!
Marianne F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heel gezellig restaurant, leuke inrichting, vriendelijke ontvangst, je voelt je direct thuis. Er ging iets fout in de keuken waardoor we langer op ons eten moesten wachten. Hiervoor werd direct excuus aangeboden en het brood met kruidenboter was van de zaak. Netjes opgelost. Prima kwaliteit van de gerechten en ook voldoende. Ik kom hier zeker terug!
ronald H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We waren met 4 volwassenen, twee kinderen en een hond en werden zeer vriendelijk ontvangen. De bediening was erg oplettend en gezellig en het eten was heerlijk, voldoende van alles en zelfs standaard gebakken aardappels ipv friet. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij komen zeker nog eens terug. Een aanrader in Medemblik!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk genoten op 2e kerstdag, Gastrvij, gezellige sfeer. Geen kerstmenu maar a la carte, dus voor iedereen genoeg keus, ook voor de vegetariers onder ons.
Komen graag nog een x.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Goede bediening , lekker eten en erg sfeervol.
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eerlijk eten voor een goede prijs. Leuke touch van bijv. lotuswortel op kabeljauw. Goed advies van het personeel en zeer vriendelijk personeel.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een leuke zaak goede bediening vriendelijk